You are currently viewing استخدام در تورنتو کانادا ، شرایط استخدام کار در تورنتو

استخدام در تورنتو کانادا ، شرایط استخدام کار در تورنتو

استخدام کار در تورنتو ، استخدام در تورنتو کانادا ، شیوه و روش و شرایط استخدام کاری تورنتو کانادا ، راهنمای کامل استخدام در تورنتو ، مشاغل مختلف و درخواست شغلی به همراه رزومه نویسی و درخواست همکاری در تورنتو کانادا.

شما به تازگی به تورنتو نقل مکان کرده اید، شاید از کشور یا منطقه دیگری در کانادا. تسویه حساب فرآیند پر زحمتی بود، اما بالاخره آن را انجام دادید، و اکنون می‌پرسید: «بهترین راه برای جستجوی کار چیست؟»

استخدام در تورنتو کانادا ، استخدام کار در تورنتو

خوب، همه چیز با جمع آوری تمام اطلاعات مهمی که نیاز دارید و به خوبی آماده شدن برای آنچه در آینده است شروع می شود. به طور خلاصه، درک کنید که برای کار در تورنتو، به مجوز کار و شماره اجتماعی نیاز دارید. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، زمانی را برای آشنایی با شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا اختصاص دهید، سپس در مورد مجوزهای کار بیشتر بدانید.

در مرحله بعد، روی رزومه/CV خود کار کنید. مطمئن شوید که می‌تواند استانداردهای کانادا را برآورده کند. همچنین باید تسلط خود را بر زبان انگلیسی یا فرانسوی تقویت کنید زیرا این دو زبان رایج ترین زبان های ارتباطی در تورنتو هستند. در بخش‌های بعدی، درباره نحوه یافتن شغل در تورنتو، از رزومه‌ها و سپس بازار کار تورنتو، پلتفرم‌ها/تبلیغ‌های شغلی که باید مراقب آنها باشید و خیلی چیزهای دیگر، بیشتر توضیح خواهیم داد.

چگونه می توانم رزومه خود را ارتقا دهم تا شانس خود را برای یافتن شغل در تورنتو افزایش دهم؟

در حالی که تورنتو فرصت های شغلی زیادی دارد، خوب است به خاطر داشته باشید که افراد حرفه ای مانند شما نیز به دنبال مشاغل مشابه هستند. برای برجسته شدن و افزایش شانس خود، رزومه شما باید متقاعد کننده باشد. بعد از هر نقطه عطف کاری، تغییر مسئولیت ها، ارتقای شغلی یا گواهینامه جدید، اگر رزومه خود را به روز کنید، بیشتر به نفع شماست. به همین ترتیب، اگر مهارت‌های جدیدی کسب کرده‌اید یا پروژه‌ای را در حال تکمیل دیده‌اید، باید در این سند نشان داده شود.

متأسفانه، برخی از استخدام‌کنندگان تورنتو مشتاق خواهند بود تا قبل از اینکه برای نقش‌ها در نظر گرفته شوید، نوعی تجربه کار در کانادا را در رزومه خود مشاهده کنند، به‌ویژه آنهایی که بالاتر از موقعیت‌های ابتدایی هستند. یکی از راه های پیمایش در چنین موقعیتی این است که به طور موقت شروع به کار کنید. پس از چند ماه، اگر کارفرما تحت تأثیر پتانسیل شما قرار بگیرد، احتمالاً شما را استخدام خواهد کرد. علاوه بر این، تجربه کاری محلی را به دست خواهید آورد. اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آنچه باید در مورد بازار کار تورنتو برای استخدام بدانید

در اواخر سال گذشته، نرخ بیکاری کانادا به کمترین میزان خود در نزدیک به 9 سال گذشته رسید. تنها در انتاریو، اشتغال با بیش از 137900 شغل جدید افزایش یافته است. علاوه بر این، برای بیش از دو سال، نرخ بیکاری انتاریو کمتر از میانگین ملی این کشور باقی مانده است. این، همراه با این واقعیت که تورنتو قطب اقتصادی این کشور است، به این معنی است که بخش‌های مختلف اقتصادی در حال حاضر در تورنتو خوب عمل می‌کنند و احتمالاً از آن‌ها شغل پیدا می‌کنید. درصد زیادی از مشاغل موجود تمام وقت و در بخش هایی هستند که نرخ های بالاتر از میانگین پرداخت می کنند.

