You are currently viewing تبدیل اتریوم به یورو و روش های خرید و فروش آن

تبدیل اتریوم به یورو و روش های خرید و فروش آن

برای تبدیل اتریوم به یورو و خرید و فروش این ارز دیجیتال با ارز فیات به چه پیش نیاز هایی احتیاج داریم؟ آیا باید این ارز را از طریق صرافی به یورو تبدیل کنیم ؟ در ادامه روش های معتبر برای تبدیل اتریوم به یورو را آموزش می دهیم.

اتریوم که از نظر سرمایه جهانی در بازار جهانی دوم پس از بیت کوین است ، از زمان راه اندازی آن در سال 2015 سهم خود را از افزایش و سقوط دیده است. اما اخیراً ارز رمزنگاری شده به دلیل علاقه به فضای رمزنگاری ، به طور کلی چرخانده است. اوج های جدید در آوریل 2021.

اتریوم و روش های تبدیل آن به یورو

بنابراین اتریوم چیست و چرا همه در مورد آن صحبت می کنند؟ آیا همان “اتر” است؟ چه چیزی به آن ارزش می بخشد و چه پتانسیل سرمایه گذاری بلند مدت دارد؟ و در واقع چگونه آن را خریداری می کنید؟ در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در مورد اتریوم در نظر بگیرید ، و – اگر تصمیم گرفتید مورد علاقه شما باشد – چند روش معمول برای خرید ، نگهداری یا تجارت ارز رمزنگاری شده. پتانسیل سرمایه گذاری اتریوم چه چیزی به اتریوم ارزش می دهد؟

هنگام خرید اتریوم و تبدیل از یورو ، از نظر فنی دلار یا یورو خود را به “اتر” یا ای تی اچ تبدیل می کنید که واحد پول بلاک چین اتریوم است. برای استفاده از بلاکچین اتریوم (که شامل ارسال ای تی اچ به عنوان روش پرداخت یا استفاده از برنامه ای است که در اتریوم اجرا می شود) ، برای پرداخت هزینه معامله به ای تی اچ نیاز دارید.

خرید اتریوم و تبدیل از یورو

بنابراین چه کاری می توانید در بلاکچین اتریوم انجام دهید؟ در حالی که این فناوری هنوز بسیار جوان است – و صریحاً از بسیاری جهات آزمایش نشده است – مردم می توانند از اتریوم برای اجرای “برنامه های غیرمتمرکز” یا dapps استفاده کنند. Dapps اساساً واسطه را در صنایعی که بیشتر اوقات واسطه ها همیشه وجود داشته اند قطع می کند و در عوض به “قراردادهای هوشمند” که با اتریوم کار می کنند ، تکیه می کند. برای استفاده از این برنامه ها ، شما نیاز به ای تی اچ دارید تا هزینه “گاز” را بپردازید – اندازه گیری اینکه چه مقدار قدرت محاسباتی برای اجرای برنامه مورد نیاز است. نمونه هایی از dapps عبارتند از:

وام مستقیم همتا که سود کسب می کند. بیمه بدون شرکت بیمه. پرداخت های بدون شرکت پردازش پرداخت. پخش جریانی موسیقی که در آن پول مستقیم به هنرمند می رود ، نه یک سکوی پخش جریانی یا برچسب ضبط. حراج های هنری بدون حراج دهنده. بازارهای توکن های غیر قابل پذیرش یا NFT ها. بازی آنلاین. همکاری کد بدون سرور مرکزی.

این همه بسیار پیچیده است ، بنابراین اگر گیج هستید ، نگران نباشید. آن طبیعی است. اما خیلی ساده ، وقتی شما در اتریوم سرمایه گذاری می کنید ، شرط می بندید که مردم قصد دارند فن آوری های جدید مبتنی بر اتریوم را مانند این مواردی که در بالا ذکر شده اند ، اتخاذ و استفاده کنند ، که احتمالاً تقاضا برای ای تی اچ – و ارزش بازار آن را پیش می برد – بالاتر

آیا با نوسانات اتریوم راحت هستید؟

برای تبدیل اتریوم به یورو  ارزهای رمزپایه بر عناوین اصلی تسلط دارند ، اما حقیقت این است که اگر آنها را دقیقاً به عنوان یک سرمایه گذاری مشاهده می کنید ، آنها هنوز هم یک دارایی جایگزین بسیار ناپایدار هستند. به طور کلی عاقلانه است که در کارنامه خود با آنها چنین رفتار کنید. در مورد ای تی اچ ، شاهد نوسانات چشمگیر قیمت بودیم: در سال 2016 ، تقریباً بین 5 تا 15 دلار برگشت. در روزهای ابتدایی سال 2018 ، قیمت تقریباً به 1500 دلار رسیده بود ، اما پس از آن ، ای تی اچ جاده ای سرازیری را شروع کرد و تا دسامبر 2018 به کمتر از 100 دلار کاهش یافت.

