You are currently viewing بهترین صرافی خرید و فروش اتریوم

بهترین صرافی خرید و فروش اتریوم

بهترین صرافی خرید و فروش اتریوم کدام است؟ در ادامه بهترین صرافی های آنلاین خرید و فروش ارز اتریوم را معرفی می کنیم تا بتوانید به سادگی ارز های دیجیتال خود را تبدیل کرده و خرید و فروش و معامله ساده تری انجام دهید.

دانستن ارزهای رمزنگاری شده به تنهایی می تواند دلهره آور باشد و اگر تازه وارد تجارت رمزنگاری شده اید ، یافتن بستر مناسب برای خرید و فروش دارایی های معروف مانند بیت کوین ، اتریوم و Litecoin می تواند چالش دیگری باشد. اکثر صرافی ها رمزنگاری همچنین دارای ویژگی هایی از قبیل پاداش دادن (برای نگه داشتن دارایی رمزنگاری برای مدت زمان مشخص) ، تجارت حاشیه ، ابزار تجارت رمزنگاری و سایر موارد هستند. ما بهترین صرافی های ارز رمزنگاری شده برای خرید و فروش دارایی های رمزنگاری شده را جمع آوری کرده ایم. به خواندن ادامه دهید تا بهترین گزینه را برای خود پیدا کنید.

بهترین صرافی خرید و فروش اتریوم و سایر ارز های دیجیتال

بهترین صرافی برای معامله گران بیت کوین گرا: کوین بیس

چرا برجسته است: کوین بیس بیش از 50 ارز رمزنگاری شده از جمله بیت کوین ، اتریوم ، Litecoin ، Dogecoin و Ripple را ارائه می دهد. این صرافی همچنین گزینه های سرمایه گذاری متعددی برای مشتریان فردی و نهادی ارائه می دهد. برخی از ویژگی های حساب آن شامل جوایز staking ، برنامه های موبایل iOS و Android و گزینه حساب کوین بیس Earn است که برای تماشای فیلم های آموزشی به شما دارایی رمزنگاری می پردازد.

کوین بیس دو گزینه دیگر نیز ارائه می دهد: کوین بیس Pro برای معامله گران پیشرفته و کوین بیس Prime برای موسسات و مشتریان با ارزش خالص بالا (افرادی با حداقل 1 میلیون دلار). کاربران کوین بیس Pro به ویژگی های پیشرفته تری مانند ربات های معاملاتی ایمن ، ابزار نمودارها و کتابهای سفارش در زمان واقعی دسترسی پیدا می کنند.

علاوه بر پلت فرم معاملات ارز رمزنگاری Prime ، مشتریان سازمانی می توانند از خدمات بازرگانی ، سردخانه (فضای ذخیره سازی آفلاین برای دارایی های رمزنگاری) و یک دارایی Asset استفاده کنند که به صادرکنندگان اجازه می دهد محصولات خود را در سیستم عامل لیست کرده و رشد دهند. به چه مواردی توجه کنید: اگر به طور مرتب از حساب های حاشیه برای تجارت استفاده می کنید ، کوین بیس بهترین انتخاب نیست. این صرافی به شما اجازه نمی دهد که برای معامله دارایی های رمزنگاری شده به طور موقت پول قرض کنید و همچنین معاملات آتی (قراردادهای قانونی که به شما امکان می دهد یک اوراق بهادار را با قیمت مشخص در تاریخ آینده مبادله کنید) ارائه نمی دهد.

بهترین صرافی ارز های دیجیتال و اتریوم برای هزینه های کم: بایننس

چرا برجسته است: بایننس.US در سال 2019 پس از توقف خدمات بایننس به بازرگانان آمریکایی تشکیل شد. این صرافی در درجه اول به سرمایه گذاران آمریکایی پاسخ می دهد و بیش از 50 ارز رمزپایه را پشتیبانی می کند. مانند کوین بیس ، گزینه های سرمایه گذاری را برای افراد و موسسات ارائه می دهد. برخی از مزایای حساب آن شامل جوایز سهام ، خریدهای مکرر (ویژگی خودکار است که به شما امکان می دهد به طور خودکار بر اساس یک برنامه مشخص سرمایه گذاری کنید) ، معاملات OTC ، جفت معاملات رمزنگاری و Stablecoins (دارایی هایی که با دلار آمریکا پشتیبانی می شوند).

