You are currently viewing پرداخت اسکریل ، شارژ حساب ، انتقال پول یورو و دلار با اسکریل

پرداخت اسکریل ، شارژ حساب ، انتقال پول یورو و دلار با اسکریل

پرداخت اسکریل ، روش شارژ حساب اسکریل ، انتقال پول اسکریل ، یورو و دلار اسکریل ، سرویس انتقال پول اسکریل برای ارسال پول پس از افتتاح حساب اسکریل در دسترس است. این سرویس انتقال به شما امکان می دهد مستقیماً به حساب بانکی یکی از دوستان یا اعضای خانواده پول ارسال کنید. اگر به دنبال ارسال پول به یکی از صاحبان حساب اسکریل هستید، می توانید به راحتی این کار را با کیف پول دیجیتال اسکریل انجام دهید. سپس می‌توانید از کیف پول برای انتقال پول و پرداخت‌های بین‌المللی استفاده کنید¹. با این حال، کیف پول نیاز به هزینه تعمیر و نگهداری دارد.

اسکریل یک پلتفرم پرداخت دیجیتال و کیف پول مستقر در لندن است که به افراد و کسب و کارها کمک می کند تا با 40 ارز مختلف پول ارسال و دریافت کنند. این FCA تنظیم شده است و مجموعه ای از خدمات را برای پرداخت، انتقال پول، ارز دیجیتال و بازی ارائه می دهد. اسکریل در زمان ارسال این مقاله خدماتی را برای ایالات متحده انجام نمی دهد². برای این مقاله، ما به طور خاص به اسکریل برای دریافت و ارسال پول در ایران خواهیم پرداخت.

به دنبال نگهداری کیف پول برای انجام معاملات خود به ایران نیستید؟ استفاده از Wise بسیار آسان است و به شما امکان می‌دهد پول را به اندازه‌ای که می‌خواهید جابه‌جا کنید. تنها با چند کلیک آسان، می توانید مبلغ زیادی را به صورت ماهانه یا سالانه ارسال کنید.

  • با اسکریل در سطح بین المللی پول دریافت کنید
  • ثبت نام و فرآیند
  • هزینه ها و واریز ها
  • چقدر زمان می برد
  • ارسال پول به خارج از کشور با اسکریل
  • ثبت نام و فرآیند
  • حد انتقال
  • پشتیبانی مشتری در صورت گیر کردن معاملات

روش پرداخت ، شارژ و خرید با اسکریل

با اسکریل در سطح بین المللی پول دریافت کنید

فرآیند پرداخت اسکریل کاملاً آنلاین است، بنابراین هیچ مکان فیزیکی یا گزینه‌های دریافت پول نقد در دسترس نیست. می توانید مستقیماً به حساب بانکی سپرده دریافت کنید یا برای یک کیف پول دیجیتال اسکریل ثبت نام کنید تا سپس وجوه را به حساب بانکی خود منتقل کنید یا در اسکریل استفاده کنید.
ثبت نام و پردازش با اسکریل

می توانید انتقال پول بین المللی را از اسکریل مستقیماً به حساب بانکی خود دریافت کنید. اطمینان حاصل کنید که فرستنده شما اطلاعات شخصی مورد نیاز برای ارسال انتقال را دارد. این شامل، اما نه محدود به، نام، آدرس، تاریخ تولد، آدرس ایمیل، شماره تلفن و جزئیات بانک شما است.

برای دریافت پول از خارج از کشور از طریق کیف پول اسکریل، باید ایمیل ارسال شده از اسکریل را به آدرس ایمیل خود درباره تراکنش باز کرده و برای کیف پول دیجیتال اسکریل ثبت نام کنید. تنها چند دقیقه طول می کشد. پول باید در کیف پول دیجیتال شما موجود باشد تا آن را نگه دارید و از آن استفاده کنید³. اسکریل 15000 شریک تجاری دارد که می توانید از کیف پول اسکریل خود بدون هیچ هزینه ای هزینه کنید⁴. سپس می توانید آن وجوه را به حساب بانکی خود منتقل کنید.

مزیت کیف پول دیجیتال این است که شما مجبور نیستید اطلاعات شخصی خود را با فرستنده به اشتراک بگذارید و آنها می توانند با استفاده از آدرس ایمیل شما آن را برای شما ارسال کنند.

برای ساکنان برخی از کشورهای منطقه یورو، اسکریل همچنین یک VISA یا Mastercard ارائه می دهد که مستقیماً به کیف پول اسکریل شما مرتبط است و می توانید برای خریدهای روزانه از آن استفاده کنید. بسته به کشور، ممکن است لازم باشد هویت خود را قبل از دریافت وجوه منتقل شده تأیید کنید. اسکریل جزئیات نحوه انجام این کار را در صورت امکان ارائه می دهد.
هزینه ها و هزینه های دریافت پول با اسکریل

هیچ هزینه ای برای دریافت پول به حساب بانکی شما یا ثبت نام وجود ندارد

اما اگر وجوهی را در کیف پول اسکریل دریافت می کنید، باید برای انتقال پول از کیف پول به یک حساب بانکی محلی، هزینه ای بپردازید. هزینه پردازش برای انجام این کار 5.50 یورو (یا معادل ارز حساب) است. برای دریافت پول با ارزی غیر از ارز فرستنده، اسکریل 3.99% کارمزد به نرخ تبدیل اضافه می‌کند.اگر با استفاده از کیف پول خود با یکی از تاجران در اسکریل خرید می کنید، این تراکنش رایگان است. با این حال، بررسی کنید که آیا تاجر هزینه ای دارد یا خیر.

