You are currently viewing خرید و فروش یورو در آلمان از طریق صرافی آنلاین

خرید و فروش یورو در آلمان از طریق صرافی آنلاین

خرید یورو و فروش در آلمان چگونه انجام می  شود؟ نحوه خرید و فروش و مبادله ارز یورو در صرافی های آلمان به همراه آموزش کامل خرید یورو از طریق دستگاه های خودپرداز، بانک و صرافی های خارجی و ایرانی در المان ، دوسلدورف ، برلین ، فرانکفورت ، مونیخ ، اشتوتگارت ، ماینز و سایر شهر ها.

از سواحل دریای بالتیک تا تپه‌های کشور شراب آلمان غربی، آلمان بزرگترین کشور اروپای مرکزی با فرهنگ و جذابیت دنیای قدیم است. یورو واحد پول استاندارد آلمان بوده است و متوجه خواهید شد که برای خرید به پول نقد و کارت اعتباری نیاز دارید. برای اینکه بهترین استفاده را از اقامت آلمانی خود ببرید، با آداب و رسوم ارز آنها آشنا شوید و شروع به مقایسه گزینه های پول سفر خود کنید.

خرید یورو در آلمان و فروش یورو ، روش های خرید و فروش یورو در آلمان

کارت سفر، کارت نقدی یا کارت اعتباری؟

ویزا و مسترکارت به طور گسترده در آلمان پذیرفته شده است و برای ارسال پول به آلمان نیز مناسب است. همچنین می توانید از کارت های اعتباری American Express و Diners Club استفاده کنید. با این حال، آنها در مکان های کمتری پذیرفته می شوند. برخی از کسب و کارها ممکن است برای خریدهای کمتر از مقدار مشخصی کارت نپذیرند و برخی از سوپرمارکت ها اصلاً کارت اعتباری دریافت نمی کنند. در حالی که یافتن کارتی که به شما امکان می‌دهد بدون کارمزد زیاد خرید کنید، مهم است، کارتی که به شما امکان می‌دهد از دستگاه‌های خودپرداز بدون هزینه‌های مضحک استفاده کنید، برای سفر به آلمان مناسب‌تر است.

اگر بتوانید کارتی بیابید که تراکنش خارجی، ATM بین المللی یا کارمزد سالانه نداشته باشد، در تعطیلات آلمانی خود پس انداز زیادی خواهید کرد. حتی اگر می توانید تنها با استفاده از یک کارت برای تمام تراکنش های خود دریافت کنید، هرگز تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید. ترکیبی از کارت‌های نقدی، اعتباری و کارت‌های پیش‌پرداخت مسافرتی این اطمینان را به شما می‌دهد که می‌توانید تمام معاملات را به یورو انجام دهید و در عین حال به خط اعتباری اضطراری و مزایای سفر دسترسی داشته باشید. یک تکلیف کوچک قبل از حرکت می تواند به معنای تفاوت بین کشتیرانی صاف و دریاهای مواج باشد.

خرید و فروش یورو در آلمان با استفاده از کارت اعتباری

ویزا و مسترکارت به طور گسترده در آلمان پذیرفته شده است. همچنین می‌توانید از کارت‌های American Express و کارت‌های Discover با نشان‌واره Diners Club استفاده کنید – اگرچه مکان‌های کمتری آن‌ها را می‌پذیرند. در حالی که آلمان به دلیل پذیرش فناوری های جدید مانند پرداخت های بدون تماس و تلفن همراه در اروپا در رتبه بالایی قرار دارد، هنوز هم تا حد زیادی یک اقتصاد نقدی است. برای خرید و فروش یورو در آلمان اگر می‌خواهید پول نقد خودپرداز را برداشت کنید، دستگاه‌های خودپرداز اتحادیه بانک‌های پس‌انداز آلمان (DSGV) کارت‌های Discover را می‌پذیرند. دارندگان کارت آمریکن اکسپرس گزینه های بیشتری در دستگاه خودپرداز دارند. به دنبال دستگاه های خودپرداز از Reisebank، Postbank، Sparkasse و Deutsche Bank و غیره باشید.

برای خود یک کارت اعتباری بیابید که از هزینه تراکنش های خارجی چشم پوشی کند. به همراه داشتن کارت اعتباری، بسته به ارائه دهنده شما، از مزایای اضافی بیمه مسافرتی و تخفیف برخوردار می شوید. برای پس انداز بیشتر، با پرداخت کامل موجودی خود در هر ماه، از دوره بدون بهره استفاده کنید.

