You are currently viewing بهترین روش تبدیل بایننس کوین به ریال ایران کدام است

بهترین روش تبدیل بایننس کوین به ریال ایران کدام است

چطور بایننس کوین را به ریال ایران تبدیل کنیم؟ در ادامه بهترین صرافی های خرید و فروش بایننس کوین و روش تبدیل آن به ریال را در ایران آموزش می دهیم . تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بایننس کوین توسط صرافی رمزنگاری بایننس به عنوان سکه بومی پلتفرم خود ایجاد شده است تا کاربران و معامله گران را تسهیل کند. در ابتدا به عنوان توکن مبتنی بر ERC-20 راه اندازی شد و بعداً به زنجیره بایننس مهاجرت کرد. بایننس کوین برای راحتی و معاملات اقتصادی برای کاربران ایجاد شده است. نماد بی ان بی نشانگر سکه بومی است و بایننس قصد دارد یک اکوسیستم کامل از خدمات و برنامه ها را در اطراف آن ایجاد کند. در حال حاضر ، از این رمز می توان برای پرداخت هزینه های معامله ، هزینه لیست و هزینه های مبادله استفاده کرد.

در زمان نوشتن مقاله ، سکه بی ان بی با 24.76 دلار معامله با ارزش بازار بیش از 3.5 میلیارد دلار معامله می شود. بایننس همچنین امکان استفاده از سکه بی ان بی برای سرمایه گذاری ICO را که در بخش Launchpad بورس ذکر شده است ، استفاده می کند. سپس این رمزهای جدید ارز رمزنگاری شده در بایننس ارائه می شود و یک سیستم عامل همه کاره برای آنها فراهم می کند.

روش های خرید و فروش بایننس کوین و تبدیل به ریال

خرید هر ارز رمزنگاری شده با ای تورو آسان است ، مراحل زیر را دنبال کنید:

1 با وارد کردن مشخصات خود در قسمت های مورد نیاز ، با ای تورو به طور رایگان ثبت نام کنید. 2 پرسشنامه را پر کنید ، این هم برای شما و هم برای ای تورو آموزشی است. 3 روی «سپرده» کلیک کنید ، سپس از شما می پرسند که چگونه می خواهید حساب خود را تأمین مالی کنید. 4 روش پرداخت مورد نیاز خود را انتخاب کنید ، مراحل ساده را برای پیوند دادن پرداخت خود دنبال کنید. 5 مبلغی را که می خواهید واریز کنید وارد کنید و خوب می توانید آن را پرداخت کنید!

بستر پیشنهادی ما برای خرید بایننس کوین

اگر برای کشف نحوه خرید بایننس کوین (بی ان بی) از این راهنمای راهنما بازدید می کنید ، ممکن است در مورد قوانین اساسی در مورد خرید بی ان بی اطلاعات داشته باشید. در غیر اینصورت ، می توانید با ادامه مقاله به درک کاملی از همه موارد مربوط به خرید بی ان بی بپردازید زیرا ما جدیدترین داده ها و اطلاعات را در این راهنما تلفیق کرده ایم. کاربران پیشرفته می توانند پس از ارزیابی تعداد زیادی از ویژگی ها و ویژگی های خدمات ، سیستم عامل ها و مبادلات پیشرو را که ما با دقت انتخاب کرده ایم ، در نظر بگیرند.

بایننس کوین را در سال 2021 از کجا بخریم و به ریال تبدیل کنیم

قبل از اینکه به فکر انتخاب یک پلتفرم معاملاتی یا یک بورس رمزنگاری باشید ، باید در مورد تفاوت این دو سیستم عامل اطلاعاتی کسب کنید. هنگامی که ما در مورد “خرید بایننس کوین” یا “بی ان بی” صحبت می کنیم ، روشهای مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. بسته به استراتژی سرمایه گذاری خود ، می توانید نشانه های بی ان بی را خریداری کنید ، یا می توانید ابزارهای پولی را خریداری کنید که حدس و گمان قیمت دارایی های مختلف ، از جمله بایننس کوین را برانگیخته است.

