You are currently viewing ارسال پول از ایران به اسپانیا به چه شکل انجام می شود

ارسال پول از ایران به اسپانیا به چه شکل انجام می شود

ارسال پول از ایران به اسپانیا ، بهترین روش برای ارسال پول و فرستادن پول و حواله ارزی از ایران به اسپانیا کدام است؟ چطور می توانیم از ایران به اسپانیا پول ارسال کنیم تا کمترین هزینه را برای ما داشته باشد؟ در این مطلب ساده ترین و ارزانترین روش ارسال پول از ایران به اسپانیا را بررسی و تحلیل خواهیم کرد تا یک گزینه را برای ارسال پول انتخاب کنید

بهترین راه برای ارسال پول از ایران به اسپانیا چیست؟

ارائه دهندگان انتقال پول آنلاین معمولاً قوی ترین نرخ ارز و کمترین کارمزد را در نقل و انتقالات پول به اسپانیا ارائه می دهند. برخی از آنها ارسال نقدی را در عرض چند دقیقه ارائه می دهند ، در حالی که برخی دیگر به صورت یکپارچه به حساب های بانکی منتقل می شوند. ارسال پول از طریق پی پال یا بانک شما نیز یک گزینه است ، اما هنگام رفتن در آن مسیر معمولاً با کارمزد بالاتر و نرخ ارز ضعیف تری روبرو خواهید شد

خدمات انتقال پول دیجیتال

شرکت هایی مانند زد ای در ارزهای خارجی تخصص دارند و آنها را به برخی از مقرون به صرفه ترین نقل و انتقالات تبدیل می کنند. اکثر آنها نقل و انتقالات را مستقیماً به حساب بانکی گیرنده شما در اسپانیا ارائه می دهند ، اغلب در کمتر از یک یا دو روز

نقل و انتقالات نقدی

خدماتی مانند مانی گرام ، ریا مانی ترانسفر و وسترن یونیون به شما امکان انتقال وجه را برای ارسال در یک شعبه محلی در اسپانیا می دهند – اغلب در مدت 15 دقیقه. در حالی که این یک روش سریع برای ارسال پول است ، اما شما برای راحتی کار با نرخ ارز ضعیف و کارمزد بالا پرداخت خواهید کرد

بانک ها

اسپانیا از یورو استفاده می کند. یورو یک ارز محبوب است ، بنابراین بانک محلی شما ممکن است بتواند آنها را مبادله کند. اگر بانک شما از یورو پشتیبانی می کند ، هنگام ارسال انتقال وجه به اسپانیا ، از هزینه های بالا و حاشیه زیاد نرخ ارز در مقایسه با گزینه های دیجیتال و سایر گزینه ها مراقب باشید

نحوه ارسال پول به اسپانیا از طریق اینترنت

در چهار مرحله با یک متخصص انتقال پول دیجیتال ثبت نام و ارسال پول کنید: ثبت نام برای یک حساب کاربری رایگان. با استفاده از اطلاعات تماس ، اثبات شناسنامه و روش پرداخت ترجیحی ، یک ارائه دهنده را انتخاب کرده و برای یک حساب آنلاین رایگان ثبت نام کنید.جزئیات انتقال را ارائه دهید. اطلاعات تماس گیرنده خود را ارسال کنید و روش تحویل را انتخاب کنید. در صورت انتقال به یک بانک ، به اطلاعات حساب بانکی اسپانیایی آنها نیاز خواهید داشت. جزئیات انتقال را تأیید کنید. روش پرداخت ، هزینه های مورد انتظار و مقصد خود را دوباره بررسی کنید. رسید خود را ذخیره کنید. برای تأیید روند انتقال خود به اسپانیا ، شماره تأیید رسید خود را ثبت کنید. برخی از ارائه دهندگان انتقال پول پس از اتمام انتقال شما ، متن یا ایمیل ارسال می کنند

راههایی که می توانم به اسپانیا پول ارسال کنم چیست؟

نقل و انتقالات بانکی. بسیاری از بانک های بزرگ ایرانیی به شما اجازه می دهند پول را به اسپانیا ارسال کنید. ارائه دهندگان انتقال پول. ارائه دهندگانی مانند زد ای و کارنسی ترانسفر می توانند به شما کمک کنند تا سریع و آسان پول خود را به صورت آنلاین انتقال دهید. سرویس ارسال نقدی. وسترن یونیون ، رمیتلی و مانی گرام به شما امکان می دهند وجه نقدی را برای ارسال نقدی در مکان های نمایندگی ارسال کنید. پی پال غول پرداخت الکترونیکی پی پال به شما امکان می دهد از ایران به اسپانیا پول ارسال کنید. چک و حواله. اگرچه گزینه سریع نیست ، اما در صورت لزوم می توانید چک بین المللی را به خارج از کشور ارسال کنید

