You are currently viewing تبدیل اتریوم به تومان در ایران ، شیوه و نحوه تبدیل اتریوم

تبدیل اتریوم به تومان در ایران ، شیوه و نحوه تبدیل اتریوم

تبدیل اتریوم به تومان در ایران چگونه است؟ چطور می توانیم اتریوم را بفروشیم و به دلار یا سپس به تومان ایران تبدیل کنیم ؟ در این مقاله روش های متفاوت برای این کار را می بینیم.

بعد از بیت کوین ، دومین کد ارزی که به بازار ارزهای دیجیتال معرفی شد ، اتریوم بود و در واقع این یک نوع پلتفرم دیجیتال است که توانایی امضای قراردادهای هوشمند را دارد. واحد ارز دیجیتال این سیستم عامل Ether نام دارد که برای معاملات مربوط به اتریوم استفاده می شود و همچنین به ماینرهایی که این کد ارز را استخراج می کنند ، پاداش می دهد که توسط این واحد ارزی پرداخت می شود.

همانطور که گفته شد ، اتریوم دومین ارز رمزنگاری شده در بین فعالان بازار ارزهای دیجیتال است و از آنجا که امکانات مختلفی را ارائه می دهد ، بنابراین بسیاری از سرمایه گذاران مایل به خرید و فروش و معامله با این ارز دیجیتال هستند و از طریق آن سود کسب می کنند. . اما به دلیل آنلاین بودن بازار ارز دیجیتال و موقعیت فیزیکی مشخصی ندارد و همچنین به دلیل ظهور این بازار ، سرمایه گذاران آشنایی چندانی با آن ندارند ، بنابراین لازم است در این بازار فعالیت خود را آغاز کنیم قبل از شروع. و در این مورد کاملا اتریوم را مطالعه و بفروشید و آگاهانه این کار را انجام دهید. به همین دلیل ، در ادامه این مقاله ، مطالب مربوط به آموزش نحوه خرید و فروش اتریوم را ارائه داده ایم.

اتریوم چیست؟ تبدیل اتریوم به تومان

اتریوم یک پلتفرم بلاکچین با ارز رمزنگاری شده خاص خود به نام Ether (ETH) یا اتریوم و زبان برنامه نویسی اختصاصی خود به نام Solidity است. به عنوان یک شبکه بلاکچین ، اتریوم یک دفتر عمومی غیرمتمرکز برای تأیید و ثبت معاملات است. کاربران شبکه می توانند برنامه های کاربردی را در سیستم عامل ایجاد ، انتشار ، درآمدزایی و استفاده کنند و از رمز ارزهای Ether آن به عنوان پرداخت استفاده کنند. خودی ها برنامه های غیرمتمرکز موجود در شبکه را “dapps” می نامند.

به عنوان یک ارز رمزنگاری شده ، اتریوم از نظر ارزش بازار پس از بیت کوین دوم است ، از مه 2021.1

درک اتریوم

اتریوم ایجاد شده است تا توسعه دهندگان بتوانند قراردادهای هوشمند و برنامه های توزیع شده (dapps) را بسازند و منتشر کنند که بدون خطرات خرابی ، تقلب یا تداخل شخص ثالث قابل استفاده است. اتریوم خود را به عنوان “بلاک چین قابل برنامه ریزی جهان” توصیف می کند. این خود را از بیت کوین به عنوان یک شبکه قابل برنامه ریزی متمایز می کند که به عنوان یک بازار برای خدمات مالی ، بازی ها و برنامه ها عمل می کند ، که همه آنها را می توان با ارز رمزنگاری شده Ether پرداخت کرد و از کلاهبرداری ، سرقت یا سانسور در امان است.

بنیانگذاران اتریوم

اتریوم در جولای 2015 توسط گروه کوچکی از علاقه مندان به بلاکچین راه اندازی شد. آنها شامل جو لوبین ، بنیانگذار ConsenSys ، توسعه دهنده برنامه های بلاکچین است که از شبکه اتریوم استفاده می کند. یکی دیگر از بنیانگذاران ، Vitalik Buterin ، به عنوان ریشه مفهوم اتریوم شناخته می شود و اکنون به عنوان مدیر عامل شرکت و چهره عمومی آن فعالیت می کند. گاهی اوقات از بوترین به عنوان جوانترین میلیاردر رمزنگاری جهان یاد می شود. (او در سال 1994 متولد شد.)

