You are currently viewing تبدیل بیت کوین به ریال در صرافی فروش بیت کوین به صرافی

تبدیل بیت کوین به ریال در صرافی فروش بیت کوین به صرافی

برای تبدیل بیت کوین به ریال در صرافی و فروش بیت کوین به صرافی در این مقاله قصد داریم تا بهترین صرافی های فروش بیت کوین را بررسی کنیم تا با تبدیل بیت کوین به ریال و فروش بیت کوین خود در صرافی های مربوطه بتوانید ارز فیات دریافت کنید و به ریال تبدیل نمایید.

بهترین صرافی رمزنگاری شده برای فروش بیت کوین در ایالات متحده  و تبدیل آن به ریال در ایران سه مزیت اساسی را ارائه می دهد. اولین و مهمترین ، امنیت قوی با احراز هویت دو عاملی ، سردخانه و کیف پولهای امن یکپارچه است. دوم یک وب سایت و بستر کاربر پسند است. سوم ، آنها دسترسی به تجارت انواع ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین و اتریوم را فراهم می کنند. در ارزیابی و رتبه بندی صرافی ارزهای رمزنگاری شده ، ما بر صرافی سنتی مستقر و تحت نظارت در ایالات متحده و همچنین کارگزاران آنلاین مستقر در ایالات متحده متمرکز شده ایم که در حال گسترش هستند تا تجارت بیت کوین را در کنار معاملات سهام عادی (مانند خرید سهام اپل یا گوگل).

بهترین صرافی فروش بیت کوین و تبدیل به ریال

ترید استیشن به عنوان یک رهبر فناوری تجارت ، از معامله گران گاه به گاه از طریق بستر وب خود و از معامله گران فعال از طریق پلتفرم دسکتاپ برنده جایزه خود ، همه با معاملات  دلار سهام و ETF پشتیبانی می کند . از طریق آن می توانید فروش بیت کوین در صرافی را تجربه کنید. ترید استیشن کریپتو به شما امکان خرید ، فروش و تجارت بیت کوین ، litecoin ، ethereum ، بیت کوین پول نقد و XRP را می دهد. ترید استیشن کریپتو هم به مشتریان سازمانی و هم به مشتریان تفریحی پاسخ می دهد. بررسی کامل را بخوانید.

بهترین صرافی تبدیل بیت کوین به ریال

کویندر ژوئن سال 2012 تاسیس شد ، بزرگترین صرافی ارز رمزنگاری مستقر در ایالات متحده است که بیش از 20 میلیون کاربر را در خود جای داده است. کوین بیسبیشتر به دلیل وب سایت آسان برای استفاده و بستر تجارت رمزنگاری ، کوین بیس پرو شناخته شده است. کوین بیساز 14 ارز رمزپایه مختلف برای تجارت پشتیبانی می کند ، از جمله بیت کوین ، اتریوم و لایت کوین.

ای تورو

ای تورو برای معامله گرانی که به دنبال معاملات سهام کمیسیون و ETF هستند ، یک بستر کارآمد و دسترسی به تجارت کپی بسیار مناسب است. گفته می شود ، هزینه های پنهانی وجود دارد ، تحصیلات زیر سطح است و ای توروبه همان اندازه که کارگزاران سنتی سرمایه گذاری می کنند ، سرمایه گذاری نمی کند. پیشنهاد رمزگذاری ای توروشامل 16 سکه مختلف است. اگرچه هزینه های رمزنگاری ارزان است ، شما فقط می توانید دارایی های رمزنگاری خود را با یک کیف پول اختصاصی ای تورو برداشت کنید.

کراکن، بهتری گزینه برای فروش بیت کوین در صرافی و تبدیل به ریال

کراکن در سال 2011 تاسیس شد و با 18 ارز رمزنگاری شده مختلف از جمله monero (XMR) ، ripple (XRP) و dash (DSH) تجارت می کند.صرافی کراکن در حال حاضر یک بستر وب ارائه می دهد اما برنامه موبایلی ندارد.

بیت ترکس

بیت ترکس در سال 2014 در سیاتل ، واشنگتن تاسیس شد. اگرچه Bittrex یک سیستم عامل تلفن همراه یا دسک تاپ ارائه نمی دهد ، با این وجود بیش از 100 سکه قابل تجارت از جمله بیت کوین ، اتریوم و litecoin ارائه می دهد.

جمینی

جمینی در سال 2015 توسط دوقلوهای Winklevoss تاسیس شد ، یک صرافی دارایی و متولی دارایی دیجیتال است که برای افراد و موسسات ساخته شده است. جوزا به کاربران اجازه می دهد تا بیت کوین ، ethereum ، litecoin ، بیت کوین پول نقد و zcash و همچنین دلار جمینی را که خود نامگذاری می کند ، خریداری ، ذخیره و فروش کنند.

رابین هود

رابین هود کریپتو به کاربران امکان تجارت بیت کوین ، اتریوم ، بیت کوین پول نقد ، litecoin ، dogecoin ، ethereum classic و bitcoin SV را می دهد. ده سکه اضافی را می توان به لیست تماشا اضافه کرد. رابین هود کریپتو برای کاربرانی که دارایی های مختلفی را معامله می کنند بهترین گزینه را دارد. بررسی کامل را بخوانید

ترید استیشن

دفتر مرکزی آن در Plantation ، فلوریدا ، ترید استیشن یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به Monex Group، Inc ، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات مالی آنلاین ژاپن است (1). ریشه های ترید استیشن به سال 1982 برمی گردد ، زمانی که این شرکت با نام Omega Research تشکیل شد. سکوی پرچمدار ترید استیشناین شرکت در سال 1991 راه اندازی شد و ترید استیشن Group از سال 1997 تا 2011 یک شرکت فهرست شده NASDAQ بود ، تا اینکه توسط گروه Monex خریداری شد.

ترید استیشن  از یک ساختار قیمت گذاری ساده برخوردار است. موجودی حساب زیر 100000 دلار هزینه 0.50٪ سازنده و 0.50٪ هزینه اخذ کننده را پرداخت می کند. مانده موجودی حساب بیش از 100000 دلار هزینه سازنده را پرداخت نمی کند ، این مبلغ 0.25٪ یا 0.125٪ کارمزد را بر اساس اندازه حساب پرداخت می کند. با این نرخ کارمزد ، خرید 5000 دلار بیت کوین (BTC) مبلغ 5.00 دلار هزینه دارد.

کوین بیس ، بهترین سیستم فروش بیت کوین در صرافی

برای فروش بیت کوین در صرافی یا در صورت خرید بیت کوین از یک حساب ACH مرتبط ، متوسط ​​کارمزد 1.49 ~ است. اگر بیت کوین را با فروش ارز رمزنگاری شده دیگری که قبلاً در کیف پول کوین بیس خود نگه داشته اید (یا بالعکس) خریداری کرده اید ، میانگین کارمزد 0.50 ~ است. به عنوان مثال ، خرید 1000 دلار بیت کوین هزینه 15 دلار از حساب بانکی مرتبط را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در صورت دریافت بیت کوین و تبدیل آن به ریال در صرافی های ارز دیجیتال می توانید از طریق لینک ارتباط با ما در تماس باشید.