You are currently viewing تبدیل اتریوم به ریال ، روش های تبدیل اتریوم به تومان و ریال چیست

تبدیل اتریوم به ریال ، روش های تبدیل اتریوم به تومان و ریال چیست

تبدیل اتریوم به ریال ایران ، تبدیل اتریوم به تومان ، بهترین راه تبدیل اتریوم به ریال چیست؟ هنگامی که مقداری اتریوم را جمع کردید ، یا از طریق خرید نشانه ها یا استخراج آنها ، احتمالاً زمانی فرا می رسد که تصمیم به فروش می گیرید. در واقع ، از هم اکنون ، اتر فقط می تواند برای پرداخت هزینه های موجود در شبکه Ethereum استفاده شود ، زیرا تعداد بسیار محدودی از مشاغل وجود دارد که ارزهای رمزپایه را به عنوان روشی برای پرداخت می پذیرند و اکثر آنها منحصراً بیت کوین را می پذیرند.

بنابراین ، اگر قصد ندارید از کاربران فعال اتریوم باشید ، به احتمال زیاد Ether را به عنوان سرمایه گذاری خریداری کرده اید که قصد دارد در آینده ای نزدیک آن را بارگیری کند. این راهنمای مفید روش های مختلف فروش اتر را پوشش می دهد و برخی از استراتژی های تجاری را لمس می کند.

قیمت اتریوم و تبدیل آن به ریال و تومان

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۸۶.۲۳ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۸۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از اتریوم در این لحظه با قیمت ۲,۳۷۰.۹۹ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۹,۹۰۰ تومان معادل ۷۰,۸۹۲,۸۱۹ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۴۵.۷۶ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۰.۳۳% کاهش یافته است. بالاترین قیمت اتریوم در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰(10 November 2021) معادل ۴,۸۵۱.۱۱ دلار بوده که همینک %۵۱.۱۲ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش اتریوم ۱۲۰.۷۲ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱۲۰.۷۲ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن اتریوم معامله می‌شود، صرافی WBF Exchange با سهم %۹۹.۹۹ از حجم معاملات روزانه است. این قیمت مربوط به اردیبهشت 1401 است.

تبدیل اتریوم به ریال / تبدیل اتریوم به تومان

روند فروش اتر در بورس مشابه خرید آن کار می کند. اول از همه ، شما باید صرافی را انتخاب کنید که در حوزه قضایی شما فعالیت کند و Ether را معامله کند و یک حساب کاربری با آن ایجاد کنید. برای اینکه بتوانید بفروشید ، باید حساب بانکی موجود خود را متصل کرده و برخی اطلاعات اضافی مانند تاریخ تولد ، کشور محل اقامت و شماره تلفن خود را ارائه دهید.

پس از تنظیم ، باید انتخاب کنید که اتر خود را با ارز فیات بفروشید یا اینکه آن را با ارز دیجیتال دیگر معامله کنید. اکثر صرافی های بزرگ خدمات کیف پول را ارائه می دهند. به سادگی در جستجوی دکمه «فروش» ، «سپرده گذاری» یا «سپرده گذاری در مبادله» به وب سایت بروید. در اینجا آدرس کیف پول جدید خود را پیدا خواهید کرد. به سادگی مقدار مورد نیاز اتر را از جایی که در کیف پول جدید نگهداری شده ارسال کنید ، انتقال تقریباً بلافاصله انجام می شود.

از آنجا می توانید میزان اتر موردنظر برای فروش را تعیین کنید و انتخاب کنید که به چه ارزی ارز بفروشید. در بیشتر مبادلات ، این کار از طریق ثبت سفارش و انتظار برای پذیرفتن شخصی انجام می شود یا در عوض ، می توانید به دنبال یک سفارش از قبل ثبت شده برای پر کردن باشید. نرخ ارز معمولاً براساس نرخ فعلی بازار ، نوسانات بازار ، اندازه معامله و در برخی موارد ، مدت زمان استفاده از صرافی خاص به طور خودکار محاسبه می شود.

