You are currently viewing تبدیل بایننس کوین به تومان ، قیمت بایننس کوین و تبدیل

تبدیل بایننس کوین به تومان ، قیمت بایننس کوین و تبدیل

تبدیل بایننس کوین به تومان ، قیمت بایننس کوین به تومان در ایران ، روش های تبدیل بایننس کوین به تومان چگونه است. در حال حاضر بایننس یکی از بزرگترین مراکز مبادله ارزهای دیجیتال است و در بین معامله گران ارزهای رمزپایه بسیار محبوب است. این پلتفرم یک پیشنهاد بسیار بزرگ دارد ، برای معامله گران مبتدی و باتجربه مناسب است و تمام مدارک و مجوزهای فعالیت را دارد. در این راهنما گام به گام نحوه انتقال ارز رمزنگاری شده به بایننس ، نحوه اجرای سفارش خرید یا فروش و نحوه تبدیل مجدد آن به یورو توضیح داده شده است. همه چیزهایی که شما نیاز دارید می دانید که چگونه تجارت در بایننس را شروع کنید. در بررسی بایننس ما در مورد خود مبادله اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد و در این آموزش ما به نحوه کار خود مبادله خواهیم پرداخت.

تبدیل بایننس کوین ، قیمت بایننس کوین به تومان

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۱.۰۳ میلیارد دلار، در رتبه ۴ بازار قرار داشته و سهم ۳.۳۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از بایننس کوین در این لحظه با قیمت ۳۶۹.۵۹ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۶,۳۰۳ تومان معادل ۹,۷۲۱,۴۵۷ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۲.۱۴ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۷.۰۷% افزایش یافته است. بالاترین قیمت بایننس کوین در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰(10 May 2021) معادل ۶۸۷.۵۹ دلار بوده که همینک %۴۶.۲۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بایننس کوین ۱۶۵.۱۲ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱۶۵.۱۲ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن بایننس کوین معامله می‌شود، صرافی Binance با سهم %۸.۱۴ از حجم معاملات روزانه است. این قیمت مربوط به اسفند 1400 است.

بایننس کوین چیست؟

بایننس کوین ارز دیجیتالی است که توسط صرافی بایننس منتشر می شود و با نماد BNB معامله می شود. از ژوئن 2021، بایننس صرافی بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است که بیش از 1.4 میلیون تراکنش در ثانیه را پشتیبانی می کند.

درک بایننس کوین

سکه بایننس ابتدا بر روی بلاک چین اتریوم با استاندارد ERC 20 اجرا می شد اما از آن زمان به سکه اصلی زنجیره بایننس تبدیل شده است. این در طی یک عرضه اولیه سکه (ICO) در جولای 2017 راه اندازی شد و دارای حداکثر 200 میلیون توکن BNB است. 10% یا 20 میلیون توکن BNB را به سرمایه گذاران فرشته، 40% یا 80 میلیون توکن را به تیم موسس و 50% یا 100 میلیون را به شرکت کنندگان مختلف از طریق فرآیند ICO ارائه کرد. تقریباً نیمی از سرمایه جمع‌آوری‌شده در طول فرآیند ICO برای برندسازی و بازاریابی بایننس در نظر گرفته شد، در حالی که حدود یک سوم برای ساخت پلتفرم بایننس و انجام ارتقاءهای لازم در اکوسیستم بایننس استفاده شد. BNB در ابتدا مبتنی بر شبکه اتریوم بود اما اکنون ارز اصلی بلاک چین خود بایننس، زنجیره بایننس است.