و تغییرات شدید؟ قیمت ای تی اچ تا نوامبر سال 2020 هرگز به بالای 500 دلار نرسید ، و باعث گرم شدن چیزی شد که بسیاری از آن به عنوان “زمستان رمزنگاری” یاد می کنند. بنابراین ، این را تصور کنید: شما ای تی اچ را در هیاهوی ژانویه 2018 خریداری کردید تا دهانه ارزش سرمایه گذاری خود را در طول سال ببینید. 2019 می آید و می رود ، و شما هنوز هم پول خود را پس نگرفته اید. آیا بعد از دو سال می توانستید ضرر و زیان خود را کاهش داده و پول نقدی که می توانستید دریافت کنید بگیرید؟ در این صورت ، نوسانات اتریوم ممکن است به این معنی باشد که برای شما کمی خطرناک است.

آیا پرچم های قرمز وجود دارد؟

همانطور که قبل از سرمایه گذاری به شدت در مورد یک شرکت تحقیق می کنید تا به دنبال پرچم های قرمز باشد ، می توانید همین کار را برای ارزهای رمزپایه انجام دهید. و از زمان راه اندازی اتریوم ، مسائل پیش آمده است. کمی پیچیده می شود ، اما در حال حاضر ، یک مسئله فوری این است که بنزین – هزینه پرداختی که باعث می شود سیستم کار کند – گرانتر از گذشته است. خیلی گران تر. در اوایل سال 2019 ، انجام یک معامله در اتریوم برای شما حدود 10 سنت هزینه دارد. و امروز؟ این هزینه حدود 20 دلار است.

چگونه اتریوم در نمونه کارهای شما قرار می گیرد

قبل از خرید اتریوم ، به نمونه کارهای خود نگاهی بیندازید تا مشخص کنید ارز رمزپایه در آن جایی دارد یا خیر. به طور کلی ، ترکیبی از صندوق های سرمایه گذاری سهام (مانند صندوق های شاخص و صندوق های قابل معامله در بورس) ، اوراق قرضه یا صندوق های قرض الحسنه و پول نقد ، هسته پرتفوی بسیار متنوعی را تشکیل می دهند. یافتن ترکیب مناسب این دارایی ها بر اساس تحمل ریسک شخصی ، جدول زمانی و اهداف سرمایه گذاری ، به عنوان تخصیص دارایی شناخته می شود. قبل از غرق شدن در یک دارایی جایگزین مانند رمزنگاری ، ممکن است ایده خوبی باشد که مطمئن شوید اصول یک نمونه کار طولانی مدت وجود دارد.

اما اگر قبلاً یک نمونه کار بسیار متنوع و متعادل دارید ، یک ارز رمزنگاری شده مانند ای تی اچ می تواند تنوع بیشتری به شما بدهد. از آنجا که عملکرد ارزهای رمزپایه به طور کلی با عملکرد بازار سهام ارتباط ندارد ، افزودن رمزنگاری به مخلوط می تواند از نظر تئوریکی به عنوان یک بالشتک عمل کند اگر بازار سهام فرو رود اما بازار رمزنگاری ثابت بماند. همانطور که گفته شد ، نوسان ارزهای رمزنگاری شده علی رغم پتانسیل بالقوه ، هنوز فاکتور بزرگی است که باید مورد توجه قرار گیرد مزایای آل. علاوه بر این ، ما فقط چند سال داده برای یافتن ارتباط بین ارزهای رمزپایه و بازارهای سنتی داریم. ممکن است روند فعلی تغییر کند.

