You are currently viewing بهترین صرافی تبدیل اتریوم به ریال

بهترین صرافی تبدیل اتریوم به ریال

بهترین صرافی تبدیل اتریوم به ریال کدام است و چطور می توان ارز اتریوم را به صورت ریالی در ایران دریافت کرد. در این مطلب بهترین صرافی های مربوط به اتریوم برای دریافت به صورت ریال ایران را بررسی می کنیم.

در شهریور 1396، با مسدود شدن حساب های کاربران ایرانی در سایت Bitrex ، میلیون ها دلار از دارایی های ایران مسدود شد و از آن زمان ، صرافی های ایرانی قارچ گونه شدند. این امر انتخاب صرافی معتبر با معیارهای مناسب را دشوارتر کرده است.

یکی از سوالاتی که کاربران این روزها زیاد از ما می پرسند این است که در کدام تبادل باید عضو شویم؟ کدام صرافی معتبرترین صرافی در ایران است؟ آیا تاکنون صرافی ایرانی توانسته مجوز خرید و فروش بیت کوین را دریافت کند؟ آیا صرافی های ایران ایمن تر از صرافی ها هستند؟

صرافی ارز دیجیتال اتریوم چیست؟ و بهترین صرافی تبدیل اتریوم به ریال

صرافی ارز دیجیتال اتریوم جایی است که می توانیم ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین ، اتریوم و سایر آلت کوین ها را خریداری و بفروشیم. این مبادلات به طور کلی به مدلهای متمرکز و غیرمتمرکز تقسیم می شوند. در مدل متمرکز ، می توانید با شارژ خودکار حساب خود و ثبت سفارش خود ، یک ارز دیجیتال خریداری کنید. اما در حالت غیرمتمرکز ، پس از ارسال سفارش ، یک اپراتور به صورت دستی موجودی شما را دریافت می کند و به شما بیت کوین می دهد. در ایران بیشتر از حالت غیرمتمرکز استفاده می شود اما صرافی های معتبرتر از شیوع خودکار و آنلاین بهره مند می شوند.

اما از آنجا که هنوز هیچ تنظیم کننده ای بر عملکرد این صرافی ها نظارت نمی کند ، پیشنهاد ما استفاده از مبادلات خارجی است که قانون مشخصی دارند و تجارت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال شفاف است. برای کسب اطلاعات بیشتر ، مقاله آیا بیت کوین در ایران قانونی است؟ خواندن.
ارز ایران بهتر است یا خارجی؟

پاسخ این سوالات کاملاً منحصر به فرد است ، به عنوان مثال ، یک نفر استفاده از اتومبیل داخلی را به اتومبیل خارجی ترجیح می دهد و دیگری ممکن است عکس آن را ترجیح دهد. بنابراین ، ما از برخی معیارهای مهم برای بررسی معتبرترین و بهترین دفاتر ارزی ایرانی و ارزی استفاده می کنیم. این معیارها به شرح زیر است:

زباندر معرفی بهترین صرافی تبدیل اتریوم به ریال یکی از مهمترین معیارهای انتخاب صرافی اتریوم زبان و کشورهای قابل قبول است. اگر در زبان انگلیسی ضعیف هستید ، بهتر است از صرافی های ایرانی استفاده کنید. زیرا ممکن است در هنگام خطرات و خطرات مسدود کردن حساب ، وقت کافی برای ترجمه و ارتباط مستقیم نداشته باشید.

پشتیبانی ریالی

در این صرافی ها می توانید با استفاده از کارت بانکی تحت شتاب پرداخت کرده و ارز دیجیتالی مورد نظر خود را خریداری کنید. با این وجود ، در صرافی های بین المللی ، شما نیاز به استفاده از سرویس هایی مانند PayPal و میزبانی وب دارید که علی رغم تحریم ها با مشکل روبرو خواهید شد.

رتبه و تاریخ الکسا

اگرچه رتبه الکسا معیار مناسبی نیست ، اما تا حدود زیادی می توان تمایل کاربران ایرانی به استفاده از سایت را تعیین کرد. همچنین تاریخ ثبت دامنه نشانه جدی بودن در کار و سابقه یک برند است.

تجربه کاربری نویسنده

این معیار کاملاً سلیقه ای و شخصی است و حاصل تجربه شخصی کار با صرافی های مختلف است.

