You are currently viewing خرید و فروش یورو و معامله ارز در پرتغال

خرید و فروش یورو و معامله ارز در پرتغال

خرید و فروش یورو در پرتغال ، برای معامله ارز یورو در پرتغال چه کار کنم ؟ قصد سفر به پرتغال را دارید؟ چه برای کار و چه برای تفریح ​​به آنجا می روید، باید بدانید که چگونه هزینه سفر خود را پرداخت کنید. این راهنما همه آنچه را که باید در مورد ارز رسمی پرتغال بدانید، از کجا آن را تهیه کنید و چگونه هزینه های خود را در طول سفر پایین نگه دارید، پوشش می دهد.

خرید و فروش یورو در پرتغال ، برای معامله ارز یورو در پرتغال چه کار کنم ؟

واحد پول پرتغال چیست؟

برای خرید و فروش یورو در پرتغال ابتدا باید واحد رسمی پول آن جا را بشناسید . واحد پول رسمی پرتغال یورو است که توسط بانک پرتغال صادر و نظارت می شود. اگر پول سفر خود را آنلاین می‌خرید، ممکن است کد رسمی نشان داده شده – EUR را نیز ببینید. در فروشگاه ها و رستوران ها، قیمت های یورو احتمالاً از نماد ارز یورو استفاده می کنند.

هنگامی که در پرتغال هستید، هزینه های اقلام نشان داده شده به یورو را می بینید و باید شروع به پرداخت برای چیزهایی در سکه ها و اسکناس های محلی کنید که اغلب در اسکناس های زیر یافت می شوند:

اسکناس – 5، 10، 20، 50، 100، 200، 500 یورو و سکه – 1، 2، 5، 10، 20، 50 سنت؛ 1، 2 یورو

آیا زمانی که در پرتغال هستید می توانید به طور رسمی به دلار پرداخت کنید؟

بعید است که بتوانید به طور رسمی در پرتغال با دلار معامله کنید، به همین دلیل زمان آن رسیده است که به یورو عادت کنید و در مورد نرخ تبدیل ارز اطلاعات بیشتری کسب کنید تا بدانید در سفر خود چه خرج می کنید.

این راهنما همه چیزهایی را که باید بدانید، از جمله نرخ دلار کانادا/یورو و بهترین جایی که می توانید پول سفر خود را از کجا تهیه کنید، توضیح می دهد.

یورو
نام ارز یورو
کد ISO یورو
سمبل
زیر واحد سنت
بانک مرکزی بانک پرتغال
بهترین کارت های سفر به پرتغال وایز، Revolut

سکه و اسکناس یورو

در اینجا خلاصه کاملی از سکه‌ها و اسکناس‌های یورو آورده شده است که باید در پرتغال با آن‌ها آشنا شوید.

اسکناس یورو سکه های یورو
اسکناس – 5، 10، 20، 50، 100، 200، 500 یورو سکه – 1، 2، 5، 10، 20، 50 سنت؛ 1، 2 یورو

تاریخچه ارز یورو

یورو (EUR) واحد پول رسمی منطقه یورو است که از 19 کشور از 27 کشور اتحادیه اروپا تشکیل شده است. این ارز در سال 1999 به عنوان یک ارز حسابداری معرفی شد و به عنوان سکه و اسکناس فیزیکی در سال 2002 عرضه شد. یورو دومین ارز پرمعامله در جهان است و مزایای حذف ریسک نرخ ارز در منطقه یورو را فراهم می کند.

آیا دلار در پرتغال پذیرفته می شود؟

برای خرید و فروش یورو در پرتغال همانطور که دیدیم، واحد پول رسمی در پرتغال یورو است. اگر دلار را در سفر با خود حمل می کنید، احتمالاً باید قبل از خرج کردن، آن را تعویض کنید.

گاهی اوقات وقتی در سفری خارج از کشور هستید، متوجه می‌شوید که بازرگانان به تعدادی از ارزهای خارجی عمده پرداخت می‌کنند. با این حال، این احتمال وجود دارد که در جایی که این پیشنهاد ارائه می شود، نرخ ارز خوبی برای دلار خود دریافت نکنید. برنامه‌ریزی روش‌های هوشمندانه و راحت برای خرج کردن به یورو در زمانی که دور هستید احتمالاً به این معنی است که در نهایت در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنید.