چگونه می توان از ارسال پول به اسپانیا از ایران بیشترین بهره را برد

برای یادگیری نحوه مقایسه ارائه دهندگان انتقال پول که از ایران به اسپانیا پول می فرستند تا بهترین نیاز شما را برآورده کنند ، نرخ  ها و هزینه ها را در برابر راحتی خود بسنجید: نرخ تبدیل. روابط دلار ریال غالباً در نوسان است ، بنابراین استفاده از سرویسی که به شما امکان می دهد قیمت های مبادله ای را قفل کنید ممکن است در صورت افزایش یورو در برابر دلار ایران به شما در پس انداز پول کمک کند. هزینه های انتقال انتقال پول به خارج از کشور تقریباً همیشه به هزینه هایی نیاز دارد ، اما ممکن است در نرخ ارز پنهان باشد

هنگام ارسال مبالغ پول زیاد از ایران به اسپانیا ، ممکن است پرداخت هزینه ثابت برای تأمین نرخ ارز دلار ریال ارزان تر باشد.محدودیت های انتقال میزان ارسال شما بر اساس شرکت متفاوت است و مبالغ مختلف می تواند هزینه های بالاتر یا پایین تری را به خود جلب کند. برای بهترین معامله در مورد مبلغ یورویی که به اسپانیا می فرستید ، خرید کنید. جست و جو کنید. انتقال پول از طریق بانک محلی می تواند یک هفته کاری یا طولانی تر طول بکشد. اگر به وجوه سریع تحویل می دهید ، به دنبال یک متخصص دیجیتال باشید که انتقال فوری به اسپانیا را ارائه دهد.

هنگام ارسال پول به اسپانیا به چه نکاتی توجه کنید

قبل از انتقال پول به اسپانیا، در اینجا سه ​​نکته مهم وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

هزینه های انتقال

به طور کلی، هنگام ارسال پول به یک حساب بانکی در اسپانیا، یک (یا چند) از هزینه های زیر را پرداخت خواهید کرد.

هزینه های ثابت
درصد هزینه ها
هزینه های ترکیبی

بیایید هر یک را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

هزینه های ثابت

هزینه های ثابت اولین نوع هزینه انتقال است که هنگام ارسال پول از به اسپانیا با آن مواجه می شوید. این نوع هزینه با مقدار پولی که ارسال می کنید تغییر نمی کند. اگر 1000 دلار یا 10000 دلار بفرستید همان مبلغ از شما دریافت می شود، اما مجموع آن بین بانک ها و ارائه دهندگان خدمات انتقال پول آنلاین متفاوت است. برای مثال، بانک آمریکا، صرف نظر از اینکه چقدر پول به اسپانیا می‌فرستید، 45 دلار آمریکا دریافت می‌کند، بنابراین انتقال بانکی یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها برای انتقال بیش از 10000 دلار آمریکا است.

هزینه های درصدی

هزینه های درصدی نوع دیگری از انتقال است که هنگام ارسال پول به اسپانیا پیدا خواهید کرد. با این حال، درصد هزینه ها با مقدار پولی که ارسال می کنید در نوسان است. Wise درصدی 0.48 درصد برای حواله‌های 1000 دلاری دریافت می‌کند، به این معنی که شما تقریباً 4.80 دلار را به عنوان کارمزد درصد پرداخت می‌کنید (بدون احتساب هزینه‌های انتقال بدهی بانکی ACH، که بعداً آن را پوشش خواهیم داد). نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که هنگام انتقال پول با کارت اعتباری، باید 1 تا 3 درصد از کل مبلغی را که به اسپانیا ارسال می کنید، پرداخت کنید.

هزینه های ترکیبی

سومین نوع کارمزدی که هنگام انتقال پول به اسپانیا با آن مواجه می شوید، هزینه ترکیبی است که ترکیبی از دو کارمزد اول است. پی پال از این ساختار پرداخت برای انتقال پول بین المللی استفاده می کند. با این حال، انواع کارمزد همیشه تعیین نمی کند که کدام سرویس ارزان تر یا گران تر است. با این حال، هنگام ارسال پول نقد از ایران به اسپانیا، باید نرخ ارز را نیز در نظر بگیرید، و ما در بخش بعدی به آن خواهیم پرداخت.

