You are currently viewing بهترین روش تبدیل کاردانو به تومان و فروش آن

بهترین روش تبدیل کاردانو به تومان و فروش آن

تبدیل کاردانو به تومان ، آیا ارز کاردانو دارید و می خواهید این کریپتوکارنسی را به تومان در ایران تبدیل کنید؟ در ادامه بهترین روش های تبدیل کاردانو به تومان را در صرافی های مختلف توضیح خواهیم داد.

معامله کاردانو هنگامی که به آن نزدیک می شوید بسیار ساده است. کاردانو (ADA) یکی از دارایی های دیجیتالی سریع در حال رشد در صنعت ارزهای رمزنگاری شده است. اگرچه از نظر قیمت گذاری شروع نسبتاً کندی داشت ، از آن زمان ارزش کاردانو افزایش یافته است.

چه بخواهید سبد سرمایه گذاری بلند مدت خود را متنوع کنید یا به دنبال سود کوتاه مدت باشید ، کاردانو می تواند برای برنامه های تجاری شما مناسب استراتژیک باشد. شما می توانید کاردانو را با ارز فیات مانند  دلار، تومان ایران یا سایر ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین و تبدیل معامله کنید.

در اینجا ما یک راهنمای گسترده در مورد نحوه تجارت کاردانو و تبدیل آن به تومان در سال 2021 گردآوری کرده ایم. این شامل معرفی بسیاری از استراتژیهایی است که جوانب فصلی استفاده می کنند و همچنین نکاتی درباره یافتن کارگزار آنلاین مناسب برای تجارت آنلاین کاردانو.

تبدیل کاردانو به تومان در 5 مرحله آسان:

برای تجارت کاردانو ، اولین قدم این است که یک صرافی با یک صرافی تنظیم شده باز کنید ، وجوه خود را ذخیره کنید ، کاردانو را از لیست پلتفرم انتخاب کنید و در نهایت ADA بخرید (برو طولانی) یا ADA را بفروشید (کوتاه بروید). این راهنمای نحوه تجارت کاردانو ADA همه چیز را بر اساس شرایط لیمن تجزیه می کند تا شما کورکورانه معامله نکنید. اما ، اگر وقت کافی برای مطالعه کامل آن ندارید ، این کاری است که شما باید در حال حاضر برای تجارت کاردانو انجام دهید.

مرحله 1: یک حساب کاربری با یک کارگزار تنظیم شده باز کنید ، مرحله 2: حساب خود را با کارت بدهی/اعتباری ، کیف پول الکترونیکی یا انتقال بانکی تأمین کنید ، مرحله 3: میزان کاردانو را که می خواهید معامله کنید انتخاب کنید ، مرحله 4: ADA بخرید (طولانی بروید) یا ADA بفروشید (کوتاه بروید) ،مرحله 5: تجارت را تأیید کنید

تبدیل کاردانو  و فروش آن به ارز هایی مثل تومان ایران چیست؟

کاردانو (ADA) یک ارز رمزنگاری شده است که بر روی شبکه بلاک چین به همین نام اجرا می شود. برخلاف سایر بسترهای بلاک چین ، کاردانو همکاری با موسسات دانشگاهی را در اولویت قرار می دهد. از زمان ایجاد در سال 2015 ، ارزش سکه های ADA به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. با این وجود ، قیمت ارزهای رمزنگاری شده – به ویژه کاردانو ، بسیار متغیر است. بنابراین هرگونه روند مالی جهانی یا توسعه در صنعت بلاک چین می تواند باعث تغییر ارزش آن شود.

به زبان ساده ، قیمت کاردانو بر اساس عرضه و تقاضای بازار تعیین می شود. افزایش تقاضا برای کاردانو منجر به افزایش قیمت آن می شود. اگر برعکس اتفاق بیفتد ، قیمت کاهش می یابد. در اصل ، اگر در مورد نحوه تجارت کاردانو فکر می کنید ، هدف شما پیش بینی احساسات عمومی بازار است. تا زمانی که درست گمانه زنی کنید ، سود خواهید برد.

