You are currently viewing تبدیل تتر به یورو و روش تبدیل فروش یو اس دی تی

تبدیل تتر به یورو و روش تبدیل فروش یو اس دی تی

تبدیل تتر به یورو ، روش خرید تتر و تبدیل آن به یورو در سال 2023 چگونه است؟ روش های تبدیل تتر به یورو توکن تتر به نام یو اس دی تی شناخته شده و خرید و فروش آن در صرافی های مختلف ساده است که در این مقاله آن را شرح می دهیم.

تتر که در اصطلاح دیگر یو اس دی تی نامیده می شود یک ارز رمزنگاری شده است که بر روی بلاکچین بیت کوین ساخته شده است (از طریق Omni Layer) و توسط یک شرکت مستقر در هنگ کنگ ، تتر Limited تاسیس شده است. تتر به دلار آمریکا متصل می شود ، جایی که هر ارز رمزنگاری شده منتشر شده در گردش با نسبت 1: 1 توسط دلار آمریکا پشتیبانی می شود. خرید تتر و تبدیل به یورو از طریق مبادلات مختلف آسان است ، بنابراین ما 20++ را برای کمک به شما در یافتن مناسب مناسب مقایسه کرده ایم.

خرید و تبدیل تتر به یورو

تبدیل تتر به یورو ، تتر به طور گسترده ای در سراسر دنیای ارزهای رمزپایه پذیرفته شده است. تقریباً در هر صرافی می توانید آن را پیدا کرده و تقریباً با هر ارز دیجیتال یا ارز فیات خریداری کنید. مبادلات را با روش سپرده گذاری و پشتیبانی ارز رمزنگاری شده مقایسه کنید تا مناسب را پیدا کنید:

راهنمای گام به گام خرید تتر و تبدیل به یورو در اینجا نحوه خرید تتر (یو اس دی تی)  آمده است: مرحله 1. ایجاد یک حساب کاربری در لیست صرافی یو اس دی تی به دنبال صرافی ای باشید که یو اس دی تی را در یک یا چند جفت ارز لیست کند و با آدرس ایمیل و رمز ورود خود وارد شوید. هنگام خرید تتر و تبدیل به یورو ، مبادلات را مقایسه کنید تا کمترین هزینه ها و جدیدترین نرخ ارز را پیدا کنید. مبادلاتی مانند Binance یا لیست EXMO یو اس دی تی     توجه: در بسیاری از صرافی ها قبل از اجازه تجارت ، به نام و نام خانوادگی ، اطلاعات تماس و اثبات شناسه شما نیز نیاز است.

مرحله 2. وجوه را به حساب خود واریز کنید

اگر صرافی شما از تتر پشتیبانی می کند ، می توانید یو اس دی تی را مستقیماً با AUD خریداری کنید. برخی از صرافی ها بسته به مقدار یو اس دی تی خریداری شده هزینه های متفاوتی را از شما دریافت می کنند ، بنابراین به هزینه معامله خود توجه کنید.     توجه: بعضی از روشهای پرداخت هزینه بالاتری دارند که پرداخت کارت اعتباری معمولاً گرانترین است.

مرحله 3. خرید تتر و تبدیل به یورو

برای یافتن جفت شدن یو اس دی تی مورد نظر خود به بخش بازارهای صرافی انتخابی خود بروید. به دنبال بخش خرید تتر و تبدیل به یورو بگردید و مقدار ارز رمزنگاری شده زوجی را که می خواهید هزینه کنید یا مقدار یو اس دی تی موردنظر را برای خرید تایپ کنید.     توجه: قبل از اتمام معامله ، با دقت جزئیات معامله خود را – از جمله مقدار یو اس دی تی خریداری شده و کل هزینه خرید – بررسی کنید.

نحوه فروش یو اس دی تی

روند کار به مرحله 3 بالا شبیه است ، با این تفاوت که می توانید ترتیب جفت شدن را معکوس کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید یو اس دی تی را در ازای BTC بفروشید ، یک جفت سازی “BTC / یو اس دی تی” پیدا خواهید کرد. در Binance ، می توانید یو اس دی تی را در همان صفحه اینترنتی که رمزها را خریداری می کنید ، بفروشید ، با این تفاوت که باید روی “Buy BTC / یو اس دی تی” کلیک کنید و تعداد تتر مورد نظر برای خرید بیت کوین را وارد کنید. هزینه معاملات 0.1٪ است. در EXMO می توانید مستقیماً یو اس دی تی را با USD در همان صفحه اینترنتی که خریداری می کنید مبادله کنید. هزینه معاملات 0.2٪ است.

