You are currently viewing استخدام در کانادا ، شرایط شغلی در کانادا ، چطور استخدام شویم

استخدام در کانادا ، شرایط شغلی در کانادا ، چطور استخدام شویم

استخدام در کانادا ، شرایط شغلی در کانادا ، چطور استخدام شویم ، شرایط استخدام در کانادا ، بسیاری از اتباع خارجی به کانادا به عنوان سرزمین فرصت ها نگاه می کنند و امیدوارند که زندگی راحت خود و خانواده خود را تضمین کنند. یکی از نگرانی های عمده مشتریان ما نحوه یافتن کار در کانادا، استخدام در کانادا و شرایط شغلی است.

در حالی که یافتن کار در کانادا آسان نیست، اما ممکن است! در زیر ما مراحلی را که باید دنبال کنید تا بهترین استفاده را از جستجوی شغل در کانادا انجام دهید، ارائه کرده ایم. پیشنهاد شغلی از سوی یک کارفرمای کانادایی می تواند شانس شما را برای دریافت دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم به میزان قابل توجهی افزایش دهد. تحت اکسپرس اینتری، نامزدهایی که پیشنهاد شغلی دارند می‌توانند امتیاز بیشتری از سیستم رتبه‌بندی جامع (CRS) دریافت کنند. یک پیشنهاد شغلی همچنین یک معیار واجد شرایط بودن برای بسیاری از برنامه‌های نامزد استانی (PNP) است که با اکسپرس اینتری همسو هستند.

طبق گزارشی از آمار کانادا، بیش از یک چهارم نیروی کار کانادا را مهاجران تشکیل می دهند. با جمعیت سالخورده و کمبود قابل توجه نیروی کار، نیاز کانادا به کارگران ماهر بیشتر از همیشه است.

استخدام در کانادا

چه مشاغلی در کانادا مورد تقاضا هستند؟

طبق گزارش آژانس کاریابی چند ملیتی رندستاد، 15 شغل پرتقاضا در کانادا برای سال 2022 عبارتند از:

  • مدیر حساب کلیدی
  • توسعه دهنده
  • مدیر بازاریابی
  • پرستار ثبت نام شده
  • راننده
  • نماینده خدمات مشتری
  • جوشکار
  • مهندس
  • حسابدار
  • معمار ابر
  • مدیریت منابع انسانی
  • متخصص برق
  • مدیر پروژه فناوری اطلاعات
  • مهندس مکانیک
  • کارمندان حسابداری

اگر در یکی از این زمینه‌ها تجربه دارید، ممکن است مهارت‌های شما تقاضای زیادی داشته باشد!

شرایط استخدام در کانادا

اشتغال در کانادا در نوامبر 2021 بالاتر از سطح قبل از کووید 2021 بود و آن را به زمان خوبی برای کسانی که به دنبال فرصت های شغلی در این کشور بودند تبدیل کرد. در اینجا فهرستی از منابعی است که ممکن است در طول شکار شغل شما مفید باشد.

بانک کار کانادا: این ابزار می تواند به شما در جستجوی مشاغل ارسال شده توسط کارفرمایان در سراسر کانادا کمک کند. می توانید بر اساس مدارک و تجربه کاری خود با یک شغل مطابقت داشته باشید.مشاغل دولتی کانادا: پست های شغلی فعلی را با دولت کانادا پیدا کنید. استخدام دانشجویی: جستجوی فرصت های شغلی برای دانشجویانی که توسط دولت کانادا و کارفرمایان خصوصی فهرست شده است.
چگونه یک پیشنهاد شغلی جعلی را تشخیص دهیم

تقلب در پیشنهادهای شغلی به ویژه در دنیای مهاجرت در حال افزایش است. به عنوان یک شرکت حقوقی برتر مهاجرت در کانادا، اولویت ما این است که اطمینان حاصل کنیم که تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا مطمئن شویم مشتریانمان از اشتباه یا کلاهبرداری مانند پیشنهاد شغلی جعلی در طول سفر مهاجرت خود جلوگیری می کنند. اول از همه، شما باید بدانید که درخواست از کسی برای پرداخت یک شغل کانادایی یا نامه پیشنهاد شغلی غیرقانونی است. هر نامه پیشنهاد شغلی باید دارای سربرگ رسمی شرکت و حاوی اطلاعات تماس آنها باشد.