معمولا داشتن چند روش مختلف برای پرداخت و دریافت پول نقد بهترین گزینه برای مسافران و گردشگران است. به این دلیل که در صورت پذیرفته نشدن یکی از روش‌های پرداخت به هر دلیلی، یک طرح پشتیبان خواهید داشت و می‌توانید روشی را انتخاب کنید که برای تراکنش خاص مناسب‌تر است. داشتن یک کارت چند ارزی از ارائه‌دهنده‌ای مانند Wise یا Revolut ، به‌علاوه کارت بدهی بانکی معمولی‌تان، و مقداری پول نقد محلی به یورو به این معنی است که همیشه گزینه‌هایی دارید. می توانید از پول نقد خود برای خریدهای کوچک و انعام استفاده کنید و با کارت چند ارزی خود، پرداخت های کم هزینه و برداشت نقدی انجام دهید و در عین حال کارت بانکی خود را برای مواقع اضطراری ذخیره کنید.

در سفر بعدی خود به پرتغال از کارت سفر استفاده کنید

استفاده از کارت نقدی سفر در پرتغال معمولا ارزان، ایمن و راحت است. چند ارائه‌دهنده در بریتانیا کارت‌های چند ارزی را ارائه می‌کنند که همراه با یک حساب پرداخت مرتبط است که به شما امکان می‌دهد به یورو تبدیل، نگهداری و خرج کنید. این به شما امکان می دهد یک موجودی را به دلار اضافه کنید و به یورو تغییر دهید تا نرخ ارز را قفل کنید و بودجه سفر خود را تنظیم کنید.

هنگامی که یورو را در حساب خود دارید، هیچ کارمزد اضافی برای پرداخت وجود ندارد و هزینه تراکنش خارجی نیز برای نگرانی نخواهید داشت.

در اینجا مروری اجمالی از چند کارت نقدی مفید سفر است که ممکن است بخواهید در پرتغال سفارش دهید و از آنها استفاده کنید.

کارت سفر وایز

به منظور خرید و فروش یورو در پرتغال برای نگهداری و مبادله بیش از 40 ارز و مدیریت پول خود از طریق تلفن، یک کارت سفر Wise را به صورت آنلاین یا در برنامه Wise سفارش دهید. شما می توانید به راحتی به یورو خرج کنید – و همه مبادلات ارزی از نرخ متوسط ​​​​بازار بدون علامت گذاری استفاده می کنند.

دارندگان کارت هر ماه مقداری برداشت رایگان از دستگاه خودپرداز دریافت می کنند و هیچ کارمزد سالانه یا ماهانه ای برای پرداخت وجود ندارد و هیچ نیازی به حداقل موجودی وجود ندارد.

طرفداران عاقل معایب عاقلانه
✅ صرافی از نرخ متوسط ​​بازار استفاده می کند

✅ بدون کارمزد تراکنش خارجی

✅ نگهداری و خرج کردن بیش از 40 ارز رایگان است

✅ پرداختی به حساب ویز خود را با مجموعه ای از ارزهای جهانی دریافت کنید

✅ بدون حداقل مانده یا کارمزد مداوم

❌ هزینه سفارش کارت اعمال می شود❌ پس از اتمام برداشت رایگان ماهانه خود، هزینه های خودپرداز اعمال می شود

کارت Revolut

Revolut چندین طرح حساب مختلف ارائه می‌دهد تا بتوانید یکی را انتخاب کنید که با نیازها و هزینه‌های شما مطابقت دارد، از جمله برخی بدون کارمزد ماهانه. همه طرح‌های حساب به شما امکان می‌دهند چندین ارز را در یک حساب نگه دارید و مبادله کنید، و هیچ کارمزدی برای خرج کردن ارزهایی که دارید وجود ندارد.

بسته به طرحی که انتخاب می‌کنید، سطوح ثابتی از برداشت‌های خودپرداز بدون کارمزد و مبادله ارز میان بازار را هر ماه دریافت خواهید کرد. پس از اتمام محدودیت های طرح خود، هزینه های پایین اعمال می شود.

طرفداران Revolut منفی Revolut
✅ مجموعه ای از ارزهای جهانی را نگه دارید و مبادله کنید، ارزهایی را که در اختیار دارید بدون کارمزد اضافی خرج کنید

✅ از بین سطوح مختلف حساب انتخاب کنید تا با نیازهای مختلف مشتری مطابقت داشته باشد

✅ هر ماه مقداری مبادله ارز دریافت کنید که از نرخ متوسط ​​​​بازار استفاده می کند – محدودیت ها بسته به طرح حساب متفاوت است

✅ بدون هزینه سفارش کارت

✅ برخی از سطوح حساب دارای مزایای اضافی از جمله مزایای سفر هستند

❌ برای برخی از سطوح حساب کارمزدهای مداوم اعمال می شود❌ بدون شبکه شعبه برای خدمات حضوری