نرخ تبدیل

هنگام ارسال پول از ایران به اسپانیا، اغلب اتفاق نمی افتد که بانک ها و ارائه دهندگان خدمات انتقال پول آنلاین به شما نرخ ارز متوسط ​​​​بازار را بدهند – به جز وایز.همچنین، ارائه‌دهندگان خدمات انتقال پول آنلاین که کارمزد انتقال دریافت نمی‌کنند – مانند Xendpay برای اولین پوند 2000 پوند – با کاهش کوچکی از نرخ ارز پول خود را به دست می‌آورند اما این را فاش نمی‌کنند.کارمزد نرخ ارز می تواند حدود 2 تا 3 درصد از نرخ ارز متوسط ​​بازار موجود در XE باشد.جدا از کارمزد انتقال و نرخ ارز، باید به سرعت انتقال نیز فکر کنید.

سرعت های انتقال

سرعت انتقال ممکن است هنگام انتقال پول از ایران به اسپانیا برای شما فاکتوری نباشد، اما دانستن اینکه چقدر طول می کشد تا پول شما به حساب شما وارد شود، مفید است. استفاده از خدماتی مانند Wise، Xendpay یا بانک ها معمولاً یک تا سه روز کاری طول می کشد. وقتی از Western Union یا PayPal استفاده می کنید، می توانید پول خود را خیلی سریعتر دریافت کنید، اما آماده باشید که خیلی بیشتر در هزینه های انتقال هزینه کنید. اکنون که می دانید هنگام انتقال پول به اسپانیا چه مواردی را در نظر بگیرید، بیایید به گزینه های شما نگاه کنیم.

گزینه های خدمات انتقال پول

وقتی نوبت به ارسال پول از خارج از کشور به حساب بانکی اسپانیایی شما می رسد، گزینه های زیادی دارید.

Xendpay

اگر قبلاً از Xendpay استفاده نکرده‌اید، این یک انتخاب عالی است زیرا مدل «پرداخت آنچه می‌خواهید» را برای اولین 2275 دلاری که به اسپانیا ارسال می‌کنید ارائه می‌کند. این بدان معنا نیست که انتقال شما رایگان خواهد بود. Xendpay درصدی از پول شما را در هنگام مبادله ارز می گیرد که معمولاً بین 2 تا 3 درصد است. علاوه بر این، اگر از کارت اعتباری یا نقدی برای پرداخت هزینه انتقال خود استفاده می‌کنید، حتی اگر کمتر از سقف 2275 دلار انتقال می‌دهید، 2.3 درصد کارمزد دریافت می‌کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین روش ارسال پول از ایران به اروپا کدام است

حتی با این وجود، آنها یکی از گزینه‌های ارزان‌تر برای افرادی هستند که به دنبال ارسال پول به اسپانیا هستند. به عنوان مثال، یک دلار 1000 دلاری به اسپانیا از طریق Xendpay، 840 یورو برای شما به ارمغان می آورد، فقط کمی بیشتر از Wise. این باعث می‌شود Xendpay ارزان‌ترین راه برای ارسال پول به اسپانیا باشد، حتی در مقایسه با بانک‌ها. هنگامی که از سقف 2275 دلاری خود عبور کردید، Xendpay بسته به نحوه پرداخت هزینه انتقال خود، هزینه های اضافی اضافه می کند. اینجا اند:

انتقال سیمی – 0.5 درصد کارمزد
کارت اعتباری – 2.3 درصد کارمزد
کارت نقدی – 2.3 درصد کارمزد

در مورد سرعت انتقال، هنگام انتقال پول از ایران به اسپانیا با استفاده از Xendpay، دریافت پول شما یک تا سه روز کاری طول می کشد. امنیت نیز برای Xendpay مهم است. حفاظت از داده ها را ارائه می دهد و در طرح های ضد پولشویی شرکت می کند. همچنین از پروتکل های امنیتی اینترنت به روز استفاده می کند.Xendpay به صورت آنلاین یا برای اندروید و iOS در دسترس است.