وقتی نوبت به گرفتن پاداش می رسد ، می توانید از 1-10٪ برای نگه داشتن دارایی های رمزنگاری مختلف در یک دوره زمانی ، درآمد کسب کنید. به عنوان مثال ، اگر 20 QTUM برگزار می کردید ، به عنوان پاداش سالانه 1-2٪ بازپرداخت می کنید. اگر ، در عوض ، حداقل 0.5 ATOM خریداری کرده اید و نگه داشته اید ، می توانید پاداش سالانه 6-9٪ را داشته باشید. بایننس.US همچنین طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای مشتریان موسسه ارائه می دهد. این موارد شامل خوراک Websocket آن است که داده های بازار را در زمان واقعی تولید می کند ، API معاملاتی ، پورتال معاملات OTC ، پاداش های سهام ماهانه سازمانی و خدمات مشتری 24/7. همچنین دسترسی به تلفن همراه برای دستگاه های iOS و Android را ارائه می دهد.

به دنبال چه مواردی باشید: گرچه بایننس.US فقط به مشتریان ایالات متحده خدمات ارائه می دهد ، اما محدودیت های جغرافیایی محدودی دارد. به عنوان مثال ، اگر ساکن کانتیکت ، هاوایی ، آیداهو ، لوئیزیانا ، نیویورک ، تگزاس یا ورمونت باشید ، نمی توانید از خدمات آن استفاده کنید. علاوه بر این ، بایننس.US ممکن است بهترین گزینه برای معامله گران مبتدی نباشد ، زیرا پیشنهادات آموزشی آن محدود است.

بهترین صرافی خرید و فروش اتریوم گزینه برای معامله گران معاملات آتی و حاشیه: کراکن

چرا برجسته می شود: مانند صرافی های بالا ، کراکن دارای بیش از 50 ارز رمزپایه با مجموعه ای از گزینه ها هم برای سرمایه گذاران خرده فروشی و هم برای سرمایه گذاران سازمانی است. اما وقتی صحبت از پشتیبانی جهانی می شود ، دسترسی کراکن کمی بیشتر از بایننس.US است. این صرافی در حال حاضر از تجار نزدیک به 200 کشور پشتیبانی می کند. کراکن همچنین معاملات حاشیه ای و معاملات آتی را ارائه می دهد. با حساب های حاشیه ای آن ، می توانید برای معامله دارایی های رمزنگاری تا پنج برابر مانده حساب خود وام بگیرید. معاملات آتی – قراردادهایی که به شما امکان خرید یا فروش دارایی را با قیمت تعیین شده در تاریخ آینده می دهند – برای بیت کوین ، اتریوم ، Litecoin ، بیت کوین Cash و Ripple در دسترس است.

این صرافی همچنین سیستم عامل های معاملات آتی خود را ارائه می دهد. اما مشتریان سازمانی می توانند از بینش های خبره ، مشاوره های فردی ، پشتیبانی مدیریت حساب و موارد دیگر استفاده کنند. همه مشتریان می توانند از پاداش های اشتراکی کراکن ، دسترسی به برنامه تلفن همراه iOS و Android و منابع آموزشی استفاده کنند. به دنبال چه مواردی باشید: پلتفرم موبایل آتیه کراکن در حال حاضر در دسترس بازرگانان آمریکایی نیست. علاوه بر این ، فقط مشتریان نهادی و دارای ارزش خالص بالا می توانند از خدمات مشاوره و مدیریت حساب صرافی استفاده کنند.

