You are currently viewing نرخ حواله آزاد یورو ، حواله آزاد دلار در صرافی ها

نرخ حواله آزاد یورو ، حواله آزاد دلار در صرافی ها

نرخ حواله آزاد یورو ، نرخ حواله دلار ، حواله صرافی ، انواع نرخ آزاد دلار و یورو در بازار چقدر است؟ در ادامه قیمت ، نرخ انواع حواله ارزی یورو و دلار را بررسی می کنیم و توضیحات مختصری در مورد صدور انواع حواله ارزی خواهیم داد.

ارسال پول در سطح بین‌المللی ممکن است پرهزینه باشد، زیرا کارمزدهای پنهان و نرخ‌های ارز متغیر بر مبلغی که برای انتقال حواله ارزی یا پولی بین‌المللی خرج می‌کنید تأثیر می‌گذارد. انتقال حواله ارزی یا پولی بین‌المللی زمانی انجام می‌شود که پول به یک دوست، اقوام یا شرکتی در کشور دیگری به ارز و مقدار مشخص ارسال شود. ممکن است شامل مبادله ارز فیزیکی باشد یا نباشد، مثلاً اگر پول به صورت نقدی به گیرنده داده شود. این کار را می توان با استفاده از انواع موسسات مالی، شرکت های بین المللی انتقال حواله ارزی یا پولی، پلتفرم های آنلاین یا نمایندگان فردی انجام داد.

از سوی دیگر، حواله ارزی وایر بین المللی، انتقال الکترونیکی وجوه از حساب بانکی یک کشور به حساب بانکی کشور دیگر از طریق یک شبکه پرداخت الکترونیکی است. در این گونه نقل و انتقالات، تبادل فیزیکی پول نقد وجود ندارد. پرداخت ها به صورت الکترونیکی تسویه می شود. اکثر انتقالات وایر بین المللی از طریق شبکه سوئیفت با استفاده از کد سوئیفت انجام می شود که به نام BIC (کد شناسایی بانک) نیز شناخته می شود. SWIFT مخفف Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication می باشد.

SWIFT یک سیستم پیام رسانی است که به بانک های سراسر جهان اجازه می دهد تا به منظور پرداخت های فرامرزی به صورت ایمن و سریع به یکدیگر متصل شوند. حدود 11000 بانک عضو در 200 کشور و منطقه وجود دارد که بخشی از شبکه سوئیفت هستند.

کریدور حواله ارزی دلار و یورو چیست؟

کریدور حواله کانالی است که از طریق آن وجوه از یک کشور به کشور دیگر جریان می یابد. کریدورهای حواله بین ایالات متحده و مکزیک یا امارات متحده عربی و هند را در نظر بگیرید. راهروها خیابان های یک طرفه هستند، به این معنی که منابع مالی فقط یک طرفه جریان دارد. هند، چین، مکزیک و فیلیپین در صدر فهرست کشورهای دریافت کننده بیشترین حواله هستند. کشورهایی مانند آمریکا، آلمان، امارات متحده عربی (امارات)، عربستان سعودی و فرانسه، از سوی دیگر، خروجی زیادی از حواله دارند.

برخی از کشورها دارای کریدورهای خروجی و ورودی گسترده ای هستند. به عنوان مثال، کریدور حواله ایالات متحده – کاستاریکا از کریدور حواله کاستاریکا – ایالات متحده بزرگتر است. پولی که به کشورهای محل سکونت کارگران مهاجر بازگردانده می شود معمولاً به عنوان حواله گفته می شود. هر ساله صدها میلیارد دلار حواله به سراسر جهان ارسال می شود. بر اساس برآوردهای بانک جهانی، پیش‌بینی می‌شود که حواله‌های ارسالی به کشورهای در حال توسعه در سال 2022 به 630 میلیارد دلار برسد که 4.2 درصد نسبت به سال 2021 بیشتر است.

