You are currently viewing تبدیل ترون به تومان ایران روش های تبدیل ترون به تومان محاسبه قیمت

تبدیل ترون به تومان ایران روش های تبدیل ترون به تومان محاسبه قیمت

تبدیل ترون به تومان ، محاسبه قیمت ترون ،  بهترین روش برای تبدیل ترون به تومان و خرید و فروش این ارز دیجیتال کدام است ؟ آیا شما تا به حال از ترون استفاده کرده اید و یا نیاز به تبدیل آن به تومان داشته اید؟ در این مقاله بهترین مسیر ها برای تبدیل ترون به تومان را در صرافی های آنلاین بررسی می کنیم.

از آنجا که بلاک چین ها و ارزهای رمزنگاری شده همچنان در سال 2021 مورد توجه قرار می گیرند ، ارزش طیف گسترده ای از توکن ها با افزایش سخاوتمندانه ای همراه بوده است ، از جمله ترون (تی آر ایکس). این افزایش قیمت غیرمنتظره در حال حاضر هم در معامله گران جدید و هم با تجربه است که می خواهند از نوسانات بازار برای کسب سود استفاده کنند.

اگر سفر خود را به عنوان یک معامله گر ترون آغاز کرده اید ، این راهنما به شما نحوه خرید و فروش ترون را نشان می دهد. در مورد تجزیه و تحلیل بنیادی و فنی مطلع خواهید شد که به شما در پیش بینی دقیق ارزش ترون کمک می کند. شما همچنین می توانید پس از خواندن این قطعه ، استراتژی های تجاری تی آر ایکس را به خوبی آگاه کنید.

تبدیل ترون به تومان

تبدیل ترون به تومان چگونه است و چه تفاوتی با خرید استاندارد دارد؟

برای تبدیل ترون به تومان بسیاری از معامله گران جدید فکر می کنند سرمایه گذاری و تجارت یک چیز هستند. این یک تصور غلط است. سرمایه گذاری شامل نگهداری سکه های ترون به مدت طولانی به امید افزایش دارایی است. از سوی دیگر ، معاملات شامل سرمایه گذاری در تحرکات قیمت تی آر ایکس با استفاده از محصولات مشتقه مانند معاملات آتی ، اختیار معامله و قراردادهای تفاوت (CFD) بود. در معاملات مشتقات ، شما مالک توکن های ترون نیستید ، فقط حق سرمایه ای که به آن کمک کرده اید ، علاوه بر هر گونه مزایا یا ضررهایی که ممکن است پس از بسته شدن معامله ایجاد کنید.

طیف گسترده ای از مشتقات تی آر ایکس وجود دارد که می توانید از آنها برای باز کردن موقعیت های خود استفاده کنید. با این وجود ، فقط سه مورد اصلی در محافل تجاری وجود دارد.

جزییات اصلی برای معامله ترون و تبدیل آن به تومان

CFD – قراردادهای تفاوت یا CFD محصولات مشتقه مالی هستند که معامله گران را قادر می سازد تا بر ارزش دارایی نماینده خود شرط ببندند ، به عنوان مثال ، ترون. از آنجا که آنها فقط یک تصویر از ارزش هستند ، نیازی به خرید ترون و ذخیره آن ندارید. CFD ها به شما این امکان را می دهند که به راحتی در مورد حرکت قیمت تی آر ایکس حدس بزنید.قراردادهای آتی – این نوع دیگری از قراردادهای مشتقه است که از معامله گران می خواهد موقعیت خود را در تاریخ از پیش تعیین شده ببندند. برای تبدیل ترون به تومان  اگر پیش بینی ارزش آنها درست باشد ، آنها از مزایای پولی استفاده می کنند. اگر نه ، آنها باید ضرر را جذب کنند.