یک صرافی آنلاین،  بهترین راه تبدیل اتریوم به ریال

پس از پایان تجارت ، وجوه ، صرف نظر از فیات یا رمزنگاری ، در حساب شما ظاهر می شوند. اگر تصمیم دارید اتر خود را برای ارزهای سنتی بفروشید ، گزینه برداشت وجه به حساب بانکی خود را خواهید داشت. این کار از طریق انتقال بانکی انجام می شود ، بنابراین ممکن است سه تا چهار روز طول بکشد تا پول در حساب بانکی شما ظاهر شود

معاملات نظیر به نظیر

برای تبدیل اتریوم به ریال از طریق معاملات نظیر به نظیر متناوباً ، اگر ترجیح می دهید از دردسر اتصال حساب بانکی خود و گذراندن مراحل طولانی تأیید هویت صرف نظر کنید ، گزینه ای برای فروش مستقیم اتر خود از طریق تبادل نظیر به نظیر Localethereum وجود دارد. برخلاف همه مبادلات دیگر ، این یکی کاملا غیرمتمرکز است. خدمات نگهداری و آربیتراژ از طریق اجرای قراردادهای هوشمند Ethereum حاصل می شود.

نحوه تبدیل اتریوم به ریال با ماشین مجازی

Virtual Machine (EVM) یک نرم افزار تورینگ است که در شبکه اتریوم نصب و اجرا می شود. علاوه بر برنامه نویسی ، ماشین مجازی اتریوم با توجه به نیاز کاربر ، زمان و حافظه را فراهم می کند. اتریوم Virtual Machine روند ایجاد برنامه های بلاک چین را بسیار آسان تر و کارآمدتر از همیشه می کند. ماشین مجازی به گونه ای است که به جای استفاده از چندین بلوک چین برای کارهای مختلف ، می توانید از یک بلوک چین برای هزاران برنامه یا کار استفاده کنید. در مورد تبدیل اتریوم به ریال چطور؟

چگونه اتریوم را به ریال تبدیل کنیم؟

تبدیل اتریوم به ریال ، چگونه اتریوم را به ریال تبدیل کنیم؟ دوستان عزیز ، اگر اتریوم را به عنوان واحد پولی یا کالایی یا کالایی در نظر بگیریم ، می توان گفت که مانند هر شی با ارزش دیگر ، می تواند به ارز دیگری از جمله واحد پول کشورمان ریال تبدیل شود. آنها برای تبدیل اتریوم به ریال معمولاً از عباراتی مانند فروش اتریوم یا تبدیل آن به پول نقد یا تبدیل آن به پول ایران استفاده می کنند. همه این اصطلاحات به معنی دادن و گرفتن اتریوم است.

تبدیل اتریوم به ریال از طریق صرافی ها که صرافی آنلاین است امکان پذیر است. نکته مهم: اما نکته مهم این است که هنوز هیچ صرافی برای انجام این کار به صورت قانونی پیدا نشده است. در شهرهای بزرگی مانند تهران یا مشهد نمی توانید صرافی پیدا کنید که با خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند اتریوم یا بیت کوین یا تترا سروکار داشته باشد. بنابراین چون این صرافی ها بصورت آنلاین کار می کنند ، باید مراقب معتبر بودن آنها باشید.

مراحل مختلفی برای خرید و فروش اتریوم یا تبدیل آن به ریال در مبادلات آنلاین وجود دارد. قبل از آن ، در نظر بگیرید که آیا اتریوم شما قابل فروش است یا نه. توجه به قیمت پیشنهادی طرف مقابل مهم است. برای تبدیل دهلیز به ریال ، به نکات و مراحل زیر توجه کنید:

بهترین روش ها برای تبدیل اتریوم به ریال

1. برای تبدیل اتریوم به ریال یک تبادل یا سایت مناسب پیدا کنید که از طریق گوگل نیز قابل جستجو باشد. 2. اطمینان از امکان و شرایط معامله ، که بسیار مهم است. 3. عضویت در سایت و احراز هویت ، مانند تأیید اعتبار Teter ، و … که اگر تبادل بدون احراز هویت این کار را انجام دهد معتبر نیست. 4. احراز هویت را کامل کنید و از مراحل کامل مطمئن شوید. 5. درخواست فروش را ارسال کنید و منتظر تأیید معامله باشید. 6. وجه را در حساب بانکی دریافت کنید و از واریز وجه مطمئن شوید. 7. اتریوم را به آدرس خریدار ارسال کنید.