درخواست کار در کانادا

پنج مرحله زیر شما را در روند درخواست کار در کانادا راهنمایی می کند! رزومه یا C.V خود را به روز کنید. و نامه پوششی: رزومه که گاهی اوقات رزومه (CV) نامیده می شود، سندی است که حاوی جزئیاتی در مورد تحصیلات، دستاوردها و سابقه شغلی شماست. رزومه و نامه شما اغلب اولین چیزی است که یک کارفرما به آن نگاه می کند. مهم است که اولین تاثیر خوبی داشته باشید. رزومه شما باید شامل تمام تجربیات کاری مرتبط و همچنین دستاوردهایی باشد که به آنها افتخار می کنید، چه شخصی و چه حرفه ای. کاور نامه شما باید توضیح دهد که چرا برای این کار مناسب هستید.

کمک خواستن؟ راهنمای ایجاد رزومه کانادایی را بررسی کنید. تحقیق: مدتی را صرف تحقیق در مورد شرکت هایی کنید که فکر می کنید دوست دارید در آنها کار کنید. می‌توانید از وب‌سایت‌های آن‌ها دیدن کنید تا از فرهنگ شرکت ایده بگیرید و از فرصت‌های شغلی مطلع شوید. از رسانه های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید: هنگامی که به درستی استفاده می شود، رسانه های اجتماعی یک ابزار شبکه قدرتمند است که می تواند به شما در جستجوی شغل کمک کند.

از طریق این لینک، می توانید شرایط شغلی در کانادا و نحوه استخدام را ببینید.

مراجع: مراجع قوی به کارفرمایان کمک می کند تا درباره شما و سابقه شغلی شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. این می تواند منبع ارزشمندی در هنگام کاریابی باشد. درخواست از کارفرمایان قبلی در کشور خود برای ارائه ارجاعات می تواند به شما کمک کند تا در کانادا شغلی پیدا کنید. پیگیری: در یک بازار کار رقابتی، چک کردن با کارفرما و نشان دادن اشتیاق برای کار می تواند شما را متمایز کند. شما می توانید پس از ارسال رزومه خود برای نشان دادن علاقه خود و همچنین پس از مصاحبه از توجه آنها تشکر کنید.

خدمات استخدامی کانادا

برای شروع آماده اید؟ تیم واجد شرایط ما از متخصصان مهاجرت و اشتغال آماده کمک هستند. وقتی با Canadim ثبت نام می کنید، می توانید از این خدمات عالی استخدام کانادایی بهره مند شوید: راهنمایی و آموزش تهیه رزومه و نوشتن کاور لتر برای مقاصد استخدامی کانادا ممیزی و آموزش حضور در رسانه های اجتماع معرفی وب سایت های استخدامی کانادا

با وجود همه‌گیری مداوم که زندگی روزمره را در سرتاسر جهان مختل می‌کند، به دلیل ابتکارات مختلف جهانی‌شدن، هنوز در میان توده‌ها مثبت‌اندیشی رایج است. یکی از این نمونه‌ها، برنامه اقامت دائم مهاجر پسند کانادا است که به افراد ماهر در سراسر جهان اجازه می‌دهد بر اساس شایستگی و شایستگی خود در کانادا مستقر شوند.

با توجه به اینکه کل جهان هنوز با موارد کووید-19 در اواسط سال 2021 دست و پنجه نرم می کند، بزرگترین نگرانی تاثیر آن بر برنامه های مهاجرتی جهانی است. خوشبختانه، کانادا همچنان و در واقع در آینده نیز شانس مهاجرت خارجی ها به کانادا را افزایش می دهد. بخشی از آن را می توان به اصرار کانادا برای بهبود رشد اقتصادی خود از طریق پر کردن نیازهای نیروی کار، افزایش نوآوری و موارد دیگر نسبت داد. یکی دیگر از دلایل قابل توجه کاهش محبوبیت ایالات متحده آمریکا به عنوان مقصد محبوب به دلیل قوانین و مقررات سختگیرانه و سفت و سخت مهاجرتی است.

