You are currently viewing شیوه ارسال پول از ایران به پرتغال به ساده ترین روش ممکن

شیوه ارسال پول از ایران به پرتغال به ساده ترین روش ممکن

برای ارسال پول از ایران به پرتغال چه شیوه و روشی وجود دارد؟ ساده ترین و بهترین روش برای ارسال پول از ایران به کشور پرتغال چه روشی است؟ در ادامه این مطلب روش های ساده تر و ارزان تر ارسال پول از ایران به پرتغال و صدور حواله یورو پرتغال را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید

اگر نیاز به ارسال پول به پرتغال دارید ، احتمالاً چند سوال داشته اید. نگرانی اصلی شما ممکن است این باشد: سریعترین ، ارزانترین و مطمئن ترین راه برای ارسال پول به پرتغال چیست؟ این روزها روشهای مختلفی برای انتقال پول وجود دارد. در آنچه ممکن است یک میدان جنگ پیچیده و گیج کننده از اصطلاحات خاص مختص گیک های فناوری به نظر برسد ، ما اینجا هستیم تا جوانب مثبت و منفی روش های مختلف انتقال پول را ساده کنیم.

خواه قصد انتقال مبالغ زیادی پول برای خرید خانه را داشته باشید یا به دنبال هدیه دادن پول به یکی از اقوام خود هستید ، این مقاله به شما کمک می کند بهترین گزینه را برای انجام انتقال پول به پرتغال انتخاب کنید

بهترین روش ارسال پول از ایران به پرتغال

واحد پول در پرتغال چیست؟

قبل از ارسال پول به پرتغال از خارج از کشور ، به یاد داشته باشید که پرتغال بخشی از اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) است و واحد پول آن یورو است ، درست مثل اسپانیا ، فرانسه ، آلمان و اکثر کشورهای دیگر اتحادیه اروپا. این بدان معناست که اگر قصد دارید از خارج از کشور (یا از هر کشوری که از یورو استفاده نمی کند) به پرتغال پول ارسال کنید ، هزینه های ارزی از شما کسر می شود.

هنگام ارسال پول به پرتغال چه مواردی را باید در نظر گرفت

هزینه. هزینه های انتقال ، هزینه های بانکی و نرخ ارز خارجی بسته به ارائه دهنده می تواند به طور چشمگیری متفاوت باشد. ایمنی برخی از خدمات به شما امکان می دهند پول خود را در کل سفر خود پیگیری کنید. سرعت. برخی از نقل و انتقالات ممکن است در همان روز انجام شود در حالی که انجام برخی دیگر ممکن است پنج روز طول بکشد. مبالغ بعضی از خدمات برای نقل و انتقالات کوچک بهتر است و برخی دیگر برای مبالغ زیاد بهتر است.

بهترین روش های ارسال پول به پرتغال

برای سهولت زندگی ، لیستی از بهترین گزینه ها را در اینجا جمع آوری کرده ایم: خدمات انتقال آنلاین ، نقل و انتقالات بانکی سنتی ، انتقال سیم ، دلالان ارز مطمئناً ، هر روش زمان متفاوتی را می گیرد ، اما اینها مطمئن ترین روش ها برای انتقال پول به پرتغال هستند. به خاطر داشته باشید که شما و هر گیرنده باید هر دو به عنوان کاربران یک سیستم عامل وارد سیستم شوید.

خدمات انتقال آنلاین پول از ایران به پرتغال

خدمات انتقال آنلاین ارزانترین و سریعترین روشها برای انتقال پول از ایران به پرتغال و همه از راحتی خانه شماست. با استفاده از ترانسفر وایز برای ارسال پول به پرتغال  ترانسفر وایز بستر مورد علاقه ما برای انتقال وجه بین المللی است. در اینجا برخی از دلایل وجود دارد: نرخ ارز منصفانه ، امنیت و قابلیت اطمینان قوی ، راحتی در استفاده ، مناسب برای هر انتقال سایز ، از پول نقد خرد تا مبالغ زیاد

برای دریافت مزایای ترانسفر وایز ، اولین کاری که باید انجام دهید ثبت نام در یک حساب است. اگر قبلاً آن را ندارید ، می توانید حساب ترانسفر وایز خود را در اینجا باز کنید. برای انجام انتقال ، فقط مبلغ را انتخاب کرده و مشخصات گیرنده را وارد می کنید. این یک “صورتحساب” ایجاد می کند که شما با انتقال پول از حساب خود پرداخت می کنید. هنگامی که این پول را به حساب ترانسفر وایز خود وارد کردید ، وجوه به گیرنده شما منتقل می شود.

آنچه درخشان است این است که شما می توانید تقریباً برای همه ارزهای جهان یک حساب ترانسفر وایز تنظیم کنید ، زیرا آنها دارای بیش از 750 مسیر ارز در سراسر جهان هستند. یک عیب ترانسفر وایز عدم لمس شخصی است ، زیرا همه کارها بصورت آنلاین انجام می شود. با این وجود ترانسفر وایز میز راهنمای پاسخگویی را ارائه می دهد که در صورت خراب شدن مشکل می توانید با نماینده خدمات مشتری صحبت کنید.

انتقال ترانسفر وایز چه مدت طول می کشد؟

ارسال پول به صورت جهانی ممکن است تا 72 ساعت طول بکشد. با این حال ، اغلب سریعتر از آن است.

استفاده از روالت برای ارسال پول به پرتغال

برنامه بانکی روالت یکی دیگر از برنامه های جدید تأمین مالی شخصی مبتنی بر ابر است که نرخ های باورنکردنی خوبی را به مشتریان برای انتقال وجوه و بانکداری ارائه می دهد. مزایای داشتن حساب روالت: انتقال سریع ایمنی و قابلیت اطمینان می توانید انتقال خود را در زمان واقعی پیگیری کنید نرخ ارز رقابتی برای معاملات مرزی بیشتر مناسب سفر و هزینه های روزمره است روالت بسیار شبیه ترانسفر وایز است ، با چندین مسیر ارز ، انتقال سریع و ساختار هزینه شفاف. و مانند ترانسفر وایز ، یک اشکال عدم تماس شخصی است زیرا همه کارها در وب سایت انجام می شود.

ارسال پول به پرتغال با پی پال

یکی از شناخته شده ترین خدمات پرداخت آنلاین در جهان پی پال است. ارسال پول از طریق پی پال آسان و راحت است ، اما یک نقطه ضعف این است که نیاز به ثبت نام فرستنده و گیرنده به عنوان کاربر است. در حالی که انتقال به صورت آنی انجام می شود ، پی پال روزها قبل از اینکه امکان برداشت را داشته باشد ، پول را در حساب نگه می دارد. هزینه های انتقال پی پال بسته به اینکه در داخل کشور پول ارسال می کنید یا در سطح بین المللی متفاوت است. به طور معمول ، هزینه ها براساس کشور گیرنده است ، اما ممکن است بین 1 تا 4 درصد از مبلغی که در حال انتقال هستید هزینه داشته باشید. برای ارسال پول ، فقط ایمیل یا شماره تلفن همراه گیرنده نیاز دارید.

جمع بندی

برای ارسال پول از ایران به پرتغال روش های زیادی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید ، یکی از بهترین روش ها نیز استفاده از صرافی ها است که هرچند سرعت انتقال پایین تری دارد اما روش مطمئنی است. اگر در مورد روش های انتقال و ارسال پول از ایران به پرتغال سوالی دارید از طریق لینک ارتباط با ما سوالات خود را بپرسید