بهترین انتخاب ارز رمزنگاری شده: زکس

چرا برجسته می شود: طبق وب سایت آن ، زکس در لندن مبادله رمزنگاری جهانی است که در بیش از 99٪ از کشورهای جهان از جمله 48 ایالت ایالات متحده از تجار پشتیبانی می کند. این صرافی همچنین به شما امکان دسترسی به بیت کوین و بیش از 80 دارایی رمزنگاری شده دیگر را می دهد.

همه کاربران می توانند به ویژگی خرید فوری زکس دسترسی پیدا کنند (این فقط برای خرید کارت اعتباری و بدهی است،  برنامه تلفن همراه ، جوایز سهام و وام های پشتیبانی شده توسط رمزنگاری. اما معامله گران پیشرفته تر ممکن است ویژگی معاملاتی زکس (این گزینه به شما امکان می دهد انواع مختلفی از سفارشات بازار رمزنگاری را انجام دهید) و حسابهای تجاری حاشیه را ترجیح دهند. موسسات و مشاغل می توانند از خدمات تجمیع و مدیریت پرداخت آن استفاده کنند.

همچنین مهم است که به برنامه هزینه زکس اشاره کنید. صرافی یک برنامه سازنده / گیرنده دارد که بر اساس حجم معاملات 30 روزه شما است. سفارشات سازنده نمی توانند بلافاصله اجرا شوند زیرا هیچ دستور دیگری برای مطابقت با آنها وجود ندارد. با این حال ، طبق زکس ، سفارشات گیرنده بلافاصله مطابقت دارند.هزینه های سازنده آن از 0 تا .016٪ و هزینه های گیرنده آن از 0.1-0.25٪ است. همچنین می توانید در دستگاه های iOS یا Android به زکس دسترسی داشته باشید.

معاملات با کارت نقدی

به دنبال چه مواردی باشید: معاملات با کارتهای نقدی یا اعتباری می توانند در زکس گران تمام شوند. برای سپرده ها ، باید 2.99٪ هزینه بپردازید. برداشت برای ساکنان ایالات متحده با استفاده از کارت ویزا شامل هزینه خدمات تا 3٪ به علاوه 1.20 دلار اضافی و تا 3.80 دلار کارمزد است. کاربران مسترکارت می توانند انتظار شارژ خدمات تا 1.8٪ به علاوه 1.20 دلار اضافی را داشته باشند. همچنین کمیسیون تا 1.2٪ به علاوه 3.80 دلار در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین روش تبدیل اتریوم به یورو

بهترین صرافی خرید و فروش اتریوم برای معامله گران بیت کوین و اتریوم: جمینی

چرا برجسته است: جمینی خدمات گسترده ای برای تجارت رمزنگاری برای افراد و م institutionsسسات ارائه می دهد. معامله گران می توانند از چندین سیستم عامل از جمله تبادل وب جمینی ، برنامه های جمینی iOS و Android تلفن همراه ، جمینی Active Trader platform ، جمینی Fund Solutions و ابزارهای تجاری مختلف استفاده کنند. اما این صرافی همچنین چندین ویژگی قابل توجه دیگر را نیز در اختیار شما قرار می دهد: کیف پول جمینی ، کسب جمینی ، ترخیص جمینی (خدمات کارگزاری برای معاملات رمزنگاری خارج از مبادله بین طرفین) ، حضانت جمین ، پرداخت جمینی و دلار جمینی (دارایی دیجیتالی با حمایت دلار آمریکا) .

اگرچه جمینی کاملاً یک سرویس کیف پول شخصی نیست ، اما دو گزینه ذخیره سازی و نگهداری آن – جمینی Wallet و جمینی حضانت – به شما امکان ذخیره سازی آنلاین یا ذخیره سازمانی آفلاین را برای دارایی های رمزنگاری شما می دهند. حضانت جمینی همچنین 200 میلیون دلار پوشش بیمه سردخانه ارائه می دهد. جمینی Earn به شما این امکان را می دهد تا حداکثر 7.4 درصد سود موجودی رمزنگاری خود را دریافت کنید ، در حالی که جمینی Pay این امکان را به شما می دهد که از دارایی خود برای خرید در بیش از 30،000 مرکز خرده فروشی در سراسر ایالات متحده استفاده کنید.

