You are currently viewing تبدیل ارز ریپل به تومان ، قیمت ریپل به تومان و خرید و فروش

تبدیل ارز ریپل به تومان ، قیمت ریپل به تومان و خرید و فروش

تبدیل ارز ریپل به تومان ، قیمت ارز ریپل به تومان در ایران چگونه انجام می شود؟ در این مطلب قصد داریم تا به طور کلی روش های تبدیل ریپل به تومان را آموزش دهیم . تا پایان مطلب همراه ما باشید.

ریپل یک شبکه انتقال پول است که برای پاسخگویی به نیازهای صنعت خدمات مالی طراحی شده است. ایکس آر پی  ، یک ارز رمزنگاری شده که برای کار در شبکه ریپل طراحی شده است ، به طور مداوم در بین پنج ارز رمزنگاری شده برتر از نظر سرمایه بازار فهرست شده است. علی رغم بلندپروازی های خود ، ریپل در حال حاضر با کمیسیون اوراق بهادار و اوراق بهادار (SEC) دچار مشکلات حقوقی است ، اگرچه این امر به سختی مانع از افزایش ارزش ایکس آر پی  با سایر ارزهای رمزنگاری شده می شود.

ریپل چیست؟

ریپل یک سیستم تسویه حساب پرداخت و شبکه مبادله ارز است که می تواند تراکنش های سراسر دنیا را پردازش کند. ایده این است که ریپل به عنوان یک عامل قابل اعتماد بین دو طرف در یک معامله عمل می کند زیرا شبکه می تواند به سرعت تأیید کند که مبادله به درستی انجام شده است. ریپل می تواند مبادلات با انواع ارزهای فیات ، ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین و حتی کالاهایی مانند طلا را تسهیل کند. پت وایت ، مدیر عامل Bitwave می گوید: “ریپل از ابتدا طراحی شد تا اساساً جایگزینی برای SWIFT [شبکه پیشرو انتقال پول] یا جایگزینی لایه تسویه بین موسسات مالی اصلی باشد.”

هر زمان که کاربران با استفاده از شبکه معامله می کنند ، شبکه مقدار کمی از ایکس آر پی  ، یک ارز رمزنگاری شده را به عنوان هزینه کسر می کند. ال لی ، عضو هیئت مدیره Onchain Custodian ، می گوید: “هزینه استاندارد برای انجام معاملات در ریپل 0.00001 ایکس آر پی  تعیین شده است که در مقایسه با هزینه های زیادی که توسط بانک ها برای انجام پرداخت های مرزی دریافت می شود ، حداقل است.” در اواخر آوریل 2021 ، قیمت ایکس آر پی  برای هر توکن 1.38 دلار بود ، به این معنی که هزینه تراکنش فقط 0.0000138 دلار است.

قیمت ریپل به تومان

ریپل با نماد اختصاری XRP یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۶.۵۲ میلیارد دلار، در رتبه ۶ بازار قرار داشته و سهم ۱.۹۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از ریپل در این لحظه با قیمت ۰.۷۶۱۵۹۱ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۶,۴۱۵ تومان معادل ۲۰,۱۱۷ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳.۹۸ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۶.۶۶% افزایش یافته است. بالاترین قیمت ریپل در تاریخ ۱۴ دی ۱۳۹۶(04 January 2018) معادل ۳.۸۳ دلار بوده که همینک %۸۰.۱۲ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش ریپل ۴۷.۹۵ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۱۰۰ میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن ریپل معامله می‌شود، صرافی Kraken با سهم %۲۳.۱۷ از حجم معاملات روزانه است. این قیمت مربوط به اسفند 1400 است.

ایکس آر پی  چیست؟

ایکس آر پی  یک ارز رمزنگاری شده است که از ایکس آر پی  Ledger استفاده می کند ، یک بلاک چین است که توسط جد مک کالب ، آرتور بریتو و دیوید شوارتز طراحی شده است. مک کالب و بریتو ریپل را تاسیس کردند و برای تسهیل معاملات در شبکه از ایکس آر پی  استفاده کردند. می توانید ایکس آر پی  را به عنوان یک سرمایه گذاری ، به عنوان یک سکه برای مبادله با سایر ارزهای رمزنگاری شده یا به عنوان راهی برای تأمین مالی معاملات در شبکه ریپل خریداری کنید.

