You are currently viewing صرافی های خرید و فروش بیت کوین بهترین صرافی 2021 و 2022

صرافی های خرید و فروش بیت کوین بهترین صرافی 2021 و 2022

صرافی بیت کوین 2021 و 2022 ،بهترین صرافی بیت کوین برای خرید و فروش و معامله , طی حدود یک دهه گذشته ، بازار ارزهای رمزنگاری شده رونق بزرگی را تجربه کرده است. با صحبت در مورد جریان اصلی بیت کوین ، شاید شما به این فکر کرده اید که یک سرمایه گذار شوید.

اما ابتدا باید صرافی قابل اعتماد ارز رمزنگاری را انتخاب کنید. بسیاری از معامله گران مبتدی اشتباه می کنند که در هر وب سایت رمزنگاری که پیدا می کنند ثبت نام می کنند ، این خطایی است که می تواند شما را در معرض کلاهبرداری قرار دهد و هزینه کل شما را بخرد. از آنجا که بسیاری از صرافی ارز رمزنگاری شده در سال های اخیر کاهش یافته است ، فکر تحقیق در مورد همه آنها برای تعیین اینکه کدام یک از آنها قانونی است می تواند باعث چرخش سر شما شود.

با این حال ، اجازه ندهید ترس از انتخاب تصادفی صرافی ای ناامن شما را ترسانده و از صحنه رمزنگاری فاصله بگیرد. هنگامی که بهترین صرافی رمزنگاری را برای خود پیدا کردید ، ممکن است شما را شگفت زده کند که هنگام استفاده از بستر معاملاتی مناسب ، روند معاملات ارزهای رمزپایه چقدر آسان و مطمئن می شود. خوشبختانه ، ما بهترین سیستم عامل های صرافی ارز رمزنگاری شده را بررسی کرده ایم تا به شما کمک کنیم بهترین ارز رمزنگاری را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

بهترین صرافی های بیت کوین در 2021 و 2022

اتورو: در کل بهترین
بلاکیفای: بهترین برای حساب های سودآور
پرایم ایکس بی تی: بهترین گزینه برای تجارت CFD با ارز رمزنگاری شده
بایننس: بهترین گزینه برای تجارت آلت کوین
کوین بیس: محبوب ترین تبادل رمزنگاری

شماره 1 ای تورو: به طور کلی بهترین

ایتورو

صرافی بیت کوین ای تورو بهترین گزینه برای بهترین صرافی رمزنگاری در سال 2021 است. در سال 2007 ، دو برادر اسرائیلی ای تورو را به عنوان RetailFX تأسیس کردند. از آن زمان ، این شرکت به یکی از بهترین صرافی رمزنگاری در سطح جهان تبدیل شده و بیش از 17 میلیون کاربر را تا پایان سال 2020 جمع کرده است. اشخاص حقوقی در اتحادیه اروپا ، انگلستان ، ایالات متحده ، استرالیا ، چین و قبرس ای تورو را تنظیم می کنند.

در ای تورو ، شما می توانید 15 رمز ارز برتر محبوب ، از جمله بیت کوین ، اتریوم و سایر معاملات را انجام دهید. کاربران خارج از ایالات متحده می توانند دارایی های غیر رمزنگاری را نیز معامله کنند. برای ثبت نام در ای تورو به عنوان تاجر مستقر در ایالات متحده ، باید حداقل 50 دلار سپرده گذاری کنید ، اما پس از آن نیازی به حفظ حداقل تعادل ندارید. اگر می خواهید معامله گر دیگری را کپی کنید ، هر معامله ای که انجام می دهید باید 25 دلار باشد یا بیش از 200 دلار باشد.

پلت فرم آسان برای استفاده ای تورو ویژگی های بی شماری را فراهم می کند که آن را به یکی از بهترین صرافی رمزنگاری برای معامله گران مبتدی تبدیل کرده است. اگر هنوز برای ورود به رقابت آماده نیستید ، می توانید معاملات خود را با استفاده از یک حساب مجازی با مبلغ 100000 دلار وانمود کنید. به علاوه ، ای تورو محتوای آموزشی زیادی را در وب سایت خود ارائه می دهد. همچنین می توانید با سایر کاربران از طریق داشبوردی مانند شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید ، در مورد ایده ها بحث کرده و معاملات را با هم وارد کنید. اما اگر واقعاً می خواهید نکات مثبت را دنبال کنید ، از ابزار CopyTrader ای تورو بازدید کنید ، که به شما امکان می دهد از معاملات کاربران با عملکرد بالا تقلید کنید.