برای درک بهتر ، به یاد داشته باشید که اگر شما نیاز به ذخیره رمزهای بی ان بی خود دارید ، احساس افزایش قیمت سکه بی ان بی ، یک استراتژی بهتر برای خرید توکن های بی ان بی از یک سرویس مبادله رمزنگاری مانند بایننس است . برای امنیت طولانی مدت باید آنها را در کیف پول رمزنگاری ، نرم افزار یا سخت افزار ذخیره کنید. به این ترتیب ، وقتی فکر می کنید فرصتی برای استفاده از افزایش قیمت توکن فراهم شده است ، این گزینه را خواهید داشت که سکه های بی ان بی خود را بازیابی کنید.

کدام استراتژی خرید و فروش بایننس کوین را انتخاب کنیم

باز هم ، اگر منتظر سودهای کوتاه مدت یا میان مدت هستید ، خرید ابزارهای مالی برای بی ان بی گزینه منطقی تری است. شما در اینجا رمزهای بی ان بی را خریداری نمی کنید. در عوض ، شما در مورد قیمت حدس می زنید. به عنوان مثال ، اگر فکر می کنید قیمت در آینده نزدیک بالا می رود ، که ممکن است در عرض چند ساعت باشد ، می توانید یک قرارداد بی ان بی برای تفاوت (CFD) خریداری کنید. وقتی قیمت طبق ارزیابی شما به سقف بالاتری رسید ، می توانید CFD را برای سود بفروشید. این مشکل پرداخت هزینه های زیادی برای مبادله و انتقال در کنار داشتن کیف پول رمزنگاری متعهد را از بین می برد. علاوه بر این ، خرید و فروش CFD بسیار سریعتر و مقرون به صرفه است.

هر کدام از استراتژی ها را انتخاب کنید ، فقط در آنچه می توانید از دست بدهید ، در بی ان بی سرمایه گذاری کنید. بازار رمزنگاری به ویژه در کوتاه مدت بی ثبات است و شما می توانید تمام سرمایه گذاری خود را خیلی سریع از دست دهید. شما باید با سرمایه گذاری در سکه های مختلفی که انتظار می رود عملکرد خوبی داشته باشند ، خطر خود را به حداقل برسانید و آن را مدیریت کنید.

نحوه خرید بایننس کوین با کارگزار و تبدیل به ریال

معامله گران رمزنگاری و علاقه مندان به امور مالی که برای انجام کارهای خوب به سرمایه گذاری خود احتیاج دارند ، در انتخاب کارگزار خود بسیار خاص هستند. آنها می خواهند بی ان بی را از طریق کارگزارانی خریداری کنند که فقط به نهادهای نظارتی پایبند نیستند اما طیف گسترده ای از ویژگی های تجاری شامل هزینه کم ، مراقبت عالی از مشتری ، ابزار تجارت ، نمودار ، تجزیه و تحلیل و امنیت را فراهم می کنند. وقتی صحبت از صداقت یک کارگزار رمزنگاری می شود ، می توانید به حسابرسی و بازخورد آنلاین وابسته باشید.

1. با کارگزار ثبت نام کنید

روش ثبت نام در اکثر قریب به اتفاق سیستم عامل های تجاری یک روند اساسی و واضح است. برخی از مبادلات مانند ای تورو معمولاً فقط نام کاربری ، آدرس ایمیل و یک رمزعبور قوی برای درخواست شما را درخواست می کنند در حالی که دیگران مانند Pepperstone نیز از شما می خواهند قبل از سرمایه گذاری مشخصات دقیق سرمایه گذاری را ارائه دهید. رمز ورود باید قوی باشد و حداقل باید دارای ده حرف باشد ، از جمله یک یا چند حرف بزرگ ، شخصیت های خاص و رقم. برخی از سیستم عامل ها به شما امکان می دهند شما می توانید از شبکه های رسانه اجتماعی خود برای ثبت نام در سهولت استفاده کنید.

2. هویت خود را تأیید کنید (روند KYC)

برای تبدیل بایننس کوین به ریال یک بستر معاملاتی کنترل شده توسط قانون ملزم به تایید هویت واقعی تاجر مالی است که به وب سایت آنها پیوسته است. این مشتری خود را بشناسید (KYC) ، که برای مقابله با تلاشهای غیرقانونی جلوگیری از مالیات و دادن یک بستر سرمایه گذاری و گمانه زنی محرمانه به مشتریان وب سایت کارگزار ، ایجاد شده است. همچنین تضمین می کند که اطلاعات شخصی و سرمایه های رمزنگاری شده شما ایمن باقی مانده است. برای تکمیل معیار تأیید هویت (KYC) ، باید برخی از اطلاعات شناسایی شخصی را که می تواند یک شناسه رسمی ، اجازه رانندگی ، تأیید اقامت و شواهد درآمد شما باشد ، با کارگزار خود به اشتراک بگذارید.