قابل توجه است که بلاک چین ایکس آر پی  کمی متفاوت از سایر رمزنگاری ها عمل می کند. سایر ارزهای رمزنگاری شده دفترچه معاملات و مراحل تأیید خود را برای هرکسی که بتواند معادلات پیچیده را به سرعت حل کند باز می کنند ، اما معاملات ایمن هستند زیرا اکثر دارندگان دفتر باید با تأیید آنها موافقت کنند. در عوض ، شبکه ریپل ایکس آر پی  تا حدودی همه چیز را متمرکز می کند: در حالی که هرکسی می تواند نرم افزار اعتبار سنجی آن را بارگیری کند ، لیستی از گره های منحصر به فرد را که کاربران می توانند برای تأیید معاملات خود انتخاب کنند ، حفظ می کند. لیست پیش فرض آن در حال حاضر شامل 35 اعتبارسنج معتمد است.

ریپل

ریپل تصمیم می گیرد کدام اعتبار سنج را برای این لیست تأیید کند و همچنین شش مورد از این گره های اعتبارسنجی را تشکیل می دهد. با این حال ، کاربران می توانند از این لیست پیش فرض انصراف دهند و فرض بر این است که اعتبارسازان دارای پشتیبان گیری ریپل را به طور کامل از معاملات خود حذف کرده و در عوض لیست های خود را از اعتبارسنجان قابل اعتماد بسازند. این به شبکه این امکان را می دهد تا تراکنش ها را تأیید کند حتی بدون اینکه شرکت ریپل درگیر بماند یا حتی به وجود خود ادامه دهد.

نحوه استخراج ایکس آر پی

برای تبدیل ریپل به تومان ، “استخراج” سیستم تأیید توزیع شده است که توسط اکثر ارزهای رمزنگاری شده مبتنی بر بلاک چین استفاده می شود. این کار هم تراکنش ها را تسهیل می کند و هم مکانیسمی را فراهم می کند که ارز جدید به سیستم ارزهای رمزپایه وارد می شود – معمولاً به عنوان پاداش تأیید کنندگان برای کارشان در پشتیبانی از شبکه. به عنوان مثال ، بیت کوین دارای محدودیت عرضه 21 میلیون توکن است که به طور پیوسته با تأیید تراکنش های بیشتر منتشر می شود ،

در مقابل ، ایکس آر پی  “پیش استخراج” بود ، به این معنی که ایکس آر پی  Ledger 100 میلیارد توکن ایجاد کرد که سپس به صورت دوره ای به صورت عمومی منتشر می شود. ریپل حدود 6 درصد آن را به عنوان انگیزه ای برای کمک به رشد و موفقیت ارز دیجیتال در اختیار دارد. تقریباً 48 Another دیگر در ذخیره ای برای انتشار منظم در بازار از طریق فروش نگهداری می شوند. بدیهی است که این امر باعث نگرانی شده است که مقدار زیادی از ایکس آر پی  به طور همزمان آزاد شود و ارزش سایر ایکس آر پی  هایی که در حال حاضر در گردش هستند را کم کند زیرا بخشی از ارزشی که به هر ارز می دهد کمیابی نسبی آن است.

بیشتر بخوانید: بهترین روش برای تبدیل بایننس کوین به ریال کدام است.

