You are currently viewing بهترین نرخ حواله دلار کدام است

بهترین نرخ حواله دلار کدام است

بهترین نرخ حواله دلار را از کجا به دست بیاوریم؟ برای بررسی بهترین نرخ های حواله دلار می توانید از طریق این مطلب نرخ های به روز شده را ببینید و هر کدام را با قیمت مشخص و جزییات دقیق مشاهده کنید.

می توانید حواله دلار آمریکا را به هر حساب بانکی در ایالات متحده که پرداخت ACH را قبول می کند ، ارسال کنید. همچنین می توانید با استفاده از شبکه پرداخت سوییفت ، دلار به حساب های بانکی خارج از ایالات متحده ارسال کنید. رسیدن این پرداخت ها می تواند تا 5 روز کاری طول بکشد و ممکن است گران تر از نقل و انتقالات در داخل ایالات متحده باشد.

بهترین نرخ حواله دلار آمریکا و ارسال آن

شما به نام کامل آنها ، آدرس کامل (ما صندوق پستی را نمی پذیریم) ، شماره حساب بانکی ، شماره مسیریابی (ABA یا ACH) و نوع حساب نیاز دارید.

اگر برای فردی ارسال می کنید ، لطفاً نام و نام خانوادگی آنها را ذکر کنید و فقط از حروف لاتین (a-z) استفاده کنید. برای نام گیرندگان محدودیت 18 کاراکتری وجود دارد. شماره حسابها بین 4 تا 17 رقم است. اعداد مسیریابی 9 رقمی هستند. شماره مسیریابی گیرنده خود را پیدا کنید

چقدر می توانم ارسال کنم؟

حداکثر 1 میلیون دلار برای هر انتقال محلی. و تا 1.6 میلیون دلار در هر انتقال سوییفت.

معمولا چقدر طول می کشد تا پول به دست شما برسد؟

پس از دریافت و تبدیل پول شما ، آن را برای گیرنده شما ارسال می کنیم. اگر برای کسی در ایالات متحده آمریکا دلار ارسال کرده اید ، معمولاً 1 تا 3 روز کاری طول می کشد تا به حساب بانکی او برسید. اما اگر دلار آمریکا به خارج از کشور ارسال کرده اید ، معمولاً 1 تا 5 روز کاری طول می کشد تا به آنجا برسید. ما همیشه برآوردی برای مدت زمان انتقال شما هنگام راه اندازی آن ارائه می دهیم.

آیا اطلاعات دیگری هست که باید بدانم؟

شما نمی توانید دلار به کارگزاری ها یا بانک های واسطه ارسال کنید. ما فقط از انتقال به حسابهای چک و پس انداز پشتیبانی می کنیم. برخی از بانک ها از شماره های مسیریابی متفاوتی برای انواع مختلف تراکنش ها استفاده می کنند. بنابراین ، شماره مسیریابی در چک های گیرنده شما ممکن است شماره مناسبی برای ارسال انتقال نباشد. اگر مطمئن نیستید که به کدام شماره مسیریابی نیاز دارید ، از گیرنده خود بخواهید با بانک خود بررسی کند که از انتقال ACH پشتیبانی می کند. استفاده از شماره اشتباه می تواند انتقال شما را کند کند.ما نمی توانیم پرداخت های اعتبار بیشتر (FFC) را ارسال کنیم.

قیمت دقیق و نرخ حواله دلار

برای تعیین نرخ حواله های ارزی ، باید یک سری موضوعات را به دقت بررسی کرد ، در نظر داشته باشید که حواله های ارزی تعرفه های متفاوتی در فصول مختلف سال دارد. از سوی دیگر ، کشورهایی که قرار است حواله بین آنها مبادله شود نیز در تعیین قیمت آنها مثر است. اگر کشورهای مشخص شده در تحریم باشند ، قیمت حواله های ارزی را افزایش می دهیم.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که کشور ما سالهاست از سوی کشورهای مختلف تحت تحریم قرار دارد. این موضوع باعث می شود نرخ حواله به ویژه نرخ حواله دلار تغییر کند و ثابت نباشد. امروزه دلار یک ارز جهانی است و به جرات می توان گفت که دلار آمریکا قوی ترین واحد پول جهان است و این امر ادغام نرخ حواله های ارزی را به یک موضوع مهم تبدیل می کند. در واقع ، به همین دلیل است که ارسال حواله به دلار اغلب اتفاق می افتد.