اختیارات در تبدیل ترون به تومان ایران – این نوع قرارداد بعلت تطبیق پذیری در آینده مورد استفاده قرار می گیرد. معامله گر را ملزم به اجرای سفارش خرید خود نمی کند ، اما در عوض به او این اختیار را می دهد که این کار را انجام دهد. در صورتی که انتظار ارزش مناسب باشد ، آنها می توانند تصمیم بگیرند که قرارداد را در روز تسویه حساب اجرا کنند. در غیر این صورت ، آنها مجبور به انجام معامله نیستند و تنها ضرر متحمل هزینه قرارداد (حق بیمه) است.

محاسبه قیمت ترون

ترون با نماد اختصاری TRX یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶.۳۲ میلیارد دلار، در رتبه ۲۳ بازار قرار داشته و سهم ۰.۳۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از ترون در این لحظه با قیمت ۰.۰۶۲۱۰۷ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۶,۰۸۸ تومان معادل ۱,۶۲۰ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۹۹۵.۹ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۰.۱۴% کاهش یافته است. بالاترین قیمت ترون در تاریخ ۱۵ دی ۱۳۹۶(05 January 2018) معادل ۰.۳۰ دلار بوده که همینک %۷۹.۳۲ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش ترون ۱۰۱.۷۶ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۱۰۱.۷۶ میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن ترون معامله می‌شود، صرافی Koinbazar با سهم %۹۷.۷۵ از حجم معاملات روزانه است. این محاسبه قیمت ترون مربوط به اسفند 1400 است.

قرارداد مشتقه

با قراردادهای مشتقه ، می توانید ترون را سریعتر و به مراتب راحت تر خرید و فروش کنید. با فرض اینکه هدف شما شامل تأمین سود سریع است ، قراردادهای مشتقه به طور قابل توجهی سودمندتر از خرید و نگهداری سکه تی آر ایکس به شما می دهد ، که می تواند یک روش پیچیده و کشیده باشد. باید به خاطر داشته باشید که هنگام انتخاب کارگزاری یا مبادله برای معامله ، باید یکی را انتخاب کنید که ثبت شده است و پایبندی به دستورالعمل های مبارزه با پولشویی (AML) و مشتری خود را بشناسید (KYC) را تضمین می کند. همچنین توجه داشته باشید که در دسترس بودن قراردادهای مشتقه خاص بستگی به کشوری دارد که در آن قرار دارید ، در کنار کشوری که این پلتفرم در آن ثبت شده است.

تجارت کپی

برای تبدیل ترون به تومان  شاید محبوب ترین استراتژی برای معامله گران جدید تجارت کپی باشد ، جایی که آنها معاملات متخصصان با تجربه را تقلید می کنند. در حالی که این یکی از جذاب ترین ویژگی های پلتفرم های معاملات اجتماعی است ، باید به خاطر داشته باشید که اگرچه این امر شانس شما را برای افتتاح موقعیت های سودآور افزایش می دهد ، اما می تواند یک کسب و کار بسیار خطرناک نیز باشد.

بیشتر بخوانید: روش های تبدیل کاردانو به ریال

معامله گران باتجربه اغلب با حجم بالا معامله می کنند و هزینه های آنها در مقایسه با حجم معاملات آنها بسیار کم است. علاوه بر این ، آنها موقعیت خود را به عنوان یک معیار مدیریت ریسک محافظت می کنند. به این دلایل ، کورکورانه از جانبازان پیروی نکنید بلکه در عوض تجزیه و تحلیل بنیادی و فنی خود را انجام دهید.

کجا می توانم ترون را معامله و به تومان تبدیل کنم؟

برای تضمین این که شما با یک تحصیلکرده تصمیم می گیرید ، ما همه سیستم عامل های معروف را بررسی کرده و بهترین ها را لیست کوتاه کرده ایم.

