You are currently viewing انتقال پول از برزیل به ایران ، نحوه انتقال پول از برزیل

انتقال پول از برزیل به ایران ، نحوه انتقال پول از برزیل

انتقال پول از برزیل به ایران ، شیوه ، روش و نحوه انتقال و ارسال پول از برزیل به ایران چگونه است؟ کارمزد حواله ارزی از برزیل، انتقال از طریق صرافی در برزیل و شیوه ارسال حواله از برزیل به ایران. بهترین روش برای ارسال پول از برزیل کدام است؟ سریع ترین روش برای انتقال وجه از برزیل را بررسی می کنیم و نشان می دهیم که نرخ حواله ارزی و کارمزد برای ارسال پول چقدر است.

برای هر کسی که به برزیل سفر می کند، به برزیل می رود، یا به تجارت می پردازد، ما خبرهای خوبی برای شما داریم: دولت برزیل از یک سیستم پرداخت الکترونیکی جدید رونمایی کرده است که برای تسهیل خرید، پرداخت و نقل و انتقالات طراحی شده است. پیکس یک سیستم پرداخت سریع از بانک مرکزی برزیل است که در سال 2020 راه اندازی شد.

انتقال پول از برزیل به ایران

پیکس در برزیل برای انتقال پول از برزیل چیست؟

Pix یک سیستم پرداخت سریع است که توسط Banco Central do Brasil (BCB) – بانک مرکزی برزیل ایجاد شده است. به طور خلاصه، Pix از اپلیکیشنی استفاده می‌کند که به عنوان یک کیف پول دیجیتال عمل می‌کند و کدهای QR منحصربه‌فردی را برای تسهیل تراکنش‌های بین کاربران ایجاد می‌کند. آنها را می توان در زمان نزدیک انجام داد (معاملات در عرض چند ثانیه انجام می شوند)، حتی زمانی که آنلاین نیستند، که این سیستم پرداخت بسیار کارآمدی است.

مؤسسات مالی با بیش از نیم میلیون حساب فعال موظفند ثبت نام Pix را به مشتریان خود ارائه دهند. آنهایی که کوچکتر هستند ممکن است این کار را انجام دهند، اما برای آنها اختیاری است.

پیکس چگونه استفاده می شود؟

برای انتقال پول از برزیل به ایران ، پیکس وجوه را به صورت الکترونیکی بین حساب‌های کاربری منتقل می‌کند. کاربردهای احتمالی عبارتند از: افرادی که می خواهند پول را به دیگران انتقال دهند، مانند بازپرداخت یک دوست؛ ، افرادی که نیاز به پرداخت هزینه خدمات دولتی دارند. ، مشاغلی که به کارمندان یا مشاغل آزاد پرداخت می کنند. مشتریانی که اقلام را از خرده فروشان شرکت کننده، چه حضوری و چه آنلاین خریداری می کنند. و مشاغلی که کالا یا خدمات را خریداری می کنند.

سیستم پرداخت Pix به افراد امکان می‌دهد حتی زمانی که بانک‌ها معمولاً بسته هستند، به سرعت تراکنش‌ها را انجام دهند. این مهم است زیرا یکی از موانع درک شده برای استفاده از کارت های اعتباری یا نقدی این بود که تراکنش ها فقط در ساعات کاری بانکی نهایی می شوند. Pix این مشکل را برطرف می کند.

کلیدهای پیکس برای انتقال پول از برزیل به ایران

هر کاربر یک کلید Pix منحصر به فرد را تنظیم می کند. چهار نوع گزینه کلیدی وجود دارد: آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه، CPF یا CNPJ (شناسه مالیات‌دهنده فردی در برزیل)، یا یک کلید انتخابی تصادفی. پس از ایجاد، به حساب کاربر برای تراکنش ها تبدیل می شود. برای ثبت یک کلید آدرس، کاربر با یک موسسه مالی کار می کند تا کلید را به حساب خود تأیید کرده و به آن پیوند دهد. کسی همچنین می‌تواند یک کلید آدرس را بدون ثبت آن تنظیم کند، به این معنی که حتی کسانی که از بانک استفاده نمی‌کنند همچنان می‌توانند از این سیستم استفاده کنند.