نرخ هزینه

شاید به جرات بتوان گفت یکی از مهمترین معیارهای انتخاب صرافی خوب هزینه مناسب است. برخی صرافی ها این معاملات را در معاملات ارز دیجیتال به حداقل و در معاملات ریالی به حداکثر کاهش داده اند.

حداقل مقدار سفارش

حداقل مبلغی که می توانید بخرید یا بفروشید گاهی آنقدر زیاد است که از مبلغ سرمایه گذاری شما بیشتر است! در نتیجه ، باید سعی کنید صرافی را انتخاب کنید که حداقل مقدار سفارش را داشته باشد.

امکان پیگیری و شکایت

در معرفی بهترین صرافی تبدیل اتریوم به ریال بزرگترین مزیت صرافی های معتبر ایرانی این است که قابل پیگیری است ، اگر در معاملات خود اختلاف دارید و پشتیبانی سایت پاسخ مناسبی به شما نمی دهد ، می توانید طبق قانون از آنها شکایت کنید.

اگر حرفه ای هستید یا هرگز نمی توانید به صرافی های ایرانی اعتماد کنید ، بهتر است از صرافی های Bainance ، Bitmax یا Cocoin استفاده کنید. علیرغم تحریم ها و مشکلاتی که آنها برای کاربران ایرانی ایجاد کرده اند ، این صرافی ها در برخی موارد هنوز قوانین واضح تری دارند و قابل اعتمادتر از صرافی های ایران هستند. در غیر این صورت ، کافی است ادامه این مقاله را بخوانید تا با بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی آشنا شوید.
معرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

در معرفی بهترین صرافی تبدیل اتریوم به ریال قبل از معرفی بهترین ها ، لازم به ذکر است که اگر قصد استفاده از صرافی های ایرانی را دارید ، بهتر است از خدمات مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی های ایران برای خرید ارز دیجیتال با کمترین هزینه استفاده کنید.

معرفی Nobitex Exchange

Nobitex با تأیید معاون فناوری ریاست جمهوری خود را به عنوان اولین بستر برای مبادلات ارزهای رمزپایه معرفی می کند. یکی از مزایای این صرافی پشتیبانی از حداقل 12 ارز برتر است که انتخاب شما را برای خرید و فروش آزاد می کند. Nobitex یکی از محبوب ترین صرافی های ایران است. هزینه معامله در این سایت به عنوان درصدی از حجم دارایی درخواستی محاسبه می شود ، به عنوان مثال ، اگر مبتدی باشید ، هزینه معامله اول شما در حدود 0.035٪ خواهد بود. همچنین ، معاملات به صورت جفت ارزی محاسبه خواهد شد ،

بهترین صرافی تبدیل اتریوم به ریال ، بیت کوین در برابر تتر ، با هزینه ای در حدود 0.015٪. یکی از مزایای این صرافی این است که شما می توانید به صورت محدود و بدون احراز هویت دقیق خرید و فروش کنید. همچنین برای شرکتهایی که کارمزد آنها مناسبتر است حساب ویژه ای در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که برای احراز هویت Nobitex Exchange به اسکن رنگی کارت ملی خود نیاز دارید. حداقل خرید و فروش در این صرافی 300 هزار تومان است که مبلغ نسبتاً بالایی است. به گفته Nobitex LinkedIn ، حداقل 43 کارمند به طور رسمی در این بورس مشغول به کار هستند که نشان دهنده جدیت این بورس در مقایسه با سایر رقبا است.

Nobitex در حال حاضر در رتبه سیزدهم در الکسا ، ایران قرار دارد و از سن آن اطلاعاتی در دسترس نیست.

معرفی ارز مبادله ای

Vallex Exchange کار تیمی از دانشجویان دانشگاه شریف و تهران است که در سال های اخیر در زمینه ارزهای دیجیتال فعال بوده اند. طبق این سایت ، حدود 86000 کاربر در حال تجارت ارزهای دیجیتال هستند. والکس معتقد است که هدف سایت وی ایجاد بستری امن برای تجارت و نگهداری دارایی های مشتریان است. این سایت همچنین از ورود دو مرحله ای استفاده می کند و در حال توسعه برنامه تلفن همراه خود است. احراز هویت در این سایت کمی سخت است اما نیازی به کلیپ سلفی ندارد. فقط یک عکس با جزئیات و تعهد نامه کافی است و حساب شما تأیید می شود. البته باید توجه داشته باشید که برای تأیید تأیید هویت ، به یک تلفن ثابت نیاز دارید که با قرار ملاقات با شما تماس می گیرد. خوشبختانه این برنامه شامل تعطیلات و ساعات غیررسمی کارمندان نیز می شود.

