You are currently viewing انتقال پول از انگلستان به ایران ، ارسال پول از انگلیس

انتقال پول از انگلستان به ایران ، ارسال پول از انگلیس

انتقال پول از انگلیس به ایران از چه روشی انجام می شود؟ بهترین روش ارسال حواله پوند از انگلیس به ایران کدام است ؟ سقف ارسال پول انگلستان به ایران از طریق صرافی ، بانک و به صورت آنلاین . در ادامه بهترین روش برای انتقال پول از انگلیس به ایران را با هم میبینیم.

بهترین روش و شیوه انتقال حواله ارزی پوند از انگلیس به ایران کدام است ؟

این واقعیت غم انگیز است که هنگام ارسال پول از انگلیس به ایران، احتمالاً مبلغی ناچیز را به بانک ها و سایر شرکت های گرسنه که کارمزدهای گزاف و مبهم دریافت می کنند از دست می دهید. ما در مونیتو این احساس را به خوبی می دانیم. به همین دلیل است که ما سال ها به طور مستقل به مقایسه و بررسی خدمات انتقال در سطح جهانی پرداخته ایم. با استفاده از موتور مقایسه بی‌درنگ ما، می‌توانید کنترل را پس بگیرید و با یافتن ارزان‌ترین راه برای انتقال پول در سطح بین‌المللی، از هزینه‌های پنهان فرار کنید.

در این راهنما، ما شش سرویسی را بررسی می‌کنیم که با توجه به میلیون‌ها نتیجه جستجو ، ارزان‌ترین راه را برای انتقال پول از انگلیس به ایران برای انواع مختلف نقل و انتقالات ارائه می‌ دهند. سپس، نکات مهمی را برای یافتن بهترین راه برای انتقال پول در سطح بین‌المللی مورد بحث قرار می‌دهیم.

انتقال پول از انگلیس به ایران , حواله پوند انگلیس

وایز- بهترین برای نقل و انتقالات بانکی

انتقال پول از انگلیس به ایران : فین‌تک ویز مستقر در لندن یک گزینه در سطح جهانی برای ارسال پول از انگلیس به ایران است و اغلب به عنوان ارزان‌ترین راه برای انتقال پول بین‌المللی در Monito رتبه‌بندی می‌شود. بر اساس امتیاز Monito، وایز به عنوان بهترین سرویس انتقال پول و اپلیکیشن موبایل آن در رتبه بهترین اپلیکیشن انتقال پول قرار گرفته است.هزینه: وایز ترکیبی از کارمزدها و کمیسیون های ثابت را برای راهروهای مختلف دریافت می کند که معمولاً بین 0.25٪ و 1٪ از ارزش کل انتقال را تشکیل می دهد. وایز ارزان‌ترین پلتفرم در 35 درصد مقایسه‌های جهانی در Monito بود که در سال 2022 در دسترس بود.

پوشش: ویز در کشورهای منطقه اقتصادی اروپا، بریتانیا، ایالات متحده، سنگاپور، ژاپن، استرالیا و نیوزلند در دسترس است و از انتقال به حدود 57 ارز خارجی در سراسر جهان پشتیبانی می کند.سرعت: در سال 2020، حدود 34٪ ​​از نقل و انتقالات Wise در 20 ثانیه، 53٪ در یک ساعت و 81٪ در یک دوره 24 ساعته رسید. به طور کلی، وایز به عنوان چهارمین سریع ترین سرویس انتقال پول در موتور مقایسه Monito بین جولای 2020 و 2021 رتبه بندی شد.

محدودیت های انتقال: محدودیت های دقیق بسته به ارز و کشور متفاوت است، اما به طور کلی، حداقل انتقال فقط یک دلار آمریکا و حداکثر انتقال میلیون دلار آمریکا یا معادل ارز است.توصیه: ما Wise را مخصوصاً برای حواله‌های بانکی کوچک تا متوسط ​​(حداکثر 10000 دلار آمریکا) با مقصد حساب‌های بانکی بین‌المللی توصیه می‌کنیم، زیرا این پلتفرم برای این انتقال‌ها قیمت مناسبی دارد.

Remitly – بهترین برای وصول نقدی

Remitly یک سرویس حواله دیجیتال مستقر در ایالات متحده است که اغلب سریع ترین و ارزان ترین راه برای ارسال پول بین المللی در Monito است. این پلتفرم گزینه های مختلف پرداخت و پرداخت (از جمله پرداخت کارت، انتقال بانکی و خدمات نقدی) را ارائه می دهد و از انتقال ارز به بیش از 85 کشور در سراسر جهان پشتیبانی می کند.