بیشتر بخوانید : حواله یورو به آلمان

نکات مهمی که هنگام ارسال پول به خارج از کشور باید در نظر بگیرید

نرخ تبدیل حواله آزاد

چه بخواهید برای خانواده در کشور دیگری پول بفرستید یا حواله‌های آزاد بانکی بین‌المللی انجام دهید، اگر صرافی انجام شود، تابع نرخ مبادله‌ای است که هر روز در نوسان است و در زمان انتقال محاسبه می‌شود. ارز خارجی فرآیند تبدیل یک ارز به ارز دیگر با نرخ تعیین شده ای است که به عنوان نرخ ارز خارجی شناخته می شود. نرخ تبدیل عملاً برای همه ارزها به دلیل نیروهای بازار عرضه و تقاضا در حال نوسان است.

بانک‌ها و ارائه‌دهندگان انتقال حواله آزاد ارزی یا پولی با اضافه کردن حاشیه به نرخ ارز میان‌بانکی یا بین بانکی (که توسط جستجوی Google تعیین می‌شود)، دریافت کارمزد انتقال یا ترکیبی از این دو، درآمد کسب می‌کنند. بسیاری از ارائه‌دهندگان انتقال حواله ارزی یا پولی ادعا می‌کنند که نرخ‌های ارز رقابتی را ارائه می‌کنند، اما وقتی هزینه‌ها جمع شد، ممکن است متوجه شوید که بیش از آنچه پیش‌بینی کرده‌اید خرج کرده‌اید.

قبل از ادامه تراکنش، از یک موتور جستجو برای یافتن نرخ متوسط ​​فعلی جفت ارز انتخابی خود استفاده کنید تا تعیین کنید که نرخ ارز منصفانه چقدر است. هنگام محاسبه نرخ تبدیل، بسته به ارائه‌دهنده انتقال حواله آزاد ارزی یا پولیی که انتخاب کرده‌اید، معمولاً نرخ ارزی که به شما پیشنهاد می‌شود نشان داده می‌شود. پس از پر کردن تمام اطلاعات مورد نیاز برای مبادله ارز خود قبل از تأیید، نرخ انتقال حواله ارزی یا پولی خود را مشاهده خواهید کرد. برخی از شرکت‌ها نرخ ارز متوسط ​​را در بازار ارائه می‌کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است نرخ‌های ارز بالا را ارائه دهند. برخی ممکن است به شما اجازه دهند نرخ مطلوبی را برای مدت زمان مشخصی قفل کنید تا نوسانات نرخ بر انتقال شما تأثیری نگذارد.

اگرچه نرخ ارز کارمزد نیست، اما هزینه انتقال حواله ارزی یا پولی است که باید در نظر گرفته شود. تعیین می کند که چه مقدار پول از طرف دیگر دریافت می شود یا چه مقدار پول باید داده شود تا اطمینان حاصل شود که گیرنده مبلغ مورد نیاز را دریافت می کند. مشتریان ممکن است تحت کارمزدهای پنهانی در قالب نرخ ارز مشخص قرار گیرند که نشان دهنده عدم شفافیت در ساختار هزینه حواله است.

هزینه های انتقال حواله آزاد دلار و یورو

هزینه های انتقال حواله آزاد  ارزی دلار و یورو می تواند از 0 تا 30 دلار و بالاتر باشد، بسته به ارائه دهنده خدمات انتقال حواله ارزی یا پولی، روشی که برای ارسال حواله های خود انتخاب می کنید، مقدار پولی که انتقال می دهید، نحوه پرداخت برای انتقال، نحوه دریافت پول، یا سرعت انتقال هنگام ارسال پول از طریق بانک، هزینه های انتقال گران است. علاوه بر این، برخی از بانک ها ممکن است برای حواله های وایر ورودی و خروجی کارمزد دریافت کنند.