نحوه معامله و فروش کاردانو و تبدیل کاردانو به تومان

بگویید قیمت کاردانو در ماه ژانویه 0.25 دلار است این را به عنوان ADA / تومان ایران در کارگزار یا صرافی انتخابی خود مشاهده خواهید کرد با فرض افزایش قیمت کاردانو ، شما یک سفارش خرید به ارزش 2000 دلار ثبت می کنید. دو ماه بعد ، ارزش کاردانو به 0.30 دلار افزایش یافت. این نشان دهنده افزایش 17.18 درصدی از قیمتی است که در ابتدا پرداخت کرده اید با متقاعد شدن اینکه زمان واریز پول فرا رسیده است ، برای خروج از معامله سفارش فروش می دهید.

همانطور که مشاهده می کنید ، در مدت دو ماه ، 343.60 دلار از سهام اصلی خود به ارزش 2000 دلار به دست آوردید. از طرف دیگر ، اگر بازار را به اشتباه پیش بینی نمی کردید ، با ضرر مالی روبرو می شدید. به بیان ساده ، می توانید با بهره گیری از نوسانات بازار ، از کاردانو سود ببرید. برای دستیابی به این هدف ، ابتدا باید خود را در مورد نحوه عملکرد بازار ارزهای رمزنگاری شده آموزش دهید.

تجارت و تبدیل کاردانو چگونه کار می کند؟

در مقایسه با سهام و فارکس ، دارایی های دیجیتالی مانند کاردانو ممکن است افزودنی نسبتاً جدیدی برای بازار معاملات باشد. با این حال ، کسانی که با نکات اولیه و اساسی معاملات آشنا هستند ، تسلط کاردانو را آسان می دانند. اگر شما به یک تازه سازی سریع ، یا بهتر بگوییم ، یک معرفی کامل نیاز دارید ، در اینجا مبانی نحوه تجارت آنلاین کاردانو وجود دارد.

حرکت قیمت های معاملاتی کاردانو

تبدیل کاردانو به تومان ، برای هر دارایی مالی ، مهم است که بدانید چه چیزی هزینه آن را افزایش می دهد تا بتوانید ارزش آینده آن را به طور دقیق پیش بینی کنید. مورد کاردانو نیز تفاوتی ندارد. اگر معامله گران طولانی مدت کاردانو را سپری کنند ، این در قیمت بازار آن تأثیر می گذارد. برعکس ، اگر ببینید معامله گران با فروش سکه های کاردانو خود کوتاه می آیند ، ارزش پول دیجیتال را بیشتر کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین روش تبدیل ریپل به تومان

شما می توانید کاردانو را از طریق یک کارگزار آنلاین یا صرافی ارزهای رمزپایه معامله کنید. در حالی که در آن هستید ، متوجه خواهید شد که قیمت کاردانو بین سیستم عامل های تجاری رقیب کمی متفاوت است. به عنوان مثال ، در یک پلت فرم ، کاردانو ممکن است 0.249 دلار ارزش داشته باشد. در حالی که در دیگری ، ممکن است قیمت آن را 0.250 دلار پیدا کنید. صرف نظر از این ، چنین واریانس جزئی بین مبادلات متعدد ارزهای دیجیتال طبیعی است و به شما و توانایی شما در کسب سود اهمیتی نمی دهد.

جفت ارز کاردانو

همانطور که قبلاً ذکر شد ، معاملات کاردانو را می توان در قالب یک جفت ارز رمزنگاری شده یا یک جفت ارز رمزنگاری شده رمزنگاری کرد. به عنوان مثال ، می توانید کاردانو را در برابر ارز دولتی منتشر شده مانند دلار آمریکا (ADA/تومان ایران) – یا در برابر ارز دیجیتال دیگری مانند بیت کوین (ADA/BTC) معامله کنید. در حالی که جفت کاردانو- تومان را تبدیل می کنید ، اکثر آنها ترجیح می دهند ارزش ADA را در برابر ارز معیار جهانی – تومان ایران حدس بزنند.