مقایسه با سایر صرافی های بیت کوین

از طرف دیگر ، اگر یک سرمایه گذار باسابقه هستید ، می توانید هر وقت کسی نمونه کارهای شما را کپی می کند به عنوان یک حرفه ای ثبت نام کنید و حقوق دریافت کنید. در مقایسه با سایر صرافی رمزنگاری ، ای تورو روند معاملات را تا حد ممکن ساده می کند. معامله گران با هر سطح تجربه مشکلی برای پیمایش سفارش خرید و فروش بصری ای تورو نخواهند داشت و نمودار زمان واقعی و به روزرسانی قیمت از ویژگی ProCharts پلت فرم به شما در خریدهای رمزنگاری هوشمند کمک می کند. ای تورو علاوه بر یک برنامه تجارت کاملاً عملیاتی ، دارای یک برنامه کیف پول همراه است که می توانید برای امنیت بیشتر به حساب خود پیوند دهید.

شماره 2 بلاکیفای: بهترین صرافی بیت کوین برای حساب های سودآور

صرافی بیت کوین بلاکیفای بهترین بستر صرافی بیت کوین برای حساب های سودآور است. مستقر و تنظیم شده توسط ایالات متحده ، بلاکیفای به کاربران خود این قدرت را داده است که از سال 2017 رمزنگاری را خریداری کنند و درآمد کسب کنند. با حمایت بازیکنان بزرگ صنعت مالی مانند SoFi و Fidelity ، بلاکیفای مجموعه بزرگی از محصولات را برای تجارت از جمله 11 ارز رمزپایه فراهم می کند.

برای ثبت نام در بلاکیفای لازم نیست یک پنی هزینه کنید و همچنین صرافی برای تجارت هیچ هزینه ای دریافت نمی کند. همچنین لازم نیست حداقل سپرده گذاری کنید. مامور نگهداری بلاکیفای ، جمینی، اگر حساب بلاکیفای بهره (BIA) داشته باشید ، ممکن است حداقل برداشت را به شما بدهد. اگر برای بدست آوردن سود بهترین صرافی رمزنگاری را می خواهید ، به دنبال BIA نباشید. بلاکیفای 6 درصد بازده سالانه (APY) در بیت کوین ارائه می دهد و در برخی از ارزهای رمزپایه دیگر نیز APY بالاتر است. از یک ماشین حساب سودمند بلاکیفای استفاده کنید تا ایده ای در مورد درآمد خود در یک دوره زمانی مشخص بدست آورید.

علاوه بر این ، بلاکیفای برای گسترش نمایه شما ، و از بهار 2021 ، اولین کارت اعتباری پاداش بیت کوین در جهان ، حسابهای معاملاتی منظم ، حسابهای تجاری ، وامهایی با پشتوانه رمزنگاری شده ارائه می دهد. کارت اعتباری بلاکیفای بیت کوین Rewards برای اولین بار در چندین ایالت ایالات متحده قرار دارد و در هر خرید 1.5٪ بیت کوین به شما بازپرداخت می کند. امروز می توانید در لیست انتظار برای کارت ثبت نام کنید! تا زمانی که درک مناسبی از تجارت ارزهای رمزپایه داشته باشید ، در مسیریابی مشکلی نخواهید داشت

شماره 3 پرایم ایکس بی تی: بهترین گزینه برای تجارت CFD با ارز رمزنگاری شده

پرایم ایکس بی تی بهترین سایت رمزنگاری برای تجارت CFD در بیت کوین ، اتریوم و انواع دارایی های دیجیتال دیگر است. پرایم ایکس بی تی در سال 2018 در سیشل تاسیس شد و در 150 کشور فعالیت می کند و ایالات متحده و کانادا را به دلیل مقررات سختگیرانه صرافی رمزنگاری این کشورها ، ممنوع می کند.