در واقع، کانادا از طریق گزینه ها و فرصت های متعدد از ساکنان دائمی جدید بیشتری استقبال کرده است. طبق برنامه مهاجرتی 2021-2023، کانادا احتمالاً در سال 2021 پذیرای بیش از 4 میلیون خارجی خواهد بود.

5 دلیل رایج برای مهاجرت شغلی برای استخدام در کانادا در سال 2022

شغلی امیدوارکننده، کیفیت زندگی مناسب، تحصیلات در سطح جهانی و مقرون به صرفه، فرصت های متنوع، و نگرش استقبال از تازه واردان، کانادا را به محبوب ترین گزینه در میان متقاضیان مهاجرت و اقامت تبدیل کرده است. جدای از آن، چندین دلیل دیگر وجود دارد که قطعاً شما را ترغیب می کند که به دنبال مشاوران قابل اعتماد روابط عمومی کانادا باشید و سفر مهاجرت خود را آغاز کنید.

برخی از این دلایل واضح در زیر آورده شده است:

موضع استقبال دولت کانادا از مهاجران: بر اساس منابع مشهور، هجوم مهاجران از 20 سال گذشته بین 2.2 تا 2.6 لک در سال بوده است. در واقع، دولت کانادا قصد دارد تا 3 سال آینده حدود 12 میلیون نفر از ساکنان دائم جدید را دعوت کند. این بدان معناست که شما شانس خوبی برای مهاجرت به کانادا دارید، مشروط بر اینکه تمام معیارهای واجد شرایط بودن را داشته باشید.

انبوهی از فرصت‌های شغلی: اگرچه سال 2020 برای کانادا با اقتصاد رو به کاهش، سال پر فراز و نشیبی بود، اما در نهایت همه چیز در این سال به سرعت بالا می‌رود، مخصوصاً از نظر اشتغال و افزایش فرصت‌های تجاری. در حال حاضر مشاغل متعددی در صنایع مختلف مانند تولیدی، غذایی، خرده فروشی، ساخت و ساز، آموزش، حمل و نقل و غیره در حال ایجاد است. همچنین بخش فناوری با برنامه های فراگیر دولت از طریق سرمایه گذاری و حمایت در حال رشد است. این به معنای افزایش تقاضا برای کارگران فناوری و به نوبه خود فرصت های شغلی بیشتر است.

سیستم آموزشی با کیفیت بالا: کانادا به خود می بالد که یکی از بهترین ارائه دهندگان آموزش در جهان است و میزبان برخی از دانشگاه های برتر مانند دانشگاه تورنتو، دانشگاه بریتیش کلمبیا، دانشگاه مک گیل، دانشگاه مک مستر و غیره است. همچنین، رویکرد عملگرایانه به تدریس، دسترسی آسان به برنامه مورد نظر، برنامه درسی مبتنی بر کارآموزی و بسیاری عوامل دیگر، کانادا را به مطلوب ترین مکان برای مطالعات بین المللی تبدیل می کند.

جامعه ای فراگیر از نظر فرهنگی متنوع: کانادا با سیاست های مهاجرتی مترقی و اقتصاد رو به رشد خود، از 5 سال گذشته تاکنون بیشترین جستجو را برای آینده ای بهتر داشته است. از آنجایی که تعداد زیادی از مردم از کشورهای مختلف به کانادا مهاجرت کرده اند و در آن ساکن شده اند، کانادا به مرکز ترکیبی برای فرهنگ ها، پیشینه های اخلاقی، مذاهب و میراث مختلف تبدیل شده است.