برای تبدیل ریپل به تومان ، تیم انکنینگ ، مدیر مدیریت سرمایه دیجیتالی می گوید: “این شرکت سعی کرده با اجرای چندین مکانیسم (اعتماد ، انتشار قابل پیش بینی و غیره) عدم اطمینان را کاهش دهد.” تمایز استخراج در مقابل پیش از استخراج نیز ممکن است دلیلی برای تضاد آن با SEC باشد زیرا SEC ممکن است ایکس آر پی  را بعنوان یک ارز کمتر و بیشتر یک اوراق بهادار ، مانند

مزایای ریپل

برای تبدیل ریپل به تومان ، تسویه سریع تأیید تراکنش فوق العاده سریع است. به طور کلی چهار تا پنج ثانیه طول می کشد ، در مقایسه با روزهایی که ممکن است بانک ها برای انجام یک حواله یا چند دقیقه یا چند ساعت بالقوه برای تأیید تراکنش های بیت کوین طول بکشد. هزینه های بسیار پایین. هزینه تکمیل معامله در شبکه ریپل فقط 0.0001 ایکس آر پی  است ، کسری کوچک از یک پنی با نرخ فعلی. شبکه مبادله همه کاره شبکه ریپل نه تنها تراکنش ها را با استفاده از ایکس آر پی  پردازش می کند ، بلکه می تواند برای سایر ارزهای فیات ، ارزهای رمزنگاری شده و کالاها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

مورد استفاده موسسات مالی بزرگ است. شرکت های بزرگ همچنین می توانند از ریپل به عنوان یک بستر معاملاتی استفاده کنند. Santandar ، Axis Bank و Yes Bank چندی هستند که از این شبکه استفاده می کنند و نشان می دهد که در حال حاضر بازار نهادی بیشتری نسبت به اکثر ارزهای رمزنگاری شده دارد.

معایب ریپل

تا حدودی متمرکز شده است. یکی از دلایلی که باعث محبوبیت ارزهای رمزنگاری شده است ، غیر متمرکز بودن آنهاست و کنترل بانکها و دولتهای بزرگ را از دست می دهند. سیستم ریپل می تواند تا حدی متمرکز باشد زیرا لیست پیش فرض اعتبارسنج ها وجود دارد که برخلاف این فلسفه است. منبع بزرگ ایکس آر پی  از قبل استخراج شده.

اگرچه بیشتر عرضه ریپل که در گردش نیست در سپرده ذخیره می شود ، اما ممکن است مقادیر زیادی در زمان های نامناسب معرفی شود ، که می تواند بر ارزش ایکس آر پی  تأثیر بگذارد. اقدام اخیر SEC علیه ایکس آر پی . در سال 2020 ، SEC علیه ریپل شکایت کرد و گفت که از آنجا که می تواند زمان انتشار ایکس آر پی  را تعیین کند ، شرکت باید آن را به عنوان یک اوراق بهادار ثبت کند. تا زمانی که این مشکل حل نشود ، می تواند استفاده نهادی از این سیستم را کند کند. چندین صرافی نیز فهرست ایکس آر پی  را متوقف کردند.

چگونه می توانید از ریپل و ایکس آر پی  استفاده کنید

برای تبدیل ریپل به تومان ، شما می توانید مانند سایر ارزهای دیجیتال از ایکس آر پی  ، یا برای معاملات یا به عنوان سرمایه گذاری بالقوه استفاده کنید. همچنین می توانید از شبکه ریپل برای پردازش انواع دیگر تراکنش ها مانند مبادله ارز استفاده کنید.

به عنوان مثال ، اگر به دنبال مبادله دلار آمریکا با یورو هستید ، ابتدا می توانید دلار خود را با ایکس آر پی  در شبکه ریپل مبادله کنید و سپس از آنها برای خرید یورو استفاده کنید ، نه اینکه مستقیماً ارز را از طریق بانک یا صرافی تغییر دهید. این می تواند روشی بسیار سریعتر و ارزان تر در مقابل پرداخت هزینه های بالای بانک ها و سازمان های حواله پول باشد.