بیشتر بخوانید : روش های تبدیل اتریوم به ریال

از کدام کیف پول ها می توانم برای نگه داشتن یو اس دی تی استفاده کنم؟

تتر انواع مختلفی دارد که هر کدام به نوع دیگری از کیف پول احتیاج دارند. ارسال نوع نامناسب تترs به ​​نوع کیف پول اشتباه منجر به از دست دادن بودجه می شود. راهنمای کیف پول تتر را بخوانید تا ببینید هر نوع تتر چیست ، چگونه می توانید بفهمید کدام نوع را دارید و چگونه کیف پول مناسب را انتخاب کنید.

یو اس دی تی چه کاربردهایی دارد؟

یو اس دی تی به این منظور طراحی شده است که دلار آمریکا می تواند دیجیتالی شود و توسط بنگاه های اقتصادی مانند مبادلات ارزهای رمزنگاری شده ، کیف پول ها ، پردازنده های پرداخت و خدمات مالی در بلاک چین استفاده شود. برخی از بزرگترین صرافی های ارز رمزنگاری شده ، مانند Binance ، Cryptopia ، HitBTC و Poloniex ، یو اس دی تی را در سیستم های خود ادغام کرده اند و از آن به عنوان یکی از ارزهای رمزپایه اصلی خود استفاده می کنند. یو اس دی تی چندین جفت دارد ، به این معنی که می توان از آن برای خرید چندین ارز رمزپایه دیگر استفاده کرد.

یو اس دی تی تصور می شد که به شرکتها گزینه دیگری برای فرآیندهای سنتی مربوط به مبادله و واریز ارز فیات باشد. تیم آن با هدف کمک به مشاغل در مدیریت دارایی مشتریان از طریق استفاده از فرآیندهای ارز رمزنگاری شده در حالی که آنها را قادر می سازد تعادل فیات بین مبادلات را حل کنند ، کمک می کند. این بدان معناست که شرکت ها می توانند با دور زدن فرآیند تبدیل و خارج ارزهای فیات از طریق سیستم بانکی ، وجوه رمزنگاری شده را سریعتر مبادله کنند.

علاوه بر این ، در ژانویه 2018 ، تتر Limited یو اس دی تی و EURT را به عنوان توکن های مبتنی بر Ethereum سازگار با استاندارد ERC20 صادر کرد. این نوآوری به منظور تأیید سریعتر تتر جدید و هزینه های شبکه کمتر طراحی شده است.

ارزهای تتر و ارزهای فیات

تبدیل تتر به یورو ، اگر می خواهم یو اس دی تی بخرم چه نکاتی را باید در نظر بگیرم؟ به فکر خرید تتر یا هر ارز رمزنگاری شده دیگری هستید ، توصیه می شود خطرات موجود را درک کنید. اگر در فکر خرید تتر و تبدیل به یورو هستید ، در اینجا چند واقعیت ذکر شده است:عرضه. براساس CoinMarketCap ، میزان عرضه یو اس دی تی از ژوئن 2021 62.58B USD USD از کل عرضه 64،471،767،617 رمز یو اس دی تی بوده است. تا زمانی که شرکت تتر بودجه کافی برای تهیه نسخه پشتیبان از حساب بانکی خود داشته باشد ، می تواند تعداد نشانه ها افزایش یا کاهش یابد.یو اس دی تی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : تبدیل تتر به دلار

تبدیل تتر به یورو ، یو اس دی تی بیشتر در مبادلات ارزهای رمزنگاری شده برای تجارت و خرید ارزهای رمزپایه دیگر مورد استفاده قرار می گیرد اما شرکت پشتیبان تتر امیدوار است یو اس دی تی را معادل مجازی USD کند. دسترسی. یو اس دی تی در چندین صرافی رمزنگاری در دسترس است و می توان آن را مستقیماً یا حتی از طریق کارت اعتباری با ارزهای فیات خریداری کرد.

توجه. شرکت تتر در مقاله سفید خود ادعا می کند که استفاده از یو اس دی تی خطرات مختلفی دارد. به عنوان مثال ، این شرکت می تواند ورشکست شود ، وجوه آنها منجمد شود یا بانک آنها ورشکست شود. اگر این اتفاق بیفتد ، یو اس دی تی می تواند بی فایده شود زیرا ممکن است ارز فیات پشتیبان ارزش آنها نباشد.    سازاری ERC20. در ژانویه 2018 ، یو اس دی تی توسط تتر Limited به عنوان توکن مبتنی بر Ethereum صادر شد ، این بدان معنی است که با استاندارد ERC20 سازگار است و می تواند در کیف پول هایی که از این پشتیبانی می کنند ، ذخیره شود.

