You are currently viewing انتقال پول از ایران به انگلیس ، ارسال پول از انگلستان به ایران

انتقال پول از ایران به انگلیس ، ارسال پول از انگلستان به ایران

انتقال پول از ایران به انگلستان ،  انتقال پول به انگلیس ، روش های ارسال پول از ایران به انگلستان ،  انتقال پول و ارز از ایران به انگلستان و روش های فرستادن حواله ارزی به انگلیس. روش های ارسال پول از ایران به انگلستان به صورتی که ساده ترین و ارزان ترین راه را بتوانیم انتخاب کنیم ، روش هایی است که در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم. در ادامه می توانید بهترین راه برای ارسال پول از ایران به انگلستان را بررسی کنید. تا انتهای مطلب همراه ما باشید

روش های زیادی برای ارسال پول به خارج از کشور وجود دارد و شرکت های زیادی برای کسب و کار شما رقابت می کنند ، از جمله بانک ها ، شرکت های انتقال پول و کارگزاران ارز. یک مرور کلی از گزینه های اصلی خود پیدا کنید ، برای جزئیات بیشتر پیوندها را دنبال کنید و بدانید که چگونه بهترین گزینه را برای شما انتخاب کنید.

در این مطلب میخوانید :

برای انتقال پول از ایران به انگلستان چند راه وجود دارد:

  • – استفاده از شرکت های حواله پولی معتبر مانند وسترن یونیون یا مانی‌گرام. آنها می‌توانند به صورت آنلاین یا حضوری پول را منتقل کنند.
  •  – استفاده از سرویس‌های آنلاین انتقال پول مانند PayPal. البته برای ایرانی‌ها محدودیت‌هایی وجود دارد.
  • – اگر حساب بانکی در انگلستان داشته باشید می‌توانید پول را به آن حساب واریز کنید. البته هزینه‌های ارسال و تبدیل ارز باید محاسبه شود.  – استفاده از سفته یا چک بانکی. البته گیرنده باید حساب بانکی در انگلستان داشته باشد.
  • – حمل فیزیکی پول نقد اگر مقدار کم باشد. البته باید محدودیت‌های قانونی گمرک را رعایت کرد.  بهتر است روشی را انتخاب کنید که امن‌تر، سریع‌تر و با کمترین هزینه باشد. همچنین اطمینان حاصل کنید که شرکت انتقال پول معتبر است.

انتقال و ارسال پول از ایران به انگلستان ، انتقال پول از ایران به انگلیس / انتقال پول از انگلستان به ایران

انتخاب نحوه مبادله پول خود برای ارسال پول از ایران به انگلستان

بهترین روش برای ارسال پول به خارج از کشور / انتقال پول به انگلیس از ایران ، به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله: چقدر میفرستی هزینه آن چقدر است چند بار در حال ارسال آن هستید چگونه فرد می خواهد آن را دریافت کند چقدر سریع پول برای رسیدن به آنجا لازم است. این مراحل را دنبال کنید تا به شما کمک کند معاملات مناسب خود را بدست آورید: مرحله 1 – به گزینه های خود نگاه کنید

سه گزینه اصلی برای ارسال پول وجود دارد: بانک یا جامعه ساختمانی کارگزاران ارز  شرکت های انتقال دهنده خیابان های بالا (مانند وسترن یونیون). به عنوان یک قاعده – بانک ها برای پرداخت منظم امن و راحت هستند. در صورت ارسال مقادیر بیشتر ، معمولاً بیش از 3000 پوند ، کارگزاران اف ایکس بهترین گزینه هستند. شرکت های انتقال پول بسیار سریع هستند ، اما در صورت ارسال مقادیر کمتری می توانند گران تر باشند.

 هزینه ارسال پول از ایران به انگلستان  / انتقال ارز از ایران به انگلستان چقدر است؟

طیف گسترده ای از کارمزد ها و نرخ های ارز ممکن است ایجاد آن را سخت کند. بنابراین ، پس از تمام هزینه ها ، از مقدار کل ارز خارجی پوند خود مطلع شوید. این رقمی به شما می دهد که اکنون می توانید در مقایسه با سایر پیشنهادات مقایسه کنید.