برخی از این بخش های پر رونق برای استخدام تورنتو عبارتند از:

  • صنعت مالی
  • فن آوری
  • مراقبت های بهداشتی
  • غذا و نوشیدنی
  • علوم زیستی

بر اساس گزارش گلوبال نیوز کانادا، در اوایل سال جاری، مشاغل زیر به عنوان برخی از پرتقاضاترین مشاغل در سراسر کانادا معرفی شدند:

  • کارگر عمومی
  • نماینده فروش
  • حسابدار
  • مدیر پروژه مهندسی
  • تحلیلگر کسب و کار
  • نماینده خدمات مشتریان
  • مدیر پروژه فناوری اطلاعات
  • مدیر حساب
  • مهندس نرم افزار
  • اپراتورهای لیفتراک

چیز دیگری که ممکن است علاقه مند به دانستن آن باشید، نرخ حداقل دستمزد عمومی است. در انتاریو، 14.00 دلار کانادا در ساعت است. با این حال، دانشجویان، کارگران خانه، راهنمایان ماهیگیری و شکار، و پیشخدمت‌های مشاغلی که الکل می‌فروشند، حداقل دستمزد متفاوتی دارند.اگرچه بازار کار تورنتو امیدوارکننده به نظر می رسد، فراموش نکنید که بازار کار نیز بسیار رقابتی است. بنابراین، قبل از انجام اولین حرکت، مراقب باشید که به خوبی آماده باشید.

آگهی های شغلی را از کجا پیدا کنم؟

قبل از درخواست ویزای کار، باید چند شرکت را در بخش خود پیدا کنید و در مورد موقعیت های موجود با آنها ارتباط برقرار کنید. برای افزایش شانس خود برای در نظر گرفتن یک موقعیت، مهارت های شبکه خود را به حداکثر برسانید و سعی کنید با کارفرمای احتمالی خود پیوندهای حرفه ای محکمی برقرار کنید. سعی کنید راه‌هایی بیابید تا به آنها بفهمانید که برنامه‌هایی برای نقل مکان به کانادا دارید و به فرصتی که در انتظار شماست علاقه دارید. یکی از راه‌های یافتن کارفرمای بالقوه خود این است که از طریق تابلوهای کار آنلاین محبوب در کانادا بروید.

تابلوهای کار

مثالها عبارتند از:

JobBank – JobBank هیئت شغلی رسمی دولت کانادا است. در وب سایت، اطلاعات دقیقی در مورد الزامات هر موقعیت در دسترس، چشم انداز، روند شغلی و غیره پیدا خواهید کرد. Indeed – Indeed در تورنتو محبوب است همانطور که در شهرهای دیگر در سراسر جهان محبوب است. هر هفته صدها شغل موجود در وب سایت اضافه می شود. Monster – Monster یک وب‌سایت جامع است که در آن توصیه‌های شغلی، منابع را پیدا می‌کنید و می‌توانید رزومه خود را در حالی که منتظر استخدام‌کنندگان احتمالی هستید، پست کنید.

سایر موارد عبارتند از:

مشاغل تورنتو
ورکوپلیس
الوتا
مشاغل داغ در کانادا
سازنده شغل

سازمان های اجتماعی و خدمات اجتماعی

برای استخدام در تورنتو کانادا ، راه دیگر برای اصلاح جستجوی شغلی خود این است که با سازمان های اجتماعی و خدمات اجتماعی مستقر در تورنتو که برای کمک به تازه واردان اختصاص داده شده اند، ارتباط برقرار کنید. در اینجا، شما نه تنها در کارگاه های مرتبط با بازار کار و زندگی در تورنتو شرکت خواهید کرد، بلکه مهارت های جدیدی را از دیگر متخصصان نیز خواهید دید.

کارت های شغلی

به منظور کمک به کارگران ماهر خارجی که در جستجوی فرصت های شغلی هستند، در تورنتو، دولت انتاریو با سازمان های نظارتی برای ارائه کارت های شغلی همکاری کرده است. در این کارت ها، اطلاعاتی در مورد فرآیند ثبت نام، الزامات زبان، وضعیت بازار کار، و بسیاری موارد دیگر در مورد نحوه کار در تورنتو پیدا خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مهاجرت انتاریو مراجعه کنید.
کنسرسیوم آژانس هایی که به متخصصان آموزش دیده بین المللی خدمت می کنند (CASIP)

CASIP دوره های زبان، کارگاه ها و سایر اشکال کمک را به تازه واردانی که به دنبال کار در تورنتو و مناطق اطراف آن هستند، ارائه می دهد. این برنامه ها بخش های مختلفی از حسابداری، مالی و فروش گرفته تا مهندسی، مدیریت بازرگانی، منابع انسانی و بسیاری دیگر را پوشش می دهند. علاوه بر کسب دانش در مورد چگونگی جستجوی شغل در تورنتو، شما همچنین فرصتی برای شبکه سازی خواهید داشت.

در نتیجه

این مقاله را به عنوان راهنمای مختصری در مورد هر چیز مهمی که می خواهید در مورد چگونگی یافتن شغل در تورنتو بدانید، در نظر بگیرید. به طور خلاصه، خود را با شرایط مهاجرت آشنا کنید، بازار کار را درک کنید و سپس روی رزومه خود کار کنید. پس از آماده شدن، جستجوی خود را شروع کنید. در صورت امکان، تمام پلتفرم های موجود را که ذکر کردیم به حداکثر برسانید. فراموش نکنید که بهترین مهارت های شبکه خود را نیز به کار بگیرید. بیش از هر چیز دیگری، راه هایی برای برجسته شدن پیدا کنید تا از رقابت سخت جان سالم به در ببرید.