You are currently viewing روش های تبدیل بیت کوین به پول واقعی در صرافی

روش های تبدیل بیت کوین به پول واقعی در صرافی

چطور می توان بیت کوین را به پول واقعی در صرافی تبدیل کرد؟ برای این کار روش های متفاوت در وبسایت ها وجود دارد که تبدیل بیت کوین به ارز فیات را انجام می دهند. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بیت کوین یک ارز دیجیتال است که به آن ارز رمزپایه نیز می گویند. هیچ بیت کوین فیزیکی وجود ندارد ، صرفاً داده های دیجیتالی ذخیره شده در بلاکچین است. این بدان معناست که این یک نوع ارز امن است که فاقد کنترل دولت است. بیت کوین شرطی دارد که در کد منبع خود آورده شده است که فقط 21 میلیون بیت کوین تولید می شود. این عرضه محدود نیز همان چیزی است که به بیت کوین ارزش می بخشد. با افزایش تقاضا برای بیت کوین ، می توانید یک بیت کوین را با پول یا خدمات بیشتری مبادله کنید. به این ترتیب ، بیت کوین به کالایی با ارزش خرید و فروش مانند طلا تبدیل شده است.

تبدیل بیت کوین به پول واقعی

برای تبدیل بیت کوین به پول واقعی ایده نهایی این است که بیت کوین جایگزین ارزهای سنتی خواهد شد. در حال حاضر مردم در حال سرمایه گذاری در بیت کوین هستند زیرا آن را کالایی می دانند که با گذشت زمان ارزش آن افزایش می یابد. اگر بیت کوین دارید ، به همین دلیل ممکن است بخواهید آن را حفظ کنید. اما ، از آنجا که تقاضا اخیراً افزایش یافته است ، اگر اکنون بیت کوین خود را “بفروشید” و ارزش برابر آن را به حساب بانکی خود منتقل کنید ، ممکن است بتوانید سود کسب کنید.

از لحاظ تئوری ، شما روزی قادر خواهید بود که از بیت کوین برای هر نوع فروش استفاده کنید. در حال حاضر ، هنوز تعداد کمی از مشاغل یا افراد هستند که پرداخت با بیت کوین را بپذیرند. این یکی از دلایلی است که شما می خواهید بیت کوین خود را به پول نقد تبدیل کنید – برای خرید چیزهای واقعی از ارزش بیت کوین خود استفاده کنید.

چگونگی برای تبدیل بیت کوین به پول واقعی

انتقال بیت کوین به حساب بانکی همان فرآیند تبدیل ارز در فرودگاه هنگام ورود به یک شهرستان جدید است. شما اساساً بیت کوین خود را “می فروشید” و ارزش برابر آن را به دلار (یا ارز دلخواه خود) “می خرید”.”نرخ ارز” برای این مبادله ارز با اقدامات اقتصادی یک دولت یا بانک مرکزی یک کشور تعیین نمی شود. در عوض ، نرخ ارز بیت کوین بر اساس تقاضا تعیین می شود. چه تعداد از افراد حاضر به خرید بیت کوین در حال حاضر هستند و آنچه را که مایل به ارائه آن هستند تعیین خواهد کرد که چه مقدار پول برای بیت کوین خود دریافت خواهید کرد.

انتقال بیت کوین به حساب بانکی مانند مبادله ارز است. اما از آنجا که بیت کوین از کنترل دولت عاری است ، روند تبادل بصورت خصوصی رخ می دهد. توسط ساختارهای اقتصادی جهان واسطه نیست.

ملاحظات هنگام نقد کردن بیت کوین

برای تبدیل بیت کوین به پول واقعی قبل از اینکه همه بیت کوین خود را به پول نقد تبدیل کنید ، مشکلات زیر را در نظر بگیرید:مالیات – اگر در فروش بیت کوین خود سود کسب می کنید ، باید مالیات درآمد سود خود را پرداخت کنید. هنگام برنامه ریزی برای سال مالیات ، این نکته را در ذهن داشته باشید. هر صرافی معتبر کارگزار شخص ثالث معاملات خود را برای اهداف مالیاتی گزارش می کند. هزینه ها – بیشتر روش های حساب بیت کوین به حساب بانکی مستلزم هزینه های مبادله ای است. سرعت – مادلات کارگزاران شخص ثالث ممکن است چند روز طول بکشد تا پول را به حساب بانکی شما منتقل کند.