همانطور که گفتیم ، معیارهای مختلفی وجود دارد که باعث می شود ارسال حواله دلار کم و بیش گران شود. یکی از مهمترین مواردی که بر نرخ حواله یک دلار تأثیر می گذارد ، قیمت خود دلار است. مسائل مختلفی وجود دارد که بر قیمت دلار تأثیر می گذارد. در ادامه ، ما قصد داریم برخی از مواردی را که بر قیمت دلار برای شما تأثیر می گذارد ، مرور کنیم.

ارسال از حواله دلار آمریکا

چگونه می توانم هزینه انتقال حواله دلار آمریکا خود را از حواله دلار آمریکا پرداخت کنم؟ برای انتقال می توانید هزینه های زیر را پرداخت کنید: بدهی بانکی (ACH) وایر ترانسفر ، کارت اعتباری/بدهی . شما نمی توانید هزینه انتقال حواله دلار آمریکا خود را با پرداخت قبض ، پول نقد یا چک پرداخت کنید.

در مورد گیرنده خود به چه اطلاعاتی نیاز دارم؟

برای هرگونه انتقال از حواله دلار آمریکا به آدرس کامل گیرنده خود نیاز دارید. این به این دلیل است که ما می توانیم مطمئن شویم پول شما به شخص مناسب می رسد.

چقدر می توانمحواله دلار با نرخ روز ارسال کنم؟

اگر آدرس حساب شما در یکی از ایالت های دارای مجوز ما یا در کشوری خارج از ایالات متحده است (مناطق ایالات متحده مستثنی نیست) ، می توانید حداکثر تا: مبلغ 1،000،000 دلار در هر انتقال به حساب های شخصی و تجاری 15000 دلار در روز با استفاده از بدهی بانکی (ACH) – محدودیت مجددا در ساعت 11:59 بعد از ظهر بازنشانی می شود (UTC) 2000 دلار در 24 ساعت و 8000 دلار در 7 روز با استفاده از کارت های بدهی یا اعتباری

اگر آدرس حساب شما در نوادا ، هاوایی ، گوام یا جزایر ویرجین است ، می توانید تا آدرس زیر را ارسال کنید: 50،000 دلار در هر انتقال در حساب شخصی و 250،000با نرخ حواله دلار در هر انتقال در یک حساب تجاری ، 250،000 دلار در سال در یک حساب شخصی و 1،000،000 دلار در سال در یک حساب تجاری ، 10،000 دلار در روز با استفاده از بدهی بانکی (ACH)

از کجا می توانم ارسال کنم؟

می توانید انتقال را با بدهی بانکی (ACH) یا وایر ترانسفر از هر حساب بانکی در ایالات متحده ارسال کنید. اما ، اگر آدرس حساب شما در نوادا ، هاوایی ، گوام یا جزایر ویرجین است ، نمی توانید با استفاده از کارت اعتباری یا اعتباری پول ارسال کنید. اگر آدرس حساب شما در ایالات متحده است ، نمی توانید از حساب بانکی خارج از ایالات متحده دلار ارسال کنید. اگر آدرس حساب شما خارج از ایالات متحده است ، می توانید حواله دلار آمریکا را از حساب بانکی خارج از ایالات متحده از طریق سوییفت ارسال کنید.