ارز رمزپایه اتر برای استفاده در شبکه اتریوم طراحی شده است. با این حال ، مانند بیت کوین ، اتر در حال حاضر یک روش پرداخت پذیرفته شده توسط برخی از بازرگانان و فروشندگان خدمات است. Overstock ، Shopify و CheapAir از جمله سایت های آنلاین هستند که Ether را به عنوان پرداخت می پذیرند
تجارت اتریوم بر اساس تحقیقات گارتنر ، رقبای اصلی اتریوم برای مشاغل سرمایه گذاری در یک پلت فرم نرم افزاری بلاکچین ، شامل بیت کوین، ریپل، IBM ، IOTA ، Microsoft ، Blockstream ، JP Morgan و NEO هستند. به طور جداگانه ، اتر رقیبی در بازار ارزهای بسیار ناپایدار رمزنگاری است. از ماه مه 2021 ، اتریوم پس از بیت کوین ، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ بر اساس ارزش بود. طبق گزارش Analytics Insight ، سقف بازار آن 500 میلیارد دلار در مقایسه با 1.080 تریلیون دلار برای بیت کوین تخمین زده شده است

قابلیت های اتریوم

اتریوم ادعا می کند که از پلتفرم آن می توان برای “کدگذاری ، تمرکززدایی ، امنیت و تجارت تقریباً در هر مورد” استفاده کرد. تعدادی پروژه برای آزمایش این مفهوم در حال انجام است مایکروسافت در همکاری با ConsenSys برای ارائه اتریوم بلاکچین به عنوان سرویس (EBaaS) در Microsoft Azure cloud است. هدف این است که به مشتریان و توسعه دهندگان Enterprise یک محیط توسعه دهنده بلاکچین مبتنی بر ابر با یک کلیک ارائه دهد در سال 2020 ، دستگاه های پیشرفته خرد (AMD) و ConsenSys اعلام کردند که سرمایه گذاری مشترکی برای ایجاد شبکه ای از مراکز داده ساخته شده در زیرساخت اتریوم انجام شده است.

ادامه روند اتریوم

بنیانگذاران اتریوم در میان اولین کسانی بودند که توانایی فناوری بلاکچین را برای استفاده های فراتر از تجارت امن ارز مجازی در نظر گرفتند. ارز رمزنگاری شده ETH آن عمدتا به عنوان واسطه پرداخت برنامه های ساخته شده روی سیستم عامل آن ایجاد شده است. نفوذ ناپذیری آن در برابر هکرها و سایر افراد جاسوسی امکان ذخیره سازی اطلاعات خصوصی از سوابق مراقبت های بهداشتی تا سیستم های رأی گیری را فراهم کرده است. اعتماد آن به ارز رمزنگاری شده فرصتی را برای برنامه نویسان برای ایجاد و بازاریابی بازی ها و برنامه های تجاری در شبکه فراهم کرده است.

هارد فورک

یک بلاکچین ممکن است در برابر حملات هکر آسیب ناپذیر باشد ، اما به دلیل کمبود تلاش نیست. در سال 2016 ، یک بازیگر بدخواه بیش از 50 میلیون دلار اتر را که برای پروژه ای به نام The DAO جمع شده بود ، سرقت کرد ، مجموعه ای از قراردادهای هوشمند ایجاد شده توسط شخص ثالث و ناشی از سیستم عامل نرم افزار اتریوم. حمله موفقیت آمیز به عهده یک توسعه دهنده شخص ثالث بود. جامعه اتریوم تصمیم گرفت با ایجاد یک “هارد فورک” سرقت را معکوس کند ، بلاکچین موجود را باطل کرده و بلاکچین دوم اتریوم را ایجاد کند. نسخه اصلی به عنوان اتریوم Classic شناخته می شود.

اتریوم 2.0

از ماه مه 2021 ، اتریوم دومین ارز مجازی بزرگ در بازار بود که تنها پشت بیت کوین بود. 1 تعداد ETH های در گردش از مرز 100 میلیون در سال 2018 عبور کرد.  برخلاف بیت کوین ، محدودیتی در تعداد ETH های ایجاد شده وجود ندارد. در حال حاضر اتریوم در حال انجام یک مورد منتظر ارتقا است که به عنوان اتریوم 2.0 شناخته می شود ، هدف این است که شبکه بتواند در هنگام رسیدگی به مشکلات ازدحام که در گذشته سرعت آن را کاهش داده است ، مقیاس بیشتری بگیرد. پایین کردن معاملات در سیستم عامل.)

روند فروش اتریوم و تبدیل به تومان

برای خرید و فروش اتریوم و شروع فعالیت های سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال ، مشابه بیت کوین و انواع دیگر ارزهای دیجیتال موجود در این بازار است. به ترتیب زیر:

انتخاب کیف پول مناسب برای تبدیل اتریوم به تومان :

تبدیل اتریوم به تومان

همانطور که در مورد ارزهای فیات (مانند دلار ، ریال و …) به مکانی برای ذخیره آنها نیاز داریم. در ارزهای دیجیتال نیز ، از آنجا که این ارزها در خارج وجود ندارند و فقط به صورت دیجیتال در دسترس هستند ، بنابراین برای ایمن نگه داشتن این کدهای ارزی ، آنها باید کیف پول مناسبی انتخاب کنند تا کلیدهای خصوصی و عمومی ارزهای اتریوم را در آن قرار دهند. لازم به ذکر است که انواع مختلفی از کیف پول ارز دیجیتال برای اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال وجود دارد که همه آنها به دو دسته کیف پول گرم (نرم افزار) و کیف پول سرد (سخت افزار) تقسیم می شوند. بودن . سرمایه گذاران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال می توانند با توجه به هدف سرمایه گذاری ، نوع فعالیت ها و سطح امنیتی ، هر یک از این کیف پول ها را انتخاب کنند.