چه مقدار ای تی اچ می توانید بخرید و تبدیل اتریوم به یورو

برای تبدیل اتریوم به یورو  قبل از قرار دادن پول نقد در هر سرمایه گذاری (از جمله سهام) ، عاقلانه است که مطمئن شوید پس انداز نقدی اضطراری کافی دارید. شما بدون داشتن پولی که قصد دارید برای آینده قابل پیش بینی – مثلاً پنج سال آینده – سرمایه گذاری کنید ، راحت زندگی خواهید کرد. “زمستان رمزنگاری” که در بالا به آن اشاره شد را به خاطر می آورید؟ همیشه فرصتی برای وجود دیگری وجود دارد و شما باید برای تحمل آن برنامه ریزی کنید.

یکی از راه های تعیین مقدار مناسب ای تی اچ برای نمونه کارها ، در نظر گرفتن آن به عنوان سایر دارایی های خطرناک دیگر است. با استفاده از این لنز ، می توانید تصمیم بگیرید که بخش کوچکی از نمونه کارها را اختصاص دهید – برخی از کارشناسان ممکن است از این به عنوان “صندوق کازینو” یاد کنند – به ارزهای رمزپایه.

و اگر مطمئن نیستید که چقدر سرمایه گذاری کنید یا اندکی پس از خرید از سقوط قیمت عصبی هستید ، همیشه می توانید از سرمایه گذاری سنتی یک استراتژی امتحان شده و واقعی را قرض بگیرید: میانگین هزینه دلار. مانند هر سرمایه گذاری ، ممکن است ایده خوبی باشد که برای یادگیری مکانیک خرید ای تی اچ (که در زیر توضیح خواهیم داد) از کوچک شروع کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین روش برای تبدیل اتریوم کلاسیک به یورو

ای تی اچ را از کجا بخرید و چگونه آن را ذخیره کنید

به منظور تبدیل اتریوم به یورو  هنگامی که تحقیقات خود را انجام دادید و متوجه شدید جایی برای ای تی اچ در کارنامه شما وجود دارد ، باید تصمیم بگیرید که رمز ارز را از کجا – و چگونه خریداری و ذخیره کنید. در سطح پایه ، دو مورد برای خرید و نگهداری ای تی اچ وجود دارد: تبادل: این جایی است که شما می توانید رمزنگاری را با دلار آمریکا بخرید یا یک رمز ارز را با ارز دیگر معامله کنید. کیف پول ای تی اچ: جایی است که ارز به صورت دیجیتالی ذخیره می شود. کیف پول همچنین دارای آدرس عمومی است که برای ارسال یا دریافت ای تی اچ از آن استفاده می کنید. در اینجا چند گزینه برای خرید ای تی اچ و نحوه تعویض و کیف پول در هر روش آورده شده است.

کارگزاران سهام آنلاین تبدیل اتریوم به یورو

خرید ارز رمزنگاری شده از کارگزاری آنلاین که آن را ارائه می دهد یکی از ساده ترین راه ها است اما می تواند با اشکالات جدی همراه باشد. در حالی که کارگزاران آنلاین تبدیل پول شما به رمزنگاری و برعکس را آسان و ارزان کرده اند ، چاپ خوب را بررسی کنید تا ببینید آیا کارگزار به شما امکان دسترسی به کیف پول خود را می دهد یا به شما امکان می دهد سکه را به داخل و خارج از حساب منتقل کنید – برخی از دلالان این کار را نمی کنند ” تی از نظر پاک گرایان رمزنگاری ، این اساساً کل داشتن یک ارز دیجیتال را باطل می کند.

کارگزاری های رمزنگاری با کیف پول های میزبان

دلالان رمزنگاری با کیف پول های میزبان به شما امکان می دهند ای تی اچ و سایر سکه ها را با دلار آمریکا خریداری کنید و آنها را با خیال راحت در کیف پول میزبان کارگزاران ذخیره کنید. برای سرمایه گذاران تازه وارد ارز رمزنگاری شده ، این امر روند خرید را ساده و ساده می کند و شما توانایی ارسال و دریافت سکه را دارید.