علی رغم حذف مشتریان از چنین بازارهای ارزهای رمزنگاری شده صرافی بیت کوین ، پرایم ایکس بی تی طی چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته است. اگرچه ممکن است کمبود این قوانین در برخی کاربران نگران کننده باشد ، اما مطمئن باشید پرایم ایکس بی تی با ذخیره وجوه در کیف پول ذخیره سازی آفلاین ، امنیت کاربر را در اولویت قرار می دهد. حتی اگر پرایم ایکس بی تی به کاربران اجازه تجارت بیش از 50 دارایی از انواع مختلف را می دهد ، صرافی فقط پرداخت از طریق بیت کوین و نه ارزهای فیات را می پذیرد. خوشبختانه شما می توانید از طریق Changelly API به راحتی پول خود را به بیت کوین تبدیل کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین صرافی های خرید و فروش ارز اتریوم

مبتنی بر بیت کوین ، پرایم ایکس بی تی را به یکی از بهترین صرافی رمزنگاری برای تجارت CFD تبدیل می کند. این صرافی ارز رمزنگاری شده CFD را در پنج ارز رمزپایه اصلی ارائه می دهد: بیت کوین (بیت کوین) ، اتریوم (ETH) ، لایت کوین (LTC) ، ریپل (XRP) ،EOS (EOS) ، اگر به طور کلی با ارزهای رمزپایه به طور خاص با بازارهای مالی آشنایی دارید ، ممکن است موفقیت در سرمایه گذاری در این پنج CFD داشته باشید نه اینکه در واقع مالک یا مدیریت خود رمزنگار باشید.

نکاتی برای باز کردن حساب در پرایم ایکس بی تی

هنگام ایجاد حساب پرایم ایکس بی تی ، حداقل سپرده 0.001 بیت کوین را پرداخت خواهید کرد. این پلت فرم هزینه واریزی را دریافت نمی کند ، اما شما هر بار یک هزینه برداشت ثابت 0.0005 بیت کوین پرداخت خواهید کرد. پرایم ایکس بی تی همچنین برای کلیه معاملات مبتنی بر ارزهای رمزپایه معامله گر معامله گر 0.05٪ هزینه می کند. به خاطر داشته باشید که هزینه های تبدیل Changelly را نیز پرداخت خواهید کرد. با هر کدام از دارایی هایی که تصمیم به معامله دارید ، از پلت فرم زیبا پرایم ایکس بی تی با ابزارهای ساده مانند نمودارهای قیمت ، اهرم بیت کوین و تجارت کپی لذت خواهید برد. همچنین می توانید از طریق برنامه تلفن همراه پرایم ایکس بی تی به حساب خود دسترسی پیدا کنید.

شماره 4 بایننس: بهترین گزینه برای تجارت آلتکوین و صرافی بیت کوین

دفتر مرکزی صرافی بیت کوین بایننس از زمان تأسیس در سال 2017 در مالت ، شهرت خود را به عنوان یکی از بهترین صرافی رمزنگاری برای تجارت ارزهای رمزپایه غیر از بیت کوین کسب کرده است. با این حال ، حتی اگر این صرافی با مقررات ایالات متحده مطابقت داشته باشد ، ساکنان فقط 28 ایالت می توانند از آن استفاده کنند. گفته شد ، بایننس دارای حجم معاملات فوق العاده بالا در فضای صرافی جهانی است.

بیشتر بخوانید : تبدیل بایننس کوین به تومان و قیمت بایننس

در حالی که بایننس به شما امکان داد و ستد پول فیات را می دهد ، این صرافی رمزنگاری هنگامی که صحبت از انبوه گزینه های تجارت altcoin می شود ، واقعاً درخشان است. در مقایسه با سایر صرافی های بیت کوین ، بایننس با داشتن 600 جفت معاملاتی گسترده ، گزینه برتر ارزهای رمزپایه را برای تجارت ارائه می دهد. معامله گران آمریکایی فقط به تقریباً 100 مورد از این جفت ها دسترسی دارند ، اما این هنوز هم آلتکوین های بسیار بیشتر از اکثر سیستم عامل ها است.

معامله گران آمریکایی همچنین نمی توانند سپرده USD بگذارند ، اما شما هنوز هم می توانید انواع ارزهای رمزپایه را از طریق روش های مختلف پرداخت از جمله کارت های اعتباری و بدهی یا خریدهای EUR و GBP خریداری کنید. بایننس یک بار 0.1٪ برای متصدیان و سازنده ها دریافت می کند ، اما این هزینه ها با حجم معاملات کاهش می یابد. به علاوه ، معامله در ارز رمزپایه بومی پلت فرم ، بایننس Coin (BNB) 25٪ تخفیف به شما می دهد.