استفاده از کارت نقدی

کارت نقدی گزینه خوبی برای سفر به آلمان است. هر بار که با دستگاه خودپرداز روبرو می‌شوید، به پول نقد دسترسی خواهید داشت، بدون اینکه پول نقد زیادی را به یکباره حمل کنید. از آنجا که شما پول خود را خرج می کنید، از هزینه های بهره اجتناب می کنید. بانکی را پیدا کنید که کارمزد برداشت بین‌المللی از خودپرداز را نپذیرد و کارمزد نگهداری حساب ماهانه دریافت نکند. نکته: دارندگان کارت های بانک آمریکا و بارکلیز می توانند با استفاده از دستگاه های خودپرداز دویچه بانک در آلمان، از کارمزد برداشت بین المللی خودپرداز و همچنین کارمزد خودپرداز محلی خودداری کنند.

استفاده از کارت سفر پیش پرداخت

کارت های مسافرتی می توانند پس از بارگیری USD، نرخ تبدیل را قفل کنند. از آن برای خرید بدون نگرانی در مورد نرخ هر بار که هزینه می کنید استفاده کنید – کارت های نقدی و اعتباری اغلب برای هر تراکنش 3٪ دریافت می کنند. همه کارت‌های سفر پیش‌پرداخت دارای یورو هستند و بسیاری از آنها به شما اجازه می‌دهند بیش از یک ارز را همزمان با خود حمل کنید.

برای خرید و فروش یورو در آلمان جایی که در نرخ تبدیل صرفه جویی می کنید، ممکن است به عنوان کارمزد پرداخت کنید. هر بار که کارت را بارگیری می کنید، هزینه هایی را می پردازید، برداشت های خودپرداز و گاهی اوقات حتی هزینه عدم فعالیت. نکته: اکثر کارت‌های مسافرتی دو کارت برای شما ارسال می‌کنند تا در صورت سرقت یا مفقود شدن کارت، یک نسخه پشتیبان داشته باشید.

پرداخت نقدی در آلمان برای فروش یورو یا خرید یورو

بیش از 80 درصد از پرداخت ها در آلمان با استفاده از پول نقد انجام می شود، به این معنی که شما اغلب برای پرداخت تراکنش های خود در سفر خود به پول نقد نیاز دارید. بهترین راه برای دریافت یورو این است که هنگام ورود به آلمان با استفاده از کارتی که هزینه ای بین المللی از خودپرداز دریافت نمی کند، برداشت از دستگاه خودپرداز را انجام دهید. برای خرید و فروش یورو در آلمان بانک ها و صرافی ها می توانند پول نقد را در آلمان تغییر دهند. برخی از صرافی ها (Wechselstuben) نرخ های خوبی را ارائه می دهند، اما همیشه قبل از اینکه با معامله ای موافقت کنید، نرخ را با نرخ بازار مقایسه کنید. گاهی اوقات بهتر است از دستگاه خودپرداز پول برداشت کنید.

استفاده از چک های مسافرتی

از چک های مسافرتی عبور کنید، کم کم با دستگاه های خودپرداز جایگزین می شوید که دریافت ارز را ارزان و آسان می کند. امنیت مزیت اصلی استفاده از چک های مسافرتی است. هر چک دارای یک شماره سریال منحصر به فرد است و فقط با شناسه عکس قابل نقد است. هزینه ها نقطه ضعف اصلی است. بانک ها برای دریافت چک و نقد آنها از شما پول می گیرند. بهتر است از کارت نقدی یا کارت سفر استفاده کنید که به شما امکان می دهد برای دریافت دونگ ویتنام، برداشت ارزان یا رایگان از دستگاه خودپرداز انجام دهید.

نکته: چک های مسافرتی برای قفل کردن نرخ ارز خوب خوب هستند. بنابراین، اگر بازار فارکس را تماشا می‌کنید، آن‌ها را در حالی که خوب هستند، دریافت کنید.