3. وجوه واریز شده با روش پرداخت ترجیحی خود را

اکنون زمان انتقال ودیعه خود به کارگزار است که نقش سرمایه در گردش شما را بازی می کند. اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید ، به شما توصیه می کنیم حداقل سپرده را که معمولاً بین 250 تا 500 دلار است ، ارائه دهید. بسیاری از کارگزاران طیف گسترده ای از روش های پرداخت از جمله انتقال سیم ، کارت های بانکی و روش های اقساط الکترونیکی را ارائه می دهند. قبل از انتخاب باید تمام اجزای روش پرداخت ترجیحی خود را در نظر بگیرید. فاکتورهای اصلی هزینه معامله ، واریز و برداشت در کنار سرعت و در دسترس بودن است.

بسیاری از معامله گران PayPal را ترجیح می دهند ، اما به دلیل مسائل نظارتی ، معمولاً در دسترس نیست. قبل از شروع به سرمایه گذاری در نشانه های بی ان بی ، ساختار هزینه را بررسی کرده و چاپ خوب را بخوانید. مدیریت هزینه ها از آن جهت مهم است که می توانند حاشیه سود شما را بخورند.

4. موقعیت را به بی ان بی بلند / کوتاه باز کنید

قبل از اینکه موقعیت کوتاهی یا طولانی در مورد بی ان بی باز کنید ، باید درک کاملی از استراتژی های مختلف سرمایه گذاری داشته باشید. سرمایه گذاران مالی که معتقدند قیمت بی ان بی افزایش خواهد یافت ، به عنوان گاو نر شناخته می شوند ، و آنها موقعیت های طولانی را باز می کنند تا بتوانند با افزایش قیمت بی ان بی درآمد کسب کنند. با این حال ، معامله گرانی که معتقدند قیمت بایننس کوین کاهش خواهد یافت ، به عنوان خرس شناخته می شوند و آنها موقعیت های کوتاهی را باز می کنند تا بتوانند با کاهش قیمت بی ان بی سود کسب کنند.

وقتی درک مهمی از این استراتژی های سرمایه گذاری پیدا کردید ، برای شما بسیار راحت تر خواهد بود که بدانید آیا نیاز به باز کردن یک موقعیت طولانی دارید یا کوتاه. اکثر قریب به اتفاق سیستم عامل های معروف که ما پیشنهاد می دهیم ، به عنوان مثال ، ای تورو ویژگی های مدیریت ریسک را ارائه می دهد که می توانید از آنها استفاده کنید ، از جمله توقف ضرر و گزینه های سود.

5. برای تبدیل بایننس کوین به ریال موقعیت خود را ببندید

برای تبدیل بایننس کوین به ریال هنگامی که ایده مدیریت ریسک را درک کردید ، می دانید که چگونه می توانید ضرر متوقف را تنظیم کنید و محدودیت های سود را به دست آورید زیرا آنها به شما امکان می دهند موقعیت خود را بدون حضور خود به طور خودکار ببندید در حالی که به شما اختیار کامل در زمینه فعالیت های خود را می دهید. به یاد داشته باشید که این نقاط قطع شده فقط برای مقابله با ریسک شما وجود دارد و شما حق بستن موقعیت را برای خود محفوظ می دارید اگر اطمینان داشته باشید که از موقعیتی سود کافی کسب کرده اید و باز نگه داشتن آن می تواند خطرناک باشد. قبل از اینکه قیمت بی ان بی کوتاه شود ، قبل از اینکه قیمت به سطح مشخص شده خود برسید ، می توانید همین کار را انجام دهید.

بیشتر بخوانید : روش های تبدیل بایننس کوین به تومان

ما پیشنهاد می کنیم قبل از شروع سرمایه گذاری برای سرمایه گذاری بی ان بی ، کلیه مطالب و دستورالعمل های مربوط به باز و بسته شدن موقعیت های موجود در این وب سایت را مطالعه کنید.

