You are currently viewing چگونگی تبدیل بیت کوین به دلار

چگونگی تبدیل بیت کوین به دلار

چگونگی تبدیل بیت کوین به دلار در این مطلب بررسی می کنیم و نشان می دهیم از چه طریقی می توانید به سادگی بیت کوین را به دلار تبدیل کرده و آن را به صورت ارز فیات در حساب خود دریافت نمایید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

اکنون مشاغل بیشتری بیت کوین ، لایت کوین و ارزهای رمزپایه دیگر را می پذیرند اما استفاده از سکه های شما در همه جا همچنان دشوار است. در اینجا سه ​​بهترین روش برای تبدیل بیت کوین به پول نقد برای استفاده در هنگام خرید آنلاین و فروشگاه وجود دارد.

چگونگی تبدیل بیت کوین به دلار

خودپرداز

دستگاه های خودپرداز بیت کوین در اکثر شهرهای بزرگ دنیا در دسترس هستند و روشی نسبتاً سریع برای تبدیل بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه به ارز صادرشده از دولت ارائه می دهند. بسیاری از خودپردازهای بیت کوین به شما اجازه می دهند بیت کوین را به همان روشی که پول خود را در یک خودپرداز معمولی واریز می کنید ، خریداری کنید. اکنون اکثر آنها از رمزنگاریهای اضافی مانند لایت کوین و اتریوم نیز پشتیبانی می کنند.

با این حال ، هزینه های این معاملات بالاتر از آن است که شما از طریق یک سرویس آنلاین پرداخت می کنید ، و نرخ تبدیل به طور کلی چندان مطلوب نیست.

چگونگی تبدیل بیت کوین به دلار از طریق یک سرویس آنلاین

چندین سرویس آنلاین معروف نه تنها به مردم اجازه می دهد تا به راحتی از طریق وب سایت ها و برنامه های گوشی های هوشمند خود بیت کوین و ارزهای رمزپایه دیگر را خریداری کنند بلکه رمز ارزهای موجود در بازار را برای ارزهای صادر شده توسط دولت به فروش برسانند. محبوب ترین سرویس کوین بیس و گزینه مناسب CoinJar است. هر دو خرید و فروش بیت کوین ، لایت کوین و اتریوم را ارائه می دهند ، در حالی که کوین بیس از Bitcoin Cash (ارز رمزنگاری جداگانه از بیت کوین) پشتیبانی می کند و CoinJar دارای Ripple است.

هر سرویس می تواند به حساب های بانکی متصل شود تا هزینه خرید رمزنگاری را پرداخت کند. این اتصال همچنین امکان فروش ارزهای رمزپایه را فراهم می کند که می توانند ظرف چند روز تبدیل و به یک حساب بانکی منتقل شوند. بسیاری از مردم از کوین بیس و CoinJar برای خرید بیت کوین (و سایر سکه ها) استفاده می کنند و سود خود را از طریق انتقال بانکی به دلیل ارزش یافتن رمزپایه های نقدی خود ، از حساب خود خارج می کنند. برخی دیگر از حساب های خود برای دریافت پرداخت ارز رمزنگاری شده از دوستان ، اعضای خانواده یا مشتریان استفاده می کنند.

از کارت بدهی بیت کوین استفاده کنید

کارت های بدهی Cryptocurrency روشی عملی و مقرون به صرفه برای صرف بیت کوین و سایر رمزنگاری ها تقریباً در هر خرده فروشی است. این کارت ها به کاربرانشان این امکان را می دهد تا رمزنگاری های خود را از طریق یک وب سایت آنلاین واریز کنند که آنها را به یک ارز فیات مانند دلار آمریکا یا یورو تبدیل می کند.

در چگونگی تبدیل بیت کوین به دلار صادرکنندگان محبوب کارت بدهی ارزهای رمزنگاری شده شامل موناکو ، Bitpay ، CoinJar و BCCPay هستند. هر کارت توسط VISA یا Mastercard تأمین می شود ، به این معنی که آنها در بیشتر مشاغل برای خرید آنلاین و آفلاین کار می کنند. در دسترس بودن می تواند بسته به منطقه جغرافیایی ، و همچنین محدودیت استفاده روزانه و ماهانه متفاوت باشد ، بنابراین هر کارت را مقایسه کنید تا کارت مناسب خود را پیدا کنید.

آیا باید بیت کوین را به پول نقد تبدیل کنید؟

در چگونگی تبدیل بیت کوین به دلار از آنجا که بسیاری از مردم رمزنگاریها را به جای استفاده از ارزهای روزمره ، به عنوان یک استراتژی سرمایه گذاری در نظر می گیرند ، تبدیل به بیت کوین و از آن روی ارزش نمونه کارها تأثیر می گذارد. تبدیل مکرر برای پرداختن به نوسانات بازار رمزنگاری ممکن است هزینه های زیادی را در بر داشته باشد و نرخ های نامطلوبی داشته باشد.

ارز رمزنگاری شده خود را در کیف پول یا سرویس آنلاین نگهداری کنید و فقط پول مورد نیاز خود را برای صرف در یکی از دوره های بودجه خود به پول تبدیل کنید. در صورت نیاز غیرمنتظره به پول بیشتر ، رمز ارزهای بیشتری را به عنوان پول نقد از دستگاه خودپرداز بیت کوین خارج کنید یا رمز ارزها را به کارت نقدی یا حساب بانکی خود منتقل کنید. انتقال ارزهای رمزپایه از طریق کوین بیس یا CoinJar به یک حساب بانکی ممکن است بین یک تا پنج روز طول بکشد ، بنابراین بهتر است برای گرفتن پول نقد در موارد اضطراری به این روش اعتماد نکنید.