هزینه های ارسال پول از ایران به انگلستان به سه بخش تقسیم می شود

نرخ ارز برای انتقال پول از ایران به انگلیس – این در طول روز تغییر خواهد کرد ، بنابراین اگر پیشنهادات مختلفی را مقایسه می کنید ، سعی کنید این کار را در مدت زمان کوتاهی انجام دهید. ارسال هزینه انتقال پول به انگلیس از ایران – آنچه شرکت برای انتقال پول از شما دریافت می کند. دریافت هزینه – هزینه هایی که گیرنده برای دریافت پول باید بپردازد اما در پایان می توانید درخواست کنید که این هزینه ها را پرداخت کنید. هزینه ها بسته به میزان تصمیم شما برای ارسال متفاوت هستند ، به عنوان مثال در صورت ارسال بیش از 5000 پوند ، برخی صرافی ها نرخ بهتری ارائه می دهند. یک راه آسان برای شروع این است که از بانک خود یک پیشنهاد برای مقایسه آن با دیگران ، از جمله نقل قول از سایت های کارگزاران اف ایکس مانند اف ایکس مقایسه کنید.

مرحله 3 انتقال پول از ایران به انگلیس – تایید انتقال

برای انتقال ارز از ایران به انگلستان هنگامی که بهترین گزینه را پیدا کردید ، باید تأیید کنید که شرکت می تواند مبلغی را که می خواهید منتقل کنید و در بازه زمانی مورد نظر شما تحمل کند. در صورت امکان ، مطمئن شوید که این مورد را به صورت کتبی از طریق ایمیل یا پست دریافت کرده اید. در صورت بروز مشکلی ، حتماً تمام مدارک و رسیدها را نگه دارید.

 آیا پول من هنگام ارسال پول از ایران به انگلستان ایمن است؟

پول یک حساب پس انداز انگلستان در صورت ضعف شرکت توسط برنامه جبران خدمات مالی محافظت می شود. با شرکت های انتقال پول ارزی ، اینگونه نیست. در صورت سقوط شرکت انتقال ، هیچ برنامه جبرانی وجود ندارد. شرکت های انتقال پول یا کارگزاران اف ایکس که دارای مجوز رفتار مالی (اف سی ای) هستند مجبورند قوانین خاصی را رعایت کنند که در صورت مشکل شرکت مشکل پس گرفتن پول شما را افزایش می دهد. صفحه ما را در مورد بررسی مجوز یک شرکت بخوانید و اینکه اگر مشکلی پیش آمد چه باید کرد. اگر پول زیادی ارسال می کنید ، بهتر است سعی کنید شانس محافظت را افزایش دهید و از یک شرکت مجاز اف سی ای استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : صرافی های ایرانی در انگلستان ، آلمان و اروپا

بانک انتقال پول از ایران به انگلستان / انتقال پول به انگلیس از ایران

بانک یا جامعه ساختمانی شما همیشه قادر به انتقال پول است و راهی امن و راحت برای ارسال پول به خارج از کشور است. مزایا ،ترتیب آسان: بانک شما را در روند کار راهنمایی می کند و حتی ممکن است بتوانید از طریق تلفن همراه خود نقل و انتقالات انجام دهید. راحتی – بانک ها و انجمن های ساختمانی در خیابان بزرگ هستند و می توانید نقل و انتقالات را به عنوان پرداخت منظم تنظیم کنید. ایمن و اطمینان- هنگام ارسال پول به خارج از کشور با استفاده از یک بانک انگلیس یا یک جامعه ساختمانی ، از شما محافظت می شود.

معایب این روش برای انتقال ارز و ارسال پول از ایران به انگلستان

بعضی اوقات نرخ ارز پایین تر – برای مبالغی بیش از 5000 پوند ، احتمالاً نرخ ارز بهتری از یک دلال ارز دریافت می کنید. سریعترین گزینه نیست – انتقال استاندارد 4-6 روز کاری طول می کشد ، اما شما می توانید برای یک سرویس سریع که 1-2 روز طول می کشد هزینه اضافی پرداخت کنید. برخی از بانک های خارجی برای دریافت انتقال هزینه دریافت می کنند. می توانید از بانک خود بخواهید که همه هزینه ها را پوشش دهد تا گیرنده کل مبلغ را دریافت کند.

روش های دیگر ارسال پول و انتقال ارز از ایران به انگلستان

انتقال پول از انگلستان به ایران  روش های دیگری نیز برای ارسال پول از ایران به انگلستان وجود دارد که می توان از جمله آن به وسترن یونیون ، ترانسفر وایز ، پی پال و رمیتلی اشاره کرد. اگر حساب کاربری در هرکدام از این سرویس ها داشته باشید می توانید به راحتی از ایران به انگلستان پول ارسال کنید. همچنین اگر سوالات بیشتری دارید می توانید از طریق لینک ارتباط با ما مطرح نمایید.