کارگزاران آنلاین محاسبه قیمت ترون

برای تبدیل ترون به تومان ، کارگزاران آنلاین به شما این امکان را می دهند تا ترون را معامله کنید تا بتوانید با قیمت کمتری خرید کنید و فروش بالایی داشته باشید تا بتوانید سریع سود ببرید. وقتی از طریق خدمات کارگزاری معامله می کنید ، واقعاً سکه را خریداری نمی کنید.برای تبدیل ترون به تومان   شما به سادگی توافقی را خریداری می کنید که به شما این حق را می دهد که سرمایه ای را که مشارکت کرده اید در کنار هرگونه مزایا یا ضررهایی که هنگام بسته شدن موقعیت خود ایجاد می کنید ، مطالبه کنید.

مزایای استفاده از کارگزار برای تجارت ترون و تبدیل ترون به تومان

یکی از دلایل مهم انتخاب معامله گران از طریق مشتقات ، سرعت و راحتی است. از آنجا که شما در واقع توکن ها را نمی خرید ، نیازی به مدیریت مسائل مربوط به خرید و نگهداری آنها ندارید. گذشته از آن ، می توانید مزایای خود را از طریق سفارشات اهرمی افزایش دهید و معامله را با مانده اولیه تا 100 دلار شروع کنید. خدمات کارگزاری همچنین با قوانین KYC و AML مطابقت دارد تا یک پلتفرم معاملاتی بدون ریسک به شما ارائه دهد و آنها باید تا حدی شفافیت مربوط به هزینه های معاملات را حفظ کنند.

مبادلات مشتقه

برای تبدیل ترون به تومان  پیش از این ، مبادلات ارزهای رمزنگاری شده بر خرید و فروش ارزهای دیجیتالی مانند ترون متمرکز بود. تا اواخر ، ورود ارزهای دیجیتالی به عنوان یک ابزار سوداگری و سرمایه گذاری دارای چرک است مبادلات hed برای آوردن قراردادهای مشتقه روی میز. امروزه اکثر صرافی ها قراردادهای آتی ، اختیار معامله و سایر قراردادهای فرعی را برای ترون ارائه می دهند. در صورت ایجاد حساب در یکی از مبادلات برتر مانند Coinbase ، لازم نیست برای شروع تجارت در جای دیگری ثبت نام کنید. علاوه بر این ، مبادلات به شما این امکان را می دهد که از سرمایه خود استفاده کنید ، این بدان معناست که می توانید با سرمایه بیشتر از آنچه دارید تجارت کنید. با این اوصاف ، سفارشات اهرمی بسیار خطرناک هستند ، زیان و سود را چندین برابر می کنند ، و هنگام باز کردن چنین سفارشاتی باید ریسک خود را محدود کنید.

مزایای استفاده از صرافی برای تجارت ترون و تبدیل به تومان

مبادلات ترون اغلب کاربرپسندتر و انعطاف پذیرتر از کارگزاران است و به شما این امکان را می دهد تا تی آر ایکس را با طیف وسیع تری از دارایی های دیجیتالی دیگر مانند بیت کوین و اتریوم معامله کنید. علاوه بر این ، می توانید توکن های ترون خود را در هر نقطه ای که به آنها نیاز دارید بیرون بکشید. گذشته از آن ، تعداد بیشتری روش پرداخت برای واریز و برداشت وجوه خود دریافت می کنید. درک بیشتر مبادلات در مقایسه با سایتهای کارگزار ، که برای مبتدیان بسیار پیچیده است ، بسیار آسان تر است. با یک صرافی رمزنگاری که مشتقات خود را ارائه می دهد ، می توانید سفارشات اهرمی را باز کنید و خدمات یک کارگزار و صرافی را در یک پلت فرم واحد دریافت کنید.

راهنمای گام به گام ما در مورد تجارت ترون

برای راهنمایی شما ، ما یک راهنمای قطعی تهیه کرده ایم که شما را از طریق معامله ترون در سیستم عامل های بروکر و صرافی راهنمایی می کند.