به دنبال چه مواردی باشید: جمینی دارای چندین برنامه هزینه برای حساب های مختلف و اقدامات حساب است. در حالی که بابت انتقال وجوه از طریق روش های ACH یا سیم کارت هزینه ای از شما دریافت نمی شود ، انتقال کارت اعتباری یا نقدی 3.49٪ هزینه دارد. این صرافی همچنین دارای تعداد محدودی ارز رمزنگاری شده است (لیست کامل دارایی های پشتیبانی شده آن را اینجا ببینید).

بهترین صرافی خرید و فروش اتریوم برای امنیت حساب: بیت ترکس

چرا برجسته است: وقتی صحبت از امنیت حساب می شود ، سخت می توان بیت ترکس را شکست. علاوه بر احراز هویت دو عاملی ، صرافی می گوید که از یک استراتژی کیف پول چند مرحله ای برای اطمینان از نگهداری وجوه در ذخیره سازی امن و سرد (ذخیره سازی آفلاین) استفاده می کند. هزینه معاملات بیت ترکس نیز در مقایسه با سایر صرافی ها به طور قابل توجهی پایین تر است.

مانند زکس ، صرافی از یک برنامه هزینه سازنده / گیرنده استفاده می کند که بر اساس حجم معاملات 30 روزه شما (مقدار دارایی های رمزنگاری شده در طی 30 روز گذشته) مبادله می شود. اما برخلاف بسیاری از برنامه های سرمایه گذاری ذکر شده در بالا ، بیت ترکس به طور کامل هیچ مبلغی را برای سپرده ها دریافت نمی کند (سپرده و برداشت USD نیز هیچ گونه کارمزدی ندارد). برداشت های بلاکچین / رمزنگاری ، هزینه های کمی در شبکه دارند. بیت ترکس همچنین ویژگی خرید و فروش فوری را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد با کلیک یک دکمه بیت کوین و سایر دارایی ها را مبادله کنید. می توانید در تلفن های iOS یا Android به بیت ترکس دسترسی پیدا کنید.

به دنبال چه مواردی باشید: اگر بدنبال مجموعه گسترده ای از ارزهای رمزپایه قابل تجارت هستید بیت ترکس بهترین گزینه نیست. در حال حاضر صرافی کمتر از 25 دارایی ارائه می دهد.

سایر صرافی ها

بهترین صرافی خرید و فروش اتریوم Bitstamp: Bitstamp یک شرکت مستقر در لوکزامبورگ است که نزدیک به 20 ارز رمزپایه را ارائه می دهد و گزینه هایی برای بازرگانان پیشرفته و بازرگانان سازمانی دارد. مشتریان ایالات متحده می توانند دارایی های رمزنگاری را از طریق شرکت تابعه خود ، Bitstamp USA تجارت کنند. در حالی که کمترین هزینه ها از 0.5٪ شروع می شود ، شما حداقل 50 دلار برای تجارت نیاز دارید. ابر: ابر یک تبادل رمزنگاری همراه است که بیش از 100 ارز رمزپایه از جمله بیت کوین ، اتریوم ، dogecoin و سایر ارزها را ارائه می دهد. این پلتفرم همچنین خدمات ذخیره حضوری ، گزینه های حساب بهره ، وام (با نرخ بهره تا 0٪) و موارد دیگر را فراهم می کند. در حالی که دامنه جغرافیایی آن به ایالات متحده آمریکا و 150 کشور دیگر کشیده شده است ، هزینه معاملات کارت اعتباری برنامه در بالاترین سطح قرار دارد.

