You are currently viewing صرافی های تبدیل بیت کوین به ریال کدام هستند

صرافی های تبدیل بیت کوین به ریال کدام هستند

صرافی های تبدیل بیت کوین به ریال کدام هستند. سرمایه گذاری یا تجارت در بیت کوین یا ارزهای رمزپایه دیگر می تواند در ابتدا ترسناک باشد. اخبار مکرر درباره کلاهبرداری و از دست دادن پول افراد وجود دارد. اگرچه این درست است و بسیاری از کلاهبرداری ها اتفاق افتاده و همچنان ادامه دارد ، اما سرمایه گذاری و تجارت مطمئن ارز رمزنگاری شده هرگز به اندازه امروز ساده نبوده است.

مهمترین نگرانی در هنگام خرید و فروش بیت کوین یا سایر ارزهای رمزپایه ، ایمنی و امنیت است. خواه قصد خرید و نگهداری طولانی مدت را دارید ، می خواهید مرتباً معامله کنید ، علاقه مند به ناشناس ماندن یا حفظ حریم خصوصی هستید ، یا به سادگی استفاده از آن را می خواهید ، مبادلات زیر بهترین گزینه برای هر مورد استفاده شما است.

این لیست صرافی های تبدیل بیت کوین به ریال شامل بهترین مبادلات برای انواع خاصی از معامله گران و همچنین بهترین مبادلات در هر نوع مبادله است. چندین روش برای سرمایه گذاری در بیت کوین یا سایر ارزهای رمزپایه وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت انواع مبادله ، لطفا بعد از لیست مبادلات ادامه مطلب را بخوانید. هنگامی که تصمیم به مبادله گرفتید ، مهم است که از ذخیره سازی ایمن نیز استفاده کنید. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد بهترین روش های ذخیره سازی را در مقاله بهترین کیف پول بیت کوین مطالعه کنید.

بهترین صرافی های تبدیل بیت کوین به ریال 2021

شناخته شده ترین و مورد استفاده ترین صرافی ارز رمزنگاری شده در ایالات متحده ، کوین بیس است. کوین بیس در سال 2012 تأسیس شد ، اندکی بعد از انتشار کد Bitcoin’s در سال 2009 ، و یک صرافی کاملاً تنظیم شده و دارای مجوز ارز رمزپایه است. کوین بیس در حال حاضر مجوز فعالیت در بیش از 40 ایالت و سرزمین ایالات متحده را دارد.
طرفداران

انواع مختلف گزینه های altcoin در صرافی های تبدیل بیت کوین به ریال

رابط کاربری بسیار ساده ، نقدینگی بسیار بالا ، منفی ها ، هزینه های بالا هنگام استفاده از کوین بیس Pro ، کاربر کلیدهای کیف پول را کنترل نمی کند ، در حالی که صنعت ارزهای رمزنگاری شده با سکه های متقلبانه و مبادلات سایه دار همراه بوده است ، کوین بیس تا حد زیادی از هرگونه بحث و جدال جلوگیری کرده است. کوین بیس یک مبادله بسیار آسان برای استفاده را ارائه می دهد ، که مانع ورود سرمایه گذاری ارزهای رمزپایه را کاهش می دهد ، که معمولاً گیج کننده و پیچیده است.

کوین بیس همچنین کیف پول های حضوری بیمه شده را به سرمایه گذاران و بازرگانان برای ذخیره سرمایه گذاری های خود ارائه می دهد و بهترین صرافی های تبدیل بیت کوین به ریال است. آنها بیمه ای در برابر نقض داده ها و هک کردن دارند و پول نقد شما در حساب های بانکی بیمه FDIC ذخیره می شود. این حساب های حضوری برای کاربران جدید تازه خسته شدن بسیار راحت است ، اما کلیدهای خصوصی سکه های آنها متعلق به کوین بیس است و نه سرمایه گذار.

علاوه بر این ، کوین بیس نسخه رایگان کوین بیس Pro را نیز ارائه می دهد که دارای ساختار هزینه ای متفاوت ، اما ارزان تر است و از نظر نمودارها و شاخص ها ، گزینه های قابل توجهی بیشتری دارد. کوین بیس Pro برای کسانی که طناب ها را با استفاده از کوین بیس یاد گرفته اند ، مرحله بعدی مناسبی است و با افزودن ویژگی هایی که کاربر پیشرفته تر می خواهد ، به جمع آوری پیشنهادات کلی کمک می کند.