یورو چیست؟

یورو به عنوان یک ارز نقدی در آلمان در اول ژانویه 2002 معرفی شد. بیشتر اوقات از آن برای خریدهای بدون نقد توسط بانک ها و بازارهای سهام استفاده می شد. بسیاری از مردم از معرفی یورو خوشحال نبودند. بسیاری از مردم می خواستند مارک دویچه را حفظ کنند. در حال حاضر نوزده ایالت در اروپا وجود دارد که از یورو استفاده می کنند. آلمان، اتریش، بلژیک، قبرس، استونی، فنلاند، فرانسه، ایرلند، ایتالیا، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، یونان و لتونی از جمله این کشورها هستند.

پرداخت در آلمان با یورو

وقتی به آلمان سفر می کنید بدون شک به پول نیاز خواهید داشت. اگر شما یک بازدید کننده هستید، ممکن است متوجه شوید که یک ابزار تبدیل ارز آنلاین می تواند مفید باشد تا ببینید چقدر یورو برای پول محلی خود دریافت خواهید کرد. نرخ مبادله یورو حدود 1.21 دلار آمریکا برای یک یورو است. بهترین راه برای به دست آوردن نرخ ارز خوب در آلمان استفاده از دستگاه خودپرداز است که به نام Geldautomat نیز شناخته می شود. آنها را تقریباً در همه جای آلمان از جمله بانک ها، مراکز خرید، ایستگاه های قطار، دفاتر پست، لابی هتل ها و فرودگاه خواهید یافت. می‌توانید انگلیسی را به عنوان زبان خود در هر یک از آنها نیز انتخاب کنید، بنابراین نگران نفهمیدن دستگاه نباشید.

خرید و فروش یورو در آلمان : علاوه بر یورو به عنوان ارز، شما همچنین خواهید دید که می توانید با کارت های اعتباری پرداخت کنید. با این حال، این روش پرداخت به اندازه آن در ایالات متحده رایج نیست.

بیشتر بخوانید : انتقال پول از آلمان به ایران

تبدیل ارز خود به یورو در آلمان / خرید و فروش یورو در آلمان

یکی از اولین کارهایی که هنگام برنامه ریزی سفر به آلمان باید انجام دهید تبدیل پول ملی خود به یورو است. برای انجام این کار، می توانید آن را قبل از حرکت در بانک محلی خود دریافت کنید یا آن را در فرودگاه ورودی آلمان در جدول تبدیل ارز دریافت کنید. هنگام تبدیل ارز در جدول فرودگاه، به خاطر داشته باشید که اکثر آنها 24/7 باز نیستند. تعجب نکنید اگر واحد پول تبدیل شده شما بسیار کمتر از واحد پول محلی شما باشد. در سال های اخیر، یورو بسیار خوب عمل کرده است.

راه دیگر برای دریافت یورو در آلمان استفاده از کارت خودپرداز است. در هر بانکی می توانید دستگاه خودپرداز پیدا کنید. بیشتر کارت های ATM خارجی را می پذیرند اما نه همه. اگر کارت ATM شما رد شود، احتمالاً یک پیام “کارت در شبکه نیست” روی صفحه نمایش داده می شود. بسته به ارائه‌دهنده کارت خود، در هر تراکنش می‌توانید هزینه خودپرداز خارجی را بین ۲ تا ۴ دلار انتظار داشته باشید.

کاملاً به کارت اعتباری خارجی خود وابسته نباشید.

بسیاری از کسب و کارها در آلمان آمریکایی / انگلیسی / و غیره را می پذیرند. کارت های اعتباری اما نه به اندازه کشور محلی شما. به عنوان مثال، ویزا در اکثر پمپ بنزین ها پذیرفته می شود اما فقط در چند رستوران. این ایده خوبی است که هر زمان که به اقتصاد آلمان می روید، پول نقد یورو همراه داشته باشید. برخی از شرکت ها/رستوران های مستقر در آمریکا دلار آمریکا را دریافت می کنند. برای مثال، تمام مک‌دونالدها در آلمان دلار آمریکا را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید : صرافی های ایرانی در دوسلدورف ، هامبورگ ، مونیخ و برلین آلمان

نکاتی برای تبادل ارز در آلمان

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در مورد مبادله ارز در آلمان وجود دارد.

درک نرخ متوسط ​​بازار برای خرید و فروش یورو در آلمان

قبل از عزیمت به سفر خود با نرخ متوسط ​​بازار آشنا شوید. این همان چیزی است که به عنوان نرخ واقعی ارز شناخته می شود و هیچ کارمزد پنهانی ندارد. می توانید از یک مبدل ارز آنلاین استفاده کنید تا ببینید چه پولی قبل از سفر شما ارزش دارد. این به شما کمک می کند هنگام خرید پول سفر خود، نرخ عادلانه ای دریافت کنید.