آیا باید ایکس آر پی  بخرید؟

برای تبدیل ریپل به تومان ، در حالی که برخی ممکن است چشم انداز و مزایای ایکس آر پی  را قانع کننده بدانند ، وایت نگران است که دعوی SEC بتواند برای کسانی که قصد خرید آن را دارند ، دردسر ایجاد کند. “آنها خود را به عنوان یک لایه حل و فصل برای شرکت های تحت نظارت قرار می دهند ، اما آنها همچنین با SEC در جدال هستند. هیچ یک از مشتریانی که دوست دارند از آنها استفاده کنند نمی توانند از ایکس آر پی  استفاده کنند تا زمانی که ریپل مشکلات قانونی آنها را درک نکرده باشد. “

با همه این عدم اطمینان ، Enneking هشدار می دهد که ایکس آر پی  می تواند قماری باشد نه برای افراد ضعیف. او خاطرنشان می کند که اگرچه از آن زمان به بعد بهبود یافته است ، اما “اعلام SEC باعث کاهش قیمت ایکس آر پی  شد.” با این اوصاف ، اگر فکر می کنید ریپل در برابر SEC پیروز شده و به عنوان یک سیستم پرداخت ادامه می دهد ، پس خرید ایکس آر پی  ارزش دارد. فقط مطمئن شوید با پولی که می توانید از دست بدهید.

نحوه فروش ریپل (ایکس آر پی ) و تبدیل به تومان

برای تبدیل ریپل به تومان ، آیا آماده هستید تا از سرمایه گذاری ایکس آر پی  خود سود (یا کاهش ضرر) خود را تأمین کنید؟ دیگر از ایکس آر پی  Ledger در محل کار یا مشاغل خود استفاده نمی کنید؟ ابتدا مطمئن شوید که پیامدهای فروش ایکس آر پی  خود را درک کرده اید. بسته به زمانی که ایکس آر پی  را برای اولین بار خریداری کرده اید ، ممکن است آن را با سود (یا زیان) بفروشید ، که می تواند بر سبد سهام شما تأثیر بگذارد و مسئولیت های مالیاتی مربوطه را به همراه داشته باشد.

همچنین ، از آنجا که ایکس آر پی  یک ارز رمزنگاری شده است ، در یک بازار جهانی باز معامله می شود ، به این معنی که بسته به زمان فروش شما ، خریداران ممکن است قیمت های بهتری ارائه دهند. به یاد داشته باشید ، ارزش ایکس آر پی  شما در برابر سایر ارزهای رمزنگاری شده (مانند BTC یا LTC) و همچنین ارزهای فیات (مانند EUR و GBP) در نوسان است.

برای تبدیل ریپل به تومان ، مبادله با یک کتاب سفارش در زمان واقعی (مانند کراکن) به شما اطلاعات به روز در مورد آنچه خریداران و فروشندگان در مورد قیمت فعلی ایکس آر پی  فکر می کنند را ارائه می دهد. اگر مطمئن هستید (و آماده فروش ایکس آر پی  خود هستید) ، راهنمای ما را در زیر دنبال کنید.

چگونه ایکس آر پی  را در کراکن بفروشیم؟

توجه: به دلیل اقدامات SEC ، تجارت ایکس آر پی  را برای ساکنان ایالات متحده متوقف کرده ایم. اطلاعات بیشتر در وبلاگ ما. اگر آماده فروش ایکس آر پی  هستید ، مراحل ساده زیر را دنبال کنید: برای یک حساب Kraken ثبت نام کنید شما فقط به یک آدرس ایمیل ، نام کاربری و رمز عبور قوی نیاز دارید. حساب Kraken خود را تأیید کنید تنها چیزی که نیاز دارید نام ، تاریخ تولد ، کشور محل سکونت و شماره تلفن است. اگر صاحب ایکس آر پی  هستید ، می توانید امروز آن را واریز کرده و رمزنگاری خود را بفروشید.

برای تبدیل ریپل به تومان  ایکس آر پی  را به آدرس کراکن خود ارسال کنید

برای تبدیل ریپل به تومان ، اگر می خواهید ایکس آر پی  را برای ارز دیجیتال دیگری (مانند BTC یا ETH) بفروشید ، یک آدرس سپرده در حساب Kraken خود ایجاد کرده و ایکس آر پی  خود را به آن آدرس ارسال کنید. واریز رمزنگاری به کراکن به آسانی انتقال آن به هر آدرس رمزنگاری شده است. اگر می خواهید ایکس آر پی  را با ارز فیات (به عنوان مثال USD یا EUR) بفروشید ، باید مدارک شناسایی و مدارک اقامت را برای ما ارسال کنید.