SoFi: SoFi بیشتر یک کارگزاری آنلاین است تا یک ارز رمزنگاری شده ، اما در حال حاضر سه دارایی رمزنگاری را ارائه می دهد: بیت کوین ، اتریوم و Litecoin. برنامه سرمایه گذاری همچنین 1.25٪ از مارکیت کل معاملات رمزنگاری را دریافت می کند ، به این معنی که شما 1.25٪ اضافی در قیمت نهایی سهم (های) خود دریافت خواهید کرد. تنها نکته منفی این است که گزینه های رمزنگاری SoFi محدود هستند و هزینه های آن کمی بیشتر از سایر صرافی ها است.

eToro

مبادله رمزنگاری eToro یک رابط بسیار امن و به راحتی قابل مرور است که به شما امکان دسترسی به تقریبا 16 دارایی رمزنگاری را می دهد. این صرافی همچنین از بازرگانان 140 کشور پشتیبانی می کند ، اما شما برای واریز وجه حداقل 50 دلار و برای تجارت 25 دلار نیاز دارید. eToro همچنین در حال حاضر از تجار نیویورک ، دلاور ، مینه سوتا ، نیوهمپشایر ، نوادا ، پورتوریکو ، تنسی ، هاوایی ، گوام ، ساموای آمریکایی و جزایر ویرجین ایالات متحده پشتیبانی نمی کند.

بهترین صرافی خرید و فروش اتریوم

وبول: این کارگزاری آنلاین فقط 1 دلار برای شروع تجارت رمزنگاری نیاز دارد ، اما انتخاب سرمایه گذاری آن محدود است. اگر می خواهید دارایی دیگری غیر از بیت کوین ، Dogecoin ، بیت کوین Cash ، اتریوم ، Litecoin ، Zcash یا Stellar معامله کنید ، وبول بهترین گزینه رمزنگاری نیست.
Robinhood: ساختار بدون کارمزد این کارگزاری برای کسانی که سرمایه گذاری های کم هزینه را ترجیح می دهند بسیار جذاب است ، اما مانند SoFi و Webull ، انتخاب رمز ارز Robinhood در سمت کوتاه تر است. این برنامه سرمایه گذاری فقط بیت کوین ، بیت کوین Cash ، بیت کوین SV ، اتریوم ، اتریوم Classic ، Dogecoin و Litecoin را ارائه می دهد.

بهترین صرافی اتریوم در ایران

در ایران نیز صرافی های ارز دیجیتال زیادی وجود دارند که خرید و فروش اتریوم را انجام می دهند . اما بهترین آن ها کمترین میزان کارمزد و سریع ترین روش انتقال را به شما ارائه می دهند تا در هر جای ایران که باشید بتوانید اتریوم را خرید و فروش و مبادله کنید.

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

صرافی ارز دیجیتال یک پلت فرم مبتنی بر وب یا نرم افزار تلفن همراه است که از طریق آن می توانید بیت کوین، اتریوم و سایر آلتکوین ها را معامله و به فروش برسانید. این صرافی ها به دو صورت غیرمتمرکز و متمرکز فعالیت می کنند.صرافی غیرمتمرکز یا DEX بستری برای تجارت غیرمتمرکز است که از بلاک چین و قراردادهای هوشمند برای حذف واسطه ها استفاده می کند. کاربران این صرافی ها می توانند بدون واریز ارزهای دیجیتال خود به کیف پول صرافی، تراکنش های خود را از داخل کیف پول خود انجام دهند. از سوی دیگر، صرافی های متمرکزی وجود دارد که می توانید با شارژ مجدد حساب خود و ثبت سفارش خود به صورت خودکار معامله کنید. در ایران صرافی های معتبر ارز دیجیتال همگی متمرکز هستند.