Cash App یکی از صرافی های تبدیل بیت کوین به ریال

Cash App یک سیستم انتقال پول از طریق نظیر به نظیر است که شبیه Venmo است. این نوع خدمات به کاربران امکان تقسیم غذا ، پرداخت اجاره به یک هم اتاقی یا حتی خرید آنلاین در یک خرده فروشی را که از Cash App پشتیبانی می کند ، می دهد. Cash App اساساً می تواند به عنوان یک حساب بانکی عمل کند و کاربران می توانند کارت های بدهی Cash App خود را داشته باشند. این سرویس به خودی خود بسیار راحت است ، اما برنامه Cash از ویژگی های بیشتری برخوردار است.

مثبت : انتقال وجه نظیر به نظیر مانند Venmo یا Zelle ، امکان برداشت بیت کوین ، رابط کاربری بسیار ساده ، منفی ها ، در این زمان فقط سرمایه گذاری بیت کوین را مجاز می دانید و هیچ ارز سیرپتو دیگری ندارید ، هنگام ارسال پول از طریق کارت اعتباری مرتبط ، 3٪ شارژ می شود ، سقف برداشت 2.000 دلار بیت کوین هر 24 ساعت و 5000 دلار هر 7 روز ، Cash App همچنین به کاربران خود امکان سرمایه گذاری در سهام ، ETF و ارز رمزنگاری شده را به روشی مشابه Robinhood می دهد. رابط همراه اول که این تبادل از آن استفاده می کند بسیار آسان است و قابل استفاده است و برای یک سرمایه گذار اولین بار ایده آل است.

تفاوت رابین هود و کش اپ

در حالی که سیستم پرداختی مانند Venmo و یک سیستم سرمایه گذاری مانند Robinhood را ارائه می دهد ، Cash App در این تفاوت است که به کاربر اجازه می دهد سرمایه گذاری ارزهای رمزنگاری شده را به کیف پول خود بگیرد. این دلیل اصلی است که ما Cash App را به جای Robinhood به عنوان بهترین گزینه برای مبتدیانی که قصد خرید بیت کوین را دارند انتخاب کرده اند.

توانایی برداشت ارز رمزنگاری شده از صرافی در جامعه ارزهای رمزپایه بسیار مهم است. با استفاده از Robinhood می توانید ارز رمزنگاری شده سرمایه گذاری کرده و معامله کنید ، اما نمی توانید آن را برداشت کنید و آن را همانطور که می خواهید هزینه کنید. بسیاری از جامعه رمزنگاری از این مفهوم به عنوان “نه کلیدهای شما ، نه سکه شما” یاد می کنند. این بدان معناست که اگر کلیدهای خصوصی کیف پول ذخیره شده را در دست نداشته باشید ، متعلق به شما نیست.

صرافی های تبدیل بیت کوین به ریال بایننس

صرافی های تبدیل بیت کوین به ریال

صرافی بایننس صرافی است که در سال 2017 با تمرکز قوی بر تجارت آلتکوین تاسیس شده است. بایننس بیش از 100 جفت تجاری مختلف را بین ارزهای رمزپایه مختلف ارائه می دهد. همچنین تعداد زیادی جفت فیات-رمزنگاری ارائه می دهد. مثبت: هزینه کمتری نسبت به سایر صرافی های متداول طیف گسترده ای از ارزهای رمزپایه و جفت معاملاتی ، نمودارهای پیشرفته تر ، منفی ها ، آماده برای کاربران پیشرفته تر ، بایننس ایالات متحده جفت تجاری کمتری نسبت به همتای بین المللی خود دارد ، اگرچه هنوز بیش از 100 معامله دارد

7 ایالت ایالات متحده ، از جمله نیویورک و تگزاس ، توسط بایننس US پشتیبانی نمی شوند از آوریل 2021 ، بایننس بر فضای مبادلات جهانی مسلط است و روزانه بخش قابل توجهی از حجم معاملات رمزنگاری را تشکیل می دهد. این صرافی فقط به سپرده های دلار آمریکا توسط کاربران جهانی از طریق SWIFT اجازه می دهد ، اما به شما این امکان را می دهد که مستقیماً تعداد مشخصی از ارزهای رمزپایه را با کارت اعتباری یا بدهی خریداری کنید. سپرده گذاری با استفاده از 19 ارز فیات دیگر از جمله یورو مجاز است. ،بایننس برای افرادی مناسب است که مایل به تجارت یا سرمایه گذاری در altcoin های کمتر شناخته شده هستند.

بایننس بیش از 50 ارز رمزپایه مختلف را برای تجارت ارائه می دهد و گزینه خوبی برای هر کسی است که می خواهد نمودار پیشرفته تری نسبت به سایر صرافی ها داشته باشد. ویژگی ها ، توانایی های نمودار و داده های همراه با حساب شما بسیار چشمگیر هستند ، به ویژه هنگامی که هزینه های معقول آنها را در نظر بگیرید. برای استعلام بهترین صرافی ها تبدیل بیت کوین به ریال در ایران نیز می توانید از طریق لینک تماس با ما در ارتباط باشید.