تجزیه و تحلیل بنیادی و فنی

تبدیل ترون به تومان از طریق تحلیل فنی ، معاملات ارزهای رمزنگاری شده شامل ارزیابی کیفی و کمی است که به شما در بهبود سودآوری کمک می کند. تجزیه و تحلیل بنیادی شامل ارزیابی خواص خود ترون است و شامل موارد زیر است: اخبار – ارزش ترون به عنوان یکی از رایج ترین ارزهای دیجیتال ، می تواند تحت تأثیر تعداد زیادی متغیر قرار گیرد. شما باید خود را در جریان اخبار مشخص شده با سکه ، از جمله هرگونه نوآوری ، وقایع جدید و به روز رسانی قرار دهید.

عرضه و تقاضا – برای تبدیل ترون به تومان  درست مانند هر محصول دیگری در کره زمین ، تمرکز بازار نیز می تواند بر ارزش ترون تأثیر بگذارد. در حال حاضر ، بیش از 71 میلیارد توکن تی آر ایکس برای استفاده از مجموع 100 میلیارد دلار موجود است و هرگونه تغییر در عرضه آنها می تواند بر ارزش آن تأثیر بگذارد. قوانین عمومی اقتصاد را دنبال کنید – قیمت و تقاضا رابطه خطی دارند در حالی که قیمت و عرضه رابطه معکوس دارند. این بدان معناست که در صورت افزایش تقاضا ، قیمت نیز افزایش می یابد ، اما در صورت افزایش عرضه ، قیمت کاهش می یابد. تجزیه و تحلیل فنی (TA) شامل بررسی اطلاعات آماری و حقایق برای به دست آوردن نتایج معنی دار است که می تواند به شما در انتخاب معاملات مبتنی بر اثبات کمک کند. نکات کلیدی فنی عبارتند از:

میانگین متحرک

برای تبدیل ترون به تومان، این اشاره گر مقادیر گذشته ترون را در محدوده استاندارد در نظر می گیرد تا میانگین توسعه قیمت تی آر ایکس را تعیین کند. میانگین متحرک به طور مداوم در حال تغییر است و معامله گران را قادر می سازد تا الگوهای مختلف را تشخیص داده و نحوه رفتار قیمت را در روزهای بعد کشف کنند. شاخص قدرت نسبی – RSI با نشان دادن نشانه های فروخته شده و بیش از حد خریداری شده ، درباره بازار مربوط به ترون است. وقتی قیمت تی آر ایکس با نشانه خرید بیش از حد افزایش می یابد ، این بدان معناست که قیمت به زودی کاهش می یابد. سپس ، اگر قیمت کاهش یابد و با یک شاخص فروش بیش از حد همراه باشد ، این نشان دهنده یک روند صعودی بالقوه است.

میانگین متحرک واگرایی محاسبه قیمت ترون

این نشانگر خاص تفاوت میانگین متحرک نمایی 12 و 26 دوره ای یا EMA را محاسبه می کند. این واژه واگرایی همگرایی متحرک (MACD) نامیده می شود و از آن برای تشخیص زمانی که معامله گران قصد خرید تی آر ایکس دارند استفاده می شود.

انتخاب استراتژی معاملاتی

هر معامله گر می خواهد سود خود را افزایش دهد و می تواند از طیف گسترده ای از استراتژی ها برای این کار استفاده کند. در مورد متداول ترین روشهای معاملاتی چگونه می توانید بررسی کنید تا بتوانید تشخیص دهید که کدام یک مناسب ترین نیازها و اهداف تجاری شما است؟

HODL – این یک املای غلط از “hold” است که به عنوان بخشی از یک شایعه ویروسی که توسط یک Bitcoiner منتشر شده است ، مشهور شد. این سیستم تجاری شامل یک فرآیند طولانی است ، زیرا شما توکن های ترون را خریداری می کنید و آنها را برای مدت طولانی ، حتی سالها قبل از واریز پول ذخیره می کنید.
معاملات روزانه – این روش شامل معاملات روزمره است که در آن معامله گران تلاش می کنند تا با استفاده از بیشترین تغییرات ارزش ترون به سود خود برسند. این روش شامل بررسی عوامل کمی و ذهنی برای خرید ترون تا حد ممکن و انتظار می رود که تا حد ممکن به فروش برسد.

