You are currently viewing بهترین روش تبدیل بیت کوین به دلار

بهترین روش تبدیل بیت کوین به دلار

آیا می خواهید بیت کوین را نقد و به دلار تبدیل کنید؟ آیا زمان آن رسیده است که سود تعیین کنید و بیت کوین خود را به صورت حساب های سنتی تبدیل کنید؟ ادامه مطلب را بخوانید تا روش های نقد گرفتن بیت کوین و به دست آوردن پول واقعی را بیاموزید.

آهسته اما ثابت ، همه در جهان درگیر ایده جدید بیت کوین می شوند. و بیشترین سوال همچنان ادامه دارد – آیا شما هنوز در بیت کوین سرمایه گذاری کرده اید؟ چرا که نه ، با توجه به اینکه از طلا و ارز فیات سنتی بهتر است و ناگفته نماند که از نظر عرضه محدود است و تابع قوانین اقتصادی مختلفی است که رشد آینده آن را نیز پیشنهاد می کند.کاملاً طبیعی است که صرف نظر از آنچه کارشناسان می گویند ، با گذشت زمان رشد کند و ارزش آن افزایش یابد ، این مسئله آشکار است که سود شما را بدست می آورد.برای دستیابی به سود ، باید بیت کوین را در ازای دریافت فیات / پول نقد به عنوان مقبول در کشورهای بومی خود بفروشید.

چگونه بیت کوین را به پول نقد ا دلار تبدیل کنیم؟

چند روش آسان برای تبدیل بیت کوین به دلار آمریکا ، INR ، EUR یا GBP وجود دارد که برخی از آنها در زیر ذکر شده است. با این حال ، قبل از انتخاب هر یک از روش های ذکر شده ، باید بدانید که چگونه می خواهید فیات خود را دریافت کنید. شما می توانید بیت کوین را شخصاً به صورت نقدی بفروشید یا می توانید آن را در صرافی ها بفروشید و پول را مستقیماً به حساب بانکی خود واریز کنید.

شما همچنین می توانید بیت کوین خود را برای خرید چیزهایی از آمازون با استفاده از سرویس هایی مانند Lolli یا Bitrefill خرج کنید. با این حال ، تصور می کنم در حال حاضر شما می خواهید بیت کوین خود را بفروشید و پول نقد شخصی یا مستقیماً در حساب بانکی خود دریافت کنید.

1. از طریق مبادلات فیات پذیرش

ساده ترین راه کشف مبادلات فیات پذیرنده در کشور شما است. سپس می توانید بیت کوین های خود را در ازای دریافت فیش هایی مانند دلار آمریکا ، EUR یا GBP به آنها بفروشید. برخی از صرافی هایی که امکان انجام این کار را به شما می دهند در زیر لیست شده اند. CEX – دلار آمریکا ، CoinMama-دلار آمریکا / EUR ، Coinbase-دلار آمریکا / EUR ، BitFlyer– دلار آمریکا / JPY ، CoinSpot (استرالیا): AUD ، WazirX (فقط هند) – تبدیل بیت کوین به INR یا دلار آمریکا

من می دانم که همه گزینه های بالا ممکن است در سطح جهانی کار نکنند زیرا سیستم نقدی از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. برای چنین فروشندگانی ، گزینه دیگری برای فروش / خرید P2P بیت کوین از طریق لوکال بیت کوینز (معروف به LBC) وجود دارد.

2. از طریق لوکال بیت کوینز

لوکال بیت کوینز یک بیت کوین استارت آپ مستقر در هلسینکی فنلاند است که از سال 2012 فعالیت خود را آغاز کرده است. این یک مبادله بیت کوین P2P است. در بیش از 15000 شهر در 248 کشور جهان خریدار و فروشنده دارد. به احتمال زیاد شما می توانید از طریق لوکال بیت کوینز در کشور خود خریدار پیدا کنید. زیبایی لوکال بیت کوینز این است که شما مستقیماً با خریدار سر و کار دارید و می توانید در هر یک از قالب های پشتیبانی شده (سپرده بانکی ، PayPal ، Payoneer ، پول نقد) پول دریافت کنید. وقتی نوبت به تبدیل بیت کوین به فیات می رسد ، لوکال بیت کوینز یکی از بهترین گزینه ها در انتخاب کسانی است که نمی خواهند از صرافی استفاده کنند.

شما می توانید خریداران / فروشندگان را به صورت آنلاین ملاقات کرده و تجارت آفلاین را انجام دهید. شما می توانید به صورت نقدی پرداخت کنید یا مبلغ را سیم کشی کنید. برای تبدیل بیت کوین به پول نقد (دلار آمریکا ، EUR ، INR ، JPY ، CNY ، AUD ، دینار و غیره) همچنین می توانید گزینه های مختلف دیگری مانند PayPal یا SEPA یا سپرده های مستقیم بانکی را انتخاب کنید [این همه به خریدار / فروشنده بستگی دارد].

