You are currently viewing تبدیل بیت کوین به ریال ، روش و نحوه تبدیل ارز دیجیتال به ریال

تبدیل بیت کوین به ریال ، روش و نحوه تبدیل ارز دیجیتال به ریال

تبدیل بیت کوین به ریال ، تبدیل ارز دیجیتال به ریال ، چطور می توان بیت کوین را به ریال تبدیل کرد و از آن به عنوان حساب گردشی به صورت پول ریال در ایران بهره گرفت. در این مطلب روش های تبدیل بیت کوین به ریال را معرفی می کنیم تا بتوانید به سرعت پول بیت کوین خود را نقد کنیدو.

وام گرفتن بیت کوین یا هر ارز رمزنگاری شده دیگر به معنای مبادله با ریال است. خواه به دنبال صرف سود تجاری خود باشید یا به طور کامل از ارز دیجیتال خارج شوید ، یافتن بهترین روش برای انتقال موجودی ارز رمزنگاری شده به ارز فیات می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند با استفاده از روش صحیح ، می توانید بیت کوین خود را برای پول قانونی محلی بفروشید و می توانید آن را به عنوان پول نقد ریال ، از طریق بانک خود ، از طریق PayPal یا مستقیماً روی یک کارت به شما منتقل کنید تا مانند دلار یا استرلینگ هزینه شود.

تبدیل بیت کوین به ریال

قیمت بیت کوین به ریال

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۴۲.۹ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۴۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۳۹,۱۶۵ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۶,۳۰۰ تومان معادل ۱,۰۳۰,۰۵۶,۵۳۰ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۷.۰۵ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۱۰.۷۶% افزایش یافته است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰(10 November 2021) معادل ۶۸,۶۶۴.۱۶ دلار بوده که همینک %۴۲.۹۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بیت کوین ۱۸.۹۷ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۲۱ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن بیت کوین معامله می‌شود، صرافی Koinbazar با سهم %۴۶.۷۷ از حجم معاملات روزانه است. این قیمت مربوط به اسفند 1400 است.

مزایای تبدیل بیت کوین به ریال چیست؟

وجوه نقد حاصل از سرمایه گذاری سریعترین راه برای تصفیه سرمایه است – خواه در سهام و سهام بسته شود و هم در بلاک چین نگهداری شود.
در حالی که برخی از مشاغل در حال روند ارز دیجیتال هستند و اجازه می دهند برخی خریدها به اصطلاح “پایدار کوین” انجام شود (ارز رمزنگاری شده ای که ثبات قیمت را ارائه می دهد ، زیرا ارزش آن توسط دارایی فیزیکی پشتیبانی می شود) ، شما نمی توانید با altcoins خرید زیادی کنید (ارزهای رمزپایه جایگزین بیت کوین) و نمی توانید قبض پرداخت کنید.

برای برخی از افراد ، نوسان بازار ارزهای رمزپایه ممکن است دلیل خوبی برای کاهش ضرر و پول نقد برای مجوز قانونی باشد ، اما یافتن بهترین روش برای به حداکثر رساندن بازده شما مهم است. تغییر از یک ارز دیجیتال به یک ارز سنتی تر لزوماً ساده نیست ، و درک روش های مختلف موجود به شما کمک می کند تا مناسب ترین تصمیم را برای شرایط خود بگیرید.

چگونه بیت کوین خود را به ریال تبدیل کنیم

پرداخت از طریق صرافی

صرافی های ارز رمزنگاری شده مکان های ساختاری هستند که به افراد و شرکت های بزرگ امکان خرید و فروش ارزهای رمزپایه را می دهند و همین امر آنها را به مکان های عالی برای گرفتن بیت کوین شما تبدیل می کند. صرافی های متمرکز دارای پروتکل های امنیتی سختگیرانه ای از جمله شناسایی خریداران و فروشندگان هستند. آنها همچنین باید مقررات سختگیرانه ضد پولشویی (AML) را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید : تبدیل اتریوم به ریال

استفاده از صرافی برای فروش بیت کوین یا سایر ارزهای رمزپایه خود با ارز فیات بیشتر یک فرآیند خودکار است بنابراین ساده و سرراست است – اما تکمیل آن ممکن است مدتی طول بکشد (معمولاً سه تا پنج روز). به دلیل مقررات AML ، شما معمولاً می توانید وجه را به همان حسابی که در ابتدا از آن واریز کرده اید ، برداشت کنید. این بدان معناست که برای ثبت نام و تأیید اعتبار خود باید زمان اضافی را در نظر بگیرید و سپس قبل از شروع مراحل برداشت پس از فروش ، واریز کنید.

