You are currently viewing بهترین روش برای تبدیل ارز اتریوم به تومان

بهترین روش برای تبدیل ارز اتریوم به تومان

روش تبدیل ارز اتریوم به تومان چیست؟ چه اتریوم را از طریق استخراج کسب کرده باشید و چه اتریوم خریداری کرده اید ، ممکن است زمانی پیش بیاید که بخواهید مقداری از انباشت خود را با تومان ایران پرداخت کنید. نمی توانم شما را سرزنش کنم. گاهی اوقات شما باید قبض ها را پرداخت کنید و اکثر مشاغل رمزنگاری را به عنوان ارز قبول نمی کنند.

ساده ترین و ارزان ترین راه فروش اتریوم استفاده از صرافی با جفت شدن ETH / دلار است. در این مقاله کوتاه ، شما را در فرآیند فروش در سه مورد از محبوب ترین صرافی هایی که برای فروش اتریوم استفاده شده است ، مرور می کنم.

کوین بیس ، روش تبدیل ارز اتریوم به تومان

روش تبدیل ارز اتریوم به تومان ، کوین بیس ساده ترین پلتفرم فروش اتریوم در است. آنها رابط های وب و موبایل دارند که می توانید از آنها برای فروش استفاده کنید ، اما من فقط قصد دارم پلت فرم وب را در اینجا پوشش دهم. مراحل فروش در برنامه تلفن همراه تقریباً یکسان است. ابتدا یک حساب کوین بیس ایجاد کنید و اطلاعات حساب بانکی خود را وارد کنید. پس از آن ، شما باید اتریوم خود را از کیف پول فعلی خود به کیف پول کوین بیس خود ارسال کنید.

به برگه «حساب ها» بروید و روی دکمه «دریافت» کیف پول اتریوم خود ضربه بزنید. آدرس عمومی به شما نشان داده می شود که می توانید وجه خود را به آن بفرستید. پس از ارسال اتریوم به کیف پول کوین بیس ، روی برگه “Buy / Sell” کلیک کنید. سپس ، گزینه “Sell” را انتخاب کنید و مطمئن شوید که ارز شما روی اتریوم تنظیم شده است.

کوین بیس فروش اتریوم  و روش تبدیل ارز اتریوم به تومان

از آنجا می توانید مقدار اتریوم را برای فروش تعیین کنید و معامله خود را تأیید کنید. کوین بیس هنگام فروش به حساب بانکی ایالات متحده یا کیف پول دلار کوین بیس 1.49٪ شارژ می کند. فروش به یک حساب PayPal با هزینه 3.99٪ مواجه می شود.
جوزا جوزا مبادله دیگری است که می توانید برای فروش اتریوم خود به دلار آمریکا استفاده کنید. سیستم عامل کمی پیچیده تر از کوین بیس است و فقط در وب است. برای فروش اتریوم و تبدیل ارز اتریوم به تومان از طریق Gemini ، ابتدا باید یک نمایه ایجاد کنید و یک حساب بانکی را ضمیمه کنید. بعد ، از طریق برگه “TRANSFER FUNDS” در بالای صفحه به بخش سپرده ETH سیستم عامل بروید.

سپرده جوزا اتریوم

در اینجا ، یک آدرس عمومی به شما داده می شود که می توانید بودجه خود را به آن منتقل کنید. آدرس سپرده جوزا با استفاده از اتریوم در حساب خود ، روی گزینه ETH → دلار در زیر برگه “SELL” کلیک کنید. شما می توانید اتریوم خود را بفروشید همانطور که با ثبت سفارش یا برداشتن سفارش از روی کتاب ، ارز رمزنگاری شده دیگری را معامله می کنید.

فروش اتریوم در جمینی

جمینی برای تعیین هزینه ها هنگام تجارت اتریوم از یک برنامه هزینه استفاده می کند. این تعداد با توجه به حجم معاملات 30 روزه شما و اینکه آیا سازنده یا گیرنده هستید تعیین می شود. این هزینه ها از -0.1 to تا 0.25 range است. بعد از اینکه اتریوم خود را به تومان ایران معامله کردید ، می توانید آن را بدون هزینه اضافی به حساب بانکی خود برداشت کنید.

کراکن

برای فروش ارز اتریوم  و تبدیل به تومان  در کراکن ، یک بار دیگر باید یک حساب ایجاد کنید و به بانک خود متصل شوید. علاوه بر این باید با وارد کردن نام کامل ، تاریخ تولد ، کشور محل اقامت و شماره تلفن ، تأیید صحت ردیف 1 را دریافت کنید. پس از تأیید ، می توانید اتریوم خود را به کراکن منتقل کنید و به برگه “Funding” بروید. از آنجا ، فقط “Ether” را انتخاب کنید و آدرس جدیدی برای ارسال ارز خود ایجاد کنید.