لوکال بیت کوین

شما به راحتی می توانید کشور خود را براساس حالت پرداختی که می خواهید انتخاب کنید فیلتر کنید. برای اینکه بدانید ، تمام هزینه های اینجا توسط فروشنده تعیین می شود در حالی که لوکال بیت کوینز به عنوان یک مدیر محافظ عمل می کند. احتیاط: حتماً اعتبار خریدار / فروشنده را بررسی کنید. شهرت بالاتر به معنی خریدار / فروشنده معتبرتر است. لوکال بیت کوینز مطمئناً ساده ترین راه برای مقیم هر کشور برای بازپرداخت پول نقد بیت کوین است.

3- تبدیل بیت کوین به دلار آمریکا، مانند فیات دیجیتال

اگر در تبدیل بیت کوین خود به  دلار آمریکا عجله ندارید ، می توانید بیت کوین را به دلار آمریکا (Tether) تبدیل کنید. اگر بعداً بخواهید بیت کوین بخرید ، استفاده از دلار آمریکا، مزایای آن را دارد در مقایسه با معامله در دلار یا یورو. انتقال منظم پول نقد به داخل و خارج از حساب بانکی شما ممکن است زمانبر باشد.

همچنین ، هنگام تغییر به دلار آمریکا، ، لازم نیست نگران نوسان ارزهای رمزپایه باشید زیرا دلار آمریکا همیشه برابری را با دلار واقعی آمریکا حفظ می کند ، بنابراین ارزش آن 1 دلار در دلار آمریکا، همیشه حفظ می شود. این امر همچنین باعث کاهش سردرد شما در انتقال همیشه ارزهای فیات به صرافی ها برای خرید بیت کوین می شود زیرا اگر بخواهید بعداً می توانید از دلار آمریکا برای خرید بیت کوین استفاده کنید. و نکته خوب در مورد دلار آمریکا، این است که بر خلاف بسیاری از مبادلات فیات ، دلار آمریکا، توسط بسیاری از مبادلات در سراسر جهان پشتیبانی می شود. برخی از این مبادلات در زیر ذکر شده است. من خودم از این ویژگی تبدیل میانی به دلار آمریکا استفاده کرده ام. صرافی های پشتیبانی شده دلار آمریکا(Tether): بینانس ، وزیرک ، Bitfinex

تبدیل بیت کوین به پول نقد و دلار آمریکا

اینها برخی از روشهای معروف تبدیل بیت کوین به دلار آمریکا یا پول نقد فیات مربوط به کشور شما است. ما به زودی لیستی از گزینه های مناسب خرید و فروش بیت کوین را ارائه خواهیم داد که زندگی شما را در هنگام تبدیل بیت کوین به پول نقد راحت تر می کند. هنگامی که بیت کوین خود را به پول نقد وصل می کنید ، مالیات را به خاطر بسپارید. اگر مبلغ زیادی است ، باید مالیات پرداخت کنید. می توانید از ابزاری مانند Koin استفاده کنید برای محاسبه مالیات بر سود فروش بیت کوین شما.

روش دیگر تبدیل بیت کوین به پول نقد فروش بیت کوین به دوستان و خانواده است. اگر دلیل شما کسب سود است و دلیل این امر این نیست که از آینده بیت کوین اطمینان ندارید ، فروش مستقیم بیت کوین به دوستان و خانواده خود یک انتخاب ایده آل است. این امر همچنین به آنها کمک می کند تا با بیت کوین شروع به کار کنند و هر دو در هزینه های معامله (واسطه) صرفه جویی خواهید کرد.

جمع بندی

با این حال ، فقط چند نفر این مسیر را طی می کنند ، زیرا ما قبلاً توصیه کرده ایم که نباید سرمایه گذاری و بیت کوین خود را برای کسی اعلام کنید.ما قصد داریم ابتدا با کشورهای زیر اشاره کنیم و برخی کشورهای جهان سوم مانند سومالی ، سوریه ، عراق و غیره را نیز شامل شویم. ،ایالات متحده آمریکا ، هند ، اروپا ، استرالیا ، چین ، ژاپن ، اگر می خواهید نام های دیگری را که باید آنها را پوشش دهیم پیشنهاد دهید ، در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید. اگر این مقاله را آموزنده دانستید ، لطفاً آن را با دوستان و خانواده خود که می خواهند در مورد تبدیل بیت کوین به پول نقد بدانند ، به اشتراک بگذارید. همچنین اگر سوالی در مورد روش های تبدیل بیت کوین به دلار دارید می توانید از طریق لینک ارتباط با ما در سایت سوالات خود را مطرح کنید.