هزینه: کارمزدهای Remitly بر اساس نرخ ارز تعبیه شده است و معمولاً بین 0.5٪ و 2٪ از ارزش انتقال پول بین المللی بسته به ارزهای مورد نظر متغیر است. Remitly ارزان ترین سرویس در 15٪ از مقایسه های جهانی در Monito بود که در سال 2022 در دسترس بود.پوشش: در اروپا، آمریکای شمالی، سنگاپور و استرالیا موجود است، Remitly از انتقال به حدود 47 ارز در هر قاره پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید : صرافی در انگلستان برای ارسال پول به ایران

سرعت: حواله‌های بانکی «اقتصادی» بین سه تا پنج روز کاری طول می‌کشد، در حالی که حواله‌های کارت «اکسپرس» در عرض چند دقیقه می‌رسد. به طور کلی، Remitly به عنوان دومین سرویس انتقال پول سریع در موتور مقایسه Monito بین جولای 2020 و 2021 رتبه بندی شد.

محدودیت های انتقال: محدودیت های دقیق بسته به ارز و کشور متفاوت است، اما به طور کلی، حداقل انتقال 1 دلار و حداکثر انتقال 20000 دلار آمریکا یا معادل ارز است.توصیه: به دلیل سرعت و قیمت آن برای نقل و انتقالات نقدی، ما Remitly را برای ارسال پول برای خدمات تحویل نقدی و تحویل نقدی در خانه توصیه می کنیم.

WorldRemit – بهترین روش انتقال پول از انگلیس به ایران برای موبایل پول حواله پوند انگلیس

WorldRemit یک ارائه‌دایرانه حواله آنلاین مستقر در بریتانیا است که بهترین راه را برای انتقال بین‌المللی پول به مناطق مختلف در سراسر جهان از جمله آفریقا، خاورمیانه و آمریکای لاتین ارائه می‌دهد – اغلب ارزان‌ترین راه را برای ارسال بین‌المللی پول به این کشورها ارائه می‌دهد. هزینه: کارمزدهای WorldRemit از انتقالی به انتقال دیگر به طور قابل توجهی متفاوت است و به طور کلی بین 1٪ تا 2.5٪ از ارزش انتقال پول بین المللی را تشکیل می دهد. WorldRemit ارزان‌ترین سرویس در 12 درصد از مقایسه‌های جهانی موجود در Monito در سال 2022 بود.

پوشش: WorldRemit که در 56 کشور در سراسر جهان موجود است، از انتقال پول به 150 ارز خارجی پشتیبانی می کند.سرعت: بسته به روش‌های پرداخت، روش‌های پرداخت و کشورهای درگیر، انتقال‌های WorldRemit بین چند ثانیه تا چند روز کاری طول می‌کشد. به طور کلی، WorldRemit به عنوان پنجمین سریع ترین سرویس انتقال پول در موتور مقایسه Monito بین جولای 2020 و 2021 رتبه بندی شد.

محدودیت های انتقال: محدودیت های انتقال در WorldRemit از کشوری به کشور دیگر متفاوت است و به صورت روزانه بازنشانی می شود. آنها بین 1 تا 9000 دلار در آمریکا و 1 تا 50 هزار پوند در انگلیس متغیر هستند.

Paysend – بهترین برای انتقال کارت

برای انتقال پول از انگلیس به ایران یک متخصص واقعی در پرداخت‌های بین‌المللی با کارت، Paysend یک پلتفرم انتقال پول انعطاف‌پذیر و با رشد سریع است که از پرداخت‌های کارت اعتباری و نقدی به شبکه چشمگیر نزدیک به 100 کشور دریافت‌کننده از طریق گزینه‌های مختلف پرداخت پشتیبانی می‌کند.هزینه: Paysend برای اکثر نقل و انتقالات کارت به کارت و کارت به Paysend از کیف پول، کارمزد ثابتی دریافت می کند و حاشیه نرخ ارز بین 0.5 تا 2 درصد از ارزش انتقال پول بین المللی را دریافت می کند. Paysend ارزان ترین سرویس در 24٪ از مقایسه های موجود Monito در سال 2022 بود.

پوشش: Paysend برای ساکنان 49 کشور در دسترس است و از انتقال به 90 کشور در سراسر جهان پشتیبانی می کند.سرعت: برای انتقال Paysend به کارت یا دریافت پول نقد، وجوه معمولاً در عرض چند ثانیه یا چند دقیقه می رسد. انتقال به حساب های بانکی بیشتر طول می کشد، معمولا بین یک تا سه روز کاری.محدودیت‌های انتقال: محدودیت‌های پیش‌فرض انتقال در Paysend 10 و 1000 دلار است که پس از تأیید شناسه می‌توان آن را به 10،000 دلار افزایش داد.