شرکت بین المللی انتقال پول برای ارسال پول از ایران به انگلستان چیست؟

برای انتقال پول از ایران به انگلیس یک شرکت بین المللی انتقال پول تقریباً همیشه ارزان ترین راه برای ارسال پول شما به سراسر جهان است. این شرکت ها اغلب کارمزدهای انتقال کمتری را نسبت به بانک ها ارائه می دهند، در حالی که همان سطح امنیت و قابلیت اطمینان را تضمین می کنند. خدمات انتقال پول برای انتقال پول بین‌المللی کارمزدهای متفاوتی خواهد داشت، این هزینه‌ها به نرخ فعلی بازار و همچنین عوامل تخفیف‌دهنده مانند محل ارسال پول، به و مبلغی که می‌فرستید بستگی دارد. ابزار مقایسه ما برای مقایسه این عوامل و همچنین امنیت کلی، قابلیت اطمینان و دسترسی طراحی شده است تا به شما در تصمیم گیری آگاهانه در مورد بهترین راه برای ارسال پول کمک کند.

چه ویژگی های کلیدی باید گنجانده شود؟

برای انتقال پول از ایران به انگلستان / انگلیس  در حالی که قفل کردن بهترین قیمت برای انتقال پول شما مهم است، همچنین ایده خوبی است که هنگام جستجوی یک سرویس انتقال پول مطمئن و مطمئن، چند فاکتور دیگر را نیز در نظر بگیرید. در نهایت، هزینه انتقال بین‌المللی شما به مقدار پولی که ارسال می‌کنید، نرخ ارز در آن زمان و هزینه‌هایی که ارائه‌دهنده دریافت می‌کند بستگی دارد. نکات مهمی وجود دارد که باید هنگام تضمین بهترین خدمات انتقال پول برای شما رعایت کنید، این موارد عبارتند از:

امنیت

اطمینان حاصل کنید که برای ارسال پول از ایران به انگلستان سرویس انتقال پولی که مد نظر شماست در مقامات مالی مناسب در کشوری که در آن فعالیت می کنند ثبت شده باشد و از روش های رمزگذاری ایمن برای ایمن نگه داشتن پول خود استفاده کنید. علاوه بر این، ارزش آن را دارد که با خواندن نظرات کاربران آن، در مورد شهرت یک شرکت بدانید. این یک راه خوب برای بررسی مضاعف است که خدمات آنها به همان اندازه ای که تبلیغ می شود دارای استاندارد بالایی است.

هزینه

برای ارسال پول از ایران به انگلستان برخی از ارائه‌دهندگان انتقال پول، مانند وایز، انتقال پول را با نرخ متوسط ​​بازار ارائه می‌کنند و هزینه‌ای برای خدمات خود اضافه می‌کنند. برعکس، سایر شرکت‌ها یک امتیاز کوچک به نرخ ارز میانی بازار اضافه می‌کنند. برای اینکه تصوری از آنچه باید انتظار داشته باشید، بیشتر بانک‌ها بین 4 تا 5 درصد افزایش می‌دهند، در حالی که اکثر ارائه‌دهندگان انتقال پول معمولاً حاشیه نرخ ارز را حدود 1 درصد دریافت می‌کنند. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که همه ارائه دهندگان در ازای خدمات خود هزینه یا افزایشی را دریافت می کنند، اما اطمینان از شفافیت این هزینه ها قبل از انجام انتقال، چیزی است که اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: حواله پول از استرالیا به ایران

سرعت انتقال پول از ایران به انگلیس

با توجه به اینکه درصد زیادی از پول به صورت دیجیتالی نگهداری می شود، ممکن است فکر کنید که تمام نقل و انتقالات پول بین المللی به اندازه ارسال یک ایمیل فوری خواهد بود، اما متاسفانه، به ندرت چنین است. این ایده خوبی است که زمان تخمینی انتقال را با هر ارائه‌دهنده بررسی کنید، با توجه به اینکه روز انتقال پولتان بر زمان انتقال تأثیر می‌گذارد: سرعت تحویل برای روزهای آخر هفته و روزهای کاری متفاوت است.

دسترسی/در دسترس بودن

اطمینان حاصل کنید که ارائه‌دهنده انتقال پولی که به آن نگاه می‌کنید، امکان ارسال پول از طریق مسیر مورد نیازتان را دارد. در حال حاضر، همه شرکت‌ها خدمات خود را به همه مناطق یا کشورها ارائه نمی‌دهند، بنابراین این یک عامل بسیار مهم است که قبل از تصمیم‌گیری در مورد ارائه‌دهنده خدمات باید آن را بررسی کرد.