❌ پس از اتمام محدودیت های تراکنش بدون کارمزد حساب خود، کارمزد اعمال می شود

نرخ تبدیل ارز برای £ 1 دلار /یورو چیست؟

آشنایی با نرخ مستقیم دلار /EUR مفید است تا بتوانید به راحتی محاسبه کنید که در سفر به خارج از کشور چقدر هزینه برای شما دارد. نرخی که باید روی آن تمرکز کنید، نرخ متوسط ​​بازار است، که بانک ها و خدمات ارزی اصلی هنگام خرید و فروش ارز دریافت می کنند. این نرخ همیشه به مشتریان منتقل نمی شود. در عوض ممکن است متوجه شوید که نرخ دلار /EUR که هنگام مبادله نقدی سفر دریافت می‌کنید شامل یک نشانه گذاری – یک هزینه اضافی است.

نرخ میانی بازار CAD/EUR را از یک سایت تبدیل ارز یا وب‌سایتی مانند این بیابید، بنابراین می‌توانید بازار را زیر نظر داشته باشید و در حین سفر، نرخ‌های پیشنهادی خود را با نرخ متوسط ​​بازار مقایسه کنید.

آیا قبل از سفر به پرتغال باید دلار را به یورو تبدیل کنم؟

از آنجایی که پرتغال هر سال گردشگران زیادی را از بریتانیا می‌بیند، ممکن است متوجه شوید که اگر هنگام رسیدن به پرتغال، ارز خود را مبادله کنید، به جای نگرانی در مورد پرداخت پول نقد خود قبل از خروج، وضعیت بهتری خواهید داشت.

با نرخ‌های مبادله‌ای که به صورت محلی و آنلاین به شما ارائه می‌شود آشنا شوید، بنابراین می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا ارزش دارد مقداری از وجوه را قبل از سفر تغییر دهید، از کارت برای پرداخت در زمانی که خارج هستید، یا تبدیل پول نقد در بدو ورود، تصمیم بگیرید. هم در بریتانیا و هم در پرتغال، از تبادل ارز در فرودگاه خودداری کنید. بازار اسیر به این معنی است که نرخ های دلار /EUR اغلب در فرودگاه نسبت به مراکز شهر بدتر است.

نکاتی برای مبادله پول در پرتغال

کارت‌ها به طور گسترده در پرتغال پذیرفته می‌شوند، اما همچنان باید نرخ مبادله داده شده را هنگام انجام تراکنش از CAD به یورو تماشا کنید. برخی از بازرگانان به شما اجازه می دهند به جای یورو به دلار کانادا پرداخت کنید، اما این معمولاً به معنای پرداخت بیشتر به دلیل هزینه های تبدیل ارز پویا است.

بهترین مکان برای تبادل ارز در پرتغال

شما می توانید یورو خود را در پرتغال از چند طریق دریافت کنید.

می‌توانید از کارت نقدی مسافرتی ارائه‌دهنده‌ای مانند Wise یا Revolut برای پرداخت‌های راحت و برداشت نقدی و تبدیل وجوه آنلاین استفاده کنید.

یا اگر راه حل آفلاین را ترجیح می دهید، می توانید هنگام ورود مقداری پول نقد به صورت CAD برای مبادله همراه داشته باشید. ارائه دهندگان صرافی اغلب در فرودگاه ها و هتل ها هستند، اگرچه صرافی ها در مرکز شهر احتمالاً به طور کلی ارزان تر هستند.

بیشتر بخوانید : نرخ حواله یورو به اروپا

برای خرید و فروش یورو در پرتغال چگونه در پرتغال پرداخت کنیم؟

برای خرج کردن در پرتغال باید یورو داشته باشید. با این حال، به طور کلی داشتن چند روش پرداخت متفاوت، طرح خوبی است. این بدان معناست که اگر تاجری یکی را نپذیرد، شما یک نسخه پشتیبان دریافت خواهید کرد. همچنین اگر بدشانس بودید که کارت یا مقداری وجه نقد سفر را به سرقت ببرید، دانستن اینکه روش متفاوتی برای پرداخت دارید نیز باعث اطمینان خاطر است. در اینجا گزینه های اصلی پرداخت شما در پرتغال آمده است.

1. کارت بدهی یا اعتباری

پرداخت با کارت می تواند در مغازه ها، رستوران ها و هتل ها مفید باشد، اما مکان هایی وجود دارد که پول نقد نیز مهم است. برای تراکنش‌های ارزان و سریع، از جمله پرداخت‌های کارتی و برداشت‌های نقدی، در صورت نیاز و زمانی که به پول سفر به یورو نیاز دارید، یک کارت سفر از ارائه‌دهنده‌ای مانند Wise یا Revolut سفارش دهید.

