You are currently viewing تبدیل اتریوم کلاسیک به ریال و قیمت اتریوم کلاسیک

تبدیل اتریوم کلاسیک به ریال و قیمت اتریوم کلاسیک

تبدیل اتریوم کلاسیک به تومان ، قیمت اتریوم کلاسیک ، اتریوم کلاسیک چیست ، چه تفاوتی با اتریوم دارد و بهترین روش برای تبدیل اتریوم کلاسیک به ریال ایران کدام است؟ در ادامه این مقاله روش های تبدیل اتریوم کلاسیک به ریال و همچنین معرفی کلی از این ارز دیجیتال را بخوانید.

چه تفاوتی بین اتریوم و اتریوم کلاسیک وجود دارد – و چگونه در نهایت با دو ارز رمزپایه با یک نام مشابه مواجه شدیم؟ آیا بعد از اختلاف نظر شدید در مورد آینده بلاکچین ، جامعه ای تقسیم شده از رقبای تلخ در آنجا انداخته اند که به سمت یکدیگر صندلی پرتاب می کنند؟

تفاوت اتریوم و اتریوم کلاسیک

خوب ، این یک داستان پیچیده است – داستانی که نشان می دهد کد لزوما “قانون” نیست ، و اراده انسان هنوز هم می تواند در آینده هر سیستم عامل حتی در یک فضای غیرمتمرکز نقش بسزایی داشته باشد. همانطور که شاید شک کنید ، زمانی تنها یک اکوسیستم اتریوم وجود داشته است. پس از یکی از مهمترین وقایع در تاریخ ارزهای رمزنگاری شده ، یک هارد فورک رخ داد – ایجاد دو نسخه متفاوت از شبکه بلاکچین.

اتریوم و اتریوم کلاسیک

تاریخچه شبکه اصلی اتریوم از سال 2013 آغاز شد ، زمانی که ایده Vitalik Buterin برای یک زبان برنامه نویسی جدید در جامعه بیت کوین مورد توجه قرار نگرفت.Buterin خواستار ایجاد بیت کوین برای ایجاد یک زبان برنامه نویسی جدید شد که می تواند وظایف را به صورت خودکار انجام دهد و اجازه دهد برنامه ها در بالای بلاکچین آن ساخته شوند. از آنجا که علاقه چندانی به ایده او نبود ، تصمیم گرفت از طریق فروش گسترده مردم بودجه جمع کند. در ژوئیه 2014 ، یکی از بزرگترین تلاشهای جمع آوری کمکهای مالی رمزنگاری انجام شد – جمع آوری 25000 BTC با سرمایه بازار 17 میلیون دلار در آن زمان.

قیمت اتریوم کلاسیک به تومان

اتریوم کلاسیک با نماد اختصاری ETC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳.۸۵ میلیارد دلار، در رتبه ۳۵ بازار قرار داشته و سهم ۰.۲۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از اتریوم کلاسیک در این لحظه با قیمت ۲۸.۸۷ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۶,۴۰۵ تومان معادل ۷۶۲,۳۴۰ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۴۸۸.۰۹ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۷.۲۹% افزایش یافته است. بالاترین قیمت اتریوم کلاسیک در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰(06 May 2021) معادل ۱۶۶.۴۳ دلار بوده که همینک %۸۲.۶۵ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش اتریوم کلاسیک ۱۳۳.۲۲ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۲۱۰.۷ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن اتریوم کلاسیک معامله می‌شود، صرافی BiONE با سهم %۵۶.۳۹ از حجم معاملات روزانه است. این قیمت مربوط به اسفند 1400 است.

اتریوم – یک پلتفرم نرم افزاری منبع باز جهانی – متولد شد.

این پلتفرم امکان ایجاد قراردادهای هوشمند غیرمتمرکز را فراهم می کند ، که اساساً توافقات بین دو طرف است که به صورت کد شده نوشته شده اند. قرارداد پس از تحقق شرایط توافق نامه به طور خودکار توسط بلاکچین پردازش می شود. ترکیبی از تغییر ناپذیری بلاکچین ، همراه با عملکرد منبع باز آن ، قراردادهای هوشمند را برای بسیاری از مشاغل بسیار جذاب می کند.تا کنون خیلی خوب. اما سریع به تابستان 2016 منتقل می شویم ، و یکی از چشمگیرترین حملات رمزنگاری تاریخ رخ می دهد – تغییر مسیر اتریوم برای همیشه. یک هارد فورک مناسب ترین اقدام محسوب می شود ، زیرا بیشتر توسعه دهندگان تصمیم می گیرند که به اتریوم ارتقا دهند. این باعث شد بلاکچین اصلی ، که اکنون با نام اتریوم کلاسیک شناخته می شود ، در سرما خارج شود تا مسیر خود را طی کند. چه چیزی باعث این همه تعییر شد؟ دی ای او