چرا ارائه دهندگان انتقال پول کارمزد دریافت می کنند؟

برای ارسال پول از ایران به انگلستان واقعیت این است که ارائه دهندگان انتقال پول باید برای ادامه فعالیت کسب و کار خود سود کسب کنند و این سودها در کارمزدها یا نشانه گذاری های اعمال شده برای هر انتقال پولی که از طریق آنها تنظیم می شود، پیدا می شود. به همین دلیل است که شما به ندرت (اگر هرگز) خدمات انتقال پول را با نرخ ارز متوسط ​​بازار (نرخی که بانک‌ها برای تجارت بین خود استفاده می‌کنند) در هر روز خاص و بدون کارمزد اضافی پیدا می‌کنید. اکثر ارائه دهندگان نرخ ارز را برای پوشش هزینه های خود مشخص می کنند (مانند WorldRemit، Remitly و XE) یا هنگام محاسبه نقل و انتقال پول شما یک کارمزد تعیین شده را به نرخ متوسط ​​​​بازار اضافه می کنند (مانند Wise).

به همین دلیل است که ما همیشه توصیه می‌کنیم مراقب ارائه‌دهندگانی باشید که «بدون کارمزد» یا «کمیسیون صفر» را تبلیغ می‌کنند، زیرا اغلب به این معنی است که هزینه‌های پنهانی وجود دارد که به شما گفته نمی‌شود.

آیا راه دیگری برای ارسال پول به خارج از کشور وجود دارد؟ انتقال پول از ایران به انگلیس

ارزان ترین راه برای ارسال پول بین المللی تقریباً همیشه استفاده از یک ارائه دهنده انتقال پول است، مانند شرکت های ذکر شده در این بررسی. یک روش جایگزین انتقال مستقیم پول با استفاده از بانک شما است. این گزینه برای برخی راحت‌تر است، زیرا نیازی به راه‌اندازی و تأیید حساب دیگری ندارید و در عوض می‌توانید ترتیبی دهید که مستقیماً از حساب بانکی خود به گیرنده پول منتقل کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که این راحتی هزینه دارد. بانک‌ها معمولاً 4 تا 5 درصد نشانه‌گذاری بر نرخ ارز اضافه می‌کنند، در مقایسه با میانگین 1 درصد هزینه انتقال پول توسط ارائه‌دهندگان برای انتقال پول از انگلیس به ایران

ارائه دهندگان انتقال پول به انگلیس از ایران ،  یکی از محبوب ترین روش های ارسال پول آنلاین هستند زیرا: آنها نسبت به بانک های سنتی کارمزد کمتری دارند ، آنها نرخ ارز رقابتی تری را ارائه می دهند ، آنها می توانند در برخی موارد پول شما را ظرف چند دقیقه به گیرنده شما برسانند ، بسیاری از شرکت ها از انتقال به صدها کشور در سراسر جهان پشتیبانی می کنند

برنامه ها و خدمات شخص به فرد

چندین سرویس وجود دارد که به شما امکان می دهد مستقیماً از حساب بانکی خود به شخص دیگری پول ارسال کنید. معمولاً این سرویس‌ها یا برنامه‌ها به شما این امکان را می‌دهند که حساب بانکی خود را پیوند دهید یا می‌توانید با کارت پرداخت کنید (کارت‌های اعتباری معمولاً هزینه کمی دارند).

بیشتر بخوانید : روش های انتقال پول به ایران از طریق صرافی

برنامه های انتقال پول به انگلیس از ایران برتر عبارتند از: پی پال: یکی از محبوب ترین روش های ارسال پول آنلاین به دوستان و خانواده و همچنین پرداخت هزینه خرید و اشتراک آنلاین، پی پال یکی از شناخته شده ترین خدمات پرداخت آنلاین است. یک امتیاز این است که اکثر افراد دیگر قبلاً یک حساب PayPal دارند تا در مواقعی که نیاز به دریافت پول به شخصی دارید، از ایجاد یک حساب جدید جلوگیری کنند. هنگام ارسال پول در داخل کشور، اکثر نقل و انتقالات پی پال رایگان هستند.

برای انتقال پول از ایران به انگلیس Venmo: تنها در ایالات متحده موجود است، Venmo یک برنامه پرداخت رایگان است که وجوه را از حساب بانکی یا کارت نقدی شما انتقال می دهد و می تواند با استفاده از نام کاربری، شماره تلفن یا آدرس ایمیل گیرنده شما ارسال شود. Venmo در بین نسل جوان محبوب است، به ویژه به این دلیل که امکان ارسال پیام با هر پرداخت را فراهم می کند.