در طول آخرین بازار صعودی، ریپل (ایکس آر پی) یکی از بهترین دارایی‌های ارزهای دیجیتال بود. در 1 ژانویه 2017 0.06 دلار بود. فقط یک سال بعد یک ایکس آر پی تنها 3 دلار ارزش داشت. بازده فوق العاده ای در سرمایه گذاری

ریپل (شرکت) سال‌هاست که وجود دارد و با میلیون‌ها بودجه و لیست بلندبالای مشاوران با کالیبر بالا، شانس زیادی برای موفقیت ایکس آر پی وجود دارد. در حالی که اقدام اخیر قیمت در بازار کریپتو دلگرم کننده نبوده است، سرمایه گذاران باهوش این را به عنوان فرصتی عالی برای خرید ایکس آر پی در حالی که قیمت پایین است نگاه می کنند. اگرچه همه نمی دانند چگونه ایکس آر پی بخرند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم این مقاله را بنویسیم. بسته به محل زندگی شما، بهترین راه برای خرید ایکس آر پی ممکن است متفاوت باشد، بنابراین ما چند راه برای اولین خرید شما آورده ایم.

آیا می توانم ریپل را در کوین بیس بخرم؟ تبدیل ریپل به تومان

زمانی که Coinbase اعلام کرد از ایکس آر پی پشتیبانی می کند، خبر بسیار خوبی در حوزه رمزنگاری بود. بر اساس دستورالعمل‌های Coinbase برای فهرست‌بندی سکه‌های جدید، بسیاری حدس می‌زنند که ایکس آر پی هرگز پشتیبانی نخواهد شد، زیرا بیش از حد متمرکز است. همه چیز در اوایل سال 2019 تغییر کرد، زمانی که Coinbase شروع به اجازه دادن به کاربران خود برای خرید، فروش و تجارت ریپل کرد. Coinbase به سرعت به بهترین مکان برای خرید ایکس آر پی تبدیل شده است. تنها کاری که برای خرید در کوین بیس باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس یک حساب بانکی یا کارت نقدی اضافه کنید.

برای تبدیل ریپل به تومان ، بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران کریپتو ترجیح می‌دهند از Coinbase استفاده کنند، زیرا اولویت بالایی برای امنیت دارند. آنها اکثر سرمایه های خود را در یک کیف پول سرد نگه می دارند و همه کاربران خود را تشویق می کنند تا 2FA را راه اندازی کنند. همچنین، چیدمان بصری آنها خرید رمزارز را برای اولین بار آسان می کند.

Coinbase همچنین محبوب است زیرا، علاوه بر ایکس آر پی، ارزهای زیادی را پشتیبانی می کند. به عنوان مثال، آنها از USD، EUR و GBP پشتیبانی می کنند. آنها همچنین از تعدادی سکه پایدار مانند DAI و USDC پشتیبانی می کنند. سال‌ها کوین‌بیس به کاربران خود اجازه می‌داد تا ارزهای دیجیتال را با کارت اعتباری خریداری کنند، اما این دیگر امکان‌پذیر نیست. در حالی که برخی از صرافی ها مانند Binance هنوز امکان خرید ریپل با کارت اعتباری را دارند، همه تراکنش ها توسط یک ارائه دهنده شخص ثالث انجام می شود. با این حال، کوین بیس به شما امکان می دهد تا از طریق محصول Coinbase Learn خود، که مبانی کریپتو را به شما می آموزد، ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید.

خرید ریپل با حواله بانکی در مقابل کارت بدهی

مهم است که تفاوت بین استفاده از حساب بانکی خود برای خرید ریپل و استفاده از کارت نقدی را یادداشت کنید. هنگامی که شما با حواله بانکی خرید می کنید، ممکن است پنج روز طول بکشد تا کوین بیس تراکنش را پاک کند تا بتوانید ایکس آر پی را از پلتفرم آن خارج کنید. این زمان انتظار قطعاً یک نقطه ضعف بزرگ است. اما مزیت آن این است که کارمزد خرید ایکس آر پی با روش بانکی کمتر است. همچنین، نیازی به نگرانی در مورد لغزش نیست: به محض کلیک روی دکمه خرید، قیمت قفل می شود.