بهترین صرافی برای تبدیل اتریوم به ریال

اتریوم از نظر ارزش بازار و آگاهی عمومی از بازار، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان است. اگر می خواهید این سکه دیجیتال محبوب را بخرید یا با ریال معامله کنید، باید یک پلتفرم با رتبه برتر پیدا کنید. ما بهترین پلتفرم‌های معاملاتی اتریوم برای تبدیل اتریوم به ریال را که باید در سال 2021 در نظر بگیرید، مرور می‌کنیم. همچنین به شما نشان می‌دهیم که چگونه اولین تجارت اتریوم خود را در یک پلتفرم تنظیم‌شده و بدون کمیسیون شروع کنید!

بهترین پلتفرم های معاملاتی برای تبدیل اتریوم به ریال

به زبان ساده، صدها پلتفرم معاملاتی اتریوم در فضای آنلاین فعال هستند. مشکل اصلی این است که اکثر آنها بدون مجوز نظارتی کار می کنند.به این ترتیب، نه تنها باید از ایمن بودن وجوه تجاری خود اطمینان حاصل کنید، بلکه باید از ارائه دهنده کارمزد رقابتی و پشتیبانی از روش پرداخت ترجیحی شما نیز اطمینان حاصل کنید.با در نظر گرفتن این موضوع، در زیر بهترین پلتفرم های معاملاتی اتریوم را که باید در سال 2021 در نظر بگیرید را مشاهده خواهید کرد.

eToro – به طور کلی بهترین پلتفرم تجارت اتریوم برای تبدیل اتریوم به ریال

eToro یک کارگزار آنلاین تنظیم شده با بیش از 17 میلیون مشتری است که از پلتفرم مبتدی پسند خود استفاده می کنند. علاوه بر سهام، ETF، فارکس و کالاها، این ارائه دهنده با رتبه برتر به شما امکان دسترسی به 16 ارز دیجیتالی را می دهد که می توانید خریداری کنید.برای تبدیل اتریوم به ریال  البته این شامل اتریوم می شود – در کنار مواردی مانند بیت کوین، ریپل، EOS، کاردانو، لایت کوین و موارد دیگر. شاید جذاب ترین جنبه استفاده از eToro برای تجارت اتریوم این باشد که این پلتفرم 100٪ بدون کمیسیون است. ثبت نام هزینه ای ندارد و هزینه پلتفرم ماهانه یا سالانه از شما دریافت می شود.

eToro همچنین یک انتخاب محبوب در بین سرمایه گذاران مبتدی ارز دیجیتال برای تبدیل اتریوم به تومان است زیرا حداقل سهام فقط 25 دلار است. این به شما امکان می دهد اتریوم را به روشی ریسک گریز خریداری کنید، زیرا نیازی به سرمایه گذاری زیاد نیست. علاوه بر این، eToro همچنین خانه تعدادی جفت کریپتو کراس است. این بدان معناست که شما می توانید اتریوم را در برابر سایر ارزهای دیجیتال معامله کنید. بار دیگر می توانید به صورت بدون کمیسیون به این بازارها دسترسی داشته باشید.