چگونه بایننس کوین را با صرافی خریداری کنیم

خرید بی ان بی از طریق صرافی یک استراتژی ایده آل برای سرمایه گذاری است هنگامی که می خواهید رمزهای بایننس کوین را به مدت طولانی نگه دارید. مبادلات برای کاربرانی است که فکر می کنند بی ان بی تا آنجا که به قیمت خود ادامه می دهد و افرادی که می خواهند در دستیابی به اهداف بلاکچین بایننس کوین سهیم شوند ، بهبود خواهند یافت. هنگام انتخاب صرافی باید به دنبال فاکتورهای مشابه باشید همانطور که هنگام انتخاب کارگزار باید این کار را انجام دهید.

جدا از ارزیابی مبادلات برای خدمات و سرقفلی آنها ، شما باید هزینه های معامله را نیز شناسایی کنید. جدا از آن ، شما باید کاربرپسند بودن ، کمک به مشتری و امنیت را نیز در نظر داشته باشید. به خاطر داشته باشید که هر صرافی از دستورالعمل های نظارتی پیروی نمی کند و بهتر است با کسانی که از دستورالعمل های KYC پیروی می کنند سرمایه گذاری کنید.

1. کیف پول بایننس کوین را تنظیم کنید

قبل از خرید بی ان بی ، اطمینان حاصل کنید که کیف پول رمزنگاری شده برای ذخیره رمزهای خود دارید. این ممکن است در ابتدا ترسناک به نظر برسد ، اما فضای ارز دیجیتال در طول سال ها توسعه یافته است و این روش ها ساده تر و کاربرپسندتر شده اند. بسته به مدت زمانی که می خواهید بایننس کوین خود را نگه دارید ، می توانید انواع مختلف کیف پول را انتخاب کنید از جمله: Exchange / Web Wallets – این کیف پول هایی هستند که یا تحت وب هستند یا با سیستم عامل تجارت یا تبادل شما ساخته می شوند. کیف پول های نرم افزاری – این کیف پول ها هم برای دسک تاپ و هم برای دستگاه های تلفن همراه شما در دسترس هستند و از همه سیستم عامل های اصلی از جمله macOS ، iOS ، Windows و Android پشتیبانی می کنند.

کیف پول سخت افزاری – همچنین به این کیف پول سرد گفته می شود و برای کنار گذاشتن نشانه های بی ان بی شما برای مدت طولانی ایده آل است. آنها تجهیزات لازم برای ذخیره سازی ایمن سکه های شما را دارند ،  آنها کاملا از وب جدا شده اند. آنها همچنین کاملاً قابل حمل هستند بنابراین می توانید سکه های خود را در هر جایی با خود ببرید.

2. صرافی را که بایننس کوین را می فروشد انتخاب کنید و برای تبدیل به ریال آماده شوید

برای تبدیل بایننس کوین به ریال صرافی های رمزنگاری بسیاری از جمله بایننس ، CEX.io و کوینbase وجود دارد که سکه های بی ان بی و سایر ارزهای دیجیتال را ارائه می دهند. شما باید جوانب مثبت و منفی هر یک را ارزیابی کنید ، اما بایننس مناسب ترین صرافی برای خرید سکه است. شما باید به یاد داشته باشید که مبادلات مختلف نیاز متمایز ثبت نام دارند. برخی فقط برای شروع کار اطلاعات اساسی را درخواست می کنند و برخی دیگر با نیاز به اسناد و مدارک ، هویت شما را کاملاً بررسی می کنند. مبادلات رمزنگاری شده که از نظر مقررات پیروی می کنند برای امنیت بهتر هستند.

3. روش های پرداخت خود را برای خرید بایننس کوین انتخاب کنید

بعد از اینکه صرافی خود را انتخاب کردید ، زمان آن فرا رسیده است که انواع روش های پرداخت ارائه شده توسط آن را تحلیل کنید و اینکه کدام یک بهترین راه حل و اهداف سرمایه گذاری شما را دارد. به عنوان مثال ، برای خرید بی ان بی می توانید از انتقال بانکی ، کارت اعتباری یا کارت اعتباری و سایر روش های پرداخت الکترونیکی استفاده کنید ، اما باید سرعت ، راحتی و هزینه های معاملاتی را در نظر بگیرید.

می توانید حساب بانکی خود را در صرافی قرار دهید تا روند تجارت و پرداخت به طور قابل توجهی سازگارتر باشد. پول فیات شما همیشه قابل استفاده خواهد بود که برای خرید بی ان بی یا برخی دیگر از نشانه هایی که می خواهید خریداری کنید استفاده شود.