سوزاندن بایننس کوین

اگرچه 100 میلیون توکن بایننس در ابتدا در ICO ارائه شد، کل عرضه فعلی کمتر است. هر سه ماهه، بایننس یک پنجم سود خود را برای بازخرید و نابودی دائمی یا «سوزاندن» سکه های بایننس که در خزانه خود نگهداری می کند، استفاده می کند. بایننس به طور مرتب این رویدادهای سوزاندن را انجام داده است. آخرین رایت BNB در 15 آوریل 2021 رخ داد، زمانی که بایننس در مجموع 1،099،888 BNB، معادل 595،314،380 دلار توکن را سوزاند. این پانزدهمین رایت سه ماهه بایننس BNB و بزرگترین آن از نظر دلار آمریکا است. مجموع عرضه BNB از 170,532,825 به 169,432,937 کاهش یافته است.
استفاده و پشتیبانی بایننس سکه

بایننس به عنوان یک توکن ابزاری برای کارمزدهای معاملاتی با تخفیف در سال 2017 ایجاد شد. اما از آن زمان، استفاده از آن به برنامه های کاربردی متعددی در تعداد زیادی از پلتفرم ها گسترش یافته است. برای پرداخت هزینه های تراکنش در Binance.com، Binance DEX و Binance Chain استفاده می شود. همچنین می توان از آن برای پرداخت ها (در مکان هایی مانند Crypto.com، Monetha و HTC) استفاده کرد. برای رزرو اقامتگاه های مسافرتی (در سایت هایی مانند TravelbyBit، Trip.io، و Travala.com)؛ برای اهداف سرگرمی (هدایای مجازی، بسته های کارت، قرعه کشی)؛ پرداخت هزینه خدمات آنلاین (BitTorrent، Canva، Storm)؛ و حتی برای اهداف مالی (از ETHLend وام بگیرید یا در Moeda سرمایه گذاری کنید).

سرمایه گذاری با بایننس کوین در ICO

همچنین می‌توان از سکه‌های بایننس برای سرمایه‌گذاری در ICOهای خاصی استفاده کرد که از طریق برنامه Launchpad بایننس فهرست شده‌اند. لیست ارزهای دیجیتال جدید در صرافی بایننس و استفاده از بایننس، بازاری بی‌نظیر را برای تجارت در انواع توکن‌های مجازی جدید و جدید فراهم می‌کند. توکن کریپتو از سایر شراکت‌ها حمایت شده است که به گسترش استفاده از آن کمک کرده است. این شامل مشارکت با پلتفرم برتر پخش ویدیوی زنده آسیایی، Uplive است که هدایای مجازی را برای توکن‌های BNB به پایگاه کاربر 20 میلیونی Uplive می‌فروشد. بایننس کوین همچنین توسط پلتفرم، اپلیکیشن موبایل و کارت نقدی VISA موناکو، پلتفرم پیشگام پرداخت و ارزهای دیجیتال، پشتیبانی می‌شود.

نحوه ثبت نام حساب بایننس و تبدیل بایننس کوین

برای استفاده از صرافی ، حساب لازم است. ثبت نام آسان است و فقط به آدرس ایمیل و رمزعبور نیاز دارید. اگر قبلاً حساب کاربری دارید ، از این مراحل صرف نظر می کنید (1 تا 6). به وب سایت رسمی بایننس بروید ، روی ثبت نام در بالا سمت راست کلیک کنید آدرس ایمیل و رمز ورود خود را وارد کنید (اطمینان حاصل کنید که از یک رمز عبور منحصر به فرد استفاده می کنید که در جای دیگری استفاده نمی کنید) شناسه مراجعه: D10BZSYZ (20٪ تخفیف برای تمام هزینه های زندگی دریافت خواهید کرد) با شرایط و ضوابط موافقت کرده و بر روی ایجاد حساب کلیک کنید پس از حل معما ، یک ایمیل تأیید برای تأیید آدرس ایمیل خود دریافت خواهید کرد

تمهیدات امنیتی برای تبدیل بایننس کوین به تومان

هنگام معامله در بازار ارزهای رمزپایه ، امنیت اولویت اصلی است. این نه تنها به عهده صرافی است بلکه به عنوان یک کاربر نیز به عهده شماست. متأسفانه برخی از افراد هستند که سعی می کنند جزئیات حساب شما را به روشی اب زیر کاه پیدا کنند و شما باید یک قدم جلوتر از این جنایتکاران باشید. با دنبال کردن مراحل زیر ، یافتن اطلاعات شما را برای این افراد دشوارتر خواهید کرد:

همیشه از طریق پیوند رسمی وارد شوید: binance.com و صفحه را علامت گذاری کنید همیشه مطمئن شوید که binance.com و یک قفل سبز در نوار آدرس مشاهده می کنید برنامه Authenticator را بارگیری کنید و تأیید صحت 2 مرحله ای را فعال کنید هرگز رمز ورود خود را به هیچ کس ، حتی مرکز خدمات بایننس ، ندهید. از رمز عبور بایننس استفاده کنید که هنوز از آن در مکان دیگری استفاده نکرده اید برای رفتن به بایننس هرگز از تبلیغات یک موتور جستجو استفاده نکنید

تاییدیه برای تبدیل بایننس کوین به تومان

برای بیشتر افراد ، یک حساب کاربری عادی و بدون هیچ گونه تأیید کافی است. بدون انجام هیچگونه KYC می توانید در هر 24 ساعت حداکثر 2 بیت کوین برداشت و معامله کنید. اگر می خواهید بیش از 2 بیت کوین در 24 ساعت تجارت کنید ، باید با ارسال سند هویت خود با سلفی ، خود را تأیید کنید. دستورالعمل های این امر در صفحه تأیید توضیح داده شده است. شما می توانید با گسترش معاملات خود در مدت زمان بیشتری از 24 ساعت ، محدودیت ها را پشت سر بگذارید.

واریز وجوه

شما می توانید بایننس را به عنوان یک صرافی ارز رمزنگاری شده مشاهده کنید که در آن بیت کوین ، اتریوم یا ارز پایه دیگری را با ارز رمزنگاری شده دیگر عوض می کنید. این دقیقاً مانند مبادله اسکناس های یورو با اسکناس دلار است ، به عنوان مثال وقتی به آمریکا می روید. بنابراین برای استفاده از صرافی ، به اعتبار نیاز دارید و می توانید این کار را با واریز بیت کوین یا اتریوم به حساب بایننس خود انجام دهید. امروزه می توان با گزینه های مختلف اعتبار را اضافه کرد ، اما توصیه می کنیم این کار را با بیت کوین یا اتریوم انجام دهید. ما از بیت کوین در راهنمای خود استفاده می کنیم:

برای تبدیل بایننس کوین به تومان ،از ورود خود اطمینان حاصل کنید. به سمت چپ و بالای Wallet بروید و روی Spot Wallet کلیک کنید. در سمت چپ در سپرده کلیک کنید. یک منوی کشویی ظاهر می شود که می توانید سکه مورد نظر خود را برای واریز آن جستجو کنید. برای واریز بیت کوین در بیت کوین جستجو کنید. اگر بیت کوین را انتخاب کرده باشید ، آدرس کیف پول منحصر به فردی برای شما ایجاد می شود.

برای تبدیل بایننس کوین به تومان ، آدرس کیف پول را کپی کرده و Netwerk بیت کوین را انتخاب کنید. ما به شما توصیه می کنیم که بیت کوین را در کارگزار معتبری با هزینه های کم خریداری کنید. در این راهنما نحوه خرید رمزگذاری در Bitvavo را توضیح می دهیم. می توانید مستقیماً با کارت اعتباری خود در بایننس پرداخت کنید ، اما آنها هزینه بالایی از شما می گیرند. هنگام خرید بیت کوین آدرس کیف پول بیت کوین بایننس خود را در آدرس دریافت کننده کارگزار وارد کنید. پرداخت را با روش پرداختی که انتخاب کرده اید کامل کنید. کارگزار بیت کوین شما را مستقیماً به بایننس ارسال می کند و این کار تا 2 ساعت طول می کشد. وقتی سپرده شما با موفقیت به بایننس رسید ، یک ایمیل اعلان دریافت خواهید کرد.