دریافت پول با اسکریل چقدر طول می کشد

اگر تراکنش به حساب بانکی شما واریز شود، بسته به بانک شما بین 1 تا 3 روز طول می کشد. دریافت پول از داخل اسکریل بسیار سریع است و تراکنش معمولاً بلافاصله انجام می شود. بسته به کشوری که به آن برداشت می‌کنید، برداشت وجه از کیف پول دیجیتال به حساب بانکی‌تان ممکن است کمتر از ۱ روز تا ۵ روز کاری طول بکشد. هنگامی که برداشت بانکی را آغاز می کنید، بازه زمانی پردازش به شما نمایش داده می شود.

ویز می تواند گزینه هوشمندانه تری برای دریافت پول به ایران باشد. این یک فرآیند ساده و شفاف است تا کارها را برای شما و فرستنده آسانتر کند. همانطور که در ادامه این مقاله خواهید دید، هزینه هایی وجود دارد که اسکریل هنگام انجام تراکنش و نگهداری حساب به فرستنده اضافه می کند. Wise در عوض تمام هزینه ها و هزینه ها را از قبل به شما می دهد، بنابراین هیچ چیز شگفت انگیز نخواهد بود. و با استفاده آسان از برنامه و خدمات مشتری عالی، این برنامه در تمام مراحل راه برای شما وجود دارد تا به سادگی مطمئن شوید که بهترین معامله را برای انتقال پول دریافت می کنید.

ارسال پول به خارج از کشور با اسکریل

برای شروع فرآیند ارسال پول به خارج از کشور، باید یک حساب کاربری در سایت اسکریل ثبت کنید. پس از ثبت نام، می توانید از طیف کاملی از ویژگی های اسکریل استفاده کنید. اسکریل فقط قادر به ارائه انتقال پول بین المللی برای ایران است، بنابراین اسکریل نمی تواند برای ارسال پول در داخل کشور استفاده شود. با این حال می توانید از ایران به کشورهای دیگر پول ارسال کنید.⁷
ثبت نام و پردازش برای ارسال پول با اسکریل

اگر حساب اسکریل ندارید، به این صورت آن را راه اندازی می کنید

به انتقال پول اسکریل بروید و مبلغ مورد نظر برای ارسال و کشور گیرنده را انتخاب کنید. مقدار تبدیل ارز در زمان واقعی را خواهید دید.
برای هدایت به صفحه ثبت نام، روی “شروع به کار” کلیک کنید. از شما خواسته می شود ایمیل، اطلاعات شخصی خود را وارد کرده و رمز عبور را انتخاب کنید.
سپس حساب رایگان اسکریل شما به طور خودکار برای شما ایجاد می شود. به صورت پیش‌فرض روی واحد پولی که هنگام شروع انتقال در مرحله 1 انتخاب کرده‌اید، خواهد بود.
سپس، تأیید کنید که برای چه کسی پول می‌فرستید. از شما خواسته می شود نام، حساب بانکی و جزئیات گیرنده را ارائه دهید. یکی از گزینه های پرداخت موجود را برای تکمیل انتقال انتخاب کنید.

اگر قبلاً یک حساب اسکریل دارید، فقط باید وارد شوید و به بخش انتقال پول اسکریل دسترسی داشته باشید. دستورالعمل های پرداخت خود را که شامل مقدار پولی که می خواهید ارسال کنید و ارز را وارد کنید. از شما خواسته می شود که جزئیات گیرنده خود را که شامل کشوری که در آن ساکن هستند ارائه دهید. یکی از گزینه‌های پرداخت موجود را انتخاب کنید و انتقال را تکمیل کنید. پس از تکمیل، تراکنش را در بخش «تاریخچه تراکنش» حساب اسکریل خود خواهید دید. توجه داشته باشید، نمی‌توانید از مانده حساب اسکریل خود برای پرداخت با اسکریل Money Transfer استفاده کنید.

پرداخت برای همه کشورها با استفاده از ویزا یا مسترکارت قابل انجام است. اگر مبدأ تراکنش در کشورهای منتخب در منطقه یورو باشد، اسکریل گزینه‌های انتقال بانکی دارد. کارت‌های صادرشده در ایالات متحده نمی‌توانند برای تأمین مالی پرداخت‌های انتقال پول اسکریل استفاده شوند. اسکریل نیز مانند وایز از نرخ ارز متوسط بازار استفاده می کند. این نرخی است که بانک ها و ارائه دایرانگان خدمات خودشان از آن استفاده می کنند و همان نرخی است که در گوگل می بینید. نرخ ارز میانی بازار معمولا قوی ترین نرخ بازار موجود است.