ویژگی های بایننس

یکی از بهترین صرافی های بیت کوین ، از نظر ویژگی ها ، بایننس محتوای آموزشی گسترده ای را برای تازه واردان فراهم می کند. هنوز هم ، این تبادل رمزنگاری به ویژه در ابزارهای پیشرفته برای بازرگانان کهنه کار ، از جمله نمودار پیشرفته ، آزمایشگاه جوجه کشی برای پروژه های بلاکچین و صفحه راه اندازی برای نشانه های جدید ، تخصص دارد. می توانید به پلتفرم ابتکاری بایننس یا در وب سایت تبادل یا از طریق برنامه تلفن هوشمند بایننس که برای بارگیری رایگان از App Store و Google Play Store در دسترس است ، دسترسی پیدا کنید.

شماره 5 کوین بیس: محبوب ترین سایت رمزنگاری برای صرافی بیت کوین

از زمان تأسیس آن در سال 2012 ، صرافی بیت کوین کوین بیس مستقر در ایالات متحده به یکی از شناخته شده ترین صرافی های بیت کوین تبدیل شده است ، به خصوص حجم بالایی را در میان معامله گران ارز رمزنگاری آمریکایی انجام می دهد. کوین بیس که کاملاً تنظیم شده است ، در بیش از 40 ایالت و سرزمین فعالیت می کند. کوین بیس 22 ارز رمزنگاری شده مختلف را برای تجارت در هر دو سیستم عامل بصری و شرکت تابعه Global Digital Asset Asset (جی داکس) ارائه می دهد که در ایالات متحده ، انگلستان ، اروپا ، کانادا ، استرالیا و سنگاپور موجود است.

از آنجا که کوین بیس امکان تجارت ارز فیات را نیز فراهم می کند ، یکی از بهترین صرافی رمزنگاری شده برای بازرگانان مبتدی است که به آنها امکان می دهد پول را مستقیماً به حساب های بانکی خود دریافت کنند. وقتی یک حساب کوین بیس ایجاد می کنید و 100 دلار واریز می کنید ، از 5 تا 10 دلار پاداش می گیرید. مانند اکثر صرافی ارزهای رمزنگاری شده ، بسته به ارزش دلار تجارت ، کوین بیس برای هر معامله هزینه ای در حدود 0.99 تا 2.99 دلار دریافت می کند. به نظر می رسد که این نسبتاً بالا باشد ، اما خوشبختانه کوین بیس هیچ هزینه برداشتی را دریافت نمی کند. بعلاوه ، جی داکس برای انتقال سرگرمی هزینه ای دریافت نمی کند

آیا کوین بیس صرافی قابل اعتمادی برای بیت کوین است؟

اگر یک مبتدی هستید ، مجموعه ویژگی های کوین بیس متناسب با نیازهای شما را تحسین خواهید کرد. حساب های حضانت خیساندن پا را برای تازه کارهای رمزنگاری آسان می کنند و یک مجموعه قدرتمند از منابع یادگیری به شما کمک می کند تا سریعتر به سرعت عمل کنید. هنگامی که از رابط کوین بیس معمولی استفاده نکردید ، می توانید به کوین بیس Pro ، نسخه رایگان برای معامله گران با تجربه ، ارتقا دهید. کوین بیس Pro از هزینه های رقابتی تر و همچنین گزینه های نمودار و شاخص بیشتری برای ردیابی سرمایه گذاری های شما برخوردار است.

فرقی نمی کند کدام نسخه را انتخاب کنید ، کوین بیس یکی از بهترین برنامه های رمزنگاری را نیز در اختیار شما قرار می دهد که بازتاب دهنده پلتفرم آنلاین کاربر پسند آن است. می توانید برنامه کوین بیس را به صورت رایگان از App Store یا Google Play Store بارگیری کنید.

صرافی رمزنگاری چیست؟

مشابه بورس سهام یا فارکس ،صرافی بیت کوین صرافی ارز رمزنگاری شده یک بستر سرمایه گذاری است که نقدینگی خرید و فروش ارزهای رمزپایه از جمله بیت کوین و محصولات رمزنگاری شده از سایر سازندگان را برای شما فراهم می کند. می توانید ارز رمزنگاری شده خود را با یک ارز سنتی مانند دلار آمریکا یا یورو (به نام ارزهای فیات) یا سایر آلت کوین ها معامله کنید.