ویژگی های یک صرافی اتریوم خوب

  • گذراندن انواع تست های امنیتی و وجود گواهی های مرتبط
  • شهرت تیم فنی و شهرت آن به عنوان مسئول اصلی مراقبت صرافی
  • کیفیت و سرعت در ارائه خدمات
  • سرعت پاسخگویی و تیم پشتیبانی قوی
  • حجم معاملات بالا
  • درصد کارمزد تراکنش پایین
  • انواع ارزهای رمزنگاری شده (تعداد ارزهای دیجیتال قابل مبادله)
  • راحتی در تجارت انواع ارز
  • رابط کاربری جذاب و کارآمد
  • هویت ستاد و توانایی برقراری ارتباط با آنها
  • داشتن شبکه های اجتماعی مختلف

پنج صرافی برتر دیجیتال در ایران

1. صرافی والکس اتریوم

والکس یک بازار تجاری ایرانی در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال مثل اتریوم است که توانسته بستری حرفه ای و با امنیت بالا را ارائه دهد. تیم والکس متشکل از گروهی از دانشجویان دانشگاه شریف و تهران است که در زمینه های مختلفی از جمله برنامه نویسی، مدیریت و مالی تخصص دارند. در والکس، کاربران قیمت‌های پیشنهادی و درخواستی را برای ارزهای دیجیتال اعلام می‌کنند و می‌توانند مستقیماً با یکدیگر معامله کنند.
برخی از ویژگی های والکس

  • ذخیره امن دارایی ها به صورت سرد (آفلاین) برای جلوگیری از سرقت ارزهای دیجیتال
  • پشتیبانی از ارزهای اصلی مانند بیت کوین، اتر، کاردانو، بایننس کوین، دوج کوین و غیره.
  • از یک تیم پشتیبانی قوی 24 ساعته بهره مند شوید
  • دارای مجله ارز دیجیتال
  • امکان معامله در هر زمان از روز، هفت روز هفته
  • امکان معامله در سه بازار ریال، بیت کوین و تترا

ویژگی های امنیتی والکس Exchange

در والکس ، هر کاربر یک کیف پول منحصر به فرد دارد که آدرسی را برای هر ارز دیجیتال به آنها اختصاص می دهد. همچنین تمامی دارایی های دیجیتالی کاربران به صورت سردخانه ذخیره می شود و قابل سرقت یا تخریب نیست. تمامی اطلاعات بین کاربر و سیستم توسط پروتکل های SSL مبادله می شود.
تمام داده های مهم و هویت کاربر به صورت رمزگذاری شده ذخیره می شوند. در این صورت حتی اگر سرور به خطر بیفتد، مهاجم به هیچ وجه نمی تواند از این اطلاعات سوء استفاده کند. تمام دسترسی به ویژگی های مهم سیستم، از جمله ورود به سیستم، برداشت کیف پول و تغییر رمز عبور، از یک فرآیند تأیید دو مرحله ای پشتیبانی می کند. تمامی فرآیندهای مهم سامانه از طریق ایمیل یا پیامک به اطلاع کاربر می رسد.

2. نوبیتکس Exchange

نوبیتکس اکسچنج با کمک تیم پویا خود همواره سعی کرده است تا پیشرفته ترین و فناورانه ترین قابلیت ها را متناسب با بازارهای جهانی در اختیار کاربران قرار دهد. این صرافی بستری امن، آسان و سریع را برای خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال بین خریداران و فروشندگان فراهم می کند که در ادامه به برخی از ویژگی های مهم آن پرداخته می شود:

  • کیف پول اختصاصی و محافظت از کلید خصوصی به صورت آفلاین برای جلوگیری از هک شدن
  • دارای اپلیکیشن موبایل
  • ابزارهای تحلیلی و نمودارهای قیمت مانند نمودارهای شمعدانی را ارائه دهید
  • امکان معامله در هر زمان از روز، هفت روز هفته
  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف

امنیت در Nobitex

انتقال داده ها بین کاربران و سیستم Nobitex به دلیل اهمیت با جدیدترین و قدرتمندترین پروتکل های رمزنگاری محافظت می شود. پروتکل مورد استفاده برای انتقال داده ها در Nobitex دارای رتبه امنیتی A + از سایت تست Qualys.com است. همچنین در نوبیتکس تمامی دارایی های دیجیتالی کاربران به عنوان «سرد ذخیره» نگهداری می شود. بنابراین، سرقت دارایی ها حتی در صورت نفوذ به سرورها امکان پذیر نخواهد بود.

