You are currently viewing روش تبدیل بیت کوین به پوند

روش تبدیل بیت کوین به پوند

تبدیل بیت کوین به پوند. اگر جهشی را انتخاب کرده اید و مقداری بیت کوین خریده اید ، به همان اندازه مهم است که بدانید چگونه (و چه موقع) پول نقد و فروش کنید. تبدیل بیت کوین به پوند و فروش آن با کارمزد پایین و تبدیل به پوند بهترین راه برای دریافت بیشترین سود سرمایه گذاری است ، به همین دلیل ما تحقیق مقایسه 50+ مبادلات رمزنگاری را برای کمک به شما در یافتن بهترین تطبیق انجام داده ایم.

در این راهنما ، شما را از طریق روش های مختلف تبدیل بیت کوین به پوند و فروش آن در انگلیس و همچنین اطلاعاتی در مورد تبدیل بیت کوین به پوند انگلستان یا ارز رمزنگاری شده دیگر با شما آشنا خواهیم کرد.

از کجا بیت کوین را به پوند تبدیل کنید

تا زمانی که به کلیدهای خصوصی خود دسترسی داشته باشید می توانید بیت کوین خود را در هر صرافی که بخواهید بفروشید. مبادلات را با استفاده از روش های سپرده گذاری ، پشتیبانی ارز فیات و ارزهای رمزپایه پذیرفته شده مقایسه کنید تا بهترین تطابق را با نیازهای خود پیدا کنید.

راهنمای گام به گام تبدیل بیت کوین به پوند و فروش آن

هنگام فروش منابع بیت کوین دو گزینه اصلی در دسترس است: تبدیل بیت کوین به پوند و فروش آن با ارز فیات ، مانند پوند استرلینگ (پوند انگلستان)
تبدیل بیت کوین به پوند و فروش آن برای ارز رمزنگاری شده دیگر مانند Ethereum ، XRP یا هر تعداد دیگر از altcoins برای بسیاری از افراد ، هدف اصلی از تبدیل بیت کوین به پوند و فروش آن ، پرداخت نقدی پوند انگلستان خواهد بود ، بنابراین می توانید دستورالعمل های مربوط به نحوه انجام این کار را در زیر پیدا کنید. با این حال ، اگر می خواهید بیت کوین خود را با رمزنگاری دیگری معامله کنید ، ما راهنمای گام به گام نحوه انجام آن را نیز آورده ایم.
فروش بیت کوین برای پوند انگلستان

اگر می خواهید بیت کوین را با ارز فیات بفروشید ، در اینجا مثالی از نحوه انجام این کار آورده شده است: در صرافی ثبت شوید که جفت معاملاتی بیت کوین / پوند انگلستان را لیست می کند برای رعایت مقررات دولتی ، در اکثر مبادلات همچنین باید نام کامل ، آدرس و شناسنامه خود را ارائه دهید.

واریز بیت کوین به حساب خود

قبل از اینکه بیت کوین خود را بفروشید ، باید آن را به کیف پول صرافی انتخابی خود منتقل کنید. آدرس واریز Bitcoin را پیدا کنید و سپس بیت کوین را از کیف پول خارجی خود به آن آدرس منتقل کنید.

فروش بیت کوین

پس از انجام انتقال ، می توانید جفت ارزی را که می خواهید در بورسی که استفاده می کنید معامله کنید. در این مورد بیت کوین / پوند انگلستان ، و تمام جزئیات معامله خود را وارد کنید.

پوند انگلستان برداشت کنید

مرحله آخر برداشت پوند انگلستان است که به حساب بانکی خود پرداخت کرده اید. این یک فرایند ساده در اکثر سیستم عامل ها است – فقط به دنبال پیوند “برداشت” باشید و دستورالعمل ها را دنبال کنید – اما قبل از نهایی کردن معامله خود ، محدودیت ها و هزینه های اعمال شده را بررسی کنید.

فروش بیت کوین برای ارز رمزنگاری شده

اکنون برای مبادله بیت کوین خود با رمزنگاری دیگر اینجاست: در بورسی که بیت کوین را لیست می کند ثبت نام کنید بیت کوین را می توان با صدها altcoin در طیف وسیعی از سیستم عامل ها مبادله کرد ، بنابراین مبادلات رمزنگاری زیادی برای انتخاب خواهید داشت.
واریز بیت کوین به حساب خود ابتدا باید آدرس سپرده بیت کوین را پیدا کنید ، بنابراین به کیف پول خود بروید و از آدرسی که قبلاً کپی کرده اید به عنوان مقصد برای انتقال بیت کوین استفاده کنید.