برخی از ارائه دهندگان انتقال حواله آزاد ارزی یا پولی، درصدی از مبلغ ارسالی را دریافت می کنند، در حالی که برخی دیگر هزینه ثابتی را برای هر تراکنش دریافت می کنند، بدون هیچ کارمزد پنهان. برخی ممکن است در ازای نرخ‌های بد مبادله، هزینه‌های کمتری را دریافت کنند، یا ممکن است هیچ کارمزدی دریافت نکنند اما از تفاوت بین نرخ‌های پیشنهادی خود و نرخ متوسط ​​بازار سود ببرند. تحویل سریعتر همیشه با افزایش هزینه های انتقال همراه است. اگر آماده پرداخت هزینه انتقال بزرگتر هستید، گیرنده شما می تواند فورا وجوه را دریافت کند. در مقایسه با انتقال حساب بانکی یا کارت نقدی، پرداخت با کارت اعتباری هزینه بیشتری دارد. نقل و انتقالات نقدی مستقیم نیز سریع است، اما با هزینه های بیشتری همراه است.

برای جذب مشتریان، بسیاری از شرکت‌ها تخفیف‌ها، نرخ‌های ویژه و اولین نقل و انتقالات را بدون هزینه ارائه می‌کنند. خوشبختانه، چون بازار رقابتی است، دریافت بهترین نرخ ارز و پرداخت هزینه های پایین آسان تر است. در وب‌سایت‌های شرکت‌های تخصصی انتقال حواله ارزی یا پولی، می‌توانید از یک تخمین‌گر قیمت برای بررسی مجدد تخمین قبل از ارسال آن استفاده کنید.

سرعت انتقال

نقل و انتقالات بانکی داخلی می تواند تقریباً فوری باشد. با این حال، نقل و انتقالات بانکی بین المللی ممکن است بیشتر طول بکشد. نقل و انتقالات بانکی بین المللی معمولاً 1 یا 2 روز کاری طول می کشد اما بسته به عوامل مختلف می تواند تا 5 روز کاری نیز طول بکشد.

عوامل زیر سرعت انتقال حواله ارزی یا پولی بین المللی شما را تعیین می کند:

تبدیل ارز

حواله‌های بانکی بین‌المللی معمولاً نیاز به تبدیل ارز دارند و ممکن است بیشتر طول بکشد زیرا فرآیند تبدیل پول به ارز گیرنده زمان می‌برد. با این حال، همیشه به این معنی نیست که این فرآیند طولانی تر خواهد بود. همه چیز به ارائه دهنده بستگی دارد. به عنوان مثال، برخی به مشتریان اجازه می دهند تا انتقال را با ارز انتخابی گیرنده آغاز کنند. برخی دیگر با سایر مؤسسات مالی روابط دارند که آنها را قادر می سازد تا ارز را فوراً تبدیل کنند. همچنین، همه متخصصان انتقال حواله ارزی یا پولی مجموعه ای منحصر به فرد از ارزها را ارائه می دهند که برخی در گروه های ارزی خاص تخصص دارند در حالی که برخی دیگر طیف گسترده ای را ارائه می دهند. منابع و تجربه ارائه دهنده با ارز خارجی مورد نظر بر مدت زمانی که برای تبدیل جفت ارز شما طول می کشد تأثیر می گذارد.

بنابراین، زمان انتقال حواله ارزی یا پولی بین‌المللی برای رسیدن به محل دریافت‌کننده بستگی به شرکت انتقال حواله ارزی یا پولی دارد.

بررسی های امنیتی

وقتی صحبت از نقل و انتقال حواله ارزی یا پولی بین المللی می شود، هم مشتریان و هم بانک ها امنیت را در اولویت قرار می دهند. مشتریان می خواهند بدانند که پول آنها امن است و بانک ها نیز باید مطمئن شوند که وجوه امن است. هر موسسه بانکی بررسی های امنیتی خود را انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که جزئیات هر انتقال خارج از کشور صحیح است.

بانک ها و شرکت های انتقال حواله آزاد ارزی یا پولی نیز باید از قوانین و مقررات نهادهای حاکم محلی و بین المللی پیروی کنند، که ممکن است مستلزم بررسی های اضافی خارج از کنترل آنها باشد. این فرآیندها برای جلوگیری از کلاهبرداری انجام می شود. در حالی که این رویه ها و استانداردها برای اطمینان از جریان امن و مطمئن وجوه ضروری هستند، انتقال حواله آزاد ارزی یا پولی بین المللی را کند می کنند.