وقتی ارز دیجیتال ریپل را با کارت نقدی می‌خرید، کارمزدها بیشتر است، حتی گاهی اوقات برای یک خرید نسبتاً کوچک به 10 دلار می‌رسد. با این حال، مزیت این است که ایکس آر پی بلافاصله در دسترس است. در عرض چند ثانیه امکان انتقال ایکس آر پی از Coinbase به کیف پول خارجی مورد نظر شما وجود دارد.

چگونه می توانم در ریپل سرمایه گذاری کنم؟ تبدیل ریپل به تومان بهتر است یا سرمایه گذاری

برای تبدیل ریپل به تومان ، اخیراً تعداد فزاینده‌ای از مردم از گوگل می‌پرسند که ارز دیجیتال ریپل را از کجا بخرند. اگرچه ما چند توصیه عالی داریم، اما حقیقت این است که هیچ راه حلی برای همه وجود ندارد. بهترین پلتفرم برای خرید ریپل به محل زندگی شما و صرافی هایی که دسترسی دارید بستگی دارد. با این حال، قبل از اینکه در مورد خرید ریپل صحبت کنیم، مهم است که تعدادی از اصول اولیه در مورد کریپتو را پوشش دهیم. که شامل:

چگونه ریپل یا هر ارز دیجیتال دیگری را به درستی ذخیره کنیم

توجه به این نکته مهم است که وقتی ارز دیجیتالی از جمله ایکس آر پی را ارسال می کنید، تراکنش دائمی است. نقل و انتقالات بانکی و پرداخت‌های PayPal معمولاً قابل برگشت هستند، اما تراکنش‌های رمزنگاری قابل برگشت نیستند. به همین دلیل همیشه مهم است که قبل از زدن دکمه تایید، دوبار بررسی کنید که سکه های خود را به آدرس درست ارسال می کنید. همچنین ذخیره سازی بسیار مهم است. *هرگز مقدار قابل توجهی از ایکس آر پی را در صرافی ارزهای دیجیتال ذخیره نکنید. *تنها مقدار ارز دیجیتالی که باید در صرافی نگه دارید، مقداری است که مایل به از دست دادن آن هستید. صرافی‌ها همیشه هک می‌شوند و اگر سکه‌های شما از یک صرافی به سرقت رفته باشند، این احتمال وجود دارد که هرگز آنها را پس نگیرید.

در حالی که کیف پول های دسکتاپ یا موبایل راه حل خوبی برای ذخیره سازی ریپل شما هستند، بهترین راه برای ایمن نگه داشتن سرمایه گذاری، کیف پول سخت افزاری است. Trezor و Ledger دو کیف پول سخت افزاری محبوب هستند. اگر قصد خرید ایکس آر پی ریپل را دارید، باید یکی از آنها را خریداری کنید. همچنین، هنگامی که برای اولین بار یک کیف پول، دسکتاپ یا سخت افزار ایجاد می کنید، یک عبارت seed به شما داده می شود. *هرگز *این عبارت بذر را روی رایانه خود یا هر کجا ذخیره نکنید.

در نهایت، مطمئن شوید که عبارت seed خود را در چندین مکان ذخیره کنید. اگر آتش‌سوزی یا سیل کیف پول سخت‌افزاری و عبارت اولیه شما را از بین ببرد، راهی برای بازگرداندن وجوه شما وجود ندارد. هنگام کار با رمزارز، افزونگی همیشه ضروری است. اکنون که به اصول اولیه پرداختیم، بیایید نحوه خرید ریپل را بررسی کنیم.