برای هزینه های خودپرداز، ارز آلمان را انتخاب کنید

اگر به شما پیشنهاد شود در یک دستگاه خودپرداز به ارز خود پرداخت کنید، ممکن است در نهایت بیشتر از زمانی که هزینه های خود را با ارز آلمان پرداخت کنید، پرداخت کنید. وقتی به یورو که واحد پول محلی آلمان است پرداخت می کنید، می توانید هزینه های کلی خود را کاهش دهید و بهترین نرخ های ممکن را پیدا کنید.

از مبادله ارز در فرودگاه ها یا تسهیلات اقامتی خودداری کنید

بسیاری از فرودگاه‌ها و لابی‌های هتل، نرخ ارز را افزایش می‌دهند و همچنین به دلیل دریافت هزینه‌های پنهان در بالای آن شهرت دارند. برای جلوگیری از این گزینه بسیار گران قیمت هنگام مبادله پول خود با ارز آلمان، برای انجام این کار در فرودگاه یا هتل خود توقف نکنید.اگر خوب برنامه ریزی کنید و پول خود را عاقلانه خرج کنید، آلمان یک تجربه عالی برای تعطیلات خواهد بود. اگر قصد سفر به آلمان را دارید، حتما از قبل تحقیق و برنامه ریزی کنید.

آیا هنگام سفر به آلمان باید از کارت اعتباری یا پول نقد استفاده کنید؟

آلمان یک کشور نسبتا امن برای سفر است، بنابراین باید به اندازه کافی برای حمل پول نقد در سفر خود احساس امنیت کنید. استفاده از کارت اعتباری یا کارت نقدی با نوار مغناطیسی سنتی ممکن است در برخی مناطق کاملاً مشکل ساز باشد زیرا مکان های زیادی مانند مغازه های کوچکتر، کافه ها و فروشگاه های مواد غذایی آنها را نمی پذیرند.پول نقد محلی ساده‌ترین و راحت‌ترین راه برای پرداخت هزینه‌ها در آلمان است، مگر اینکه بتوانید کارت اعتباری یا نقدی را پیدا کنید که مخصوص مسافران طراحی شده است. هنگام سفر به خارج از کشور، شما همچنین می خواهید از برداشت پول از کارت اعتباری خودداری کنید زیرا می تواند منجر به کارمزد و سود بسیار بالاتری شود.

دستکاری ارز چیست؟

دستکاری ارز سیاستی است که دولت ها و بانک های مرکزی با برخی از بزرگترین شرکای تجاری برای کاهش مصنوعی ارزش پول خود برای به دست آوردن مزیت رقابتی ناعادلانه استفاده می کنند. آلمانی ها قدرت ارز را در آلمان تعیین نمی کنند.در عوض، توسط بانک مرکزی اروپا تعیین شده است. برخی می گویند که آلمان دستکاری کننده ارز است، اما بسیاری از آلمانی ها احساس می کنند که مقصر ضعف یورو نیستند.

آیا می توانید از فرانک سوئیس در آلمان استفاده کنید؟

خرید و فروش یورو در آلمان با فرانک : فرانک سوئیس واحد پول رسمی سوئیس و لیختن اشتاین است و ششمین ارز پرمعامله در جهان است. اما آلمان از یورو استفاده می کند، بنابراین فرانک سوئیس یک ارز پذیرفته شده در این کشور نیست.

اصلاح ارزبرای خرید و فروش یورو در آلمان چیست؟

اصلاحات ارزی شامل خروج تمام یا برخی از ارزهای کاغذی کاهش یافته از گردش است. سپس با پول جدیدی که کاغذ یا فلز است جایگزین می شود.این همچنین به تغییر محتوای پول، نرخ مبادله و سازماندهی مجدد یک سیستم پولی مربوط می شود، همانطور که دیدید زمانی که آلمان از مارک آلمان یا مارک آلمان به یورو حرکت کرد.

نتیجه گیری

روش های زیادی برای خرید و فروش یورو در آلمان وجود دارد ، صرافی ، دستگاه ATM ، بانک ها ، چک های مسافرتی ، همگی روش های متفاوتی هستند، با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با ما تماس بگیرید. در اسرع وقت شما را راهنمایی خواهیم کرد.