سپرده کراکن اتریوم

مشابه Gemini ، می توانید سفارشی را ثبت کنید یا سفارشی را که قبلاً هنگام فروش ثبت شده است ، پر کنید. کراکن فروش اتریوم و تبدیل به تومان ایران هزینه های کراکن نیز با حجم معاملات 30 روزه و وضعیت سازنده / گیرنده محاسبه می شود. این هزینه ها معمولاً بین 0.00٪ و 0.26٪ است. اصطلاحات مختلفی برای تبدیل اتریوم به پول استفاده می شود ، از جمله:  فروش اتریوم به ریال ،اتریوم را به پول نقد تبدیل کنید ،تبدیل اتریوم به ارز رایج ،اتریوم را به واحد پول یا دلار ایران تبدیل کنید ،اتریوم را ب تومان تبدیل کنید

همه این شرایط به معنای دادن و دریافت اتریوم ، واریز ارز رایج در حساب بانکی شما و امکان صرف آن است. شما باید اتریوم را از طریق وب سایت های معتبر تجارت ارز دیجیتال تبدیل کنید. از آنجا که تجارت اتریوم بصورت آنلاین است ، باید مراقب باشید که فقط با سایت ها و صرافی های معتبر کار کنید. خطرات زیادی در خرید و فروش اتریوم از راه های دیگر وجود دارد که شخصاً مسئولیت آنها را بر عهده دارید. برخی از این خطرات عبارتند از:

  •     شخصی اتریوم از شما دریافت می کند اما هزینه آن را پرداخت نمی کند
  •     پرداخت کننده از کارت بانکی اجاره ای یا دزدیده شده شما پول به حساب شما واریز می کند
  •     خریدار اتریوم ادعا می کند که اتریوم از شما دریافت نکرده است و یا مبلغ کمتری از قرارداد را واریز نمی کند
  •     در ارسال اتریوم اشتباه کنید و اتریوم به آدرس اشتباه ارسال می شود

فروش ارز اتریوم و تبدیل به تومان

با در نظر گرفتن این خطرات دقت بیشتری در فروش اتریوم و دریافت ریال یا بالعکس خواهید داشت. مراحل وجه نقد اتریوم در همه این موارد تفاوتی ندارد:     فروش اتریوم استخراج شده ،کم و بیش اتریوم هایی که از سایت های پولی دریافت می کنید را بفروشید،مقادیر مختلف اتریوم را که شخصی برای شما هدیه ارسال کرده بفروشید ،مقادیر مختلف اتریوم را که از وب سایت های خرید و فروش اتریوم دریافت کرده اید به فروش برسانید

فرقی نمی کند که کیف پول اتریوم در چه کیف پول باشد ، چه از کیف پول آنلاین استفاده کنید و چه کیف پول نرم افزاری یا سخت افزاری ، روش نقد شدن اتریوم یکسان است.

روند نقد شدن اتریوم و دریافت پول

برای خرید و فروش اتریوم ، مراحل مختلفی در صرافی ها و سایت های خرید و فروش وجود دارد. قبل از شروع به مراحل ، مطمئن شوید که اتریوم شما قابل فروش است. حداقل مبلغ خرید به طرف معامله شما بستگی دارد. شما باید به شرایط و قیمت معامله توجه کنید. به طور کلی ، شما معمولاً باید این مراحل را طی کنید: صرافی یا سایتی مناسب پیدا کنید – سایت های ارز دیجیتال یا صرافی هایی را که از قبل می دانید در Google جستجو کنید یا آنها را بررسی کنید ، قیمت و شرایط معامله را ببینید و صحیح را انتخاب کنید.

اطمینان از معامله – به سایت بگویید یا اینکه خریدار اتریوم است یا خیر ، رد و بدل کنید. بعضی اوقات صرافی های آنلاین فقط فروشنده هستند و خرید موقت نمی کنند. ثبت و احراز هویت سایت – پس از اطمینان از امکان انجام معامله ، در سایت مشترک شوید. همه مبادلات نیاز به احراز هویت دارند.  احراز هویت کامل – احراز هویت معمولاً شامل کارت عکس ملی ، کارت بانکی ، تلفن همراه و تأیید ایمیل و گاهی سلفی با کارت های مورد نظر است. ارسال درخواست فروش – این درخواست بسته به سایت متفاوت ارائه می شود.

ارسال به آدرس مقصد

اتریوم را به آدرس خریدار ارسال کنید – در این مرحله آدرس اتریوم را از صرافی دریافت کرده و وارد کیف پول خود می شوید و مقدار اتریوم مورد نظر برای فروش را به آدرس خریدار ارسال می کنید. فقط باید در مورد کمکی که به دیگران می کنید بیشتر از دیگران تبعیض قائل شوید. اگر متوجه شدید موجودی شما کم است ، باید درخواستی را که به صرافی ارسال کرده اید تغییر دهید یا به صرافی بگویید که مبلغ ارسالی کمتر خواهد بود. منتظر تأیید معامله باشید – معمولاً تأیید کامل معامله از 10 دقیقه تا 30 دقیقه متفاوت است.