با این حال ، ممکن است سیستم عامل هایی را پیدا کنید که جایگزین هایی مانند یورو (ADA/EUR) ، ین ژاپن (ADA/JPY) ، پوند انگلیس (ADA/GBP) یا دلار استرالیا (ADA/AUD) و تومان ایران ارائه می دهند. شایان ذکر است که جفتهای کاردانو-fiat با نقدینگی بالایی همراه هستند و احتمالاً اسپردهای بهتری را در بازار به شما تحمیل می کنند. بعلاوه ، گمانه زنی در مورد کاردانو در برابر یک ارز فیات آسان تر از بیت کوین یا اتریوم است.

از سوی دیگر ، یک جفت ارز رمزنگاری شده نیاز دارد که شما از هر دو ارز رمزنگاری دیجیتالی که در حال معامله هستید مطلع باشید. به همین دلیل ، یک جفت کاردانو-fiat برای معامله گران تازه کار مناسب تر در نظر گرفته می شود.

تجارت طولانی مدت یا کوتاه مدت برای تبدیل کاردانو به تومان

برای تبدیل کاردانو به تومان ، هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه تجارت کاردانو ، یکی از اولین مواردی که باید به آن توجه کنید این است که آیا می خواهید به صورت بلند مدت یا کوتاه مدت تجارت کنید. انتخاب ابزار مالی شما نیز متناسب با آن متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ، اگر می خواهید در کاردانو سرمایه گذاری کنید زیرا فکر می کنید ارزش دارایی در آینده افزایش می یابد – می توانید یک استراتژی بلند مدت را انتخاب کنید. در این روش ، شما سکه های کاردانو را خواهید خرید و آنها را در یک کیف پول رمزنگاری امن ذخیره خواهید کرد.

شما می توانید این سکه ها را هفته ها ، ماهها یا حتی سالها نگه دارید تا زمان مناسب برای حداکثر کردن سود شما فرا برسد. از سوی دیگر ، هنگامی که کاردانو را از طریق یک استراتژی کوتاه مدت معامله می کنید ، هدف شما سود کمتر اما بیشتر است. این شامل قرار دادن چندین معامله در مدت زمان کوتاه ، مانند “معاملات نوسان” یا “معاملات روزانه” است. علاوه بر این ، برای کسب سود در معاملات کوتاه مدت کاردانو ، باید از شاخص های فنی و تجزیه و تحلیل نمودار آگاهی داشته باشید. این روند می تواند برای معامله گران جدید مشکل باشد.

در نتیجه ، هنگام خرید کاردانو ، ممکن است استراتژی “خرید و نگه داشتن” را روش ساده تری بدانید. به هر حال ، لازم نیست نگران تجزیه و تحلیل عمیق نوسانات کوتاه مدت قیمت باشید.

1-معامله کاردانو

تبدیل کاردانو به تومان ، اگر می خواهید در بلند مدت کاردانو را معامله کنید ، توصیه می شود که این کار را از طریق یک کارگزار معتبر انجام دهید. با این حال ، تحقیق برای یک کارگزار آنلاین معتمد می تواند به یک فرایند دشوار و به همان اندازه طاقت فرسا تبدیل شود. در صورتی که هنوز جستجوی خود را شروع نمی کنید ، پیشنهاد می کنیم eToro را در نظر بگیرید. پلتفرم معاملات اجتماعی دارای 13 میلیون مشتری است که موفقیت خود را تایید می کند.

eToro تجارت کاردانو و سایر ارزهای رمزنگاری شده را با کمیسیون صفر تسهیل می کند. از همه مهمتر ، شما می توانید سکه های ADA خود را با خیال راحت در eToro ذخیره کنید – زیرا کارگزار در چندین کشور تنظیم می شود. چه یک مبتدی باشید و چه یک تاجر باتجربه ، eToro می تواند برای تجارت طولانی مدت دارایی های رمزنگاری مفید باشد. مخصوصاً برای کسانی که زمان یا منابع لازم برای تماشای هر نوسان کوچک بازار را ندارند مفید است.