نحوه خرید مستقیم ریپل ، تبدیل ارز فیات به ریپل ، تبدیل ریپل به تومان

برای تبدیل ریپل به تومان ، ابتدا باید یک حساب کاربری در صرافی ایجاد کنید که دارای یک جفت ایکس آر پی USD است. برای یافتن فهرستی از صرافی هایی که این معیارها را دارند، می توانید اینجا را بررسی کنید. Coinbase اغلب به عنوان بهترین صرافی ایکس آر پی در نظر گرفته می شود، با این حال، Kraken همچنین به مشتریان خود اجازه می دهد تا ایکس آر پی ریپل را با دلار خریداری کنند. بسته به محل زندگی شما، بهترین مکان برای خرید ریپل با دلار متفاوت خواهد بود.

پس از ثبت نام در صرافی، می‌توانید روش پرداخت خود را اضافه کنید، چه حساب بانکی یا کارت نقدی، و سپس ریپل خود را بخرید. پس از اتمام پرداخت، می توانید سکه های خود را به یک کیف پول خارجی برداشت کنید. این واقعاً تمام چیزی است که در آن وجود دارد. تبریک می‌گوییم، شما اکنون یک سرمایه‌گذار ارز دیجیتال هستید! اگر به صرافی دسترسی ندارید که امکان خرید ریپل با دلار را فراهم می کند، گزینه دیگری وجود دارد: می توانید ابتدا بیت کوین بخرید و سپس آن را با ریپل ایکس آر پی معامله کنید.

نحوه خرید ریپل با بیت کوین

یافتن صرافی که به شما امکان می دهد بیت کوین را با دلار بخرید آسان است. بیت کوین تا کنون محبوب ترین ارز دیجیتال است و هر صرافی بزرگ (و فرعی) از آن پشتیبانی می کند. برای خرید ریپل ایکس آر پی با بیت کوین، ابتدا یک حساب کاربری در صرافی با جفت ایکس آر پی BTC ایجاد کنید. لیست کامل صرافی هایی که از این جفت معاملاتی پشتیبانی می کنند در اینجا موجود است. سپس حساب دیگری در صرافی ایجاد کنید که از آن برای خرید بیت کوین استفاده می کنید (اگر صرافی ای که برای خرید بیت کوین استفاده می کنید از ایکس آر پی پشتیبانی نمی کند).

هنگامی که در هر دو صرافی حساب دارید، می توانید بیت کوین بخرید و سپس آن را با جفت ایکس آر پی BTC به صرافی ارسال کنید. پس از پایان تراکنش بیت کوین، می توانید بیت کوین را با ریپل مبادله کنید و آماده هستید! ایکس آر پی را به کیف پول سخت افزاری خود بردارید سپس کیف پول را در جایی امن قرار دهید. ضرر خرید ریپل از این طریق این است که برای مبادله BTC به ایکس آر پی هزینه های معاملاتی را متحمل می شوید. همچنین، ممکن است هزینه هایی برای برداشت بیت کوین وجود داشته باشد. این روش فقط در صورتی توصیه می شود که نتوانید در صرافی با جفت ایکس آر پی USD ثبت نام کنید.

آیا می توانم ریپل را با کارت اعتباری بخرم؟

اگرچه این کار به آسانی سابق نیست، اما خرید ارز دیجیتال ریپل با کارت اعتباری قطعا امکان پذیر است. با این حال، در واقع راه های متعددی برای انجام این کار وجود دارد، بنابراین ما فقط برخی از محبوب ترین روش ها را پوشش می دهیم. باز هم، بهترین پلتفرم ورود به محل زندگی شما و صرافی هایی که می توانید در آن ثبت نام کنید بستگی دارد.

خرید ریپل در بایننس

بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است و دلیل خوبی هم دارد. آنها تقریباً از هر صرافی دیگری جفت های معاملاتی بیشتری دارند و دائماً جفت های جدید اضافه می کنند. آنها به کاربران خود اجازه می دهند تا ریپل را معامله کنند و حتی آن را با کارت اعتباری خریداری کنند. برای انجام این کار، باید در Binance ثبت نام کنید. تا زمانی که در ایالات متحده زندگی نمی کنید، این باید ساده باشد. یک صرافی تابعه بایننس مستقر در ایالات متحده وجود دارد، اما خرید ریپل تنها با کارت نقدی امکان پذیر است.