سرمایه گذاران با استفاده از وب سایت تبادل رمزنگاری می توانند سفارشات خرید و فروش را از دو طریق انجام دهند: به عنوان سفارشات بازار یا محدود. در یک سفارش بازار ، شما رمزنگاری را به قیمت بازار می فروشید. در مقابل ، یک سفارش محدود به شما امکان می دهد رمزنگاری را با نرخ ارز مشخص شده خود بفروشید و نقدینگی را برای سایر کاربران موجود در سیستم عامل فراهم کنید. سفارش شما فقط در صورتی محقق می شود که قیمت بازار به قیمتی که تعیین کرده اید برسد. صرافی رمزنگاری در دو نوع وجود دارد که در زیر بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

درک انواع صرافی رمزنگاری

صرافی های متمرکز

اکثر سرمایه گذاران ارزهای رمزنگاری شده از صرافی های رمزنگاری متمرکز استفاده می کنند ، شرکت های خصوصی که بستر مرکزی را فراهم می کنند تا کاربران بتوانند ارزهای رمزپایه را معامله کنند. تمام صرافی رمزنگاری موجود در لیست ما در این گروه قرار می گیرند. با معاملات فعال ، حجم معاملات بالا و نقدینگی ، صرافی متمرکز معمولاً سیستم عامل های معاملاتی رمزنگاری کارآمدتر و با کاربرد آسان را برای کاربران جدید و تجار باتجربه فراهم می کنند. آنها دارایی های شما را در خارج از بلاکچین مدیریت می کنند ، به این معنی که برای تأیید معامله مجبور نیستید هزینه معامله را به یک ماینر بپردازید ، در اینصورت در وقت و هزینه صرفه جویی می کنید.

صرافی های متمرکز از قانون مشتری خود را بشناسید پیروی می کنند ، به این معنی که آنها هر بار که به سیستم عامل تبادل رمزنگاری دسترسی دارند ، کاربران را ملزم به ثبت نام در آنها و شناسایی می کنند. این اقدامات امنیتی اساسی بیشتر از آنچه که از صرافی غیرمتمرکز دریافت می کنید به شما آرامش می دهند. با این حال ، صرافی متمرکز با فلسفه بیت کوین مغایرت دارد زیرا هر صرافی بر روی سرور خصوصی خود اجرا می شود و باعث می شود اطلاعات شما در برابر مهاجمان آسیب پذیرتر شوند.

علاوه بر این ، یک صرافی متمرکز ارزهای رمزنگاری شده شما را در کیف پول خود نگهداری می کند ، نه یکی از آن که متعلق به شما باشد. خوشبختانه ، اکثر صرافی های متمرکز رمزنگاری برای محافظت از پول شما در صورت خرابی سیستم هایشان ، بیمه ارائه می دهند. فقط بخاطر داشته باشید که بیمه فقط زمانی اعمال می شود که تقصیر صرافی را متقبل شوید. اگر رایانه و در نتیجه حساب شما به خطر بیفتد ، این بیمه خسارت شما را پوشش نخواهد داد.

صرافی غیرمتمرکز ، صرافی بیت کوین

صرافی غیرمتمرکز مطابق با ایده آل های بیت کوین است: به جای اینکه یک شرکت کنترل کننده یک سرور باشد ، صرافی غیرمتمرکز متشکل از رایانه های جداگانه کنترل شده در سراسر جهان است. اگر به یکی از رایانه ها حمله شود ، کل سیستم خراب نمی شود و این باعث می شود که نقض گسترده داده تقریباً غیرممکن باشد.

از آنجا که هیچ نهاد مرکزی سیستم را اجرا نمی کند ، نهادهای نظارتی نمی توانند صرافی غیرمتمرکز را تحت قوانین خود قرار دهند. بنابراین ، کاربران لازم نیست که در یک صرافی غیرمتمرکز ثبت نام یا شناسایی کنند. آنها هر طور که بخواهند می توانند از پلتفرم استفاده کنند که این امر بعضاً منجر به کانونهایی برای فعالیتهای غیرقانونی بدون نتیجه می شود. با وجود این اشکالات ، برخی از سرمایه گذاران ارز رمزنگاری دلایل خود را برای انتخاب صرافی غیرمتمرکز دارند.