معمولا چقدر طول می کشد تا حواله دلار به دست مقصد برسد؟

بسته به نحوه پرداخت هزینه انتقال حواله دلار آمریکا ، معمولاً 1 تا 4 روز کاری طول می کشد تا پول شما به دست ما برسد. سپس ، آن را تبدیل کرده و ارسال می کنیم. تبدیل می تواند حداکثر 2 روز کاری طول بکشد.راهنمای ارزی را که به آن ارسال می کنید بررسی کنید تا برآورد کنید چقدر طول می کشد تا به حساب گیرنده شما پس از ارسال آن برسیم.

من پرداخت خود را لغو کرده ام ، بازپرداخت من چقدر طول می کشد؟

وقتی پول شما را پس گرفتیم به شما اطلاع می دهیم. مدت زمان لازم برای بازپرداخت شما بستگی به نحوه پرداخت شما دارد ، پرداخت کارت 2 تا 10 روز کاری طول می کشد ، بدهی ACH 1-3 روز کاری طول می کشد ، وایر ترانسفر محلی 1 تا 3 روز کاری طول می کشد ، انتقال سوییفت بین 2 تا 5 روز کاری طول می کشد ، اگر با استفاده از بدهی ACH پول پرداخت کرده اید ، باید منتظر دریافت پول شما باشیم تا بتوانیم آن را به شما بازگردانیم.

در صورت پرداخت از طریق انتقال وجه یا انتقال سوییفت ، ممکن است قبل از ارسال بازپرداخت شما به اطلاعات بیشتری نیاز داشته باشیم. در این صورت به شما ایمیل می زنیم. امروزه ارائه دهندگان خدمات زیادی وجود دارد که می توانید برای نیازهای حواله خود از آنها استفاده کنید ، بنابراین شما از انتخاب آنها خراب شده اید. اما ، شما فقط هیچ ارائه دهنده خدمات نمی خواهید. به همین دلیل است که این راهنما قصد دارد نکاتی را در مورد انتخاب و ارزیابی خدمات حواله به شما ارائه دهد تا به شما در یافتن شریک مناسب نه تنها مقرون به صرفه ، بلکه راحت و قابل اعتماد نیز کمک کند.

بیشتر بخوانید: حواله آنلاین ارزی برای انتقال دلار و یورو

بنابراین ، از هزینه و امنیت گرفته تا سهولت استفاده ، بسته به اولویت های شما ، ادامه مطلب را مطالعه کنید تا دریابید که کدام سرویس حواله متناسب با صورت حساب است.

هزینه ای که باید هنگام انتقال حواله دلار با نرخ معین  به صورت آنلاین پرداخت کنید چقدر است؟

همه هزینه هایی را که باید هنگام انتقال پول به خارج از کشور بپردازید ، بدانید هنگامی که می خواهید دلار سنگاپور (SGD) یا دلار آمریکا را از حساب SGD خود به شخص دیگری در خارج از کشور منتقل کنید ، تعدادی هزینه باید پرداخت کنید. این هزینه ها معمولاً به عنوان هزینه های انتقال شناخته می شوند و سه نوع اصلی را پوشش می دهند: هزینه حمل و نقل ، شارژ کابل ، هزینه بانک عامل.

علاوه بر هزینه های انتقال ، نرخ ارز نیز باید در نظر گرفته شود. در اینجا تفکیک انواع مختلف هزینه ها آمده است:

1. هزینه انتقال حواله دلار آمریکا – کمیسیون رسیدگی

کارمزد رسیدگی یا پرداخت هزینه اضافی است که بانک یا ارائه دهنده خدمات حواله از پولی که به خارج منتقل می شود می گیرد. همانطور که از نامش پیداست ، هزینه اداری انجام تراکنش را برای شما پوشش می دهد.

2. هزینه انتقال حواله دلار آمریکا – هزینه وایر ترانسفر

هنگامی که مایل به انتقال پول از حساب بانکی خود به یک حساب بانکی خارج از کشور هستید ، بانک باید با بانک دریافت کننده تماس بگیرد. زمان و تلاش برای برقراری ارتباط با بانک دریافت کننده به عنوان هزینه کابل قابل پرداخت است. تقریباً مشابه هزینه هایی است که باید هنگام تماس با دوست خارج از کشور خود در برنامه پس از پرداخت تلهکو پرداخت کنید. هزینه وایر معمولاً یک هزینه ثابت در هر تراکنش است که توسط بانک یا ارائه دهنده خدمات انتقال پول تعیین می شود.

