You are currently viewing تبدیل تتر به دلار ، خرید و فروش ارز تتر تبدیل به دلار با صرافی

تبدیل تتر به دلار ، خرید و فروش ارز تتر تبدیل به دلار با صرافی

تبدیل تتر به دلار کانادا و آمریکا آبان 1402 ، روش تبدیل تتر به دلار صرافی چیست؟ خرید و فروش تتر در کانادا ، شیوه تبدیل تتر به دلار ، آیا می توان از روش هایی که برای تبدیل بیت کوین به دلار استفاده کردیم، برای یو اس دی تی یا تتر نیز بهره بگیریم؟ در این مقاله به طور کامل بررسی می کنیم.

تبدیل تتر به دلار کانادا و آمریکا ، روش ها و شیوه تبدیل 2023

مهم نیست که از چه ارز رمزنگاری شده ای استفاده کنید ، همیشه مهم است که برای خرید یا فروش به صرافی معتبر بروید تا از کلاهبرداری توسط یک سیستم عامل بی پروا جلوگیری کنید. در جدول بالا ، ما چند مبادله قابل اعتماد ارائه می دهیم که شخصاً آنها را آزمایش و بررسی کرده ایم. به دلیل تجربه ما در دنیای رمزنگاری ، ما می دانیم که بهترین سیستم عامل هایی که می توانید با خیال راحت تتر را خریداری و بفروشید کدام یک هستند.

لیست ما بدیهی است جامع نیست ، زیرا صدها سایت مختلف مبادله وجود دارد که به شما امکان خرید و فروش یو اس دی تی را می دهند. با این حال ، اکیداً توصیه می کنیم که هرگز در یک سایت مشکوک ثبت نام نکنید تا دچار کلاهبرداری نشوید. اگر در مورد اطمینان از مبادله ای که می خواهید استفاده کنید شک دارید ، به جای آن یکی از سایت هایی را که برای معاملات شما توصیه می کنیم انتخاب کنید تا خطر خود را محدود کند.

قیمت تتر به دلار ، تبدیل تتر به دلار کانادا و آمریکا

تبدیل تتر به دلار : تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۳.۰۶ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۷.۰۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از تتر در این لحظه با قیمت ۱.۰۰ دلار، با احتساب نرخ تتر ۵۲,۱۹۹ تومان معادل ۵۲,۲۱۷ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۲۰.۷۲ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۰.۰۳% افزایش یافته است. بالاترین قیمت تتر در تاریخ ۰۶ اسفند ۱۳۹۳(25 February 2015) معادل ۱.۲۱ دلار بوده که همینک %۱۷.۶۹ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش تتر ۸۳.۰۶ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۸۶.۰۹ میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن تتر معامله می‌شود، صرافی ATAIX با سهم %۶۳.۹۱ از حجم معاملات روزانه است.

روش های موجود برای خرید رمزهای یو اس دی تی و تبدیل تتر به دلار

تتر علی رغم شهرت گاه مشکوک آن ، یک دارایی دیجیتال محبوب و بسیار سرمایه دار است. در نتیجه ، شما گزینه های زیادی برای خرید رمزهای یو اس دی تی در اختیار دارید. در اینجا بهترین روش های خرید تتر در سال 2021 آورده شده است.

خرید تتر با کارت اعتباری

برای تبدیل تتر به دلار برخی از سیستم عامل ها به شما امکان می دهند تتر را با کارت اعتباری خریداری کنید ، اما متأسفانه در همه جا اینگونه نیست. سایتهای مبادله ای که به ساده ترین روش موجود اجازه می دهند فیات را مستقیماً با رمزنگاری عوض کنند ، به طور کلی تعداد نسبتاً کمی دارایی رمزنگاری دارند که می توانند مستقیماً با پوند یا دلار مبادله شوند. در صورت بعید است که نتوانید مستقیماً یو اس دی تی را با کارت بانکی خود خریداری کنید ، یک مرحله میانه ای وجود دارد. شما باید با تهیه یک دارایی دیجیتال معروف مانند بیت کوین یا اتریوم شروع کنید و سپس آن را به سکویی منتقل کنید که به شما امکان می دهد آن را با یو اس دی تی معامله کنید.