مراحل خرید یورو تتر

به دنبال صرافی باشید که هم از فیات و هم از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند تا خرید یورو تتر را ساده کنید. صرافی های ارزهای دیجیتال را که از EURT پشتیبانی می کنند، مقایسه کنید. مبادلات ارزهای دیجیتال از نظر کارمزد، امنیت و روش‌های پرداخت متفاوت است، بنابراین باید تحقیق کنید که کدام یک برای شما مناسب است. به عنوان یک مبتدی، به طیف وسیعی از ویژگی ها نیاز ندارید، و همیشه می توانید تبادلات را بعدا تغییر دهید. یک حساب کاربری در صرافی ایجاد کنید.

با انتخاب دکمه Go to site می توانید برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. این شما را به صفحه ایجاد حساب هدایت می کند، جایی که می توانید مشخصات خود را با نام و آدرس ایمیل خود وارد کنید. وجوه را به حساب خود واریز کنید. برای خرید یورو تتر، حساب خود را با حواله بانکی تامین مالی کنید، با کارت اعتباری یا نقدی پرداخت کنید یا ارز دیجیتال را از یک کیف پول رمزنگاری واریز کنید. یورو تتر بخرید. خرید یورو تتر خود را تکمیل کنید و سپس بهترین کیف پول برای ذخیره EURT را پیدا کنید.

هنگام خرید یورو تتر چه نکاتی را باید در نظر گرفت

ارزهای رمزنگاری شده دارایی های بسیار سفته بازی هستند که با طیف وسیعی از خطرات همراه هستند. در نتیجه، قبل از انجام هر گونه سرمایه گذاری، همه آلت کوین ها باید به طور کامل مورد بررسی قرار گیرند. سرمایه گذاران بالقوه EURT ممکن است بخواهند موارد زیر را در نظر بگیرند:

مورد استفاده EURT: هدف EURT ارائه یک دارایی دیجیتال پایدار است که ارزش واقعی یورو را ردیابی می کند. این به عنوان یک استیبل کوین توسعه داده شد تا از آن برای ایمن سازی وجوه و انتقال وجه به دور از بازار غیرقابل پیش بینی و بی ثبات ارزهای دیجیتال استفاده شود. از آنجایی که توکن ارزش یورو را ردیابی می کند، سرمایه گذاران تنها در صورتی باید سکه را خریداری کنند که بخواهند در معرض معادل فیات قرار گیرند. توکن نباید با انتظار افزایش سرمایه بلند مدت خریداری شود.

متمرکز: EURT به طور کامل توسط Tether Limited کنترل می شود. این مسئولیت تتر است که اطمینان حاصل کند که هر EURT توسط یک یورو فیزیکی پشتیبانی می شود تا میخ در جای خود باقی بماند. بنابراین، هر گونه مشکل با Tether Limited ممکن است بر پایداری توکن تأثیر بگذارد.امکان سانسور: از آنجایی که Tether Limited کنترل کامل EURT را در اختیار دارد، این شرکت این قدرت را دارد که از استفاده هر کسی از توکن جلوگیری کند. اگرچه این اقدام در گذشته توسط Tether انجام شده است، اما تنها زمانی استفاده می‌شود که فعالیت مشکوکی شناسایی شود. شرکت صادرکننده همچنین اعلام کرده است که به طور منظم با تنظیم کننده ها برای سرکوب فعالیت های مشکوک کاربران خود همکاری می کند.

جنجال تتر: از سال 2016، تتر به دلیل این شایعه مبنی بر اینکه ذخایر به طور کامل از عرضه در گردش استیبل کوین هایش پشتیبانی نمی کند، مورد بحث و جدل های زیادی قرار گرفته است. اگرچه این ادعاها هرگز ثابت نشدند و شرکت ادعا می کند که به طور منظم حسابرسی می شود، بحث و جدل های گذشته ممکن است برخی از سرمایه گذاران را از استفاده از EURT منصرف کند.آگاهی نظارتی: در حالی که Tether Limited با مقررات فعلی مطابقت دارد، نمی توان گفت که دولت های آینده چگونه با تحولات ارزهای دیجیتال سازگار شده و چگونه واکنش نشان خواهند داد. دولت‌ها هر از گاهی موضع خود را در مورد ارزهای دیجیتال تغییر می‌دهند، که ممکن است بر ظرفیت قابل استفاده یک استیبل کوین مانند EURT تأثیر بگذارد.