برای تبدیل ریپل به تومان ، پس از ثبت نام در بایننس این مراحل را دنبال کنید تا ایکس آر پی خود را دریافت کنید. به حساب خود وارد شوید ،به گوشه سمت چپ بالای وب سایت Binance بروید و آیتم منو “Fiat” را جستجو کنید. ، در زیر “Fiat” گزینه ای برای “خرید کریپتو” وجود دارد – باید روی آن کلیک کنید ، ایکس آر پی را انتخاب کنید و سپس مشخص کنید که چقدر می خواهید بخرید ، Next را کلیک کنید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده‌اید، باید تأیید KYC را تکمیل کنید. بسیاری از صرافی‌ها به این مرحله نیاز دارند، به خصوص زمانی که از کارت اعتباری برای خرید ارز دیجیتال استفاده می‌کنند.

پس از تکمیل راستی‌آزمایی KYC، می‌توانید ریپل را با یک کارت اعتباری خریداری کنید، اگرچه محدودیت‌هایی برای میزان خرید در یک زمان وجود دارد.ساده است! اگر می‌خواهید بدانید که چگونه ریپل را روی بایننس بخرید، اکنون پاسخ خود را دارید.

خرید ریپل در Coinmama

Coinmama وب سایتی است که به کاربران خود امکان می دهد ریپل را با کارت اعتباری خریداری کنند. این یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در اروپا، به ویژه در کشورهایی مانند آلمان و فرانسه است. اگر می خواهید بدانید که چگونه ریپل را در Coinmama بخرید، اولین قدم ثبت نام است. شما باید یک آدرس ایمیل معتبر داشته باشید. مشابه بایننس، قبل از اینکه بتوانید از کارت اعتباری برای خرید ریپل استفاده کنید، باید هویت خود را تأیید کنید. پس از تکمیل این فرآیند تأیید، می توانید خرید را شروع کنید. فقط آدرسی را وارد کنید که می‌خواهید Coinmama ریپل شما را بفرستد و سپس مقداری که می‌خواهید بخرید را وارد کنید. روی خرید کلیک کنید، منتظر بمانید تا تراکنش پردازش شود و سپس ریپل به طور خودکار به آدرس کیف پول شما ارسال می شود!

ریپل را با کیف پول کریپتو بخرید

برای اینکه ریپل را در دست بگیرید از طریق یکی از صرافی ها نیست، بلکه از طریق یک کیف پول رمزنگاری شده است. به عنوان مثال، کیف پول اتمی به کاربران خود اجازه می دهد تا با کارت اعتباری ریپل پرداخت کنند. یکی از مزیت های عمده خرید از طریق کیف پول این است که سکه ها مستقیماً به آدرس کیف پول شما ارسال می شوند، هیچ شانسی برای از دست دادن تصادفی رمزنگاری شما وجود ندارد. این باعث می شود برای افرادی که می خواهند برای اولین بار ریپل را خریداری کنند، گزینه ایده آلی باشد.

کیف پول رایگان یکی دیگر از گزینه های عالی برای کسانی است که مایل به خرید ریپل هستند. Free Wallet یک کیف پول محبوب برای ریپل است که از سال 2016 وجود داشته است. این ممکن است طولانی به نظر نرسد اما در دنیای ارزهای دیجیتال یک شرکت چهار ساله در واقع دارای اعتبار است. Helpfully Free Wallet به عنوان کیف پول موبایل یا دسکتاپ برای ویندوز، مک یا لینوکس در دسترس است. مزیت کیف پول موبایل این است که خرج کردن ارزهای دیجیتال را در فروشگاه ساده می کند. در حالی که یک کیف پول دسکتاپ به طور کلی امن تر در نظر گرفته می شود، در صورتی که سکه های شما در رایانه شما ذخیره شود، بدیهی است که امکان خرج کردن کریپتو در یک مکان فیزیکی وجود ندارد.