Cash App: Cash App یکی دیگر از اپلیکیشن های محبوب برای ارسال و دریافت پول به صورت آنلاین و انتقال پول به انگلیس از ایران بدون هزینه است. برای ارسال پول، فقط به نام کاربری، شماره تلفن گیرنده یا اسکن کد Qr نیاز دارید. برنامه نقدی فقط در ایالات متحده و بریتانیا در دسترس است.

Zelle: Zelle یک سرویس همتا به همتا در ایالات متحده برای نقل و انتقالات بانکی است که انتقال سریع و رایگان بانکی را به مشتریانی که بانک هایشان با این سرویس شریک هستند ارائه می دهد. برای ثبت نام، باید مستقیماً از طریق برنامه در Zelle ثبت نام کنید و سپس می توانید مستقیماً از حساب بانکی خود برای گیرنده خود پول ارسال کنید.

مزایای ارسال شخص به شخص برنامه ها چیست؟

برای پرداخت‌های کوچک و داخلی بین دوستان و خانواده، برنامه‌های ذکر شده در بالا برخی از کارآمدترین راه‌ها برای دریافت سریع و ارزان پول به شخصی هستند. یک اخطار این است که اغلب هر دو طرف باید یک حساب کاربری برای برنامه ای که استفاده می کنید داشته باشند.

چگونه می توانم به صورت آنلاین پول ارسال کنم؟

مهم است که بدانید همه انتقال‌های پول آنلاین به انگلیس فوراً پردازش نمی‌شوند، بنابراین اگر نیاز دارید پول خود را فوراً به کسی برسانید، ابتدا باید مطمئن شوید که سرویسی که استفاده می‌کنید می‌تواند این امر را تسهیل کند. تعدادی از موارد می تواند بر سرعت پردازش انتقال شما تأثیر بگذارد، از جمله: جایی که شما هستید ، به جایی که وجوه ارسال می کنید ، چه روش پرداختی برای انتقال پول به انگلیس از ایران را انتخاب می کنید (مثلاً گاهی اوقات انتقال بانکی بیشتر از پرداخت کارتی طول می کشد) ، نحوه انتخاب دریافت کننده خود برای دریافت وجوه (پیکاپ های نقدی اغلب خیلی سریع در دسترس هستند)

ارسال پول آنلاین با کارت بانکی

پرداخت از طریق کارت نقدی برای ارسال پول آنلاین یک انتخاب محبوب برای بسیاری از افرادی است که به دنبال انتقال پول هستند. پرداخت با کارت نقدی که اساساً گسترش حساب بانکی شماست، روش پرداختی است که به طور گسترده پذیرفته شده است و به این معنی است که وجوه بلافاصله از حساب شما خارج می شود، به این معنی که شما پولی برای ارسال حواله قرض نمی کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که ارسال پول از طریق کارت نقدی می تواند هزینه های انتقال پول از انگلیس به ایران بین المللی بالاتری نسبت به سایر روش ها داشته باشد

برای انتقال آنلاین پول انتقال پول به انگلیس از ایران به چه جزئیاتی نیاز دارید؟

اگرچه ارائه دهنده شما بدون شک شما را در فرآیند ارسال پول به صورت آنلاین راهنمایی می کند، اما آماده کردن تمام جزئیاتی که نیاز دارید از قبل مفید است. برای ارسال پول به صورت آنلاین، معمولاً به اطلاعات زیر در مورد شخص یا سازمانی که به آن ارسال می کنید نیاز دارید:

  • نام شخص (یا سازمان) که پرداخت می کنید
  • شماره حساب بانکی حسابی که به آن پرداخت می کنید
  • کد مرتب سازی حساب
  • تاریخی که می خواهید پرداخت انجام شود
  • مبلغی که میفرستید
  • در صورت ارسال بین المللی، باید به چه ارزی تبدیل شود
  • یک مرجع پرداخت تا گیرنده پرداخت بداند پول از کجا آمده است
  • گاهی اوقات نام و آدرس بانکی که به آن ارسال می کنید
  • در برخی موارد، کدهای IBAN/BIC حسابی که به آن پرداخت می کنید

علاوه بر این، باید جزئیاتی در مورد خودتان ارائه دهید. این به طور معمول شامل: یک فرم معتبر شناسنامه مانند گذرنامه یا گواهینامه رانندگی برای تأیید هویت شما (ممکن است همیشه لازم نباشد) در صورت پرداخت از طریق حواله بانکی، نام کامل شما همانطور که در حساب نشان داده شده است، شماره حساب بانکی و کد مرتب‌سازی/کد BIC/SWIFT در صورت پرداخت با کارت، شماره 16 رقمی بلند جلوی کارت، تاریخ انقضا و کد امنیتی CVV