فروش بیت کوین

به بخش تجارت سیستم عامل انتخابی خود بروید و جزئیات کامل فروش خود را وارد کنید. سپس مقدار بیت کوین را برای فروش تایپ کنید ، جزئیات را مرور کرده و روی “فروش بیت کوین” کلیک کنید.

ارز رمزنگاری شده جدید خود را به یک کیف پول مطمئن منتقل کنید

یافتن کیف پول رمزنگاری را در نظر بگیرید که از ارز دیجیتال جدید شما پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد کلید خصوصی خود را کنترل کنید.
نحوه فروش مقدار زیادی بیت کوین اگر به دنبال فروش مقدار زیادی بیت کوین مانند 20،000 پوند یا بیشتر هستید ، ممکن است انجام معامله از طریق صرافی رمزنگاری معمولی بهترین راه برای انجام این کار نباشد ، زیرا ممکن است نقدینگی کافی در یک صرافی سنتی وجود نداشته باشد . این می تواند منجر به زمان پردازش کندتر یا “لغزش” شود – این زمانی است که یک سفارش فروش عمده در بازار از طریق سفارشات خرید موجود غذا می خورد و در نتیجه افت قیمت ایجاد می کند.

محدودیت های معاملاتی در این صرافی ها نیز ممکن است برای نیازهای شما بسیار کم باشد ، بنابراین هر کسی که قصد فروش مقدار زیادی بیت کوین را دارد باید تجارت خارج از بورس (OTC) را در نظر بگیرد. معاملات فرابورس معاملاتي هستند كه به دور از مبادله متعارف و منظم انجام مي شوند و روش ساده تر و مقرون به صرفه تري براي خريد و فروش مقادير زياد بيت کوين ارائه مي دهند.

چگونه بهترین روش تبدیل بیت کوین به پوند و فروش آن را انتخاب کنیم

هیچ راهی به عنوان بهترین روش تبدیل بیت کوین به پوند و فروش آن برای همه وجود ندارد ، زیرا آنچه برای یک شخص خوب کار می کند لزوما برای فرد بعدی مناسب نیست. درعوض ، همه چیز درمورد بررسی این است که کدام گزینه گزینه مناسب شماست. می توانید این کار را با پرسیدن چند سوال مهم از خود انجام دهید: آیا می خواهید بیت کوین را با پوند انگلستان یا ارز رمزنگاری شده دیگری بفروشید؟ با چه سرعتی می خواهید بیت کوین خود را بفروشید؟ آیا میخواهید قیمتی کاملاً کمتر از نرخ بازار را بپذیرید یا می خواهید با بهترین قیمت ممکن مذاکره کنید؟ اگر می خواهید پوند انگلستان بفروشید ، چگونه می خواهید پرداخت کنید؟

این به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید بیت کوین خود را بفروشید و سپس می توانید بفهمید کدام پلتفرم تمام ویژگی های مورد نیاز شما را دارد هنگام مقایسه گزینه های خود ، اطمینان حاصل کنید که: قیمت نرخ ارز دریافتی شما در مقایسه با سایر سیستم عامل ها چگونه است؟

هزینه ها ، هزینه های معاملاتی را که اعمال می شود و اینکه آیا وجود دارد مقایسه کنید هزینه ای برای برداشت وجوه به حساب بانکی یا کیف پول رمزنگاری شده شما. محدودیت تجارت و برداشت. آیا محدودیتی در میزان بیت کوین که می توانید بفروشید یا مقدار پوند انگلستان می توانید از حساب خود برداشت کنید؟
ویژگی های امنیتی. آیا تدابیر امنیتی برای کمک به محافظت از وجوه و داده های خصوصی شما وجود دارد ، به عنوان مثال احراز هویت 2 عاملی یا سیستم شهرت خریداران و فروشندگان؟پشتیبانی مشتری اگر مشکلی در معامله شما رخ دهد ، چگونه می توانید با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید؟ در چه ساعاتی پشتیبانی در دسترس است؟

بررسی آنلاین

اعتبار و بررسی به بررسی آنلاین بپردازید و پستهای انجمن رمزنگاری را از سایر کاربران بررسی کنید تا بفهمید آیا آنها بورس ، سیستم عامل معاملاتی یا ارائه دهنده خودپرداز بیت کوین را پیشنهاد می دهند. چندین ویژگی مهم دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود ، از جمله مکانهایی که صرافی تنظیم می شود و روشهای پرداخت پذیرفته شده توسط سایتهای معاملات همتا به همتا ، بنابراین برای راهنمایی بیشتر در مورد نحوه انتخاب بستر صحیح ، به راهنمای مبادله ارز رمزنگاری مراجعه کنید.