با این حال، طبق گفته بانک مرکزی برزیل: «…ثبت کلید برای دریافت Pix بسیار توصیه می‌شود. اگرچه ممکن است بتوانید تراکنش‌ها را فقط با اطلاع‌رسانی اطلاعات حسابتان دریافت کنید، این گزینه به اندازه استفاده از کلید عملی نیست و ممکن است باعث تاخیر در شروع تراکنش شود و مزیت پرداخت‌کننده در ساخت Pix را کاهش دهد. هنگامی که فردی کلید Pix خود را داشته باشد، می تواند از آن به عنوان روش پرداخت برای بسیاری از انواع تراکنش استفاده کند، همانطور که در بالا ذکر شد. این با ارائه اطلاعات کلید آدرس فرد یا ایجاد یک کد QR قابل اسکن برای تکمیل تراکنش کار می کند. هنگامی که تراکنش آغاز شد، کاربر می تواند اطلاعات را ببیند و پرداخت را تایید کند.

ملاحظات پیکس

در حالی که سیستم Pix برزیل همه کاره و کاربردی است، استثناهایی برای استفاده از آن وجود دارد. برای مثال، هر کسب‌وکاری که به Pix به‌عنوان روش پرداخت اجازه می‌دهد، می‌تواند حداکثر محدودیتی را برای تعداد تراکنش‌های Pix که یک فرد می‌تواند پردازش کند، در هر روز، ماه یا در مجموع اعمال کند. مقرراتی در مورد حداقل محدودیت هایی که مشاغل می توانند تعیین کنند وجود دارد.

نحوه استفاده از پیکس با رمیتلی

Remitly اولین شرکت بین المللی حواله است که پرداخت Pix را از طریق برنامه ما فعال می کند. وقتی با Remitly به برزیل می‌فرستید، ابتدا کلید Pix گیرنده خود را بخواهید. هنگامی که شما آن را داشته باشید، انتقال آسان است. برنامه را دانلود کنید، ثبت نام کنید و برزیل را به عنوان کشور مقصد خود انتخاب کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که از آنجا چه کاری انجام دهید.

بیشتر بخوانید: انتقال پول از خارج به ایران توسط صرافی

دلایل استفاده از Pix در برزیل برای انتقال پول از برزیل به ایران

برای انتقال پول از برزیل به ایران ، پیکس به پایین نگه داشتن هزینه های کل تراکنش کمک می کند. این نوع سیستم پرداخت هزینه راه اندازی و نگهداری کمتری دارد. علاوه بر این، گیرنده پرداخت بدون نیاز به چند روز منتظر ماندن برای تکمیل پردازش، دسترسی سریع به پرداخت دارد. اگر یک کسب‌وکار هستید، این می‌تواند گزینه‌های تجارت الکترونیکی و حضوری را برای مشتریان بالقوه‌ای که نمی‌خواهند حساب بانکی داشته باشند، اما امنیت حمل نکردن پول نقد را می‌خواهند، باز کند.

این نوع پرداخت دیجیتال همچنین می‌تواند جایگزین خوبی برای کارت‌های اعتباری و کارت‌های نقدی باشد، زیرا برخی از جمعیت برزیل نسبت به کلاهبرداری در موسسات مالی محتاط هستند.

نحوه انتقال پول از برزیل به ایران

چه به دلایل شخصی یا تجاری از برزیل به ایران پول بفرستید، مطمئن شوید که بیشترین سود را به دست می آورید. در حالی که انتقال پول شما به خارج از کشور ممکن است گاهی پیچیده باشد، ما اینجا هستیم تا با این راهنمای سریع درباره همه چیزهایی که در مورد ارسال BRL به خارج از کشور باید بدانید، از صرفه جویی در هزینه و خدمات انتقال پول گرفته تا سرعت تحویل، کمک کنیم.

استفاده از حواله وایر برای انتقال و ارسال پول از برزیل به ایران

از آنجایی که ارز برزیل یک ارز محدود است، الزامات آن دشوار است، نقل و انتقالات معمولاً کند هستند، نرخ ارز و هزینه های انتقال اغلب بسیار بالا هستند و تضمین تاریخ تحویل خاص می تواند دشوار باشد. با این حال، حضور جهانی مانی کورپ و دسترسی مستقیم جدید به برزیل، فرآیندی ساده‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر را برای مبادلات BRL شما تضمین می‌کند. با دسترسی به شبکه ای متشکل از 18 بانک بین المللی، این مجوز جدید به ما اجازه می دهد تا BRL را به سرعت و به راحتی و بدون محدودیت مبادله کنیم و از دید کامل و تراکنش های ساده از ابتدا تا انتها اطمینان حاصل کنیم.