زمان انجام این بررسی‌های امنیتی در کشور متفاوت است و بستگی به مواردی دارد که هنگام پردازش پرداخت باید تأیید شود.

کشور مقصد

جایی که پول را ارسال می کنید، سرعت انتقال را تعیین می کند. ارسال پول با یکی از ارزهای پرمعامله، مانند دلار آمریکا یا یورو، سریعتر از ارسال پول با ارز ضعیف تر است. ممکن است یک روز کاری یا شاید چند دقیقه یا چند ساعت طول بکشد. اما با توجه به زمان پردازش در انتهای دریافت حواله و همچنین زیرساخت ها و مقررات بانکی کشور مقصد، ممکن است بیش از 5 روز طول بکشد. هر کشوری ساختارها و پروتکل های خاص خود را دارد که می تواند باعث طولانی تر شدن تراکنش شود.

روز انتقال

نقل و انتقالات بانکی بین المللی شامل جابجایی پول در مناطق زمانی است و هر موسسه مالی یک ضرب الاجل روزانه برای تکمیل درخواست های انتقال حواله ارزی یا پولی دارد. اگر درخواست انتقال خارج از ساعات کاری، در تعطیلات آخر هفته یا در تعطیلات رسمی انجام شود، تقریباً مطمئناً به تأخیر می انجامد. هیچ قطعیتی وجود ندارد که همه مؤسسات مالی درگیر بسته به کریدور حواله، همزمان عملیاتی شوند.

روش پرداخت

شرکت های انتقال حواله ارزی یا پولی به شما این امکان را می دهند که پرداخت خود را به روش های مختلفی از جمله انتقال حساب بانکی، کارت اعتباری، کارت نقدی، پول نقد و غیره تامین کنید. مدت زمان لازم برای رسیدن پول به مقصد گیرنده تحت تأثیر روش پرداخت است. برای مثال، انتقالی که توسط کارت اعتباری تامین می شود، نسبت به انتقالی که از طریق انتقال بانکی به ارائه دهنده انجام می شود، زمان کمتری می برد.

نوع انتقال

پردازش یک انتقال حواله آزاد  ارزی یا پولی بین المللی آنلاین بین 1 تا 5 روز کاری طول می کشد. اگر سرویس انتقال وجه نقد مانند Western Union یا MoneyGram را انتخاب کنید، وجوه در روز بعد برای جمع آوری گیرنده آماده است.

حواله بین بانکی

بسیاری از بانک ها در سراسر جهان شعبه های خارج از کشور دارند. زمان پردازش حواله بانکی به همان بانک در کشور دیگر سریعتر از ارسال پول به بانک دیگری است. به طور کلی، زمانی که دو مؤسسه مالی با یکدیگر رابطه ندارند، از یک بانک واسطه برای میانجی‌گری معامله استفاده می‌شود که این روند را طولانی می‌کند.

بیشتر بخوانید : حواله دلار کانادا

گزینه هایی برای انتقال حواله ارزی یا پولی بین المللی

بانک ها

حواله ارزی وایر بین المللی از طریق بانک شما ساده ترین گزینه است، اما ارزان ترین آنها نیست. به عنوان هزینه تراکنش، بانک ها کارمزد اولیه قابل توجهی را دریافت می کنند و اغلب یک حاشیه 3 تا 5 درصدی را به نرخ متوسط ​​بازار اضافه می کنند. ارزان ترین روش برای ارسال پول به خارج از کشور، پیش نویس بانکی، چک صندوق دار، و حواله ACH است. آنها امن هستند زیرا اگر چک ها یا پیش نویس ها به مقصد مورد نظر در کشور دیگری نرسند، قابل ردیابی هستند. با این حال، زمان بیشتری طول می کشد تا به دست گیرنده برسند.

بنابراین، اگر عجله ندارید، آنها ارزان ترین گزینه هستند. بانک‌ها همچنین دارای هزینه‌های پنهانی مانند کارمزد خبرنگار (کارمزد شخص ثالث) و کارمزد گیرنده هستند که شما یا بانکتان هیچ کنترلی روی آنها ندارید.