ناگفته نماند که سرمایه‌گذاران بی‌تجربه ارزهای دیجیتال ابزار تجارت کپی eToro را نیز مورد توجه قرار می‌دهند. این پلتفرم تجارت اجتماعی به شما این امکان را می‌دهد تا یک معامله‌گر رمزنگاری کارکشته را انتخاب کنید و سپس موقعیت‌های خرید و فروش آنها را کپی کنید. یا، ممکن است یک CopyPortfolio رمزنگاری در eToro در نظر بگیرید. این به شما امکان دسترسی به سبد متنوعی از ارزهای دیجیتال را می دهد که بر اساس ارزش بازار وزن شده اند. این نمونه کارها به صورت حرفه ای توسط eToro مدیریت می شوند، بنابراین شما می توانید به طور منفعلانه در صنعت کریپتو سرمایه گذاری کنید.

مزیت هایی که ای تورو برای تبدیل اتریوم به ریال ارائه می کند

هر دو ابزار معاملاتی خودکار فوق الذکر را می توان بدون هزینه اضافی مورد استفاده قرار داد. از نظر پرداخت، eToro واقعاً متمایز است. در حالی که شرکت هایی مانند Coinbase 3.99٪ از سپرده های کارت نقدی دریافت می کنند، eToro فقط 0.5٪ هزینه دریافت می کند. به علاوه، اگر اهل ایالات متحده هستید، هیچ هزینه ای برای سپرده گذاری وجود ندارد. سایر روش های پرداخت پشتیبانی شده عبارتند از: کارت های اعتباری، پی پال، نتلر، اسکریل و انتقال بانکی. حداقل سپرده برای کسانی که در ایالات متحده هستند 50 دلار و در جاهای دیگر 200 دلار است.

وقتی صحبت از ایمنی به میان می‌آید، eToro یکی از کنترل‌شده‌ترین کارگزاران رمزنگاری در فضای آنلاین است. این پلتفرم نه تنها در FINRA در ایالات متحده ثبت شده است، بلکه توسط FCA، ASIC و CySEC نیز مجاز و تنظیم شده است. در نهایت، باید به اپلیکیشن موبایل eToro نیز اشاره کنیم – که به شما امکان خرید، فروش و تجارت اتریوم را با کلیک یک دکمه می دهد. این برای دانلود رایگان است و با دستگاه های iOS و اندروید سازگار است.

بایننس – بهترین پلتفرم معاملاتی اتریوم برای معامله گران روزانه

برای تبدیل اتریوم به ریال اگر به دنبال یک پلتفرم معاملاتی روزانه برای خرید و فروش اتریوم هستید، بایننس ارزش بررسی دارد. این صرافی ارز دیجیتال با رتبه بالا تعادل کاملی بین کارمزدهای پایین و بازارهای پشتیبانی شده ارائه می دهد.در مورد دومی، بایننس صدها جفت مبتنی بر اتریوم را ارائه می دهد. این شامل همه چیز از ETH/USDT، ETH/BTC، ETH/XRP و موارد دیگر می شود. در واقع، شما همچنین می توانید اتریوم را با توکن های کوچکتر ERC-20 معامله کنید.از نظر کارمزد، بایننس به شما این امکان را می دهد که اتریوم را با کمیسیون کوچک فقط 0.1٪ معامله کنید. این به طور قابل توجهی ارزان تر از چیزی است که در Coinbase دریافت می کنید. می‌توانید با نگه‌داشتن مقداری سکه BNB – که ارز دیجیتال بومی این صرافی اتریوم است، این کارمزد کمیسیون را حتی بیشتر کاهش دهید. حجم معاملات زیاد باعث کاهش کمیسیون نیز می شود.

برای تبدیل اتریوم به تومان از طرف دیگر، اگر قصد دارید وجوه را با کارت بدهی یا اعتباری واریز کنید، بایننس کمی گران است. این هزینه برای شما در ایالات متحده 3.5٪ و در مناطق دیگر مانند بریتانیا 2٪ است. بسیار شبیه به کوین بیس، در صورت انتخاب انتقال بانکی، معمولاً می توانید وجوه را به صورت رایگان واریز کنید. هیچ پشتیبانی از کیف پول های الکترونیکی مانند پی پال وجود ندارد.با این وجود، پلت فرم معاملاتی Binance به ویژه در میان معامله گران روزانه محبوب است، زیرا دارای ویژگی ها و ابزارهای پیشرفته است. بایننس علاوه بر قیمت‌های بی‌درنگ و قابلیت‌های خواندن نمودار، خانه برخی از بزرگترین حجم معاملات در فضای کریپتو است. اغلب اوقات، این مبلغ بین 10 تا 20 میلیارد دلار در روز خواهد بود.