3. بورس اکسیر

اکسیر یکی دیگر از پلتفرم های ایرانی است که برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به ریال استفاده می شود. از ویژگی های مهم اکسیر اکسیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ارائه API به توسعه دهندگان و توسعه دهندگان
  • دارای برنامه های آموزشی قوی و پشتیبانی است
  • دارای اپلیکیشن موبایل
  • امکان معامله در هر زمان از روز، هفت روز هفته
  • امکان چت کاربران در چت آنلاین

امنیت در اکسیر

  • از سرویس پیامک برای اطلاع کاربر از هرگونه تراکنش استفاده کنید
  • عدم توانایی کاربران بدون هویت تایید شده در انجام تراکنش
  • پشتیبانی از تایید دو مرحله ای گوگل

4. رمزینکس Exchange ، بهترین صرافی اتریوم

رمزینکس یک سامانه تبادل آنلاین در حوزه ارزهای رمزنگاری شده و صرافی اتریوم است مثل اتریوم است که با ایجاد سرعت، امنیت و حذف واسطه ها توانسته در خدمت کاربران ایرانی باشد. انواع ارزهای دیجیتال تحت پوشش را ارائه می دهد.

امنیت در رمزینکس

رامینکس با تکیه بر تجربه و تخصص چندین ساله خود از جدیدترین پروتکل های امنیتی و ذخیره سازی ارزهای دیجیتال استفاده می کند. هر کاربر در Rozinex به یک کیف پول اختصاصی نیز دسترسی خواهد داشت. این کیف پول با آفلاین نگه داشتن کلید خصوصی، امنیت شما را در برابر حملات به حداکثر می رساند.

5. صرافی اکی

اوکی صرافی یکی دیگر از صرافی های رمزارز ایران است که فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده و نام آن همواره در بین ده صرافی برتر ارز دیجیتال ایران بوده است. یکی از مهم ترین ویژگی های اوکی Exchange پشتیبانی از سکه های زیاد و محیط کاری حرفه ای تر است که ممکن است برای کاربران تازه کار تا حدودی پیچیده باشد.

  • پشتیبانی از چندین سکه
  • امکان معامله همتا به همتا بین کاربران
  • وب سایت با رابط کاربری حرفه ای
  • ابزارهای تحلیلی و نمودارهای قیمت مانند نمودارهای شمعدانی را ارائه دهید
  • دارای اپلیکیشن موبایل
  • امکان معامله در هر زمان از روز، هفت روز هفته
  • مشاهده اخبار روز رمزارز

امنیت در Ok Exchange

  • از کیف پول های سرد استفاده کنید و دارایی ها را به صورت آفلاین ذخیره کنید
  • از جدیدترین روش های رمزگذاری و ذخیره اطلاعات کاربران به صورت رمزگذاری شده بهره ببرید
  • دارای تایید دو مرحله ای توسط گوگل

در این مقاله با معرفی برترین صرافی های ارز دیجیتال و اتریوم ایرانی و مقایسه ویژگی های آنها سعی کردیم راهنمای خوبی برای ورود کاربران به بازار ارزهای دیجیتال ارائه کنیم.کدام یک از صرافی ها برای شما گزینه بهتری برای تبادل اتریوم است کاملاً به نیازها و اولویت های شما در بازار ارزهای دیجیتال بستگی دارد. صرافی والکس به عنوان یک پلتفرم پیشرو در ارائه خدمات رمزنگاری و همچنین برخورداری از امکانات امنیتی بالا، بستر مناسبی برای معاملات برای کاربران ایرانی است.