آیا برای نقل و انتقالات بین المللی به شماره مسیریابی نیاز دارم؟

برای انتقال پول از برزیل به ایران ، در حالی که اکثر کشورهای جهان برای دریافت پرداخت های بانکی از خارج از کشور به IBAN متکی هستند، ایران از Routing Numbers استفاده می کند، یک کد نه رقمی که برای شناسایی مکان بانک و حساب مربوطه استفاده می شود. شماره مسیریابی معمولاً به عنوان شماره مسیریابی بانک یا شماره حمل و نقل مسیریابی (RTN) نیز شناخته می شود. مناطق مختلف در سراسر ایران شماره مسیریابی متفاوتی دارند، بنابراین ارائه کد صحیح هنگام انتقال سیمی برای پردازش موفقیت آمیز و بدون تاخیر پرداخت ضروری است.

بیشتر بخوانید : صرافی ایرانی در آمریکا

هنگامی که پرداخت های بین المللی را به ایران ارسال می کنید، ممکن است لازم باشد کد BIC/SWIFT بانکی گیرنده خود را نیز ارائه دهید.

هزینه ارسال پول از برزیل به ایران چقدر است؟

قبل از شروع هر گونه انتقال، درک نرخ های مختلف ارز و هزینه های انتقال مورد نیاز برای پردازش تراکنش باید در ذهن شما باشد. با نوسان دائمی نرخ ارز، شکاف بین نرخ پیشنهادی به طور تصاعدی افزایش یافته است. به همین دلیل است که پیدا کردن یک ارائه‌دهنده پرداخت بین‌المللی که با حاشیه مبادله کم کار می‌کند بسیار مهم است. نرخ‌های بین بانکی یا نرخ‌های میانی بازار، راهی عالی برای مصرف‌کنندگان برای درک بهتر ارزش یک ارز است زیرا نشان می‌دهد که بین آنچه بانک‌ها مایل به پرداخت برای یک ارز هستند و آنچه که می‌خواهند آن را بفروشند نشان می‌دهد. .

خواه نرخ ثابت باشد یا درصدی از مبلغی که قصد دارید مبادله کنید، هزینه های انتقال گاهی می تواند بسیار بیشتر از آنچه انتظار دارید باشد، به خصوص اگر قبل از شروع فرآیند، کارمزدهای مورد نیاز را بررسی نکنید. همانطور که گفته شد، وقتی با یک حساب پرداخت‌های بین‌المللی مانی کورپ به صورت آنلاین پول ارسال می‌کنید، وجوه شما با خیال راحت و ایمن – با کارمزد انتقال صفر به دست می‌رسد.

ارسال پول از برزیل به ایران چقدر طول می کشد؟

هنگام خرید بهترین راه برای انتقال پول خود در سطح بین المللی، توجه به سرعت انتقال بسیار مهم است. انواع ارزهایی که می خواهید معامله کنید و روش تحویلی که برای استفاده انتخاب می کنید می تواند سرعت مورد انتظار تحویل شما را تا حد زیادی تغییر دهد. در بیشتر موارد، استفاده از یک ارائه دهنده پرداخت های بین المللی آنلاین سریع ترین راه برای ارسال پول شما به خارج از کشور است.

در مانی کورپ، اگر ارزهای رایجی مانند EUR، GBP، USD و CAD ارسال می کنید، معمولاً می توانید انتظار داشته باشید که وجوه شما ظرف 24 ساعت پس از ارسال دریافت شود. حتی اگر ارزهای کمتر رایج دیگری را ارسال می کنید، معمولاً می توانید انتظار داشته باشید که پرداخت شما در روز بعد پس از رزرو ارسال شود، به این معنی که رسیدن وجوه فقط حدود 1 تا 2 روز کاری طول می کشد.

انتقال پول به برزیل و از برزیل در 3 مرحله آسان

تغییر الزامات و مقررات به روز می تواند انتقال پول شما را به دردسر تبدیل کند. اگر به دنبال راهی ارزان و کارآمد برای ارسال پول خود به برزیل و از برزیل هستید، کار با یک ارائه دهنده پرداخت بین المللی با تجربه اغلب راه حلی است. در مانی کورپ، ارسال و مبادله پول خود در سطح جهانی با فرآیند سریع 3 مرحله‌ای ما آسان است:  برای یک حساب آنلاین مانی کورپ ثبت نام کنید. ثبت نام برای یک حساب کاربری سریع، آسان و رایگان است! توجه داشته باشید که به کدام ارز نیاز دارید. هنگامی که وجوه و اطلاعات گیرنده را به حساب خود اضافه می کنید، می توانید به 190 کشور با بیش از 120 ارز مختلف پرداخت کنید . همچنین می توانید از طریق صفحه تماس با ما انتقال پول از برزیل به ایران را انجام دهید! به همین سادگی !