4. برای خرید بایننس کوین سفارش دهید

برای خرید یک altکوین مانند بی ان بی ، ممکن است لازم باشد یک ارز دیجیتال معروف مانند بیت کوین یا Ethereum را ابتدا با اعتماد به صرافی که انتخاب کرده اید خریداری کنید. ممکن است چند صرافی به طور مستقیم بی ان بی شما را بفروشد اما ممکن است بقیه نتوانند. در ابتدا ، قبل از انتخاب مقدار بی ان بی مورد نیاز برای خرید ، فیات خود را انتخاب کنید. معمولاً یک ماشین حساب در دسترس است که میزان بی ان بی شما با این مبلغ را برای خرید انتخاب می کنید. وقتی پول فیات و مبلغ خود را انتخاب کردید ، می توانید تقاضای خرید خود را از طریق آن ارسال کنید.

اگر مجوز دو عاملی فعال باشد ، کدی را در تلفن خود دریافت می کنید که باید قبل از انجام معامله آن را تایپ کنید. این برای امنیت شماست.

5. بایننس کوین خود را با خیال راحت در کیف پول ذخیره کنید

برای تبدیل بایننس کوین به ریال اگر به سرمایه گذاری طولانی مدت سکه بی ان بی علاقه ندارید ، خوب است که آن را در کیف پول مبادله بگذارید. به این ترتیب دیگر نگران هزینه های برداشت نخواهید بود. اگر به آن نیاز دارید تا سکه های خود را برای مدت زمان بیشتری بیرون بکشید ، مانند بیش از یک هفته ، در آن زمان ، انتقال هوشمندی دارایی ها به یک کیف پول اختصاصی دقیق تر است. برای انجام این کار ، باید کلید عمومی را قبل از انتقال سکه های بی ان بی ارائه دهید. مجدداً ، اگر 2FA فعال باشد ، باید OTP را برای انتقال تأیید نشانه های بی ان بی ارائه دهید.

آیا باید بایننس کوین را بخرید یا آن را معامله کنید؟

برای تبدیل بایننس کوین به ریال به یاد داشته باشید که خرید و معامله بایننس کوین دو استراتژی متمایز هستند. خرید بی ان بی از صرافی به این معنی است که می خواهید رمزها را در اختیار داشته باشید در حالی که آنها را از طریق کارگزاری معامله می کنید ، به این معنی است که شما فقط در مورد قیمت آنها از طریق ابزارهای مالی حدس می زنید. مبادله ای مانند بایننس برای سرمایه گذاران بلند مدت مناسب تر است در حالی که سیستم عامل هایی مانند ای تورو برای کسانی که قصد سرمایه گذاری در CFD را دارند بیشتر مناسب خواهند بود.

چه تفاوتی بین صرافی بایننس کوین و کارگزار وجود دارد؟

صرافی بایننس کوین سرویسی است که شما را قادر می سازد ارزهای کمتر شناخته شده را در برابر ارزهای شناخته شده ای مانند بیت کوین و Ethereum خریداری کنید. دقیقاً به همین دلیل است که به آنها مبادله ارز رمزنگاری شده می گویند. برای سرمایه گذاری طولانی مدت ، شما باید به دنبال مبادله باشید زیرا آنها در واقع رمز بی ان بی را می توانند بفروشند که می توانید آن را داشته باشید ، انتقال دهید ، تجارت کنید و ذخیره کنید.

از طرف دیگر ، اگر انگیزه شما ایجاد درآمد دوم است که می تواند هزینه اصلی شما را تأمین کند ، تجارت به یک گزینه برتر تبدیل می شود. برای این کار ، باید به یک کارگزار رمزگذاری بروید که در آن می توانید به سرعت ابزارهای مالی بی ان بی ، به عنوان مثال Futures ، Options و CFD را خریداری و بفروشید. در این شرایط ، شما امیدوارید که از سودآوری غیرقابل پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال برای کسب سود لحظه ای نهایت استفاده را ببرید.

سرمایه گذاری کوتاه مدت در مقابل بلند مدت

برای سرمایه گذاری طولانی مدت باید مورد توجه قرار گیرد زمانی که شما صمیمانه اعتقاد دارید که قیمت بازار بی ان بی در طی چند هفته یا ماه های آینده به طور مداوم افزایش خواهد یافت یا در واقع شما به موفقیت پروژه ایمان دارید و می خواهید آن را با پشتیبانی خود پشتیبانی کنید. سرمایه گذاری. اگر شما هم از آن سرمایه گذاران هستید ، مبادله رمزنگاری گزینه مناسبی برای شماست.