توصیه: ما Paysend را برای پرداخت‌های بین‌المللی با کارت به کارت‌های اعتباری، کارت‌های نقدی یا حساب‌های بانکی به دلیل کارمزد و نرخ ارز عالی برای این نوع نقل و انتقالات توصیه می‌کنیم.

Revolut – بهترین برای ویژگی های بانکی

نام اصلی در بانکداری دیجیتال، Revolut یک بانک آنلاین و فین تک است که ۱۲ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. Revolut علاوه بر برنامه بانکداری تلفن همراه و ویژگی‌های زیرک خود (که برای انجام نقل و انتقالات باید در آن ثبت‌نام کنید)، برخی از بهترین قیمت‌های انتقال پول بین‌المللی را به حساب‌های بانکی جهانی ارائه می‌دهد که در هر کجا می‌توانید پیدا کنید. در فروشگاه.

سقف انتقال پول از انگلیس به ایران

سقف انتقال پول از انگلیس به ایران چقدر است : هنگام ارسال پول از انگلیس به ایران و بدون حاشیه نرخ مبادله، یک کارمزد ثابت یا کمیسیون کوچک از شما دریافت می شود. Revolut در 24٪ از جستجوهای موجود Monito در سال 2022 ارزانترین بود.پوشش: Revolut از اکثر ارزهای اصلی به حدود 28 ارز دیگر در سراسر جهان پول ارسال می کند.سرعت: نقل و انتقالات Revolut معمولاً ظرف 1 روز کاری به دست می‌آیند.

محدودیت های انتقال پول انگلیس به ایران : می توانید تا 1 میلیارد دلار یا معادل ارز را با Revolut انتقال دهید.توصیه: انتقال پول Revolut برای کاربران فعلی Revolut که می‌خواایران پول به خارج از کشور ارسال کنند و برای کاربران جدیدی که مایلند علاوه بر انتقال پول از پوشش بانکی گسترده‌تر Revolut نیز استفاده کنند، بهترین است.

XE Money Transfer – بهترین برای پوشش

XE Money Transfer، قدیمی‌ترین شرکت انتقال پول آنلاین جهان، به طور گسترده در دنیای مبادلات ارزی شناخته شده است و اغلب بهترین راه را برای انتقال پول در سطح بین‌المللی از نظر تعداد ارزهای خارجی و کشورهای تحت پوشش خود ارائه می‌دهد.هزینه: XE ترکیبی از کارمزدهای ثابت و حاشیه نرخ مبادله در نقل و انتقالات پول بین‌المللی را دریافت می‌کند، که معمولاً حدود 0.9٪ از ارزش نقل و انتقال پول بین‌المللی را هزینه می‌کند، اما گاهی اوقات همچنان بالاتر است. XE ارزان‌ترین سرویس در حدود 15 درصد از مقایسه‌های موجود در Monito در سال 2022 بود.

پوشش: XE در اکثر کشورها در دسترس مشتریان است و از انتقال به 98 ارز خارجی در سراسر جهان پشتیبانی می کند.سرعت: سرعت انتقال در XE بسته به عوامل زیادی متفاوت است. به طور کلی، رسیدن پول یک تا سه روز کاری طول می کشد.محدودیت های انتقال: محدودیت های انتقال بسته به چندین عامل نظارتی متفاوت است. به طور کلی، حداقل انتقال در XE 1 دلار و حداکثر 500000 دلار آمریکا یا معادل ارز است.

توصیه: XE گزینه ای با قیمت مناسب است که گاهی اوقات بهترین راه را برای انتقال پول بین المللی به کشورهای دوردست ارائه می دهد. در نتیجه، ما XE را به کاربرانی که به دنبال انتقال به ارزهای مختلف هستند توصیه می کنیم.

OFX – بهترین برای نقل و انتقالات بزرگ

بهترین روش برای انتقال پول از انگلیس به ایران : OFX که متخصص در نقل و انتقالات بزرگ پول است، یک کارگزار ارز خارجی است تا یک پلتفرم انتقال پول، به این معنی که خدمات آن بیشتر برای نیازهای مشتریان شخصی سازی شده است.هزینه: OFX ترکیبی از کارمزد انتقال و حاشیه نرخ مبادله را برای انتقال پول از انگلیس به ایران دریافت می‌کند که بین 0.4% تا 1% ارزش انتقال پول بین‌المللی کاهش می‌یابد. OFX ارزانترین پلتفرم در 27 درصد از مقایسه های موجود Monito بالای 50000 دلار در سال 2022 بود.