با داشتن کیف پول میزبانی شده ، دیگر نگران از دست دادن کلید خصوصی کیف پول خود یا فراموش کردن رمز ورود نخواهید بود – این یک مشکل واقعی است که میلیون ها دلار برای مردم خرج برداشته است. بلکه میزبان این اطلاعات را برای شما ذخیره می کند. یک تشبیه معمول این است که مانند یک بانک است که وجوه خود را برای شما تأمین می کند. اما به احتمال زیاد از مزایای ارز رمزنگاری شده مانند استفاده از dapp های ذکر شده در بالا بهره مند نخواهید شد و همچنین کنترل کاملی بر کیف پول و رمزنگاری موجود در آن نخواهید داشت.

صرافی های متمرکز و کیف پول های غیر حضوری تبدیل اتریوم به یورو

این یک روش پیشرفته تر برای خرید ، نگهداری و تجارت رمزنگاری است و به شما امکان کنترل بیشتر بر وجوه و کیف پول خود را می دهد. یک راه برای این کار این است که کیف پول ای تی اچ خود را برای ذخیره سازی و خرید ای تی اچ با پول نقد در یک صرافی متمرکز تنظیم کنید (مانند Binance.US یا Coinbase Pro). با این حال ، برای اهداف امنیتی ، نگه داشتن مبالغ زیادی برای مدت طولانی در مبادلات ایده خوبی نیست. در حالی که امنیت مسیری طولانی را طی کرده است ، از نظر تاریخی ، مبادلات اهداف بزرگی برای هکرها بوده است. به همین دلیل کیف پول خود را می خواهید که بتوانید ای تی اچ خود را پس از خرید در صرافی ارسال کنید.

تعداد زیادی کیف پول برای انتخاب وجود دارد ، از کیف پول آنلاین “داغ” گرفته تا دستگاه های فیزیکی و آفلاین معروف به کیف پول “سرد”. یکی از بهترین مکان ها برای شروع ویژگی Find a Wallet در اتریوم.org است که بر اساس تنظیمات خاص شما کیف پول را فیلتر می کند.

پس از تنظیم کیف پول و آماده دریافت ای تی اچ ، می خواهید صرافی را انتخاب کنید. مبادلات متمرکز نسبتاً سرراست هستند. اگر قبلاً از یک پلت فرم معاملات سهام سطح متوسط ​​استفاده کرده باشید ، این موارد آشنا به نظر می رسند. و با توجه به محبوبیت ای تی اچ ، احتمالاً قادر خواهید بود ای تی اچ را با دلار آمریکا در اکثر صرافی های متمرکز خریداری کنید. با این حال ، اگر می خواهید ارز رمزنگاری شده دیگری را معامله کنید ، باید کمی بیشتر تحقیق کنید تا ببینید چه جفت ارزهایی موجود است و چه مواردی در بورس ذکر شده است.

مبادلات غیرمتمرکز تبدیل اتریوم به یورو

اگر کیف پول خود را دارید ، می توانید ای تی اچ خود را در یک صرافی غیرمتمرکز یا DEX معامله کنید. به تعبیری ، DEX واقعی ترین راه برای تجارت ارزهای رمزپایه است ، از این رو هیچ شخص ثالثی وجود ندارد. صرافی های متمرکز شما را ملزم به سپرده گذاری سکه ها یا دلارهایی می کنید که می خواهید معامله کنید، در بازار به یک حساب تجارت. اما با DEX ها ، شما کنترل کامل وجوه خود را حفظ کرده و مستقیماً با خریدار یا فروشنده معامله می کنید.

با این حال ، DEX ها ممکن است گیج کننده باشند و بیشتر برای خرید یک ارز رمزنگاری شده با ارز دیگر استفاده می شوند ، نه خرید ای تی اچ با پول نقد. به طور خلاصه ، آنها مبتدی پسند نیستند.

انتخاب بهترین حالت برای شما

انتخاب روش صحیح خرید و نگهداری ای تی اچ به تجربه ، راحتی ، آنچه می خواهید با ای تی اچ خود به دست آورید و میزان خرید یا نگهداری شما برمی گردد. استفاده از ترکیبی از روشهای فوق کاملاً امکان پذیر است. شاید از یک پلت فرم برای تجارت راحت و دیگری از آن برای نگهداری طولانی مدت استفاده شود. برای مبتدیان ، ممکن است بهترین کار این باشد که با یک کارگزاری رمزنگاری یا یک کارگزار سهام شروع کنید. در این صورت می توانید راه خود را برای سیستم عامل های پیشرفته تر و غیرمتمرکز پیش ببرید.