یو اس دی تی را با انتقال بانکی خریداری کنید

همانطور که برای بالاترین نرخ ثبات کوین با سقف بازار عجیب به نظر می رسد ، شما همیشه نمی توانید یو اس دی تی را با انتقال بانکی خریداری کنید. در حالی که برخی از مبادلات این اجازه را می دهند ، برخی دیگر اجازه نمی دهند. قبل از این که ابتدا بتوانید از طریق سیستم عامل دیگری آن را به تتر تبدیل کنید ، ابتدا باید یک رمز ارز رایج از طریق انتقال سیم دریافت کنید.

سایر گزینه های پرداخت برای خرید توکن یو اس دی تی کدامند؟

فقط محبوب ترین دارایی های رمزنگاری شده را می توان مستقیماً با روش پرداختی که از دادخواست قانونی استفاده می کند خریداری کرد. بنابراین ، خرید توکن یو اس دی تی با paysafecard ، Skrill ، PayPal یا حتی با پول نقد دشوار خواهد بود ، اگرچه در برخی از سایت ها این امکان وجود دارد.

خرید تتر در کانادا و ایران با بیت کوین یا اتریوم

برای تبدیل تتر به دلار اگر از اقلیت سیستم عامل هایی هستید که اجازه نمی دهند تتر با پول واقعی خریداری شود ، در این صورت برای انجام این کار ابتدا باید یک ارز دیجیتال پرمخاطره خریداری کنید. بیت کوین و اتریوم تنها دو ارز رمزپایه ای هستند که متناسب با این اسکناس هستند ، زیرا گسترده ترین جفت تجاری مختلف را دارند. آنها مناسب ترین و آسان ترین ارزهای رمزپایه برای خرید هستند. در همه سیستم عامل هایی که به کاربران خود تتر ارائه می دهند ، خرید رمزهای یو اس دی تی با بیت کوین یا اتریوم امکان پذیر است.

چرا باید نشانه های یو اس دی تی خود را روی کیف پول ایمن کنم؟

هنگامی که نشانه های یو اس دی تی در جیب شما قرار گرفت ، اکنون باید آنها را در مکانی امن قرار دهید. اگر آنها را در سایت مبادله ای که خریداری کرده اید بگذارید ، خود را در معرض خطر سرقت آنها در هک پلت فرم قرار می دهید. حتی اگر صرافی ها به طور فزاینده ای ایمن باشند ، این خطری است که شما می توانید با ایمن کردن رمزهای یو اس دی تی خود روی کیف پول ذخیره سازی مناسب به راحتی از آن جلوگیری کنید. برای اطلاع از چگونگی ایمن سازی رمزهای یو اس دی تی خود ، از شما دعوت می کنیم که نگاهی به مقاله ما در مورد بهترین کیف پول های تتر (درج لینک). چندین کیف پول ذخیره سازی مختلف ارائه شده است و شما فقط باید کیف مورد نیاز خود را که بیشتر از همه به ارز رمزنگاری شده شما نیاز دارد انتخاب کنید.

چگونه تتر را در کانادا و ایران بفروشم؟ و تبدیل تتر به دلار

در تبدیل تتر به دلار از آنجا که تتر شماره یک ثبات است ، با صدها جفت معامله در هر مبادله ، منطقی است که شما می خواهید آن را بفروشید. برای انجام این معامله فروش ، مراحل مشابه مراحل لازم برای خرید آن است. درصورتی که در یک پلت فرم معاملاتی قرار داشته باشید که فاصله ای بین دنیای رمزنگاری / فیات ایجاد می کند ، تبدیل این دارایی دیجیتال به پول قانونی می تواند آسان باشد. پس از اتمام کار ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که مبلغ را به حساب بانکی شخصی خود بکشید. اگر در صرافی هستید که به شما اجازه نمی دهد یو اس دی تی خود را به پوند یا دلار بفروشید ، باید از قبل به فکر تبدیل یو اس دی تی به بیت کوین یا اتریوم باشید. سپس می توانید آنها را با پول فیات بفروشید.

دلایلی که می تواند شما را به فروش رمزهای یو اس دی تی سوق دهد

درباره تتر از بدو تأسیس بسیار صحبت شده است و اغلب این مثبت نیست. در نتیجه این FUD ، بسیاری از مردم مایل به فروش رمزهای یو اس دی تی خود هستند. اما ممکن است دلایل دیگری نیز وجود داشته باشد ، در اینجا فقط چند مورد ذکر شده است: هنگامی که بازار ارزهای رمزپایه در حال اجرا است. در این حالت ، بهتر است سرمایه گذاری خود را در ارزهای رمزنگاری شده انجام دهید که به نظر سودآورترین هستند یا در صورت عدم موفقیت ، به سادگی در اتریوم و Bitcoin قرار دارند. با نگه داشتن دارایی های خود در یو اس دی تی ، ارزش آنها به دلیل وابستگی به دلار تغییر نمی کند و سودهای کلانی را از دست خواهید داد.