شرکت های انتقال حواله ارزی آزاد یا پولی

حواله آزاد یورو و دلار

شرکت های انتقال حواله ارزی یا پولی خدمات تخصصی تری ارائه می دهند و به دلیل سربار کمتر، عموماً نسبت به بانک های معمولی هزینه کمتری دارند. این به معنای کارمزد تراکنش‌های کمتر، قیمت‌های شفاف‌تر، تحویل سریع‌تر، نرخ ارز بهتر نسبت به بانک‌ها، و تجربه بهتر مشتری هنگام ارسال پول بین‌المللی است.

این برنامه‌ها یا شرکت‌های انتقال حواله آزاد ارزی یا پولی آنلاین همچنین با توسعه برنامه‌های انتقال حواله ارزی یا پولی با ویژگی‌های متنوعی که استفاده از آنها ساده و به همان اندازه قابل اعتماد است، از فناوری تلفن همراه بهره می‌برند و فرآیند انتقال حواله ارزی یا پولی را سریع‌تر، شفاف‌تر، ارزان‌تر، بسیار راحت و در دسترس می‌سازند. در هر کجا و در هر زمان

بهترین راه برای تصمیم گیری اینکه کدام ارائه دهنده برای شما مناسب تر است، دانستن پاسخ سوالات زیر است.

  • چقدر میفرستی؟
  • از چه روشی برای پرداخت هزینه انتقال استفاده می کنید؟
  • آیا گیرنده شما صاحب حساب بانکی است؟
  • دوست دارید وجوه چگونه تحویل داده شود؟
  • چقدر سریع می خواهید وجوه به مقصد برسد؟
  • آیا سرعت برای شما اولویت اصلی است؟
  • هزینه انتقال چقدر خواهد بود؟
  • نرخ فعلی مبادله بین دو ارز شما چقدر است؟
  • آیا هزینه های پنهانی وجود دارد که می تواند صورت حساب شما را افزایش دهد؟
  • آیا پول شما محافظت می شود؟

چندین شرکت انتقال حواله ارزی یا پولی در بازار وجود دارد که به صورت آنلاین پول را به صورت بین المللی ارسال می کنند. زمانی که گزینه های زیادی وجود دارد، انتخاب تنها یک گزینه ممکن است دشوار باشد. برای کمک به شما در تصمیم گیری، فهرستی از راه های ارسال پول به صورت آنلاین را گردآوری کرده ایم.

انتقال حواله ارزی یا پولی XE

XE یک گزینه عالی برای انتقال بانک به بانک بزرگ است. این اجازه می دهد تا با استفاده از وب سایت XE یا برنامه تلفن همراه، به یک حساب بانکی در خارج از کشور با بیش از 60 ارز بین المللی حواله آزاد ارزی وایر انجام دهید. هیچ هزینه ای برای نقل و انتقالات 500 دلار یا بیشتر وجود ندارد. آنها نرخ های ارزی را از 0.5٪ تا 2٪ دریافت کردند. با افزایش مبلغ نقل و انتقالات، حاشیه ها منعقد می شوند.

شما می توانید تا 500,000 دلار ارسال کنید. (یا معادل آن به ارز دیگر). و از یک حساب بانکی، کارت اعتباری یا کارت نقدی برای پرداخت استفاده کنید. هنگام پرداخت با کارت اعتباری هزینه های اضافی اعمال می شود. ممکن است هزینه های شخص ثالث اعمال شود زیرا XE از سیستم انتقال حواله ارزی یا پولی SWIFT استفاده می کند.اکثر نقل و انتقالات، بسته به واحد پولی، چند دقیقه یا تا چهار روز کاری طول می کشد. یک گزینه تحویل وجه نقد در برنامه Xe موجود است. گیرندگان شما می‌توانند وجوه خود را از یک فروشگاه خاص، یک شعبه XE یا از فهرستی از شرکا دریافت کنند.