امنیت بایننس برای تبدیل اتریوم به ریال چقدر است؟

از نظر امنیت، بایننس یک نهاد نظارتی مانند eToro نیست. با این حال، دارای تدابیر و کنترل های متعددی است که تضمین می کند وجوه شما ایمن نگه داشته می شود. این شامل لیست سفید آدرس کیف پول، اعلان های ایمیل، و احراز هویت دو مرحله ای است. همچنین یک ظرف ذخیره وجود دارد که با کارمزد تراکنش تامین می شود. این برای پوشش دادن کاربران در صورت هک است.

کوین بیس – بهترین پلتفرم تجارت اتریوم برای تازه کارها

برای تبدیل اتریوم به ریال کوین بیس تا کنون بزرگترین و شناخته شده ترین کارگزار ارزهای دیجیتال در سراسر جهان است – با بیش از 35 میلیون مشتری در کمربند خود. پلتفرم معاملاتی کریپتو و بیت کوین از زمان آغاز به کار خود در سال 2012 به سرعت رشد کرده است، به طوری که انتظار می رود در ماه های آینده فرآیند عرضه اولیه سهام در بازار سهام را طی کند.شاید بزرگترین مزیت انتخاب کوین بیس این باشد که استفاده از این پلتفرم واقعا آسان است. لازم نیست نگران اصطلاحات پیچیده رمزنگاری یا نمودارهای فنی ترسناک باشید – زیرا روند افتتاح حساب و تجارت اتریوم نمی تواند ساده تر باشد.

اگر می‌خواهید روند را سریع دنبال کنید، کوین‌بیس به شما اجازه می‌دهد تا اتریوم را فوراً با کارت نقدی خریداری کنید. با این حال، این یک کمیسیون نسبتاً سنگین 3.99٪ را جذب می کند. این بدان معناست که با خرید 1000 دلاری اتریوم کمی بیش از 960 دلار برای شما باقی خواهد ماند.با این گفته، گزینه دیگر انتقال وجه به Coinbase از بانک شما است. این معمولا رایگان است، هرچند، باید چندین روز منتظر بمانید تا وجوه برسد. اگر این گزینه را انتخاب کنید، کمیسیون تجارت اتریوم 1.49٪ را پرداخت خواهید کرد. هنگامی که سکه های اتریوم خود را به پول فیات برگردانید، دوباره باید این کمیسیون را بپردازید.

اگرچه Coinbase مسلماً یکی از گران‌ترین پلتفرم‌های تجارت اتریوم در فضا است، اما امنیت سطح بالایی را ارائه می‌کند. از نظر کنترل های داخلی، این شامل نگهداری 98 درصد از وجوه مشتری در سردخانه است. موجودی در کیف پول های داغ نگهداری می شود تا برداشت سریع تسهیل شود. از پایان شما، Coinbase احراز هویت دو مرحله ای، لیست سفید آدرس و موارد دیگر را ارائه می دهد.

Coinbase Pro چیست

همچنین باید اشاره کنیم که این کارگزار محبوب یک تسهیلات معاملاتی روزانه را نیز ارائه می دهد – Coinbase Pro. این با جفت های معاملاتی بسیار بیشتر، نمودارها، ابزارهای تجزیه و تحلیل، و مهمتر – کارمزدهای کمتر همراه است. وقتی صحبت از فضای ذخیره سازی به میان می آید، می توانید وجوه خود را در کیف پول وب کوین بیس خود نگه دارید. برای امنیت بیشتر، ممکن است اتریوم خود را به یک کیف پول خصوصی خارج کنید.