تبدیل تتر به دلار

در تبدیل تتر به دلار اخبار تبلیغاتی در مورد پروژه. به طور دوره ای ، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه تتر در واقع دلار واقعی کافی برای پشتیبانی از عرضه یو اس دی تی ندارد. تاکنون این شایعات بی اساس بوده است. با این حال ، ممکن است روزی ثابت شود که این مورد وجود دارد. پس از آن شما باید یو اس دی تی خود را در اسرع وقت قبل از سقوط قیمت ها بفروشید. شما فکر می کنید ثبات کوین دیگری جذابیت بیشتری دارد. تتر تنها پایدارترین بیت کوین نیست. دیگران قبلاً ظهور کرده اند و بیشتر ظهور خواهند کرد در این میان ، توجه شما ممکن است توسط یک ثبات کوین خاص جلب شود که به نظر شما قابل اعتمادتر است.

بیشتر بخوانید: بهترین روش برای تبدیل تتر به یورو

در این صورت ، برای سرمایه گذاری در این بورس اوراق بهادار دیگر تردید نکنید که تتر خود را (به طور کامل یا جزئی) بفروشید – در پایان روز ، آنها باید یک قیمت مشابه و بدون نوسان داشته باشند! همچنین ممکن است بخواهید به جای دلار آمریکا از پایدار کوین بر اساس مبلغ قانونی در کشور خود (پوند در انگلیس ، یورو در ایرلند و غیره) استفاده کنید.

قانون مالیات پیرامون فروش یو اس دی تی چیست؟

انگلیس در مورد تعیین اینکه دارایی رمزنگاری مانند تتر چیست و از کجا از نظر مالیات ایستاده اید ، از بازی جلوتر است. به طور خلاصه ، اگر شما یو اس دی تی (یا هر ارز رمزنگاری شده دیگری را برای آن موضوع) معامله می کنید مانند سهام یا اوراق بهادار هنگام فروش آنها به فیات (به عنوان مثال you) مشمول پرداخت سود سرمایه هستید (در حال حاضر 10٪ و 20٪ بسته به سطح مالیات بر درآمد شما – این البته بعد از مبلغ 12،300 پوند سرمایه بدون درآمد مالیاتی است. این قوانین براساس کشور متفاوت است ، بنابراین توصیه می کنیم براساس کشوری که در آن می فروشید سوال کنید.

بهترین صرافی ها برای تبدیل تتر به دلار

برای تبدیل تتر به دلار ، به عنوان محبوب ترین استیبل کوین، یافتن بهترین صرافی ها برای معامله یو اس دی تی دشوار نیست. با این حال، بستگی به نوع معاملاتی دارد که می خواهید انجام دهید.

اگر مارجین تریدر هستید

بهترین گزینه شما این است که از استورم گین استفاده کنید، که تمام جفت های معاملاتی حاشیه خود را به Tether (یو اس دی تی) دارد. همچنین دارای نرخ کمیسیون بسیار پایین 0.08 درصد است.در حال حاضر، این صرافی دارای پنج جفت معاملاتی با یو اس دی تی است که عبارتند از بیت کوین (بیت کوین)، لایت کوین (LTC)، اتریوم (ETH)، ریپل (XRP) و بیت کوین کش (BCH).اگر احساس ماجراجویی خاصی می کنید، استورم گین یکی از معدود پلتفرم هایی است که تا 100 برابر افزایش می یابد.

اگر اهل معاملات آتی هستید

برای تبدیل تتر به دلار ، چند صرافی وجود دارند که معاملات آتی را برای بیت کوین/یو اس دی تی ارائه می دهند. با این حال، توصیه می شود که معاملات آتی را با USD به جای Tether (یو اس دی تی) انجام دهید زیرا گزینه های سازمانی بهتری مانند CBOE وجود دارد که بسیار امن تر هستند.با این حال، بایننس به زودی پلتفرم معاملات آتی خود را با معاملاتی که می‌توانند بر حسب یو اس دی تی تعیین شوند، منتشر خواهد کرد. این پلتفرم با اهرم 20 برابری در ماه جولای معرفی شد و هنوز به طور کامل عرضه نشده است.