آدرس سپرده بیت کوین بایننس برای تبدیل به تومان

برای شروع معامله در بایننس و تبدیل آن به تومان ، لازم است مراحل بالا اجرا شود. بنابراین در این آموزش تصور می کنیم که شما بیت کوین یا ارز پایه دیگری را سپرده گذاری کرده اید:

برای تبدیل بایننس کوین به تومان ، به وب سایت رسمی بایننس بروید در گوشه بالا سمت چپ وب سایت بایننس به Spot بروید و روی Classic کلیک کنید. نمای تجاری زیر قابل مشاهده خواهد بود: بازنگری کلاسیک بایننس ، اطلاعات سکه: اطلاعات بیشتر در مورد سکه انتخاب شده ، مانند اختصار ، قیمت فعلی ، کمترین قیمت ، بالاترین قیمت و حجم 24 ساعت گذشته. فروش سفارشات: کلیه سفارشات فعلی (هنوز اجرا نشده) از جفت انتخاب شده در دفتر سفارش به فروش می رسند. نمودار قیمت ، می توانید آن را مطابق با تنظیمات خود تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین صرافی ها برای فروش بیت کوین

با جفت موجود در مخفف می توانید ببینید که برای کدام سکه می توانید آن را مستقیماً عوض کنید به عنوان مثال ARK / بیت کوین مخفف Ark (ARK) است که با بیت کوین (بیت کوین) قابل معامله است و بالعکس. سفارشات خرید: کلیه سفارشات خرید سکه منتخب فعلی (هنوز اجرا نشده است) در کتاب سفارشات است.

امکان فروش سکه

سابقه خرید و فروش سکه منتخب از همه افراد موجود در سیستم عامل. این دستورات با موفقیت اجرا شد Switcher برای انتخاب سفارشات مختلف و امکان خرید و فروش حاشیه سکه مورد نظر خود را در بالا سمت راست انتخاب یا جستجو کنید (شماره 4 در تصویر). توجه داشته باشید که باید علامت اختصاری سکه را جستجو کنید. به طور پیش فرض ، نمای کلی در بیت کوین فیلتر می شود. اگر اتریوم را واریز کرده اید ، باید روی ETH (در گوشه سمت راست و زرد رنگ شماره 4) کلیک کنید. هنگامی که انتخاب خود را انتخاب کردید روی سکه کلیک کنید و نمای کلی سکه انتخاب شده باز می شود.

شما چندین روش برای خرید سکه و تبدیل بایننس کوین به تومان دارید: ساده ترین راه خرید یا فروش ارز دیجیتال با قیمت روز بازار است. سفارش شما بلافاصله اجرا می شود و بلافاصله صاحب سکه های انتخابی خواهید شد. برای رفتن به سفارشات بازار ، مارکت (شماره 9) را انتخاب کنید. چه تعداد سکه می خواهید در Amount خریداری کنید. بلافاصله حداکثر مبلغی را که می توانید خریداری کنید مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی درصد ، می توانید درصدی از بیت کوین سپرده گذاری شده خود را سرمایه گذاری کنید. سفارش بازار را باز کنید

روش پیشرفته تر ، یک سفارش محدود است. وقتی از سفارش محدود استفاده می کنید ، سفارش با قیمت انتخابی شما اجرا می شود. تضمین نمی شود سفارش شما اجرا شود. برای رفتن به سفارشات بازار ، حد (شماره 9) را انتخاب کنید. مقدار و قیمت را وارد کنید و منتظر بمانید تا سفارش شما اجرا شود. برای باز کردن سفارش خود ، روی خرید کلیک کنید اگر برای سفارش Market انتخاب کرده اید ، سفارش شما بلافاصله اجرا می شود و سکه های خریداری شده اکنون در کیف پول بایننس شما است. اگر سفارش محدودی را انتخاب کرده اید باید منتظر بمانید تا کسی سفارش شما را پر کند. برای فروش مجدد سکه های خود (مثلاً بازپرداخت آنها به بیت کوین یا اتریوم) می توانید از ابزارک Sell (شماره 7) استفاده کنید.