2. یورو نقدی

  • پول نقد به طور گسترده ای در پرتغال استفاده می شود، بنابراین ارزش آن را دارد که همیشه مقداری همراه خود داشته باشید. ممکن است بخواهید قبل از حرکت به یورو مبادله کنید، اما معمولاً پس از ورود به پرتغال، برداشت از ATM به صورت محلی نیز راحت است.
  • معمولاً متوجه می شوید که می توانید از کارت برای پرداخت در پرتغال استفاده کنید، اما حمل مقداری پول نقد به یورو نیز اطمینان بخش است. انعام دادن و خریدهای کوچک‌تر اغلب آسان‌تر است، به علاوه اگر کارتتان به دلایلی از کار افتاده باشد، یک نسخه پشتیبان خوب دریافت می‌کنید.
  • وقتی در پرتغال هستید، داشتن کارت و مقداری پول نقد به یورو ایده هوشمندانه ای است. برخی از بازرگانان پول نقد را ترجیح می دهند، اما داشتن کارت برای پرداخت های با ارزش بالاتر و در مکان های توریستی شلوغ تر نیز راحت است. برای انعطاف‌پذیری، از کارت سفر ارائه‌دهنده‌ای مانند Wise یا Revolut در کنار پول نقد خود استفاده کنید.

پرداخت هزینه سفر به CAD

اگر برای چیزهایی در پرتغال با کارت بانک CAD پرداخت می کنید، ممکن است متوجه شوید که هزینه تراکنش خارجی اضافه شده است. این باعث افزایش هزینه های شما در هنگام خرج کردن به ارز خارجی می شود و محاسبه آن ممکن است دشوار باشد.

کارت‌های نقدی سفر همیشه به این شکل کار نمی‌کنند. هنگامی که با استفاده از کارت Wise در پرتغال خرید می‌کنید ، می‌توانید از قبل موجودی حساب خود را در برنامه Wise به یورو تبدیل کنید یا فقط موجودی خود را به CAD بگذارید و به کارت اجازه دهید هنگام پرداخت تراکنش را انجام دهد. شما همیشه کمترین کارمزد موجود را دریافت خواهید کرد و هیچ هزینه تراکنش خارجی اضافی وجود ندارد.

نتیجه – واحد پول در پرتغال

هنگام بازدید از پرتغال نمی توانید به کانادا پرداخت کنید – بنابراین یادگیری در مورد ارز مورد نیاز شما ضروری است. چه تصمیم به استفاده از کارت نقدی مسافرتی از سرویسی مانند Wise داشته باشید، یا از قبل با یورو به صورت نقدی ذخیره کنید، دانستن نرخ ارز میانی بازار می تواند به شما کمک کند بهترین معامله موجود را داشته باشید. از این راهنما استفاده کنید تا همه چیزهایی را که باید در مورد گزینه‌ها، نرخ‌ها و هزینه‌های مبادله CAD به یورو بدانید، استفاده کنید و در زمانی که دور هستید، پول خود را بیشتر کنید.

واحد پول رسمی پرتغال یورو است. معمولاً نمی توانید در پرتغال به کانادا پرداخت کنید، بنابراین باید از قبل برنامه ریزی کنید تا پول سفر خود را مرتب کنید. برای تبدیل کم هزینه به یورو و هزینه و برداشت راحت، سفارش یک کارت نقدی مسافرتی را از سرویسی مانند Wise در نظر بگیرید – و به یاد داشته باشید که دانستن نرخ مبادله CAD به یورو در اواسط بازار ضروری است تا مطمئن شوید که معامله عادلانه ای برای ارز دریافت می کنید. تبادل.

سوالات متداول – خرید و فروش یورو در پرتغال

واحد پول پرتغال چیست؟

واحد پول رسمی پرتغال یورو است. همچنین ممکن است کد EUR و نماد ارز یورو را مشاهده کنید.

واحد پول لیسبون چیست؟

واحد پول رسمی در لیسبون یورو است. تا زمانی که آنجا هستید، فقط می‌توانید به یورو خرج کنید.

واحد پول قدیمی پرتغال چیست؟

امروزه واحد پول پرتغال یورو است. اگر نگران تغییر ارز هستید، چرا از سرویسی مانند ویز کارت نقدی سفر دریافت نکنید که به طور خودکار ارز مورد نیاز در مقصد شما را هنگام پرداخت انتخاب می کند – بدون جریمه یا کارمزد متورم.

بهترین ارز برای بردن به پرتغال چیست؟

تا زمانی که در پرتغال هستید، فقط می توانید به یورو خرج کنید. حمل مقداری پول نقد و استفاده از کارت نقدی سفر از سرویسی مانند وایز معمولاً بهترین راه برای خرج کردن در زمانی است که از خانه دور هستید.