بهترین صرافی تبدیل اتریوم به ریال ، در تجربه اولیه من با Valks ، مشکل اصلی تغییر اصول بازار بود. به عنوان مثال ، شما وارد بخش تجارت بیت کوین می شوید و می خواهید برخی بیت کوین بخرید ، اما به طور پیش فرض این اساس بازار بیت کوین-ریال است. وقتی پایه بازار را تغییر می دهید ، نمودار قیمت کاملاً تغییر می کند و گاهی اوقات تعویض سایت مختل می شود.

البته یکی از بهترین ویژگی های Walx سفارش با قیمت های خارج از تعرفه فعلی است ، بنابراین اگر به عنوان مثال بیت کوین 65000 دلار است ، شما می توانید 70000 دلار سفارش فروش دهید و اگر خریدار آن را با این قیمت پیدا کرد. سفارش شما بسته خواهد شد در حالی که در اکثر صرافی ها مجبورید ارز دیجیتال موجود در صفحه را با قیمت فعلی خریداری و بفروشید ، که باعث می شود زمان زیادی را صرف پیدا کردن قیمت مناسب برای کسب سود کنید.

برداشت ساتنا

برداشت از حساب های ریالی توسط سیستم ساتنا حدود 72 ساعت طول خواهد کشید و نرخ کارایی معاملات در این سیستم با توجه به معاملات شما در 3 ماه گذشته محاسبه می شود. حداکثر نرخ کارمزد 0.4٪ خواهد بود و با معاملات و افزایش سرمایه کمتر خواهد بود. همچنین حداقل مبلغ سفارش 100 هزار تومان است. رتبه الکسای این سایت در زمان نگارش این مقاله 130 ایران است و حدود دو سال قدمت دارد.

معرفی Ramzinx Exchange

در نگاه اول ، Ramzinx Exchange بسیار بسیار زیباست! Ramzinx امکان تبادل حدود 24 ارز برتر دیجیتال را فراهم می کند که عدد قابل قبولی است. هزینه معامله در این صرافی از ابتدای ثبت نام حدود 0.3٪ است که در مقایسه با رقبا واقعاً مبلغ بالایی است.
Ramzinx دارای مقالات آموزشی بسیار با کیفیت است که خواندن آنها ارزش دارد.

معرفی تبادل کوین نیک

کوین نیک یکی از صرافی های جدید است که کار خود را با نام “Tetrbalk” آغاز کرد. در ابتدا این سایت به کاربران اجازه خرید و فروش Tetra را می داد اما امروز می تواند 10 ارز دیجیتال عمده را خریداری و بفروشد.

یکی از نقاط ضعف این صرافی کمبود جفت ارزی مانند بیت کوین: اتریوم و بیت کوین: ریپل و … است که باعث می شود کاربر بتواند یک ارز دیجیتال را تبدیل کند تا به ریال یا دلار پول نقد کند و سپس به ارز دیجیتال تبدیل کند . البته این نیاز ظاهراً در بستر وابسته کوین نیک به نام کوین نیک مارکت برآورده شده است. “کوین نیک مارکت” مهمترین ویژگی این سایت است که بستری را برای خرید مستقیم از کاربران بدون واسطه فراهم می کند. این امکان در بین سایت های فارسی زبان بی نظیر است. ورود به این سایت در دو مرحله از طریق پیام کوتاه و ایمیل امکان پذیر است ، اما از روش احراز هویت google 2fa پشتیبانی نمی کند.
این حساب توییتر بسیار فعال و مفید است و پیروی از آن خالی از لطف نیست.

این سایت هنوز برنامه رسمی برای موبایل ارائه نکرده است و برای استفاده از خدمات این سایت باید از نسخه وب آن استفاده کنید. میزان دقیق پورسانت در این سایت مشخص نیست. در صفحه اصلی آمده است: کوین نیک هزینه ای از شما دریافت نمی کند ، اما در بازار بسته به میزان دارایی و نوع خرید شما باید هزینه ای را پرداخت کنید.” اما هیچ عددی به طور واضح به عنوان هزینه مشخص نشده است. اما در سایت نیک مارکت که وابسته به کوین نیک است ، مقدار پورسانت 29/0 است که مبلغ قابل قبولی است.