همچنین بخوانید : بهترین صرافی تبدیل اتریوم به ریال

دی ای او: سازمان خودمختار غیرمتمرکز

تبدیل اتریوم کلاسیک به تومان ، قیمت اتریوم کلاسیک در اصل ، دی ای او (که مخفف یک سازمان غیرمتمرکز و خودمختار بود) ایده ای بسیار امیدوارکننده بود ، و به بسیاری از سرمایه گذاران و کارآفرینان این فرصت را می داد که ایده های خود را مطرح کنند و در صورت موفقیت ، همه طرف ها پاداش می گیرند.در واقع این یک کیک استارتر غیرمتمرکز بود که از بلاکچین اتریوم استفاده می کرد و از طریق مجموعه قراردادهای هوشمند کار می کرد. تا آوریل 2016 بیش از 150 میلیون دلار یا 12.7 میلیون اتر جمع آوری کرد ، و این یکی از بزرگترین کمپین های تأمین مالی سرمایه در طول تاریخ است.

برای درگیر شدن در این کار ، شما نیاز به خرید نشانه های دی ای او با استفاده از Ether داشتید. سپس می توانید از نشانه های خود برای رای گیری در مورد برنامه های غیرمتمرکز (DApps) استفاده کنید. به پروژه هایی که بیش از 20٪ حمایت جامعه داشته باشند ، سهمی از بودجه سرمایه گذاری از طرف دی ای او تعلق می گیرد.در حالی که دی ای او راهی عالی برای تشویق سرمایه گذاری غیرمتمرکز بود – جلوگیری از اظهار نظر نهایی در مورد افرادی که بودجه را دریافت می کردند – اما نقاط ضعف قابل توجهی وجود داشت که در نهایت منجر به نابودی آن شد.

یک نقص عمده “عملکرد تقسیم” بود که به عنوان راهی برای اجازه دادن به یک سرمایه گذار برای برداشتن پشتیبانی خود از یک پروژه ایجاد شد. هنگامی که تصمیم گرفتید سرمایه خود را پس بگیرید ، اتر خود را پس می گیرید و گزینه ایجاد “Child دی ای او” را دارید. تنها قانون این بود که به مدت 28 روز نمی توان به وجوه شما دسترسی داشت. در همین حال ، دفتر عمومی به روز می شود و همه خوشحال بودند.

راهنمای گام به گام خرید اتریوم کلاسیک و تبدیل اتریوم کلاسیک به ریال

برای تبدیل اتریوم کلاسیک به ریال نحوه خرید ای تی سی در اینجا آمده است: مرحله 1: ایجاد یک حساب کاربری در مبادله رمزنگاری که به شما امکان تجارت ای تی سی را می دهد بسته به نوع مبادله ای که انجام می دهید ، ای تی سی با USD یا رمزنگاری دیگری مانند BTC ، ETH و غیره قابل معامله است. شما باید آدرس ایمیل خود را ارائه دهید و یک حساب کاربری با رمز عبور ایجاد کنید – در صورت اطمینان ، احراز هویت 2 عاملی را تنظیم کنید. برای امنیت بیشتر امکان پذیر است. به صرافی هایی بروید که از ای تی سی پشتیبانی می کنند.

مرحله 2. وجوه را به حساب خود واریز کنید

برای تبدیل اتریوم کلاسیک به ریال خواه فیات یا رمزنگاری را برای خرید ای تی سی واریز کنید ، روند دقیق خرید سکه های شما در مبادلات کمی متفاوت خواهد بود. به احتمال زیاد شما باید مدارک شناسایی خود را ارائه دهید ، زیرا بسیاری از مبادلات دارای قوانین KYC / AML هستند که باید از آنها پیروی کنند.

مرحله 3. خرید ای تی سی

مرحله آخر این است که ارز منتخب خود را با صرافی ای که انتخاب کرده اید با ای تی سی معامله کنید. هزینه ها و نرخ ها را دوباره بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که با میزان ای تی سی خریداری شده راحت هستید.

نحوه فروش اتریوم کلاسیک

برای تبدیل اتریوم کلاسیک به ریال ، اگر می خواهید نشانه های اتریوم کلاسیک خود را بفروشید ، فرایندی که باید دنبال کنید کاملاً مشابه روشی است که در مرحله 4 در بالا توضیح داده شده است. با این حال ، بدیهی است که به جای وارد کردن جزئیات معامله خود در برگه “خرید” ، باید در رابط تجارت بورس خود به دنبال برگه “فروش” باشید. همچنین لازم به ذکر است که ای تی سی فقط در طیف محدودی از جفت های تجاری ذکر شده است ، بنابراین ممکن است امکان مبادله فوری رمزهای خود با ارزی که می خواهید خریداری کنید وجود نداشته باشد.

