You are currently viewing آموزش نحوه تبدیل بیت کوین به دلار در صرافی آنلاین

آموزش نحوه تبدیل بیت کوین به دلار در صرافی آنلاین

چطور بیت کوین را در صرافی های آنلاین به دلار تبدیل کنیم؟ در ادامه روند تبدیل بیت کوین در صرافی را به طور کامل آموزش می دهیم. برای تبدیل بیت کوین خود به ارز فیات می توانید از طریق صرافی های ارز دیجیتال این کار را انجام دهید.

قبل از اینکه به روش ها و سیستم عامل های خاصی که می خواهیم برای تبدیل بیت کوین به دلار در صرافی استفاده کنیم ، بپردازیم ، مراحل طبیعی را طی کنیم.

مشخص کنید که از کدام واحد ارزی می خواهید پول نقد کنید

اگر در ایالات متحده هستید ، احتمالاً قصد ندارید بیت کوین خود را به یورو (یورو) یا پوند استرلینگ (GBP) بفروشید. این مهم است ، زیرا برخی از سرویس ها از دلار آمریکا پشتیبانی نمی کنند. هک ، برخی صرافی ها به هیچ وجه از ارز فیات پشتیبانی نمی کنند.این بدان معناست که اولین کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید کدام شکل از پول را برای بیت کوین خود قبول خواهید کرد.

یک حساب ارز رمزنگاری شده در یک سیستم فروش ایجاد کنید

 

اکنون که دانستید کدام ارز را در ازای ارز رمزنگاری شده خود می خواهید ، وقت آن است که در سیستم عامل حساب خود را بسازید که به شما امکان فروش BTC خود را بدهد.این واضح است ، اما شما باید بررسی کنید که آیا سیستم عامل ارزی با ارز تعیین شده در مرحله 1 خالی می شود.ارزهای زیر از ارزهای مختلف فیات پشتیبانی می کنند و ما همه آنها را دوست داریم!هزاران سیستم عامل برای تبدیل بیت کوین به دلار در صرافی وجود دارد ، و آسانترین آنها ، صرافی ها و کارگزارانی مانند کوین بیس یا کوین ماما هستند. ثبت نام در کوین بیس بسیار ساده است – مانند ایجاد یک حساب کاربری در آمازون است!برخی از روش ها مانند فروش به دستگاه خودپرداز بیت کوین یا دوست خود در جلسه بیت کوین به هیچ وجه به حساب احتیاج ندارند.

 

سکه های خود را به پلتفرم ها منتقل کنید

 

اکنون که حساب شما ایجاد شده است ، باید دارایی های رمزنگاری شده خود را در صرافی واریز کنید. دکمه “سپرده” یا “فروش” را بزنید. ه شما یک آدرس کیف پول و / یا یک کد QR ارائه می شود.آن را در کیف پول بیت کوین خود اسکن کرده و مقدار سکه هایی را که می خواهید بفروشید ارسال کنید.

 

در اینجا نحوه تبادل بیت کوین به دلار در صرافی کراکن را شرح خواهیم داد

تبدیل بیت کوین به دلار در صرافی

دلیل مبادله بیت کوین با دلار آمریکا می تواند زیاد باشد اما به عنوان چند مثال ممکن است بخواهید دلار خود را به یک حساب بانکی بردارید یا ارز دیجیتال رمزپایه دیگری بخرید. صرافی کراکن یکی از امن ترین ارزهای رمزپایه است و اخیراً آنها مجوز بانک ایالات متحده برای تبدیل بیت کوین به دلار در صرافی را دریافت کرده اند. با کراکن ثبت نام کنید،وارد شوید و بیت کوین را به کراکن واریز کنید،در کراکن بیت کوین را به USD تبدیل کنید،دلار آمریکا را از صرافی کراکن به حساب بانکی برداشت کنید

چگونه می توان با صرافی کراکن  برای تبدیل بیت کوین به دلار در صرافی حساب ایجاد کرد؟ ثبت نام در صرافی کراکن یک فرآیند ساده است. برای رفتن به کراکن روی لینک ما کلیک کنید.پس از حضور ، روی “شروع به کار” کلیک کنیدوارد شوید و بیت کوین را به کراکن واریز کنیدوقتی یک حساب با صرافی کراکن ایجاد کردید ، باید وارد سیستم شوید و بیت کوین را به حساب خود واریز کنید.ابتدا بر روی Funding در فهرست سرصفحه کلیک کنید. در تصویر زیر ، مربع قرمز رنگی را مشاهده می کنید که باید روی آن کلیک کنید.

هنگامی که بر روی سپرده کلیک کنید تصویر بعدی را مشاهده خواهید کرد. از اینجا ، می خواهید “ایجاد آدرس جدید” را کلیک کنید همانطور که در تصویر زیر با رنگ قرمز مشخص شده است. مراحل ساده را برای ایجاد آدرس واریز بیت کوین به کیف پول صرافی کراکن خود دنبال کنید.

 

چگونه بیت کوین را با دلار در دلار کراکن مبادله کنیم؟

بنابراین ، اکنون احتمالاً بیت کوین به حساب صرافی کراکن خود واریز شده و می خواهید آنها را با دلار مبادله کنید. چگونه می توانید بیت کوین خود را به دلار در صرافی کراکن مبادله کنید؟ ابتدا بر روی Trade در فهرست سرصفحه کلیک کنیددر اینجا ، می خواهید مراحل زیر را انجام دهید ،مطمئن شوید که جفت ارزی مناسبی در بخش “بازار” دارید. برای بیت کوین / دلار آمریکا علامت تیکر باید XBT / USD باشد مانند تصویر زیر. سپس بر روی سفارش جدید کلیک کنید، روی simple کلیک کنید ،روی فروش کلیک کنید ،مقدار XBT (بیت کوین) را برای فروش وارد کنید،سفارش محدود یا سفارش بازار را انتخاب کنید،روی “فروش XBT به دلار آمریکا” کلیک کنید

چگونه USD را از حساب صرافی کراکن خود برداشت کنیم؟

 

اگر می خواهید USD خود را از حساب صرافی کراکن خود برداشت کنید ، باید مراحل زیر را انجام دهید. در فهرست سرصفحه به Funding بروید،USD را جستجو کرده و بر روی Withdraw کلیک کنید، بین SWIFT یا Etana Custody یکی را انتخاب کنید، مشخصات بانك خود را وارد كرده و مراحل را طبق راهنمای صرافی کراکن دنبال كنید.می توانید حد برداشت روزانه و هفتگی خود را در سمت راست مشاهده کنید. این به سطح تأیید شما در صرافی کراکن بستگی دارد.