سیستم مراقبت های بهداشتی همگانی: یکی از جذاب ترین عوامل برای مهاجرت خارجی ها به کانادا، مراقبت های پزشکی جهانی است که برای تک تک افراد مقیم و شهروند ارائه می شود. هر استان در کانادا برنامه مراقبت های بهداشتی خاص خود را دارد که امکانات و خدمات مراقبت های بهداشتی را به ساکنان ارائه می دهد. سیستم مراقبت های بهداشتی دارای بودجه مالیاتی است و برای هر شهروند یا مقیم دائم با کارت بیمه مراقبت های بهداشتی در دسترس است.

4 روش برتر برای مهاجرت به کانادا:

با دلایل ذکر شده در بالا و گسترش برنامه های جدید، برنامه های مهاجرتی کانادا در چند سال گذشته جذابیت قابل توجهی پیدا کرده است. همچنین، افزایش دسترسی به مشاوران ویزای روابط عمومی کانادا، درهای مهاجرت به کانادا را به روی بسیاری از افراد بالقوه و خانواده های آنها در سراسر جهان باز کرده است. در واقع، گزینه های زیادی برای یک فرد یا حتی خانواده اش برای مهاجرت دائمی به کانادا وجود دارد. در زیر 4 روش برتر که از طریق آنها می توانید به راحتی به کانادا مهاجرت کنید آورده شده است: اکسپرس انتری: یکی از محبوب ترین برنامه های مهاجرت، این جریان برای هر کارگر ماهر یا تاجر در سراسر جهان و همچنین برای افرادی با حداقل یک سال سابقه کار در کانادا قابل اجرا است. از یک سیستم رتبه بندی جامع استفاده می کند که در آن نامزدها بر اساس چندین فاکتور مانند سن، شغل، سابقه کار خارجی، تجربه کار کانادایی، تحصیلات، زبان و موارد دیگر امتیاز دریافت می کنند.

2. برنامه نامزدهای استانی: این جریان برای نامزدهایی که مشتاق کار و زندگی در یک استان یا منطقه خاص هستند مناسب است. واجد شرایط بودن بر اساس مهارت های فردی، تحصیلات و تجربه کاری یک فرد تعیین می شود. هر استان برنامه مهاجرتی خاص خود را دارد که بر اساس نیاز اقتصادی و جمعیتی استان طراحی شده است. شما می توانید از طریق یک فرآیند مبتنی بر کاغذ تحت یک جریان ورودی غیر اکسپرس یا با دریافت «اعلان علاقه» از استان مربوطه به نمایه اکسپرس انتری خود درخواست دهید.

3. برنامه ویزای راه اندازی: دولت کانادا مشتاقان امیدوار کننده در سراسر جهان را تشویق می کند تا کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی و توسعه دهند. برای واجد شرایط بودن برای این برنامه، باید یک تجارت واجد شرایط داشته باشید، از یک نهاد تعیین شده پشتیبانی دریافت کنید، به زبان (انگلیسی یا فرانسوی) مسلط باشید و بودجه کافی داشته باشید.

4. مجوز تحصیل: همانطور که قبلا ذکر شد، سیستم آموزشی کانادا کارآمدترین و بهترین در بین سایر کشورها است و پس از ایالات متحده و بریتانیا در رتبه سوم جهان قرار دارد. دانشجویانی که مایل به تحصیل در کانادا هستند می توانند این برنامه را انتخاب کنند و حتی بر اساس طول برنامه تحصیلی خود برای یک دوره زمانی مشخص مجوز کار دریافت کنند.

انتخاب بهترین مشاور استخدام در کانادا

برای استخدام در کانادا و دریافت شغل در حالی که دلایل متعددی وجود دارد که شما را ترغیب می کند به سمت استقرار دائمی در کانادا حرکت کنید، چالش برانگیزترین بخش یافتن یک مشاور ویزای روابط عمومی کانادا قابل اعتماد و قابل اعتماد است که می تواند در کل سفر درخواست روابط عمومی شما به شما کمک کند.

تصویر از : TRITONCANADA