You are currently viewing ساده ترین روش تبدیل اتریوم به دلار کدام است

ساده ترین روش تبدیل اتریوم به دلار کدام است

ساده ترین روش تبدیل اتریوم به دلار کدام است، در این مقاله سعی داریم تا علاوه بر معرفی روش های تبدیل اتریوم به دلار، بهترین گزینه برای فروش اتریوم و تبدیل به دلار را نیز به ارز فیات معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

چه اتر از استخراج کسب کرده باشید و چه از صرافی خریداری کرده باشید ، ممکن است زمانی فرا برسد که شما نیاز به فروش برخی یا تمام دارایی های خود داشته باشید. در حال حاضر ، اتریوم (ای تی اچ) دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ در جهان است ، با کلاهبرداری در بازار نزدیک به 43 میلیارد دلار و در حدود 378.00 دلار / ای تی اچ معامله می شود. می توانید اتریوم را با ارز فیات ، مثلاً دلار آمریکا (USD) بفروشید یا از آن برای خرید ارز دیجیتال دیگر استفاده کنید.

ساده ترین و ارزان ترین روش فروش اتریوم و تبدیل به دلار از طریق مبادله با یک جفت ای تی اچ / USD است. در این راهنما ، ما فرآیند فروش اتریوم و تبدیل به دلار را در صرافی ارز فیات و ارز دیجیتال طی خواهیم کرد.

فروش اتریوم و تبدیل به دلار برای ارز فیات

فروش ای تی اچ برای ارز فیات معمولاً سریعتر و راحت تر است ، مخصوصاً اگر تاجر جدیدی باشید. با این اوصاف ، بیایید مراحل فروش مرحله ای توکن های اتریوم با ارز فیات را طی کنیم. مرحله 1: ثبت نام در بورسی که ای تی اچ / USD را لیست می کند برخی از صرافی هایی که اتریوم را در کنار دلار آمریکا آورده اند ، عبارتند از: Kraken ، بایننس ، Cointree و Coinbase.

پس از انتخاب صرافی مناسب ، برای یک حساب در صرافی ثبت نام کرده و آدرس ایمیل و رمز ورود خود را ارائه دهید. برخی از مراکز خرید مشخصات کامل شخصی و اثبات شناسنامه شما را برای مطابقت با مقررات KYC و AML درخواست می کنند. علاوه بر این ، قبل از رفتن به مرحله بعدی ، احراز هویت 2 عاملی را در حساب جدید خود فعال کنید.

مرحله 2: ای تی اچ را به حساب جدید خود واریز کنید

مورد بعدی انتقال دارایی های ای تی اچ به کیف پول مبادله ای شماست. ابتدا حساب خود را وارد کنید. آدرس ای تی اچ خود را پیدا کرده و از آن برای انتقال نشانه ها از کیف پول خارجی خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر حساب Coinbase را باز کرده اید ، روی برگه Wallets در بالای مبادله کلیک کنید و کیف پول اتریوم را انتخاب کنید. روی ایجاد آدرس سپرده کلیک کنید ، پس از آن آدرسی به شما ارائه می شود که می توانید ای تی اچ را منتقل کنید.

مرحله 3: فروش اتریوم و تبدیل به دلار

پس از دریافت ای تی اچ به حساب خود ، به صفحه تجارت صرافی بروید و جفت ارزی مورد نظر خود را انتخاب کنید. مقدار ای تی اچ را که قصد فروش آن را دارید وارد کنید و سفارش خود را ثبت کنید. به عنوان مثال ، در حساب Coinbase خود ، روی Sell کلیک کنید و کیف پول مورد نظر برای انتقال ای تی اچ را انتخاب کنید. Sell ​​ای تی اچ را کلیک کنید و مقدار ای تی اچ را که قصد فروش آن را دارید در فضای ارائه شده وارد کنید. از اینجا ارزی را که می خواهید ای تی اچ خود را بفروشید انتخاب کنید. در همه این مبادلات ، قبل از انجام این عمل ، اطمینان حاصل کنید که جزئیات معامله را تأیید می کنید.

مرحله 4: برداشت دلار آمریکا

مرحله آخر برداشت مبلغی است که دریافت کرده اید و آن را به حساب بانکی خود واریز کرده اید. این یک فرآیند آسان است ، اما اطمینان حاصل کنید که قبل از اتمام این عمل از هزینه ای که از شما دریافت می شود می دانید.

فروش اتریوم و تبدیل به دلار برای ارز رمزنگاری شده

مرحله 1: در صرافی ثبت نام کنید که ای تی اچ را در آن لیست کرده است اگر قصد دارید ای تی اچ را در همان صرافی که خریداری کرده اید بفروشید ، به مرحله دوم بروید. اگر می خواهید در صرافی جدید بفروشید ، باید عوامل خاصی را قبل از استقرار در صرافی مناسب نیازهای خود در نظر بگیرید. خبر خوب این است که اتریوم دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ است ، بنابراین تقریباً در همه صرافی ها معامله می شود. پس از انتخاب صرافی مناسب ، با ارائه آدرس ایمیل خود و ایجاد گذرواژه ، یک حساب کاربری ثبت کنید. همانطور که در بالا گفته شد ، برخی از مبادلات به اطلاعات و اثبات شناسه شما مطابق با مقررات KYC / AML نیاز دارند. باز هم ، اطمینان حاصل کنید که ویژگی های 2-FA را برای امنیت بیشتر فعال می کنید.