به همین ترتیب ، استراتژی “خرید و نگهداری” به شما امکان می دهد بدون افزایش تجزیه و تحلیل دائمی بازار ، از افزایش ارزش کاردانو سود ببرید.

2. سرمایه گذاری با کاردانو

اگر استراتژی کوتاه مدت چیزی است که به آن علاقه دارید ، ارزش آن را دارد که در مورد کاردانو CFDs (Contract for Differences) اطلاعات کسب کنید. CFD یک مشتق است که ارزش بازار دارایی را منعکس می کند – در این مورد ، کاردانو. هنگام معامله CFD ، بدون مالکیت در مورد ارز دیجیتال حدس می زنید. به این ترتیب ، می توانید از “بلند” و “کوتاه” استفاده کنید و از افزایش و کاهش قیمت دارایی استفاده کنید.

تجارت کاردانو CFD مزایای بیشتری را به همراه دارد. به عنوان یک ، آن را به شما گسترش رقابتی در بازار ، و همچنین دسترسی به اهرم. با این اوصاف ، اهرم می تواند منجر به از دست دادن بیشتر از آنچه که در نظر داشتید شود. به این ترتیب ، بسیاری از کشورها ، از جمله ایالات متحده ، تجارت CFD را ممنوع کرده اند. اگر مقیم انگلستان هستید ، می توانید با دارایی های مالی دیگر به تجارت CFD بپردازید ، اما نه ارزهای رمزپایه.

با این اوصاف ، به احتمال زیاد شما می توانید فضاهای نامنظمی را پیدا کنید که برای کاردانو ، به عنوان مثال ، در صرافی های ارزهای رمزنگاری شده ، اهرم ایجاد کنند. با این وجود ، با چنین سیستم عامل های خرید و فروش شخص ثالث ، سرمایه خود را در معرض خطر قرار خواهید داد – زیرا آنها بدون مجوز فعالیت می کنند. بعلاوه ، اکثر این سیستم عامل ها به شما نیاز دارند تا کاردانو را به جای دلار واقعی با “یو اس دی تی” معامله کنید. یو اس دی تی یک ارز رمزنگاری شده به نام Tether است که ارزش آن 1 دلار است. این بدان معناست که به جای معامله یک جفت ارز رمزنگاری شده مانند ADA/تومان ایران ، باید به یک جفت ارز رمزنگاری شده مانند ADA/یو اس دی تی اکتفا کنید.

بهترین صرافی های کاردانو برای تبدیل به تومان

سایت رمزینکس

صرافی ارزهای دیجیتال با شعار «رمز ارز معتبرترین پلتفرم دانش بنیان برای خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال» یکی از برترین صرافی های ارز دیجیتال است. حجم بالای معاملات کاردانو در این صرافی نشان از محبوبیت آن در بین معامله گران کاردانو دارد.
برای خرید کاردانو پس از ثبت نام و احراز هویت در سایت روزمینکس، می توانید کاردانو را در بازار اصلی (بر اساس ریال) و بازار بین المللی (بر اساس تترا) خریداری کنید.

سایت ارزجو

سایت ارزجو با شعار تحلیل و بررسی ارزهای دیجیتال یکی از بهترین صرافی های ایرانی است که با ارائه تنوع بالای ارزهای دیجیتال و حجم بازار مناسب به مکانی امن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و ارز کاردانو تبدیل شده است. برای خرید کاردانو از صرافی ارزجو پس از ثبت نام و احراز هویت در این سایت می توانید کاردانو را خریداری کنید.

سایت بیت 24

خرید و فروش کاردانو را آسان و مطمئن کنید. تجربه جدیدی در خرید و فروش ارز دیجیتال کاردانو با بیت 24 داشته باشید بیت 24 با رابط کاربری ساده مکانی مناسب برای تازه واردان به بازار است زیرا خبری از نمودار معاملاتی نیست و می توانید به راحتی ارز دیجیتال خود را خریداری کنید.