اگر شما فقط یک معامله گر معمولی هستید

اگر علاقه ای به معاملات مارجین یا آتی ندارید، باید صرافی را پیدا کنید که هم مقدار زیادی جفت معاملاتی یو اس دی تی داشته باشد و هم دارای حجم معاملات سالم باشد.در حال حاضر، اینها بهترین مبادلاتی هستند که با هر دوی این معیارها مطابقت دارند.

بایننس

بایننس بهترین گزینه برای معامله گرانی است که به دنبال اهرم یو اس دی تی در طول آشفتگی بازار هستند. صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال در حال حاضر بیشترین جفت معاملاتی یو اس دی تی را از دیگر گزینه های موجود دارد.

کوکوین

Kucoin یک صرافی تثبیت شده است که تقریباً تمام معاملات آن با استیبل کوین به یو اس دی تی انجام می شود. با داشتن حجم سالم، باید انتخاب شماره 2 شما بعد از بایننس باشد.

هوبی

برای تبدیل تتر به دلار ، اگر متوجه شدید که تمایلی به استفاده از بایننس یا Kucoin ندارید، Huobi یک گزینه قابل توجه است. Huobi Global دارای جفت‌های آلتکوین زیادی با یو اس دی تی و حجم معاملات سالم است.فقط توجه داشته باشید که آمریکایی ها قادر به استفاده از Huobi Global نیستند.

تبدیل تتر به دلار ساده است

اگر می‌خواهید سرمایه‌های خود را در کوتاه‌مدت پس انداز کنید، یا برای قفل کردن سود، منتظر افت یا رکود بازار باشید، یو اس دی تی ممکن است برای شما مناسب باشد.در خاتمه، استورم گین بهترین صرافی برای معاملات حاشیه ای تتر است. بایننس باید برای تمام جفت‌های معاملاتی دیگر با یو اس دی تی استفاده شود، اما Kucoin و Huobi Global نیز دو جایگزین هستند که ارزش بررسی دارند.اگرچه ما نمی‌توانیم وجوه خود را به مدت طولانی در یو اس دی تی نگه دارید، اما در مورد نقدینگی‌ترین استیبل کوین باید گفت. همانطور که گفته شد، همیشه احتیاط کنید و در صورت شک، از امن ترین گزینه استفاده کنید: بیت کوین.

خرید و فروش تتر در کانادا / تبدیل تتر به دلار کانادا

برای خرید و فروش تتر در کانادا به دنبال صرافی باشید که از ارزهای دیجیتال و رمزارز پشتیبانی می کند تا خرید تتر را ساده کنید. صرافی های ارزهای دیجیتال را که از USDT پشتیبانی می کنند، مقایسه کنید. مبادلات ارزهای دیجیتال از نظر کارمزد، امنیت و روش‌های پرداخت متفاوت است، بنابراین شما باید تحقیق کنید که کدام یک برای شما مناسب است. به عنوان یک مبتدی، به طیف وسیعی از ویژگی ها نیاز ندارید، و همیشه می توانید تبادلات را بعدا تغییر دهید. برای خرید و فروش تتر در کانادا یک حساب کاربری در صرافی ایجاد کنید.

با انتخاب دکمه Go to site می توانید برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. این شما را به صفحه ایجاد حساب هدایت می کند، جایی که می توانید مشخصات خود را با نام و آدرس ایمیل خود وارد کنید. وجوه را به حساب خود واریز کنید.برای خرید تتر در کانادا، حساب خود را با حواله بانکی تامین مالی کنید، با کارت اعتباری یا نقدی پرداخت کنید یا ارز دیجیتال را از یک کیف پول رمزنگاری سپرده کنید. تتر را بخرید. خرید تتر خود را کامل کنید و سپس بهترین کیف پول برای ذخیره USDT را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید :صرافی های ایران در اتاوا ، مونترال ، ونکوور کانادا

هنگام خرید و فروش تتر در کانادا چه نکاتی را باید در نظر گرفت

اگر به خرید تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری فکر می‌کنید، توصیه می‌شود خطرات موجود را درک کنید. اگر به فکر خرید USDT هستید، در اینجا حقایقی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

خرید و فروش تتر در کانادا استیبل کوین: USDT یک استیبل کوین است. این بدان معنی است که در نظر گرفته شده است که در ارزش نوسان نداشته باشد، و در عوض از قیمت یک دارایی اساسی تبعیت می کند. با در نظر گرفتن این موضوع، سرمایه گذاری در یو اس دی تی برای سود از لحاظ نظری مشابه سرمایه گذاری در پول نقد (USD) است. اگر می‌خواهید یک ارز دیجیتال به امید افزایش ارزش آن بخرید، باید جایگزین‌های غیر پایدار برای یو اس دی تیرا در نظر بگیرید.