3. هزینه انتقال حواله دلار آمریکا – هزینه بانک عامل

در معامله انتقال پول در خارج از کشور ، همیشه یک بانک دریافت کننده وجود خواهد داشت. بانک دریافت کننده به عنوان بانک عامل نیز شناخته می شود. بانک نماینده برای پذیرش و تکمیل معامله باید با بانک یا ارائه دهنده خدمات انتقال پول شما ارتباط برقرار کند. برای این تلاشها ، بانک عامل هزینه ای دریافت می کند.

هنگام انتقال پول به خارج از کشور ، دو نوع هزینه معمول وجود دارد

DBS Remit یکی از اولین کسانی است که هزینه انتقال حواله دلار آمریکا 0 دلار را به دلیل محبوبیت در بین کاربران راه اندازی کرد. برای انجام معاملات با کارمزد 0 دلار ، به برچسب DBS Remit در صفحه انتقال دیجی بانک خود در خارج از کشور توجه کنید.

آیا همه خدمات حواله به طور یکسان هزینه دریافت می کنند؟

دو نوع متداول از مدل های کارمزد وجود دارد که بانک ها و ارائه دهندگان خدمات انتقال پول در خارج از کشور از آن استفاده می کنند.

1. هزینه انتقال حواله دلار آمریکا ثابت

نوع اول ، مدل هزینه ثابت انتقال است. هر تراکنش با نرخ ثابت (به عنوان مثال 5 دلار برای مبلغ 5000 دلار ، 10 دلار برای مبلغ 25000 دلار ، 35 دلار برای سایر مبالغ) شارژ می شود.

2. هزینه انتقال حواله دلار آمریکا متغیر

نوع دوم هزینه انتقال حواله دلار آمریکا متغیر به عنوان درصدی از مبلغ انتقال است. (به عنوان مثال 0.125 of از 2000 دلار در حال انتقال)

چگونه ارزیابی می کنید که خدمات انتقال پول مناسب شما چیست؟

ارزیابی خدمات انتقال مناسب به خارج از کشور برای نیازهای شما با وجود خدمات مختلف انتقال پول و حواله در خارج از کشور ، چگونه ارزیابی می کنید که کدام یک برای شما مناسب است؟ خوب ، برای انتخاب صدا ، به عوامل زیر خلاصه می شود: هزینه ، سرعت و راحتی و قابلیت اطمینان.

1. هزینه

انجام انتقال وجه از حساب محلی خود به حساب خارج از کشور درست مانند خرید است. شما می خواهید هزینه را تا حد ممکن پایین نگه دارید. و وقتی صحبت از مقایسه هزینه انتقال حواله دلار آمریکا پول می شود ، باید هزینه کلی انتقال را در نظر بگیرید.فرض کنید شما در حال برنامه ریزی انتقال 1000 دلار آمریکا به گیرنده خارج از کشور در ایالات متحده هستید. در اینجا جدول هزینه مدل های مختلف هزینه برای شما وجود دارد آیا می دانید وقتی بیش از 50،000 دلار SGD با DBS Remit منتقل می کنید ، از نرخ های ترجیحی ارز برخوردار هستید؟ اینجا بیشتر بدانید.

2. سرعت و راحتی

هنگامی که می خواهید یک انتقال پول به گیرنده خارج از کشور انجام دهید ، ممکن است نیاز باشد که این کار به سرعت انجام شود. برخی از ارائه دهندگان خدمات حواله به دلیل نحوه عملکرد خود قادر به ارائه چنین سرعت و راحتی نیستند. به عنوان مثال ، آنها ممکن است از شما بخواهند قبل از اینکه بتوانید انتقال وجه را انجام دهید ، یک حساب جداگانه یا یک کیف پول الکترونیکی پر کنید.