روش های پرداخت نقدی

دو راه اصلی برای تبدیل بیت کوین به پول نقد و انتقال آن به یک حساب بانکی وجود دارد. در مرحله اول ، می توانید از یک کارگزار صرافی شخص ثالث استفاده کنید. این اشخاص ثالث (که شامل خودپردازهای بیت کوین و کارت های بدهی هستند) بیت کوین های شما را با نرخ معین وجه نقد مبادله می کنند. ساده و ایمن است. یا ، شما برای فروش بیت کوین خود از یک معامله نظیر به نظیر استفاده می کنید. این یک روش سریعتر و ناشناس است ، زیرا بیت کوین خود را مستقیماً به شخص دیگری می فروشید.

 صرافی های کارگزار شخص ثالث برای تبدیل بیت کوین به پول واقعی

کارگزار شخص ثالث نام دیگری برای صرافی ارز رمزنگاری شده است. روند کار همان مبادلات ارزی در فرودگاه یک کشور خارجی است. شما بیت کوین خود را در صرافی واریز می کنید. هنگامی که صرافی بیت کوین شما را دریافت کرد ، می توانید درخواست برداشت با ارز مورد نظر خود را بدهید. برداشت به حساب بانکی شما واریز می شود. کارگزاران توسط قوانین مربوط به پولشویی محدود شده اند ، بنابراین شما باید به همان حساب بانکی که در آن واریز کرده اید برداشت کنید.

ساده ، آسان و ایمن است اما سریعترین روش نیست. میانگین زمان رسیدن پول به حساب شما حدود 4-6 روز است اما بسته به کشور متفاوت است. هرگونه هزینه مرتبط نیز به کشوری که بانک شما در آن واقع شده بستگی دارد. عملکرد خودپردازهای بیت کوین و کارتهای بدهی بیت کوین به همان شیوه کارگزاران شخص ثالث است. در هر دو حالت ، شما حسابی ایجاد می کنید که به شما امکان می دهد بیت کوین بفروشید و وجه نقد فیزیکی را برداشت کنید. بزرگترین اشکال ، هزینه های بالای معامله است. Coinbase و Kraken محبوب ترین صرافی های کارگزاران برای خرید و فروش بیت کوین و برای تبدیل بیت کوین به پول واقعی هستند.

سیستم عامل های نظیر به نظیر

برای یک روش سریعتر و ناشناس تر ، می توانید از یک پلت فرم peer to peer برای فروش بیت کوین به صورت نقدی استفاده کنید. هنگام فروش بیت کوین به افراد دیگر ، می توانید تصمیم بگیرید که خریداران از کدام روش پرداخت استفاده می کنند. این اغلب امکان معاملات سریعتر با کارمزد کمتر را فراهم می کند. همچنین می توانید با یک خریدار شخصی نرخ ارز بهتری نسبت به یک کارگزاری شخص ثالث بدست آورید.شما می توانید از خریدار بخواهید که پول نقد را به حساب بانکی شما واریز کند یا برای شما یک پرداخت بانکی ارسال کند (حتی می توانید از PayPal استفاده کنید). همیشه قبل از انتشار بیت کوین خود برای آنها ، مدارک شناسایی و اثبات پرداخت را بخواهید.اگر بدانید که چه کاری انجام می دهید ، فروش همتا به همتا ایمن است. با این حال ، مهم است که از کلاهبرداران آگاهی داشته باشید. ممکن است مفید باشد. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به منظور تبدیل بیت کوین به پول واقعی ایران از طریق لینک تماس با ما سوالات خود را بپرسید.