برخی از کاربران این واقعیت را دوست دارند که می توانند ارزهای رمزنگاری شده خود را به جای اعتماد به شخص ثالث برای ذخیره دارایی خود ، در کیف پول خود نگه دارند. یک ملاحظه اضافی این است که هیچ کس اختیار توقف معاملات یا حذف ارزهای رمزپایه را از صرافی غیرمتمرکز ندارد. بسیاری از کاربران خود را کاملاً راضی به این آزادی ها می دانند که در نتیجه هیچ قانونی ایجاد نمی شود.

فاکتورهایی که باید هنگام انتخاب صرافی بیت کوین در نظر گرفت

هنگامی که لیست بهترین صرافی رمزنگاری خود را ایجاد کردیم ، روند بررسی ما چندین جنبه از جمله موارد زیر را در نظر گرفت:

امنیت

آیا امنیت در صرافی بیت کوین موثر است؟ بله. به عنوان یک سرمایه گذار ، همیشه حفظ امنیت دارایی های رمزنگاری شده خود را از اولویت های اصلی خود قرار دهید. بهترین صرافی های ارز رمزنگاری شده برای حفاظت از رمزنگاری و اطلاعات حساس شما از قبیل احراز هویت دو عاملی و بیمه دارایی اقدامات امنیتی گوناگونی در نظر گرفته اند. اگر به چگونگی ذخیره رمزنگاری کاربران در این صرافی نیز کمک کنید ، به شما کمک می کند. برخی از صرافی های ارز رمزنگاری شده از کیف پول های داغ استفاده می کنند که همیشه به اینترنت متصل هستند و در نتیجه خطرات امنیتی را به همراه دارند. من

در مقابل ، دستگاه های سخت افزاری “سردخانه” فاقد اتصال دائمی به وب هستند و از دسترسی هکرهای احتمالی به رمزنگاری شما جلوگیری می کنند. گفته شد ، حتی صرافی با کیف پول داغ می تواند دارایی های رمزنگاری شده شما را نسبتاً ایمن نگه دارد به شرط آنکه اقدامات امنیتی دیگری را نیز اجرا کند. هزینه ها هر صرافی ارز رمزنگاری شده ساختار کارمزد خاص خود را دارد. انواع هزینه هایی که ممکن است با آنها روبرو شوید عبارتند از:

هزینه های صرافی های ارز دیجیتال صرافی بیت کوین

هزینه های معاملاتی / هزینه های معاملات
سپرده گذاری
هزینه های برداشت
انتقال حساب بانکی
هزینه های تبدیل ارز

به عنوان متداول ترین نوع کارمزد ، هزینه های معاملاتی معمولاً درصد کمی از معاملات شما را به صرافی رمزپایه ارائه می دهند. از آنجا که هزینه های مربوط به همان تجارت از یک صرافی به بورس دیگر بسیار متفاوت است ، شما باید قبل از تصمیم گیری هزینه ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

راحتی در استفاده

دنیای رمزنگاری از قبل دارای پیچیدگی های کافی است ، بنابراین شما نمی خواهید پلتفرم صرافی ارز رمزنگاری شده شما با یک تجربه کاربری غیر بصری سردرگمی ایجاد کند. از آنجا که این پلت فرم مرکز اصلی تجربه تجارت رمزنگاری شما خواهد بود ، شما می خواهید با قرار دادن سفارش خرید و فروش مستقیم و ابزارهای کاربردی تجاری ، مطمئن شوید که یکی را انتخاب می کنید که بتوانید به راحتی در آن حرکت کنید. قبل از تعهد در صرافی رمزنگاری ، مرورهای کاربران در صرافی مختلف را بخوانید تا بدانید سایر معامله گران ارز رمزپایه از سیستم عامل های خود چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند.

تعداد سکه های رمزنگاری

هر صرافی رمزنگاری امکان خرید بیت کوین را برای شما فراهم می کند ، اما اگر می خواهید آلت کوین های بیشتری مانند Stellar Lumen یا IOTA معامله کنید چه می کنید؟ سرمایه گذاری در altcoin های کمتر شناخته شده می تواند به شما کمک کند بدون اینکه مجبور شوید با میلیون ها خریدار دیگر درگیر آن شوید ، درآمد کسب کنید. به خصوص اگر شما یک سرمایه گذار هستید که می خواهید نمونه کارهای خود را متنوع کنید ، باید یک ارز رمزنگاری را انتخاب کنید که از طیف گسترده ای از محصولات رمزنگاری پشتیبانی می کند.