اگر به طور مکرر یا منظم کار خود را انجام می دهید ، دردسر مجبور شدن برای شارژ کردن کیف پول خود هر زمان که مایل به انجام وجوه خارج از کشور هستید ، می تواند اضافه شود. علاوه بر این ، ممکن است میزان شارژ تا حد معینی ، معامله ، روزانه یا ماهانه محدود شود. بنابراین ، شما باید در مورد استفاده از خدمات حواله که به شما سرعت و سهولت لازم را می دهد فکر کنید.

3. قابلیت اطمینان

انتقال پول به خارج از کشور فقط مربوط به هزینه آن نیست. همچنین در مورد قابلیت اطمینان انتقال و میزان امنیت آن است. این امر به ویژه در صورت انتقال مقدار زیادی پول بسیار مهم است. به هر حال ، شما نمی خواهید در شرایطی قرار بگیرید که وجوه 100،000 دلاری SGD شما در وسط معامله به سر می برد و تنها پشتیبانی ای که می توانید از یک ربات چت فوری دریافت کنید.

اطمینان از این که می توانید با پرسنل خدمات مشتری تماس بگیرید که می توانند از شما پشتیبانی کنند و در هنگام انتقال مقدار قابل توجهی از بودجه به شما کمک کنند تا مشکل را حل کنید. با DBS Remit ، این دقیقاً همان چیزی است که شما دریافت می کنید. شما می توانید از آرامش خاطر برخوردار باشید زیرا می دانید که پول شما با خیال راحت و قابل اعتماد به طرف دیگر منتقل می شود زیرا توسط امن ترین بانک آسیا حمایت می شود.

به علاوه ، در مواقع اضطراری ، پشتیبانی مشتریان DBS برای پشتیبانی و کمک به شما وجود دارد تا شما مجبور نباشید تنها با خطاهای معامله برخورد کنید.
DBS Remit بهترین پیشنهاد ارزش را برای نیازهای حواله شما ارائه می دهد DBS Remit خدمات انتقال پول مقرون به صرفه ، مناسب و قابل اعتماد در خارج از کشور را ارائه می دهد. دی بی اس رمیت مقرون به صرفه بودن ، راحتی و قابلیت اطمینان را ارائه می دهد.

هزینه انتقال حواله دلار آمریکا  دلار

DBS Remit با هزینه انتقال حواله دلار آمریکا 0 دلار خود ، خدمات حواله کم هزینه ای را ارائه می دهد تا به شما کمک کند پول را در 17 ارز به 49 مکان با ارز محلی خود مانند استرالیا ، کانادا ، منطقه یورو ، هنگ کنگ ، هند ، اندونزی ، ژاپن ، کره ، انتقال دهید. مالزی ، سرزمین اصلی چین ، میانمار ، نیوزلند ، فیلیپین ، تایلند ، انگلستان ، ایالات متحده و ویتنام.

وقتی ارز محلی را به کشور مقصد می فرستید و آرم DBS Remit را مشاهده می کنید ، از هزینه انتقال حواله دلار آمریکا 0 دلار برخوردار شوید.

نقل و انتقالات سریع

علاوه بر هزینه کم ، DBS Remit همچنین هنگام انتقال پول به 17 ارز مختلف به مکانهای خارج از کشور ، به راحتی برنامه بانکی DBS/POSB ، راحتی لازم را برای نقل و انتقالات همان روز فراهم می کند. علاوه بر این ، DBS Remit از طریق digibank یا iWealth® به شما این امکان را می دهد که مستقیماً از حساب DBS/POSB معاملات خود را تأمین کنید.

ایمن

نکته آخر اینکه DBS Remit به شما امکان می دهد هنگام انتقال پول به خارج از کشور از آرامش خاطر برخوردار شوید ، از انتقال پول به خانواده و دوستان خود تا پرداخت هزینه اموال خود در خارج از کشور بدون نگرانی در مورد ایمنی معامله خود.