مرحله 1: واریز ای تی اچ به حساب

مقدار ای تی اچ که می خواهید از کیف پول خارجی خود بفروشید را به حساب خود منتقل کنید. از آدرس ای تی اچ کیف پول خود استفاده کنید و سپس با استفاده از آدرس ای تی اچ را به صرافی منتقل کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید اتریوم را در بایننس بفروشید ، از فهرست کشویی Funds (سپرده ها) سپرده را انتخاب کنید. سپس ای تی اچ را به عنوان ارز سپرده خود انتخاب کرده و کد QR را اسکن کنید.

مرحله 2: فروش اتریوم و تبدیل به دلار

پس از دریافت رمزهای موجود در حساب صرافی خود ، از طریق بخش تجارت صرافی خود کلیک کنید. جفتی را که می خواهید معامله کنید مانند ای تی اچ / BTC را انتخاب کنید و مقدار ای تی اچ موردنظر را برای فروش وارد کنید. به عنوان مثال ، بر روی Exchange در بایننس کلیک کنید و نمای اصلی یا Advanced Trading را انتخاب کنید. در کادر ارائه شده در سمت راست صفحه ، جفتی را که می خواهید معامله کنید جستجو کنید و ترتیب را انتخاب کنید. روی Sell ای تی اچ کلیک کنید.

فروش اتریوم و تبدیل به دلار

باز هم ، اطمینان حاصل کنید که قبل از حرکت به جلو تمام جزئیات را تأیید می کنید. مرحله 3: رمز ارز جدید خود را به یک کیف پول امن منتقل کنیدپس از خرید سکه جدید ، باید به خاطر داشته باشید که ذخیره رمزنگاری خود برای مدت طولانی در صرافی توصیه نمی شود. برای امنیت بیشتر ، سکه های خود را به کیف پول خصوصی منتقل کنید که به شما امکان می دهد کلید خصوصی خود را حفظ کنید.

به عنوان مثال ، در بایننس ، می توانید ارز دیجیتال را به یک کیف پول امن منتقل کنید و از منوی کشویی Funds روی پیوند برداشتها کلیک کنید. ارز دیجیتالی مورد نظر برای انتقال از صرافی خود را انتخاب کرده و مبلغ و آدرس برداشت را وارد کنید.

فروش اتریوم و تبدیل به دلار

قبل از فروش ای تی اچ خود چه مواردی را باید در نظر بگیرید

قبل از فروش اتریوم و تبدیل به دلار برای اولین بار ، به یاد داشته باشید که خطرات زیادی در این زمینه وجود دارد. علاوه بر این ، ج ارزهای رایج بی ثبات هستند. بدین ترتیب ، قبل از تصمیم گیری ، با احتیاط کامل انجام دهید. عواملی که باید در نظر بگیرید شامل هزینه های معاملاتی در بورس ، هزینه ها و روش های برداشت ، محدودیت معاملات ، نوع بستر استفاده ، تأیید شناسه مورد نیاز و پشتیبانی مشتری از صرافی است.

اینها از عوامل حیاتی هستند زیرا سهولت فروش ای تی اچ را تعیین می کنند. به تعداد کارمزد دریافت شده توسط صرافی ای که قصد فروش اتریوم و تبدیل به دلار را دارید ، نگاه کنید. برخی از مبادلات کاملا گران هستند ، در حالی که برخی دیگر ارزان هستند. علاوه بر این ، دیگران کاربر پسند هستند و خدمات پشتیبانی از مشتری خوبی دارند ، در حالی که پیمایش برای دیگران دشوار است ، به خصوص برای مبتدیان ، و پشتیبانی ضعیفی از مشتری دارند. علاوه بر این ، قبل از انتخاب مبادله مناسب برای نیازهای خود ، جزئیات شخصی را که می خواهید ارائه دهید در نظر بگیرید. برخی از مراکز خرید مشخصات و شناسه شما را می خواهند ، در حالی که برخی از آنها به هیچ گونه شناسایی شخصی احتیاج ندارند که برای کسانی که قصد حفظ حریم خصوصی خود را دارند مناسب است.

همچنین ، دیگران ممکن است برای تأیید جزئیات شما وقت بگذارند و با توجه به نوسانات ارزهای رمزپایه ، این مورد برای تاجری که قصد دارد سکه خود را ASAP بفروشد مناسب نیست. بنابراین ، بسیار مهم است که قبل از انتخاب مبادله مناسب ، این عوامل را در نظر بگیرید.

نتیجه

فروش ای تی اچ شما برای معامله گران باتجربه و جدید بسیار آسان است. تمام آنچه شما نیاز دارید این است که در یک صرافی مناسب ثبت نام کرده و سفارش خود را ثبت کنید. شما می توانید ای تی اچ خود را با ارز فیات یا ارز رمزنگاری شده دیگری بفروشید ، این انتخاب به نیاز شما بستگی دارد. با این حال ، قبل از انتخاب صرافی مناسب برای فروش ای تی اچ خود ، عواملی مانند هزینه های معاملاتی ، روش برداشت ، پشتیبانی مشتری ، تأیید شناسه و محدودیت های معامله را در نظر بگیرید. این عوامل تعیین می کند روند فروش اتریوم و تبدیل به دلار چقدر برای شما روان خواهد بود.