وایز

وایز یک ارائه‌دهنده خدمات انتقال پول آنلاین است که نرخ‌های ارز متوسط ​​​​بازار را ارائه می‌کند، که آنها را به گزینه‌ای مناسب برای مهاجران در اسپانیا تبدیل می‌کند. وقتی از Wise استفاده می کنید، درصدی هزینه می پردازید. علاوه بر این، در مقایسه با سایر ارائه دهندگان، نرخ های آن رقابتی است. برای مثال، در حواله‌ای 1000 دلاری به اسپانیا، وایز درصدی 10.43 دلار را به همراه کارمزد بانکی 2.59 دلاری برای نقل و انتقالات ACH دریافت می‌کند که ارزان‌ترین گزینه در وب‌سایت آن است. در پایان، 835.68 یورو خواهید داشت.

این انتقال 1000 دلاری هزینه بیشتری خواهد داشت، اما اگر با حواله سیمی، کارت نقدی یا کارت اعتباری پرداخت کنید – به خاطر داشته باشید که شرکت های کارت اعتباری 1 تا 3 درصد از انتقال شما را بر عهده می گیرند.

انتقال سیمی – هزینه 5.64 دلار آمریکا
کارت نقدی – هزینه 11.27 دلار آمریکا
کارت اعتباری – هزینه 37.44 دلار آمریکا

نقل و انتقالات عاقلانه نیز سریع است. اگر انتقال را از دوشنبه تا پنجشنبه انجام دهید، پول خود را در یک روز دریافت خواهید کرد. وقتی نوبت به امنیت پول شما می‌رسد، ویز یک تیم کلاهبرداری دارد، اعلان‌های بی‌درنگ ارسال می‌کند تا بدانید چه زمانی پول به حساب شما منتقل شده یا از آن خارج شده است، و محافظت از داده‌ها را ارائه می‌دهد. Wise در لپ‌تاپ یا برنامه اندروید و iOS در دسترس است و اگر همه نیازهایتان را دارید، تأیید حسابتان چند دقیقه طول می‌کشد.

حواله های بانکی برای ارسال پول از ایران به اسپانیا

اگر چند هزار دلار به اسپانیا می‌فرستید، بهتر است از یک سرویس انتقال پول آنلاین مانند Xendpay یا Wise استفاده کنید و از بانک‌ها صرف نظر کنید. با این حال، استفاده از بانک ها زمانی منطقی است که مجبور باشید مبالغ زیادی را ارسال کنید – مانند 10000 دلار یا بیشتر. دلیل این امر این است که بانک ها یک کارمزد ثابت (برخلاف کارمزد درصد) همراه با کارمزد نرخ ارز خود دریافت می کنند. بنابراین به جای پرداخت 3 درصد کارمزد 300 دلاری برای انتقال 10000 دلاری، اگر از بانک آمریکا استفاده می‌کنید، فقط 45 دلار کارمزد ثابت می‌پردازید. در مقابل، بارکلی در بریتانیا، هزینه ثابتی معادل 40 پوند دریافت می کند.

با این حال، این بانک ها همیشه کارمزد نرخ ارز را آشکار نمی کنند. اما به طور کلی، آنها بین 2 تا 4 درصد کارمزد نرخ ارز را دریافت می کنند. نقل و انتقالات بانکی نیز به همان سرعت انتقال آنلاین است. پول در یک تا دو روز کاری به حساب بانکی اسپانیایی شما می رسد. با این حال، استفاده از بانک‌ها می‌تواند کمی بیشتر یا دردسرساز باشد، زیرا اگر آنها یک سرویس انتقال اختصاصی در وب‌سایت خود ندارند، باید با آنها تماس بگیرید یا برای انجام حواله به بانک بروید، که ممکن است همیشه اینطور نباشد.

در پایان

ارسال محدودیت مقایسه قیمت برای یک انتقال بزرگ به جای بسیاری از انتقال های کوچک معمولاً آسان تر است ، بنابراین انتخاب خدمتی که استفاده می کنید براساس میزان ارسال شما یک استراتژی معتبر برای صرفه جویی در هزینه است. روشهای انتقال خواه می خواهید پول به یک حساب بانکی اسپانیا ارسال شود یا از طریق نماینده محلی پول نقد دریافت کنید ، شرکتی را تطبیق دهید که با روش تحویل دلخواه شما مطابقت داشته باشد.در پایان اگر سوالات بیشتری در مورد روش های ارسال پول از ایران به اسپانیا دارید می توانید از طریق لینک ارتباط با ما مطرح کنید