پوشش: OFX در استرالیا، نیوزلند، کانادا، بریتانیا، ایالات متحده، اتحادیه اروپا، سنگاپور و هنگ کنگ موجود است. این از انتقال به 190 کشور در بیش از 50 ارز خارجی پشتیبانی می کند.سرعت: نقل و انتقالات OFX معمولاً در عرض یک تا دو روز کاری انجام می‌شود، اگرچه زمان انتقال برای ارزهای خارجی که کمتر مورد معامله قرار می‌گیرند می‌تواند تا پنج روز کاری طول بکشد.محدودیت های انتقال: OFX دارای محدودیت های گسترده ای است که از حداقل انتقال 2000 دلار تا حداکثر 2 میلیارد دلار متغیر است.

چگونه می توان ارزان ترین راه را برای انتقال پول از انگلیس به ایران پیدا کرد

شایان ذکر است که هیچ ارائه‌دایرانه انتقال پول بین‌المللی وجود ندارد که برای هر فرد در هر موردی بهترین باشد. به طور کلی، بسته به نیازها و ترجیحات فردی، بسیاری از پلتفرم ها می توانند آنچه را که به دنبال آن هستید ارزان، سریع و ایمن در اختیار شما قرار دایران.با این حال، علاوه بر یافتن ارزان‌ترین ارائه‌دایرانه انتقال، چند قانون کلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که هنگام ارسال پول از انگلیس به ایران برای استفاده روزمره، هر دلار اضافی را پس انداز می‌کنید. این شامل:

برای انتقال پول از انگلیس به ایران حساب‌های بانکی باز کنید که هزینه‌های اضافی برای انتقال پول بین‌المللی دریافت نمی‌کنند. برای اطلاعات بیشتر به لیست ما از بهترین بانک ها برای سفرهای بین المللی نگاهی بیندازید.از استفاده از کارت اعتباری یا بدهی برای تامین مالی انتقال پول خودداری کنید. اگر این کار را می کنید، پس Paysend بهترین گزینه است.

مطمئن شوید که یک سرویس انتقال وجه ایمن و دارای مجوز کامل را انتخاب کرده اید. همه خدمات در Monito از بالاترین استانداردهای امنیتی پیروی می کنند و یکی از امن ترین راه ها برای ارسال پول در سطح بین المللی است.از استفاده از بانک های بزرگ و پی پال که عملاً هرگز ارزان ترین راه برای ارسال (یا دریافت) پول در سطح بین المللی نیستند، خودداری کنید.

در صورت امکان، به جای دریافت پول نقد، پول را به یک حساب بانکی یا کیف پول تلفن همراه ارسال کنید.اگر به دنبال ارزان ترین راه برای مبادله پول با پول نقد هستید، از انجام این کار در صرافی ها یا فرودگاه ها خودداری کنید.در صورت امکان، یک انتقال بزرگ را به جای چندین انتقال کوچکتر ارسال کنید. انتقال‌های بزرگ‌تر تقریباً همیشه درصد کمتری نسبت به انتقال‌های کوچک‌تر دارند. در اینجا درباره انجام انتقال پول بین المللی بزرگ و میزان ارسال بین المللی در اینجا بیشتر بدانید.

اگر هزینه های شما را کاهش می دهد، سرعت انتقال بیشتری را انتخاب کنید

آیا از ایران به خارج از کشور ارسال می کنید؟ سپس چند چیز اضافی برای فکر کردن وجود دارد. برای یادگیری نحوه جلوگیری از هزینه های پنهان هنگام ارسال از ایران به حساب بانکی خارجی، به این راهنما مراجعه کنید. به دنبال ارزان ترین راه برای دریافت پول نقد در خارج از کشور هستید؟برای یافتن ارزان‌ترین راه برای دریافت پول نقد در خارج از کشور در حین سفر، راهنمای ما را بررسی کنید. به طور خلاصه، در اینجا بهترین توصیه های ما وجود دارد.

خرید اسکناس خارجی در کشور خود، در فرودگاه یا مقصد شما معمولاً بسیار گران است زیرا نرخ ارز بین 2.15٪ تا 16.6٪ از شما دریافت می شود.برای جلوگیری از افزایش مخفیانه نرخ ارز، با کارت بانکی سنتی خود پول خارج از کشور برداشت نکنید.با پرداخت همیشه به ارز محلی در خارج از کشور و هرگز به ارز اصلی خود، از تبدیل پویا ارز آگاه باشید.بهترین کارت‌های پول سفر را مقایسه کنید تا یک کارت نقدی پیش‌پرداخت پیدا کنید که به شما کمک می‌کند از هزینه‌های بالا اجتناب کنید و با خیال راحت سفر کنید.