از بایننس خارج شوید و آن را به تومان بفروشید

به وب سایت رسمی بایننس بروید مراحل 8 و 9 بخش قبلی را انجام دهید شما مبلغی را که می خواهید پرداخت کنید فروخته اید و دوباره به بیت کوین برگردانده شده است (بیشتر کارگزاران برای مبادله بیت کوین با یورو هزینه کمتری دریافت می کنند) به سمت چپ بالا به Wallet بروید ، روی Spot Wallet کلیک کنید و روی برداشت (در سمت چپ) کلیک کنید اگر همه چیز را با بیت کوین عوض کرده اید ، بیت کوین را جستجو کنید. بیت کوین خود را پس بگیرید و آنها را به یک رمزگذار برای کارگزار فیات ارسال کنید. ما توصیه می کنیم از Bitvavo استفاده کنید. لطفا برای فروش سکه از این راهنما استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : تبدیل تتر به تومان و قیمت تتر

از کارگزار انتخاب شده آدرس کیف پول بی نظیری دریافت خواهید کرد. قسمت آدرس کیف پول آدرس گیرنده بیت کوین را وارد کنید. مشخص کنید که چه مقدارمی خواهید منتقل کنید و روی ارسال کلیک کنید بیت کوین شما اکنون به کارگزار منتخب ارسال می شود. این بستگی به کارگزار دارد که چه مدت طول می کشد تا به یورو پرداخت شود. به طور کلی ، پرداخت یک روز کاری طول می کشد. پس از انجام مراحل بالا ، با اصول معاملات ارز رمزنگاری شده در بایننس Exchange آشنا خواهید شد. این آموزش را چند بار با خود داشته باشید تا واقعاً از این موضوع آگاه شوید. ترفند این است که یک سکه خاص را در یک نقطه پایین بخرید و سپس آن را در یک نقطه بالا بفروشید. اختلاف قیمت سود شماست.

بهترین صرافی برای تبدیل بایننس کوین به تومان

بایننس

برای تبدیل بایننس کوین به دلار یا به تومان ، بایننس یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین صرافی های ارزهای دیجیتال در جهان است. مزایای خرید مستقیم BNB این است که شما از یک دارنده توکن با هزینه های مبادله کاهش یافته سود می برید و می توانید به طور مستقیم قدرت این پلتفرم را تجربه کنید. بایننس پیشرفته ترین پلتفرم معاملاتی روی کره زمین است، آنها دارای 100 توکن هستند.

Paybis

Paybis یک پلتفرم خرید بیت‌کوین و ارز دیجیتال بسیار قابل اعتماد دارد که در آن می‌توانید BNB و طیف وسیعی از رمزارزهای دیگر را با استفاده از کارت اعتباری یا نقدی خود خریداری کنید. آنها از سال 2014 وجود داشته اند و به صدها هزار نفر برای خرید بیت کوین کمک کرده اند. اگر به سادگی می خواهید BNB بخرید و نگه دارید، این یکی از ساده ترین راه ها برای خرید BNB با کارت اعتباری یا کارت نقدی است. مشتریان ایالات متحده می توانند BNB را به استثنای ساکنان این ایالت ها خریداری کنند: آلاسکا، لوئیزیانا، هاوایی، نوادا، نیومکزیکو، نیویورک، ورمونت، واشنگتن.

Gate.io

برای تبدیل بایننس کوین به دلار یا به تومان ، Gate.io در سال 2013 تأسیس شد، در حالی که یکی از محبوب ترین صرافی ها نیست، آنها یک پلت فرم معاملاتی معتبر با رابط کاربری آسان برای مبتدیان ارائه می دهند و در عین حال نمودارهای قوی و پیشرفته را برای انواع مختلف سطوح مهارت از جمله معامله گران فنی حفظ می کنند. . آنها تعداد زیادی آلتکوین از جمله بایننس کوین (BNB) دارند و اغلب اولین صرافی هایی هستند که توکن های جدید اضافه می کنند. بهتر از همه، آنها موضعی قوی در برابر هر نوع دستکاری بازار دارند. این صرافی در حال حاضر ساکنان ایالات متحده را می پذیرد.