برای تبدیل اتریوم به تومان صرافی معتبر ارز دیجیتال پیدا و ثبت نام کنید:

با توجه به اینکه بازار ارز دیجیتال مکان فیزیکی ندارد ، بنابراین برای خرید و فروش و سرمایه گذاری در آن ، داشتن یک واسطه مناسب برای برقراری ارتباط بین طرف های مختلف فعال در آن ضروری است. مسئول مورد نظر هستند. بنابراین کلیه افرادی که قصد شروع سرمایه گذاری و خرید و فروش اتریوم را دارند لازم است پس از تهیه کیف پول مناسب ، در صرافی معتبر ارز دیجیتال انتخاب و ثبت نام کنند تا معاملات مختلف سرمایه گذاری اتریوم را انجام دهند. . برای انتخاب صرافی ، به ویژگی هایی مانند اعتبار ، نوع خدمات ، کم کارایی ، نحوه پشتیبانی ، رابط کاربری مناسب و غیره توجه کنید.

حساب شارژ:

سرانجام ، برای شروع فعالیت ، کافی است حساب خود را در صرافی مربوطه شارژ کرده و سپس یکی از روش های ممکن خرید و فروش اتریوم را انتخاب و خریداری کنید.

بیشتر بخوانید : تبدیل تتر به یورو در اروپا

روش های فروش اتریوم ، تبدیل اتریوم به تومان

روش های مختلفی برای خرید و فروش اتریوم یا سایر ارزهای دیجیتال در بازار وجود دارد ، از جمله موارد زیر:

تبدیل اتریوم به تومان روش مستقیم:

برای تبدیل اتریوم به تومان در در این روش ، سرمایه گذاران برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به سایت های محلی مراجعه می کنند و سفارش خرید یا فروش خود و همچنین مبلغ مورد نظر را ثبت می کنند. پس از این ، افرادی که طی یک جلسه حضوری شرایط مطلوبی برای یکدیگر دارند ، نحوه پرداخت و نحوه انتقال را تعیین می کنند و بدین ترتیب اتریوم مورد نظر خود را مستقیم و بدون واسطه خریداری یا می فروشند. .

تبدیل اتریوم به تومان  از طریق صرافی ها:

برای تبدیل اتریوم به تومان  همانطور که گفته شد ، صرافی های ارز دیجیتال به عنوان واسطه بین بازیگران بازار عمل می کنند و خریداران را به فروشندگان متصل می کنند. یکی از پرکاربردترین روشهای خرید و فروش اتریوم یا سایر ارزهای دیجیتال موجود ، از طریق صرافی ها است ، در این حالت ، با مراجعه به سایت صرافی که در آن حساب ایجاد کرده اند ، میزان ارز مورد نظر شما با توجه به خرید یا فروش در پیشنهادات موجود

از طریق وب سایت ها و کانال های تلگرام:

برخی از وب سایت ها یا کانال های تلگرامی ارزهای دیجیتالی را خریداری و می فروشند که افراد می توانند با مراجعه به آنها و ثبت نام و احراز هویت در این سایت ها ، اتریوم دلخواه خود را خریداری کنند. یا بفروشید. توجه داشته باشید که ریسک در این معاملات بسیار زیاد است و بسیاری از افراد سودجو چنین سایت هایی را برای کلاهبرداری از سرمایه گذاران طراحی کرده اند ، بنابراین در هنگام انتخاب سایت از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید.

نکاتی در مورد خرید و فروش اتریوم و تبدیل اتریوم به تومان

هنگام خرید و فروش و معامله ارز دیجیتال اتریوم به طور کلی هنگام سرمایه گذاری در این کد ارز ، باید نکاتی را بخاطر بسپارید. این نکات عبارتند از: کلیه معاملات مربوط به اتریوم بصورت آنلاین بوده و نیازی به مراجعه حضوری ندارند.کیف پول های تبدیل اتریوم به تومان رایگان است. به دلیل تحریم ها ، بسیاری از صرافی های خارجی و بین المللی از ارائه خدمات به کاربران ایرانی امتناع می کنند ، بنابراین قبل از ثبت نام اطمینان حاصل کنید که آنها به ایرانیان خدمات ارائه می دهند ، زیرا در غیر این صورت امکان بسته شدن حساب و آترواسکلروز وجود دارد.

حداقل تعداد اتریومهای مجاز برای خرید و فروش 1/0 اتریوم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و فروش اتریوم ، در کانال سرمایه گذاری تلگرام مشترک شوید. همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا آماده هستند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا پاسخگوی سوالات شما در مورد نحوه خرید و فروش اتریوم باشند. دادن.