وایز

با وایز، هیچ نشانه گذاری روی نرخ ارز وجود ندارد. نرخ‌های ارز Wise یا نرخ‌های متوسط ​​بازار، همان نرخ‌هایی است که در گوگل یافت می‌شود. بنابراین، گیرنده شما مقدار بیشتری پول دریافت می کند. می توانید به صورت آنلاین با کارمزد پایین و نرخ ارز واقعی از 59 کشور به بیش از 80 کشور پول ارسال کنید. اکنون 12 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و همچنان در حال افزایش است. وایز همچنین دارای یک حساب چند ارزی است که به شما امکان می دهد تا 50 ارز مختلف را نگه دارید و آنها را با هزینه ای ناچیز تبدیل کنید.

هزینه ها به عنوان درصدی از کل مبلغ ارسالی محاسبه می شود. هر چه مقدار جابه‌جایی بیشتر باشد، گران‌تر است. نسبت بسته به ارز انتخاب شده در صفحه قیمت گذاری آنها متفاوت است. ارزان‌ترین جایگزین، انتقال بانکی است، اما همچنین کندترین آن است. مخارج کلی شما تحت تأثیر نحوه پرداخت هزینه نقل و انتقالات شما خواهد بود. وایز پرداخت‌ها را از طریق حساب‌های بانکی، کارت‌های نقدی/اعتباری، SWIFT و PISP می‌پذیرد. بسته به ترکیب ارز و روش پرداخت، سرعت انتقال متفاوت خواهد بود. تکمیل انتقال سریع فقط چند دقیقه طول می کشد. سپرده گذاری پول در بانک می تواند تا دو روز طول بکشد. انتقال از طریق شبکه SWIFT ممکن است بین 2 تا 5 روز کاری طول بکشد.

اسکریل

Skrill یک سرویس انتقال حواله آزاد ارزی یا پولی آنلاین است که به شما امکان می دهد در بیش از 180 کشور، به 40 ارز مختلف به یک حساب بانکی، کیف پول موبایل Skrill، آدرس ایمیل یا شماره تلفن ارسال کنید (همه گزینه ها ممکن است در همه کشورها موجود نباشد). همچنین می توانید از آنها برای خرید و تجارت ارزهای دیجیتال استفاده کنید. می توانید یک حساب کاربری Skrill در وب سایت یا از طریق برنامه Skrill ایجاد کنید.

Skrill با شارژ کردن نرخ ارز تا 4.99٪ از کل ارزش پرداخت شما درآمد کسب می کند. انتقال حواله ارزی یا پولی از Skrill به Skrill 2.99٪ کارمزد دارد. هزینه های انتقال بسته به روش پرداخت متفاوت است. پرداخت‌های حواله بانکی با کارت نقدی، Paysafecash و Sofort/Klarna تا 1٪ هزینه دارند در حالی که پرداخت‌های کارت اعتباری تا 2.99 درصد هزینه دارند. انتقال دستی بانکی را می توان در کمتر از 2 ساعت تکمیل کرد. بیشتر نقل و انتقالات در همان روز کاری انجام می شود. با این حال، بسته به نوع پرداخت و نحوه ارسال پول، ممکن است 3 تا 5 روز کاری طول بکشد.

اینستارم

Instarem، یک ارائه دهنده خدمات حواله اینترنتی، انتقال حواله ارزی یا پولی به بیش از 55 کشور را از طریق شبکه جهانی بیش از 8000 موسسه امکان پذیر می کند. Instarem همچنین نرخ تبدیل ارز را در زمان واقعی ارائه می دهد. نرخ ارز به هیچ وجه تورم نیست. هیچ هزینه دیگری وجود ندارد. هزینه ها بر اساس کشور ارسال کننده و مسیر حواله متفاوت خواهد بود. برای هر تراکنش، می تواند از 0.25 درصد تا 1 درصد متغیر باشد. هزینه های انتقال قبل از ارسال پول نشان داده می شود.