کوین ماما – به راحتی اتریوم را با کارت بدهی/اعتباری بخرید

کوین ماما برای تبدیل اتریوم به ریال و تومان یک پلت فرم معاملاتی اتریوم است که دوست دارد همه چیز را ساده نگه دارد. در واقع، از نظر فنی، این در واقع یک پلت فرم معاملاتی نیست. در عوض، کوین ماما به شما این امکان را می دهد که اتریوم را با کلیک یک دکمه با کارت نقدی/اعتباری خود خریداری کنید.پس از تکمیل خرید، کوین ماما فورا سکه ها را به آدرس کیف پول اتریوم شما منتقل می کند. به این ترتیب، هیچ گزینه ای برای حفظ وجوه اتریوم شما در وب سایت کوین ماما وجود ندارد.

این نکته ارزش در نظر گرفتن را دارد، زیرا باید درک اولیه ای از نحوه عملکرد کیف پول های خصوصی داشته باشید.با این وجود، قبل از اینکه بتوانید اتریوم را در کوینماما بخرید، باید فرآیند KYC (مشتری خود را بشناسید) انجام دهید. این به چندین مدرک از شما نیاز دارد – مانند پاسپورت و یک عکس سلفی از شما که شناسنامه خود را در دست دارید. زمانی که این موضوع را از سر راه برداشتید، خرید اتریوم فقط چند دقیقه طول می‌کشد.

بیشتر بخوانید: بهترین صرافی های خرید و فروش اتریوم

مشکل اصلی کوین ماما برای تبدیل اتریوم به ریال و تومان

شاید مشکل اصلی این پلتفرم تجاری کاربرپسند اتریوم این باشد که هزینه های اخاذی را دریافت می کند. در واقع، کوین ماما حتی گرانتر از Coinbase است. به عنوان مثال، کارمزد کارت بدهی/اعتباری 5 درصد از شما دریافت خواهد شد. فراموش نکنید، اگر اهل ایالات متحده هستید، می توانید فقط 0.5٪ در eToro پرداخت کنید و هیچ هزینه ای ندارید.علاوه بر این، کوین ماما همچنین 2 درصد افزایش قیمت را دریافت می کند. این بدان معناست که شما اتریوم را با 2 درصد بیشتر از میانگین نرخ بازار خریداری می کنید. به این ترتیب، باید شاهد افزایش 2 درصدی سرمایه گذاری اتریوم خود باشید تا به حد تعادل برسد. اگر این کافی نبود، کوین ماما همچنین هنگام خرید اتریوم 3.90 درصد کمیسیون معاملاتی و 0.90 درصد برای همه سفارش‌های فروش دریافت می‌کند.

تبدیل اتریوم به ریال و تومان در جمینی – بهترین پلتفرم تجارت اتریوم برای امنیت و ایمنی

جمینی اغلب پلتفرم معاملاتی Ethereum برای کسانی است که قصد دارند مقادیر زیادی سرمایه گذاری کنند. این به این دلیل است که این پلت فرم به شدت در ایالات متحده تنظیم شده است. این شامل مقررات در نیویورک به عنوان یک شرکت اعتماد است و به طور منظم توسط دپارتمان خدمات مالی نیویورک حسابرسی می شود.همچنین دارای گواهینامه های مختلف SOC است و بسیار مهم است – سپرده های USD توسط FDIC پوشش داده می شود. از نظر بازارهای پشتیبانی شده، جمینی هم به عنوان صرافی و هم به عنوان کارگزار مناسب است. در مورد دومی، می توانید به راحتی وجوه را با ارز فیات واریز کنید و تخصیصی از سکه های اتریوم خریداری کنید.

یا، اگر می‌خواهید استراتژی معاملاتی کوتاه‌مدتی داشته باشید، می‌توانید اتریوم را در برابر دلار آمریکا معامله کنید. وقتی صحبت از کارمزد به میان می‌آید، جمینی در سمت گران قرار دارد، زیرا به ازای هر اسلاید 0.5٪ کمیسیون پرداخت می‌کنید. این بدان معناست که هنگام ورود و خروج از بازار 0.5% از شما دریافت می شود.