روش های پرداخت

هنگام انتخاب بهترین صرافی ارز رمزنگاری شده برای نیازهای خود ، اطمینان حاصل کنید که چگونه می خواهید پول خود را واریز و برداشت کنید. برخی از صرافی رمزنگاری فقط انواع خاصی از پرداخت را مجاز می دانند ، که می تواند صرافی را برای استفاده ناخوشایند کند. یک صرافی رمزنگاری ممکن است به شما امکان تجارت با ارزهای فیات را بدهد ، در حالی که ممکن است دیگری فقط رمزنگاری دیگری را به عنوان پرداخت بپذیرد.

صرافی رمزنگاری ممکن است به شما امکان خرید ارزهای رمزپایه را با استفاده از کارت اعتباری بدهد ، اما به خاطر داشته باشید که معمولاً هر بار باید هویت کامل را انجام دهید ، هزینه های بالاتری پرداخت کنید و خطر تقلب بیشتری داشته باشید. برخی از صرافی های ارز رمزنگاری شده ممکن است به شما امکان انتقال وجه از طریق حساب بانکی خود را بدهند ، اما فقط بدانید که این روند بسیار طولانی تر خواهد شد.

مقررات صرافی های بیت کوین

بسته به مکانی که صرافی ارز رمزنگاری شده صرافی بیت کوین فعالیت می کند ، نهادهای نظارتی مختلف بر آن نظارت می کنند. استانداردهایی که این تنظیم کننده ها تعیین می کنند ، کاربران را از کلاهبرداری و سایر فعالیت های سایه ای در امان نگه می دارد. اگر هنگام استفاده از صرافی رمزنگاری تنظیم شده برای شما اتفاقی بیفتد ، از راه قانونی استفاده می کنید که می توانید برای حل این مشکل استفاده کنید. به عنوان مثال ، در ایالات متحده ، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و شبکه اجرای جرایم مالی (FinCEN) صرافی رمزنگاری را تنظیم می کنند. کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) نیز ممکن است بر صرافی نظارت کند ، به ویژه اگر این پلتفرم از دارایی های غیر رمزنگاری نیز پشتیبانی کند.

تنظیم کننده های معتبر دیگری که بر صرافی رمزنگاری در سراسر جهان نظارت می کنند شامل سازمان رفتار مالی انگلیس (FCA) ، کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySec) و بازار جهانی ابوظبی (ADGM) هستند. اگر صرافی رمزنگاری که می خواهید از آن استفاده کنید در یک کشور جزیره ای مانند مالت یا سیشل مستقر است ، با احتیاط ادامه دهید ، زیرا این کشورها از مقررات قابل توجه ارز رمزنگاری شده برخوردار نیستند.

کلام آخر – کدام بستر صرافی رمزنگاری برای شما مناسب است؟

چه برای مدت طولانی یک سرمایه گذار اختصاصی باشید و چه بخواهید برای اولین بار انگشت خود را به دنیای ارز رمزنگاری کنید ، در هنگام انتخاب بهترین ارز رمزنگاری شده برای نیازهای خود ، باید تمام گزینه های خود را به دقت بررسی کنید. امیدوارم ، لیست صرافی ارز رمزپایه ما در تصمیم گیری به شما کمک کند. اگر از تجربه خود با اولین تبادل رمزنگاری که انتخاب کردید لذت نمی برید ، نگران نباشید. اگر تازه وارد معاملات ارزهای رمزنگاری شده باشید ، یادگیری طناب ها ممکن است مدتی طول بکشد ، و در نهایت ، متعهد شدن به یک سیستم عامل ممکن است آزمایش و خطایی داشته باشد. دریغ نکنید که در صورت وجود ، حساب های مختلف صرافی را امتحان کنید تا احساس هر یک از سیستم عامل ها را بدست آورید.

پس از استقرار در یکی از صرافی رمزنگاری که امروز به شما نشان دادیم ، بهره گیری از ویژگی های بیشماری که این پلتفرم فراهم می کند باید به شما کمک کند تا قبل از اینکه بدانید یک معامله گر ارز و رمزنگاری آگاه و توانمند باشید.