حواله های بانکی، حواله های بانکی، کارت های نقدی و کارت های اعتباری از جمله گزینه های پرداخت مورد قبول اینستارم هستند. بسته به کشوری که از آن پول را انتقال می دهید، انواع مختلف پرداخت ممکن است پذیرفته شود. برای ثبت نام از برنامه Instarem استفاده کنید یا آنلاین شوید. اکثر نقل و انتقالات در عرض چند ثانیه انجام می شود. بسته به کشورهای مقصد، راهروها و نوع پرداخت، رسیدن به حساب بانکی گیرنده ممکن است بیش از دو روز کاری طول بکشد.

از آنجایی که اینستارم ارزان تر است، به ویژه برای نقل و انتقالات کوچک محبوب است. هر انتقال به شما InstaPoints می‌دهد که می‌توانید از آن برای انتقال دیگری در آینده استفاده کنید.

رمیتلی

Remitly یک سرویس انتقال حواله ارزی یا پولی جهانی است که به بیش از 100 کشور از 21 کشور فرستنده پول ارسال می کند. عمدتاً به مهاجرانی خدمات می دهد که به دنبال خدمات انتقال حواله آزاد ارزی یا پولی کم هزینه، راحت و سریع هستند. می توانید از طریق وب سایت یا برنامه آنها پول ارسال کنید. آنها تعدادی روش پرداخت مختلف از جمله سپرده های بانکی، جمع آوری پول نقد، پول موبایلی و تحویل در خانه را می پذیرند. کشوری که پول را به آن انتقال می دهید بر روش های تحویل و سرعت موجود تأثیر می گذارد. برای کاربرانی که اولین بار هستند، Remitly قیمت های تبلیغاتی عالی ارائه می دهد. اگر دوستان خود را به Remitly معرفی کنید، می توانید پاداش های ارجاع دریافت کنید.

Remitly دو سرعت انتقال جایگزین دارد:

اکسپرس: پول در اسرع وقت تحویل داده می شود. هزینه های بالاتری اعمال می شود و پرداخت باید با استفاده از کارت نقدی یا اعتباری انجام شود. هزینه های اضافی برای پرداخت با کارت اعتباری اعمال می شود.

اکونومی: پول بین 3 تا 5 روز کاری ارسال می شود. هزینه ها را کاهش داده است و مستقیماً از حساب بانکی شما تأمین می شود. مبلغ انتقال، سرعت تحویل، روش تامین مالی حواله، کشور مقصد و نحوه دریافت پول، همگی بر کارمزد کلی انتقال تاثیر می‌گذارند. حاشیه های احتمالی نرخ ارز بین 0.5 تا 1.5 درصد است. با ثبت نام در آنها قادر به مقایسه قیمت ها خواهید بود.

چگونه به خارج از کشور آنلاین پول بفرستیم؟ نحوه ارسال حواله آزاد دلار و یورو

هنگامی که تصمیم گرفتید از کدام سرویس برای ارسال پول به راهروی خاص خود استفاده کنید،

  • یک حساب کاربری در آن ارائه دهنده ثبت کنید
  • اطلاعات شخصی را اضافه کنید
  • همچنین، جزئیات گیرنده (جزئیات حساب – کد IBAN یا SWIFT، مبلغ انتقال و غیره) را اضافه کنید.
  • جزئیات را تایید کنید
  • ارسال را فشار دهید
  • بقیه را به ارائه دهنده خدمات بسپارید
  • انتقال خود را پیگیری کنید

در پایان

با انبوهی از گزینه های انتقال در اختیار شما، ممکن است بتوانید بسته به نیاز خود گزینه های انتقال بیشتری با نرخ ارز جذاب، کارمزد کمتر و سرعت بالاتر پیدا کنید. مقایسه گزینه های خود قبل از تصمیم گیری نهایی بهترین روش برای ارسال پول به خارج از کشور است. در حالی که به نظر می رسد بانک ها راحت ترین راه برای ارسال پول به خارج از کشور هستند، متخصصان انتقال حواله ارزی یا پولی نرخ ارز بهتر، هزینه های کم و شفاف و فرآیندهای انتقال حواله ارزی یا پولی را آسان تر و سریع تر ارائه می دهند.