You are currently viewing تبدیل بیت کوین به ریال صرافی بیت کوین ترکیه

تبدیل بیت کوین به ریال صرافی بیت کوین ترکیه

طریقه تبدیل بیت کوین به ریال صرافی بیت کوین ترکیه چگونه است و چطور می توانیم بیت کوین را در صرافی های ارز دیچیتال ترکیه به ریال تبدیل کنیم؟ در این مطلب به طور کامل تبدیل بیت کوین به ریال و استفاده از صرافی های ترک زبان را می بینیم.

آیا می خواهید بیت کوین (BTC) را به ریال تبدیل کنید و نیاز به صرافی بیت کوین در ترکیه دارید اما نمی دانید چگونه؟ اگر در دنیای ارزهای رمزپایه تازه وارد هستید ، درک دقیق نحوه کار بیت کوین و چگونگی و مکان خرید بیت کوین در ترکیه یک چالش بسیار بزرگ است. برای تبدیل بیت کوین به ریال در صرافی بیت کوین ترکیه به درک اصطلاحات اصطلاحات اصولی و با خیال راحت گرفتن از شناخته شده ترین ارز دیجیتال جهان ، ما این راهنمای مبتدی برای خرید بیت کوین در ترکیه را تهیه کرده ایم.

تبدیل بیت کوین به ریال در صرافی بیت کوین ترکیه

مرحله 1. کیف پول بیت کوین را انتخاب کنید

قبل از خرید هر بیت کوین ، باید کیف پول دیجیتالی راه اندازی کنید که بتوانید سکه های خود را با خیال راحت در آن ذخیره کنید. کیف پول های بیت کوین در واقع هیچ سکه ای در خود ندارند ، اما در عوض کلیدهای خصوصی را که برای دسترسی به آدرس بیت کوین عمومی خود و ثبت معاملات نیاز دارید ، ذخیره کنید. برای تبدیل بیت کوین به ریال در صرافی بیت کوین ترکیه ده ها گزینه برای انتخاب وجود دارد ، از جمله موارد زیر:

کیف پول های سخت افزاری ، مانند Ledger Nano S و TREZOR ، فضای ذخیره سازی آفلاین را برای کلیدهای خصوصی شما فراهم می کنند.  کیف پول های رومیزی ، مانند Electrum و Exodus را می توان در رایانه بارگیری کرد و از آنها برای ذخیره کلیدهای خصوصی بر روی هارد دیسک استفاده کرد.

همچنین کیف پول های موبایل مانند Jaxx و Coinomi به شما امکان می دهند BTC خود را از طریق دستگاه Android یا iOS خود مدیریت کنید. کیف پول های وب ، مانند Blockchain Wallet و GreenAddress ، دسترسی آنلاین راحت به بیت کوین شما را فراهم می کنند. کیف پول های کاغذی به شما امکان می دهند کلیدهای عمومی و خصوصی بیت کوین خود را چاپ کرده و از این قطعه کاغذ به عنوان کیف پول خود استفاده کنید.

مرحله 2. مبادله ارز رمزنگاری را انتخاب کنید

برای تبدیل بیت کوین به ریال در صرافی بیت کوین ترکیه  گام بعدی تصمیم گیری در مورد نحوه و خرید بیت کوین است. صدها سیستم عامل برای انتخاب وجود دارد و می توان آنها را به سه دسته اصلی تقسیم کرد: کارگزاران سریعترین و آسانترین روش خرید بیت کوین را ارائه می دهند ، به شما این امکان را می دهد که با استفاده از ارز فیات (مانند TRY یا USD) هزینه سکه های دیجیتال خود را پرداخت کنید. کارگزاران سیستم عامل های کاربر پسند را ارائه می دهند و به شما امکان می دهند بیت کوین را با استفاده از روش های پرداخت آشنا مانند کارت اعتباری یا انتقال بانکی خریداری کنید. نقطه ضعف اصلی آنها این است که آنها اغلب هزینه های بیشتری نسبت به گزینه های دیگر دریافت می کنند. Sistemkoin و BtcTurk دو کارگزار معروف ارز رمزنگاری شده هستند.

این سیستم عامل ها مانند Binance و Huobi به شما امکان خرید بیت کوین را با استفاده از ارزهای رمزپایه دیگر می دهند. آنها تمایل دارند هزینه کمتری نسبت به کارگزاران ارائه دهند و دسترسی به طیف متنوعی از سکه ها را فراهم کنند. اما برای استفاده از این نوع مبادله معمولاً باید از قبل رمز ارز دیگری داشته باشید ، بنابراین برای مبتدیان مناسب نیست.

مبادلات نظیر به نظیر واسطه را قطع می کند و به کاربران اجازه می دهد مستقیماً با یکدیگر تجارت کنند. فروشنده در تعیین قیمت مورد نظر خود و روشهای پرداخت پذیرفته شده خود آزاد است و این روش به شما امکان می دهد با افزایش حریم خصوصی تجارت کنید. با این حال ، ممکن است مجبور شوید به قیمتی بالاتر از نرخ ارز بازار رضایت دهید. نمونه هایی از مبادلات نظیر به نظیر شامل LocalBitcoins و Paxful است.