از کدام کیف پول ها می توانم برای نگهداری اتریوم کلاسیک استفاده کنم؟

برای تبدیل اتریوم کلاسیک به ریال در صورت تمایل می توانید ای تی سی خود را در صرافی ذخیره کنید ، این معمولاً توصیه نمی شود. صرافی ها نه تنها بطور منظم توسط هکرها و سارقان هدف قرار می گیرند ، بلکه شما نمی توانید کلیدهای خصوصی کیف پول مبادله خود را کنترل کنید. در نتیجه ، اعتقاد بر این است که انتقال رمزهای خود به کیف پول خصوصی یک گزینه بسیار ایمن تر است. خبر خوب این است که هنگام انتخاب کیف پول برای ذخیره اتریوم کلاسیک ، انتخاب های زیادی وجود دارد. گزینه هایی که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • کیف پول های سخت افزاری مانند Ledger Nano S و TREZOR
  • والت Emerald ، Exodus و Parity
  •  کیف پول های سیار مانند Coinomi و Trust
  • والت وب مانند  EtherWallet و MyEtherWallet

نحوه کار اتریوم کلاسیک

در تبدیل اتریوم کلاسیک به ریال اتریوم کلاسیک زنجیره بلوک اصلی اتریوم است. این یک پلتفرم منبع باز و نظیر به نظیر است که توسعه دهندگان می توانند dapps و قراردادهای هوشمند را در آن پیاده سازی کنند. رمز اصلی اتریوم کلاسیک (ای تی سی) برای تأمین معاملات در شبکه استفاده می شود ، که خود زیربنای آن چند اصل اساسی پشتیبانی می شوند: تغییرناپذیری حسابهای ای تی سی توسط دیگران قابل اصلاح نیستند و همه معاملات نهایی هستند. حاکمیت غیرمتمرکز. جامعه کلاسیک اتریوم به گونه ای ساختار یافته است که از رهبری متمرکز ، با مسئولیت توسعه و بحث در میان طیف های مختلف ، جلوگیری می کند.

قبل از خرید اتریوم کلاسیک چه نکاتی را باید در نظر بگیرید

تبدیل اتریوم کلاسیک به تومان ، قیمت اتریوم کلاسیک ارزهای رمزپایه نه تنها بسیار بی ثبات هستند ، بلکه بسیار پیچیده تر از آن هستند که بسیاری از مردم تصور می کنند. عوامل متعددی وجود دارد که می تواند در افزایش یا کاهش قیمت یک ارز خاص تأثیرگذار باشد ، بنابراین مهم است که قبل از خرید در مورد این عوامل (و همچنین خطرات موجود در خرید رمزنگاری) تحقیق کرده و آنها را درک کنید.

اگر به فکر خرید اتریوم کلاسیک هستید ، عوامل زیر را در نظر بگیرید:

در تبدیل اتریوم کلاسیک به ریال تورمی اتریوم کلاسیک که یک ارز اثبات کننده کار است ، پاداش های بلوکی را به استخراج کنندگان ارائه می دهد. این پاداش های بلوکی تورم بودن تورم را تا سال 2025 تضمین می کند ، زمانی که حداکثر عرضه سکه در حدود 210 میلیون (و بیش از 230 میلیون) محدود نخواهد شد. استفاده از ای تی سی ای تی سی رمز اصلی پلت فرم اتریوم کلاسیک است و از آن برای پرداخت هزینه های محاسبت در شبکه استفاده می شود. دسترسی. ای تی سی به طور گسترده در چندین صرافی ارز رمزنگاری شده در دسترس است و می توان آن را با ارزهای رمزپایه یا فیات خریداری کرد. این سهولت دسترسی برای معامله گران جدید و باتجربه می تواند به تقاضای اتریوم کلاسیک کمک کند.

رقابت.تبدیل اتریوم کلاسیک به تومان ، قیمت اتریوم کلاسیک  اتریوم کلاسیک در یک فضای کاملاً رقابتی فعالیت می کند و باید با NEO ، Qtum ، Lisk و البته اتریوم ، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ جهان نبرد کند. پشتیبان اتریوم کلاسیک توسط جامعه ای قدرتمند و توسعه دهندگان متعهد پشتیبانی می شود. در حالی که برای تلاش برای رسیدن به خواهر یا برادر مشهورتر خود نبرد سختی را پشت سر می گذارد ، به نظر می رسد تیم پشت سر ای تی سی آماده استقرار در مسافت طولانی است.