تجارت نوسان – شبیه تجارت روز است ، اما مدت معامله می تواند چند روز یا هفته باشد. با توجه به زمان طولانی سفارشات ، این روش نیاز به تجزیه و تحلیل فنی قوی دارد. هجینگ – این راهی است که می توانید با قرار گرفتن در برابر سفارش اولیه خود ، ریسک خود را محدود کنید. این بدان معناست که اگر مقدار ترون همانطور که در پیش بینی های شما نشان داده شده است واکنش نشان ندهد ، می توانید سفارش خود را بدون ضرر زیاد ببندید.
اسکالپینگ – این روش علاوه بر معاملات روزانه مشابه است ، اما شامل معاملات محدودی می شود که بیش از چند دقیقه طول نمی کشد. در حالی که سود زیاد نیست ، معامله گران این شانس را دارند که موقعیت های مختلف را در طول روز باز و بسته کنند.

یک بستر مناسب برای نیازهای خود انتخاب کنید

در مبادلات ترون و تبدیل آن به پول ایران اولین تصمیمی که باید قبل از تبدیل ترون به تومان بگیرید ، انتخاب بهترین سرویس برای نیازهای شما و اهداف تجاری است. ویژگی ها از یک سرویس به سرویس دیگر متفاوت است ، و شما باید هر یک از ویژگی ها را ارزیابی کنید تا تضمین کنید که پتانسیل سود خود را به حداکثر می رسانید. خدمات کارگزار در مقایسه با صرافی ها عمدتا معامله گرا هستند و به طور کلی شما را قادر می سازد تا حجم بیشتری را معامله کنید. در هر صورت ، هنگامی که صرافی را انتخاب می کنید که قراردادهای مشتقه ارائه می دهد ، می توانید برای تجارت به طیف وسیعی از ارزهای رمزنگاری شده و آلت کوین مانند ترون دسترسی پیدا کنید. در مبادلات ، شما می توانید در معاملات اهرم نیز مشارکت داشته باشید.

صرف نظر از انتخاب کارگزاری یا مبادله ، باید اطمینان حاصل کنید که ثبت شده است و با دستورالعمل های KYC و AML مطابقت دارد. سرویس هایی که یا ثبت نشده اند یا مطابق با دستورالعمل های KYC و AML نیستند می توانند بدون هشدار بسته شوند و احتمالاً تقلبی هستند.

تنظیم حساب خود

یک ایمیل برای تأیید اعتبار برای شما ارسال می شود. پس از گذراندن مرحله اعتبار سنجی حساب ، باید هویت خود را برای اهداف KYC و AML تأیید کنید. شما می توانید برای این امر به هرگونه مدرک شناسایی دولتی ، همراه با اثبات آدرس و تصویری از خود برای تأیید ، مراجعه کنید.

مرحله زیر شامل واریز سرمایه اولیه شما است که برای ثبت اولین سفارشات شما استفاده می شود. معمولاً می توانید از دارایی های دیجیتال مانند BTC یا ETC و پول فیات برای سپرده گذاری استفاده کنید.

موقعیت معاملاتی خود را برای تبدیل ترون به تومان آماده کنید

در محاسبه قیمت ترون هنگامی که یک حساب کاربری در یک پلت فرم تجاری ایجاد کرده اید و سرمایه اولیه خود را واریز کرده اید ، می توانید با ضربه زدن روی دکمه “تجارت” معامله تی آر ایکس را شروع کنید. شما گستره وسیعی از رابط ها را در سرویس های مختلف تجاری مشاهده خواهید کرد ، اما تعدادی ویژگی مشترک از جمله دفترچه سفارش ، یک صفحه معاملاتی و نمودارهای قیمت وجود دارد. هر زمان که پلتفرم خود را انتخاب کردید ، مرحله بعدی پیوستن است. از یک گذرواژه قوی استفاده کنید و یک آدرس ایمیل ثانیه بدهید