مرحله 3. خرید بیت کوین

برای تبدیل بیت کوین به ریال در صرافی بیت کوین ترکیه  مرحله آخر ارائه سفارش از طریق سیستم عامل انتخابی خود است. برای بیشتر وقت اوقات ، ساده ترین و راحت ترین گزینه استفاده از یک واسطه بیت کوین است. مهم نیست که نوع مبادله را انتخاب کنید ، معمولاً ابتدا باید در یک حساب کاربری ثبت نام کنید. بسته به مبادله ای که استفاده می کنید و الزامات نظارتی آن ، ممکن است بتوانید به راحتی با ارائه آدرس ایمیل خود وارد سیستم شوید یا ممکن است لازم باشد قبل از اجازه تجارت ، نام کامل ، اطلاعات تماس و شناسنامه خود را ارائه دهید.

پس از تأیید حساب ، باید مقدار BTC مورد نظر برای خرید را وارد کنید ، روش پرداخت خود را انتخاب کنید ، هزینه ها و هزینه کل معامله را بررسی کنید و سپس خرید خود را نهایی کنید. مراحل دقیقی که باید دنبال کنید بسته به روش پرداخت و نوع سیستم عامل شما متفاوت است ، بنابراین برای اطلاعات بیشتر در مورد روش های مختلف خرید بیت کوین به مطالعه ادامه دهید.

چگونه می توانم هزینه بیت کوین خود را پرداخت کنم؟

آیا می خواهید پول نقد خود را به ارز رمزپایه تبدیل کنید؟ روش های مختلفی برای خرید بیت کوین با پول نقد در ترکیه وجود دارد ، از جمله موارد زیر: برای پیدا کردن فروشنده ای که پول نقد را قبول می کند ، از صرافی همتا به همتا استفاده کنید. یک کارت اعتباری را با پول نقد بار کنید و سپس از آن برای خرید بیت کوین در بستری که کارت های اعتباری را می پذیرد استفاده کنید. یک خودپرداز بیت کوین پیدا کنید و پول نقد واریز کنید ، سپس می تواند به BTC تبدیل شود.

از یک کارگزار رمزنگاری استفاده کنید که سپرده های نقدی را بپذیرد. از صرافی استفاده کنید که به شما امکان می دهد وجوه را با استفاده از سرویس انتقال پول مانند Western Union یا MoneyGram به حساب خود واریز کنید و هزینه معامله خود را با پول نقد پرداخت کنید. Cryptex24 یکی از این سیستم عامل هاست.

بیت کوین را با پول نقد بخرید

برای تبدیل بیت کوین به ریال در صرافی بیت کوین ترکیه  خرید بیت کوین با پول نقد سریع و راحت است اما معمولاً از سایر گزینه ها هزینه بیشتری دارد.

نحوه انتخاب صرافی بیت کوین

با صدها سیستم عامل برای انتخاب ، یافتن بهترین ارز بیت کوین برای نیازهای شما یک کار چالش برانگیز است. برای سهولت در انتخاب خود ، هنگام مقایسه مبادلات ، این عوامل اصلی را در نظر بگیرید: مبادله در کجا مستقر است و چگونه تنظیم می شود. در حالی که محیط نظارتی مبادلات ارز دیجیتال ترکیه در حال شفاف سازی است ، اما در مورد برخی صرافی های مستقر در خارج از کشور نمی توان همین حرف را زد. برخی از تحقیقات را انجام دهید تا بفهمید مبادله در کجا مستقر است ، الزامات نظارتی در این کشور اعمال می شود و اینکه آیا مبادله با این شرایط مطابقت دارد یا خیر. اگر با یک سیستم عامل معتبر روبرو هستید ، این به شما کمک می کند که تمرین کنید.

امنیت. به ویژگی های امنیتی یک پلتفرم مانند احراز هویت 2 عاملی و ایمیل های رمزگذاری شده PGP نگاه کنید. آیا تا به حال هک شده یا به فعالیت مشکوکی مرتبط شده است؟ هزینه ها چاپ دقیق را بررسی کنید تا بدانید دقیقاً هزینه معامله شما چقدر است. بسته به پلتفرمی که انتخاب می کنید ، این می تواند شامل هزینه های معاملاتی و معاملات و همچنین هزینه های واریز و برداشت باشد. محدودیت های معامله آیا محدودیت حداکثر یا حداکثر مقدار بیت کوین که می توانید خریداری کنید وجود دارد؟ آیا صرافی میزان وجوهی را که می توانید در یک معامله یا یک دوره 24 ساعته از حساب خود خارج کنید محدود می کند؟

 تبدیل بیت کوین به ریال صرافی بیت کوین ترکیه

ارزهای پشتیبانی شده بیت کوین به عنوان بزرگترین ارز دیجیتال در جهان با کمی تفاوت ، در طیف وسیعی از سیستم عامل ها قابل خرید و فروش است. با این حال ، اگر به دنبال دستیابی به ارزهای رمزپایه دیگر و همچنین بیت کوین هستید ، بررسی کنید که چه سکه های دیگری را می توانید از طریق سیستم عامل خریداری کنید. پشتیبانی مشتری اگر هرگز در معامله ای مشکلی داشته باشید ، آیا می توانید به سرعت و به راحتی با تیم پشتیبانی مشتری در ارتباط باشید؟ بررسی کنید که کدام روش های تماس وجود دارد و بدانید که تیم در پاسخگویی به سوالات چقدر سریع عمل می کند.

شهرت، آبرو. در مورد انجمن های بیت کوین و بررسی های آنلاین تحقیق کنید تا دریابید که کاربران دیگر با این سیستم عامل چه تجربه ای داشته اند. برای تبدیل بیت کوین به ریال در صرافی ها ترکیه می توانید از طریق لینک تماس با ما نیز سوالات خود را بپرسید.