3 نکته برای خرید بایننس کوین و تبدیل به ریال

اکنون که به درک کاملی از نحوه کارگزاران و صرافی ها رسیده اید ، در اینجا سه ​​نکته از ما آورده شده است که به شما کمک می کند سرمایه گذاری خود را بسیار ایمن تر کنید. زمان مناسب را انتخاب کنید و تحقیقات خود را انجام دهید برای گمانه زنی در مورد قیمت بی ان بی به یک منبع واحد وابسته نشویم. ارزیابی های مختلف تأثیرگذار و تحلیل گر را انجام دهید ، تحولات جدید را ارزیابی کنید و مراقب آخرین اخبار باشید تا خود تصمیم بگیرید. انتخاب لحظه مناسب برای خرید بی ان بی یا هر سکه ضروری است.

مقایسه هزینه های خرید بایننس کوین

بسیاری از سرمایه گذاران جدید هزینه و هزینه های تجارت بی ان بی را کم می کنند. گسترش معاملات ، کارمزد ها ، هزینه های مبادله ، هزینه برداشت و هزینه ذخیره سازی ، هزینه های زیادی است که می تواند درآمد شما را خنثی کند. قبل از اینکه سرمایه خود را وارد بی ان بی کنید ، اطمینان حاصل کنید که احتمال ضربات مثبت خالص شما زیاد است.

ایمنی و امنیت

متأسفانه ، این عامل دیگری است که مورد توجه قرار نمی گیرد. اطمینان حاصل کنید که بهترین روش های صنعت را دنبال می کنید ، خطر خود را تعدیل می کنید ، با مقررات صنعت موافقت می کنید و از ویژگی های امنیتی مانند 2FA ، عبارت عبور و موارد دیگر برای ایمن نگه داشتن بی ان بی خود استفاده می کنید.
بهترین روش پرداخت برای خرید بایننس کوین چیست؟

خرید بایننس کوین with Cash – خرید بیت کوین با Cash از طریق دستگاه خودپرداز ، و پس از آن ، آن را با بی ان بی معامله کنید. این روش مناسبی نیست. خرید بایننس کوین با کارت اعتباری / بدهی – یکی از شناخته شده ترین روش ها برای خرید بی ان بی ، البته کمی از طرف گران قیمت. بایننس کوین را با حواله بانکی بخرید – از نظر هزینه راحت و معقول ، اما نسبتاً کند است. بایننس کوین را با بیت کوین بخرید – به سادگی بیت کوین را با بایننس کوین معامله کنید. خرید بایننس کوین با PayPal – سریع و کارآمد ؛ با این وجود ، دسترسی بسیار محدودی بستگی به محل زندگی شما دارد.

راه های دیگر خرید بایننس کوین

روش های ذکر شده قبلی راحت ترین و مقرون به صرفه ترین خرید بایننس کوین و تجارت بی ان بی در سیستم عامل های مختلف است. اکنون ، پس از مطالعه این راهنما ، شما بیش از هر زمان دیگری برای خرید بی ان بی و سرمایه گذاری در نشانه های دیگر آمادگی دارید. ما این راهنما را با برخی گزینه های کمتر شناخته شده می توانیم برای خرید بایننس کوین استفاده کنیم.

صرافی های نظیر به نظیر (P2P) – اینها خدماتی هستند که فروشندگان و خریداران اشکال دیجیتالی پول را به هم متصل می کنند. به جای اعتماد به صرافی ، می توانید مستقیماً از یک شخص خرید کنید. با این حال ، اطمینان حاصل کنید که یکپارچگی آنها را از طریق بررسی ها و سابقه معاملات بررسی کرده اید. P2P نه تنها راحت و همه کاره است بلکه کاملا مقرون به صرفه است.
از آنجا که رمزهای بایننس کوین از قبل استخراج شده اند ، نمی توانید آنها را از طریق یک چرخه استخراج به دست آورید. ما همچنان اطلاعات و اخبار بیشتری راجع به بی ان بی دریافت می کنیم ، این راهنما را به روز می کنیم. این اطمینان می دهد که راهنمای ما در هر لحظه به روز است و می توانید برای کسب اطلاعات در مورد سرمایه گذاری در رمزهای بی ان بی و سایر ارزهای رمزپایه نیز به آن اعتماد کنید.