بحث: Tether Limited، شرکتی که یو اس دی تی را ایجاد کرد، ظاهراً به صرافی Bitfinex وابسته است. در حالی که تتر لیمیتد ادعا می کند که USDT در گردش توسط ذخایر ارز فیات پشتیبانی می شود، روابط خود را با حسابرسانی که قرار بود این ادعا را تأیید کنند، قطع کرد. این حادثه منجر به گمانه زنی ها و عدم اطمینان در مورد اینکه آیا USDT به طور ایمن توسط ذخایر دلار آمریکا پشتیبانی می شود یا خیر، انجامیده است. گزارش‌هایی که مور کیمن در سال 2021 انجام داد، به نظر می‌رسد از ادعای تتر مبنی بر اینکه یو اس دی تی به طور کامل توسط ذخایر پشتیبانی می‌شود، حمایت می‌کند، اما ارزیابی نظرات جایگزین نیز ارزشمند است.

به عنوان مثال، مطالعه ای توسط دانشگاه تگزاس نشان می دهد که هدف واقعی تتر بالا نگه داشتن قیمت بیت کوین است.
رقابت: USDT تنها یکی از بسیاری از استیبل کوین های متصل به دلار آمریکا است. USDC و Binance USD دو جایگزین برای Tether هستند که ممکن است بخواهید آنها را در نظر بگیرید. مورد استفاده: با توجه به اینکه USDT یک استیبل کوین است، دلیل سرمایه گذاری در توکن لزوماً برای سود نیست. به طور کلی، سرمایه گذاری در یک استیبل کوین راه خوبی برای جلوگیری از نوسانات و نوسانات بازار است و در عین حال دارایی های خود را در ارزهای دیجیتال نگه می دارید. همچنین می‌توان از آن‌ها برای شرکت در شیوه‌های DeFi مانند ستک زدن یا کشاورزی محصول استفاده کرد، بدون اینکه نیازی به نگرانی بیش از حد در مورد بازار باشد.

نحوه فروش تتر

شما می توانید یو اس دی تی خود را با همان صرافی که آن را از طریق آن خریده اید نقد کنید: به صرافی ای که USDT دارید وارد شوید. اگر Tether خود را در یک کیف پول دیجیتال ذخیره می کنید، صرافی های رمزنگاری را برای فروش آن مقایسه کنید. ثبت سفارش فروش مقدار USDT را که می خواهید بفروشید انتخاب کنید. معامله خود را کامل کنید قیمت فروش و کارمزدها را تأیید کنید و فروش Tether را ببندید.

نتیجه

برای خرید و فروش تتر در کانادا / تبدیل تتر به دلار همانطور که می بینید ، خرید و فروش توکن های تتر در واقع چندان پیچیده نیست. با این حال ، زمانی که دستیابی به یو اس دی تی از طریق صرافی امکان پذیر نباشد ، این روند می تواند کمی پیچیده تر شود – سناریویی کاملاً بعید. درصورتی که صرافی به شما امکان خرید مستقیم تتر را برای جریمه قانونی بدهد ، به سادگی روش سپرده مورد نظر خود و تعداد یو اس دی تی مورد نظر خود را برای خرید انتخاب کنید. اگر بدشانسی امکان خرید مستقیم یو اس دی تی وجود ندارد ، پس باید ابتدا دارایی دیجیتال دیگری بخرید و سپس آن را با تتر معامله کنید.

وقتی می خواهید یو اس دی تی خود را بفروشید ، منطق آن ثابت می ماند. یا می توانید آنها را مستقیماً با پول فیات بفروشید ، یا باید دارایی دیجیتالی را طی کنید که پل این دو عمل را می سازد. علاوه بر این ، با توجه به ارزش ثابت یو اس دی تی که ارزش آن همیشه 1 دلار است ، ممکن است ترجیح دهید این نشانه ها را نگه دارید تا اینکه آنها را به فروش برسانید تا در آینده به ارزهای دیجیتال ادامه دهید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد یو اس دی تی کسب کنید ، می توانید نگاهی به راهنماهای ما در مورد این پروژه بیندازید. ما چندین مقاله در رابطه با این ثبات کوین معروف داریم که هر بار به موضوعی خاص می پردازند.