کوین بیس (Coinbase)

برای تبدیل بیت کوین به ریال Coinbase یک صرافی متمرکز مشهور است که بیش از 43 میلیون کاربر در بیش از 100 کشور جهان دارد. طیف وسیعی از altcoins و بیت کوین برای خرید و فروش در دسترس است. همچنین به شما امکان می دهد سرمایه گذاری های ارز رمزنگاری شده خود را ردیابی کنید در حالی که آموزش عالی در مورد همه موارد رمزنگاری ارائه می دهد. هزینه ها بسته به ارزش معامله شامل 0.50٪ اسپرد و شارژ 0.99 – 2.99 دلار است. هزینه هایی نیز بستگی به مکان و روش برداشت دارد. به عنوان مثال ، برداشت برای مانده کارت اعتباری هزینه بالاتری را متحمل می شود.

کراکن

Kraken به طور مداوم به عنوان یک صرافی بسیار امن ارزیابی می شود و ارزهای رمزپایه مختلفی را برای خرید و فروش در بازار خود ارائه می دهد. آنها یکی از قدیمی ترین مبادلات موجود هستند و روابط خوبی با موسسات بانکی سنتی برقرار کرده اند.بسته به میزان جفت و ارز ، هزینه ها از 0٪ تا 0.26٪ است. هزینه های برداشت به ارز رمزنگاری شده و ارز فیات بستگی دارد و حداقل مبلغ برداشت نیز وجود دارد.

کوین ماما

تبدیل بیت کوین به ریال

Coinmama یک مبادله است ، اما Coinmama به جای اینکه یک بازار باشد که به عنوان واسطه بین خریدار و فروشنده عمل کند ، خریدار یا فروشنده است. در اصطلاح واقعی ، این بدان معناست که معامله شما بیش از کاربران دیگر با خود صرافی انجام می شود. برداشت مستقیماً به حساب بانکی شما انجام می شود. کمیسیون برای سفارشات فروش 0.1٪ -0.9٪ است و هزینه برداشت ندارد.

خودپردازهای بیت کوین

تبدیل بیت کوین به ریال با دستگاه خود پرداز بیت کوین ، دستگاه خودپرداز بیت کوین (BTM) مانند یک خودپرداز معمولی کار می کند – با این تفاوت که به جای برداشت پول نقد از حساب بانکی خود ، از کیف پول ارز رمزنگاری شده خود پول برداشت می کنید. BTM راهی سریعتر برای دسترسی به موجودی ارز رمزنگاری شده شما نسبت به استفاده از صرافی است و ناشناس بودن و حفظ حریم خصوصی را ارائه می دهد. برای استفاده از BTM ، باید مانده ای را که می خواهید برداشت کنید به کیف پول دیجیتال BTM منتقل کنید ، سپس مبلغ نقدی مورد نیاز را آزاد می کند. اگرچه سریع است ، اما برای دسترسی به آن باید منتظر بمانید تا انتقال منتقل شود ، که ممکن است 30 دقیقه طول بکشد.

BTM در هر گوشه خیابان مانند دستگاه های خودپرداز سنتی نیست ، بنابراین دسترسی می تواند مسئله ساز شود. BTM همچنین می تواند ارز فیات را تمام کند و شاید لازم باشد منتظر بمانید تا دوباره شارژ شود. اگر ساخت لا خروج از کشور ، شما می توانید به هدف مجرمان تبدیل شوید. برای تبدیل بیت کوین به ریال به صورت مستقیم نیز می توانید از طریق وبسایت ما اقدام کنید.برای این کار کافی است از طریق لینک ارتباط با ما در سایت در تماس باشید.