بیشتر بخوانید : انتقال پول به ایران از طریق سوئیفت و صرافی

محدودیت انتقال اسکریل

محدودیت‌های تراکنش برای انتقال پول اسکریل وجود دارد، اما این به وضعیت حساب اسکریل، روش پرداخت، کشور محل اقامت و کشوری که وجوه به آن ارسال می‌شود بستگی دارد. به طور کلی، برخی ممکن است محدودیت های انتقال پول را بالاتر از سایر ارائه دایرانگان انتقال پول بدانند.

هزینه ها و هزینه های ارسال پول با اسکریل

بسته به کشور مبدا، ممکن است هیچ هزینه ای برای انتقال وجود نداشته باشد. ارسال پول می‌تواند رایگان باشد، اما به کشور تراکنش، گیرنده و روش پرداخت شما بستگی دارد¹³. اتهامات همچنین در اشکال دیگر با اسکریل وجود دارد. اگر با ارزی متفاوت با حساب خود پول ارسال کنید، هزینه تبدیل ارز اضافی 3.99% از مبلغ ارسال و دریافت کسر می شود. برای رایگان نگه داشتن حساب اسکریل خود باید حداقل 1 تراکنش در سال انجام دهید، در غیر این صورت، هزینه خدمات ماهانه 5 یورو (یا معادل ارز حساب) از شما دریافت می شود. هزینه تعمیر و نگهداری ماهیانه از وجوه موجود در حساب شما کسر می شود تا زمانی که موجودی شما صفر شود. اسکریل کارت اعتباری یا حساب بانکی شما را شارژ نمی‌کند و باعث نمی‌شود حساب شما به موجودی منفی تبدیل شود. برای جلوگیری از دریافت هزینه خدمات، کافی است به حساب اسکریل خود وارد شوید و تراکنش انجام دهید.

چقدر زمان برای ارسال پول با اسکریل طول می کشد

اگر از کارت نقدی یا اعتباری برای ارسال پول استفاده می کنید، وجوه از کارت شما برداشت می شود و بلافاصله به حساب گیرنده واریز می شود. اما اگر از حواله بانکی استفاده می‌کنید، ممکن است 2 تا 5 روز طول بکشد تا مبلغ به حساب گیرنده واریز شود.

وضعیت انتقال پول را بررسی کنید

اسکریل قادر است فرآیند تراکنش‌ها را فوراً شروع کند، بنابراین خلاصه‌ای خودکار را روی صفحه ارائه می‌کند و آن را به آدرس ایمیل ثبت‌شده شما ارسال می‌کند. فهرستی از نقل و انتقالات پولی شما در بخش «انتقالات من» در دسترس خواهد بود.

پشتیبانی مشتری در صورت غیر فعال بودن پرداخت اسکریل

اسکریل یک تیم پشتیبانی مشتری دارد که به صورت تلفنی یا ایمیل 24 ساعته در دسترس است و یک بخش پرسش‌های متداول تعاملی برای کمک به شما در عیب‌یابی هر گونه مشکلی دارد. به دنبال شفافیت در مورد هزینه های خود با دردسر کمتر هستید؟ دقیقاً ببینید گیرنده شما با Wise چه چیزی دریافت می کند. وایز مستقیماً از روش پرداختی که انتخاب می‌کنید و بدون هزینه‌های تبدیل یا تعمیر و نگهداری می‌کشد.

اسکریل می تواند یک پلت فرم بسیار جذاب برای جابجایی پول باشد، به ویژه برای تجارت الکترونیک، ارزهای دیجیتال و بازی/ شرط بندی. با این حال، برای انتقال پول بین المللی خالص، گزینه های متعددی وجود دارد که از نظر سهولت، فرآیند و کارمزد برنده می شوند. به ماشین حساب مقایسه Wise نگاهی بیندازید تا ببینید قبل از شروع تراکنش چقدر می توانید با سایر ارائه دایرانگان خدمات پول پس انداز کنید. گاهی اوقات ویز ممکن است ارزان ترین موجود در بازار نباشد، اما ما مطمئن خواهیم شد که شما از قبل این را می دانید.

اما ممکن است ویز را راهی آسان‌تر برای ارسال پول به ایران بیابید، به‌خصوص اگر در ایالات متحده هستید. وایز توسط RBI در ایران مجاز و تنظیم شده است، بنابراین انتقال پول شما به کشور کاملاً ایمن است. نگاهی بیندازید که چگونه وایز به ماتو، که از ایران به سیدنی نقل مکان کرده است، کمک می کند تا مطمئن شود که به آرزویش می رسد، در حالی که هنوز از خانواده خود در خانه حمایت می کند.