You are currently viewing روش های تبدیل بیت کوین به تومان در ایران

روش های تبدیل بیت کوین به تومان در ایران

روش های تبدیل بیت کوین به تومان در ایران چگونه است؟ چطور می توانیم در ایران بیت کوین را به تومان تبدیل کنیم و در حساب ارزی یا داخلی واریز نماییم. در این مقاله به بررسی بهترین روش تبدیل بیت کوین به تومان می پردازیم. تا انتهای مطلب را همراه ما باشید.

پس از کسب میلیون ها میلیون دلپذیر ، زمانی فرا می رسد که می خواهید از راه های پرداخت بیت کوین خود مطلع شوید. در اینجا ما همه چیزهای مهم را به شما راهنمایی خواهیم کرد تا بدانید چگونه بیت کوین خود را به روش آسان تومان کنید. روش های مختلفی برای تبدیل بیت کوین خود به تومان مانند انتقال بانکی ، PayPal و سپرده نقدی پیدا خواهید کرد. همچنین می توانید بیت کوین را با استفاده از یک سیستم کارگزار و از طریق مبادله نظیر به نظیر به راحتی وجه نقد خود را برداشت کنید.

روشهای مختلف تبدیل بیت کوین به تومان

روزانه بیش از 2 میلیارد دلار بیت کوین در معاملات گردش می کند. بنابراین قبل از واریز بیت کوین باید از موارد مختلف آگاه باشید. با جزئیات چند مورد از آنها را با ما در میان بگذارید.

صرافی های کارگزار شخص ثالث

این نام دیگری برای مبادلات است. اکثر مبادلات ارزهای رمزپایه با استفاده از پول فیات کاربران خود را در سپرده گذاری کمک نمی کنند اما برخی از آنها این اجازه را می دهند. تبادل کارگزار شخص ثالث مانند این عمل می کند. در اینجا شما باید بیت کوین خود را به صرافی واریز کنید. هنگامی که صرافی Bitcoins شما را دریافت کرد ، می توانید درخواست برداشت ارز فیات کنید. بیشتر اوقات این عملیات از طریق انتقال بانکی انجام می شود. برای جلوگیری از نقض قوانین پولشویی ، مجاز به برداشت به همان حساب بانکی هستید که نزد شما واریز کرده اید. در صورتی که هرگز فیات خود را در صرافی کارگزار واریز نکرده اید ، ابتدا باید حداقل یک واریز کنید.

وقتی تصمیم گرفتید بیت کوین خود را از طریق صرافی بروکر نقد کنید ، چندین گزینه در این زمینه پیدا خواهید کرد. کل مراحل معمولاً 1 تا 5 روز طول می کشد تا پول به حساب شما برسد. برای مشتریان اتحادیه اروپا این نوع پرداخت ها از طریق SEPA انجام می شود اما اگر می خواهید بیت کوین خود را برای دلالان دلار بفروشید معمولاً از روش پرداخت SWIFT استفاده می کنید.

نظیر به نظیر

برای تبدیل بیت کوین به تومان اگر کمی عجله دارید و نمی توانید سه روز منتظر بمانید تا بیت کوین خود را پرداخت کنید ، می توانید گزینه استفاده از یک پلت فرم نظیر به نظیر مانند سکه یوان را انتخاب کنید. هنگام ارسال بیت کوین به افراد دیگر ، در گروه پرداخت پلتفرم یوان می توانید تصمیم بگیرید که از کدام حالت پرداخت می خواهید خریداران استفاده کنند. این موارد زیر است:

واریز نقدی: در این روش می توانید از خریدار بخواهید که تومان را به حساب بانکی شما واریز کند. اما مراقب باشید قبل از انتشار بیت کوین خود برای آن ، مدارک شناسایی و مدرک پرداخت را دریافت کنید انتقال بانکی: در این روش ، از خریداران خود می خواهید که برای شما پرداخت حواله بانکی ارسال کنند. در اینجا شما باید این روش را قبل از امتحان کامل درک کنید و همیشه قبل از حرکت از گواهینامه ، شناسنامه را از خریدار بخواهید. پس از دریافت پول می توانید بیت کوین را به راحتی به آنها منتقل کنید. ملاقات حضوری برای تومان: در اینجا شما این امکان را دارید که با خریدار خود که معمولاً محلی برای شماست جلسه ای ترتیب دهید و او به شما تومان بابت بیت کوین های شما را می دهد.

مزیت پلتفرم برای تبدیل بیت کوین به تومان

مزیت اصلی پلت فرم نظیر به نظیر این است که شما آزادانه می توانید هر روش پرداختی را که می خواهید انتخاب کنید. در زیر برخی از روش های پرداخت موجود در لوکال بیتکوینز آورده شده است: انتقال بانکی محلی ، وایر ترانسفر بانکی بین المللی ، پی پال ، اسکریل ، پرداخت کننده ، وسترن یونیون ، کوپن هدیه ، وب پول ، سپرده نقدی بانکی ، نتلر چگونه می توان با استفاده از لوکال بیتکوینزبیت کوین را نقد کرد با استفاده از پلتفرم لوکال بیتکوینزمی توانید برای برداشتن بیت کوین این مراحل را دنبال کنید.

اول از همه ، شما یک حساب کاربری در Local Bitcoins باز خواهید کرد. در مرحله دو ، نام کاربری و رمزعبور خود را وارد خواهید کرد. پس از این ، آدرس ایمیل خود را ذکر و تأیید می کنید. در مرحله سوم با ورود به حساب کاربری خود ، بر روی Sell Bitcoins در بالای صفحه کلیک کنید.
پس از این مرحله ، کشوری را انتخاب می کنید که خریداران ایده آل شما در آن قرار دارند تا میزان بیت کوین مورد نظر خود را برای فروش وارد کنید. می توانید با استفاده از حساب PayPal خود بیت کوین خود را نقد کنید. در این مرحله پس از تأیید میزان بیت کوین مورد نظر برای فروش ، آدرس ایمیل PayPal خود را وارد خواهید کرد. سپس بر روی Send Trade Request کلیک کنید.

مرحله بعدی برای تبدیل بیت کوین به تومان در لوکال بیت کوینز

در این مرحله ، خریدار شما اعلانی دریافت می کند که اگر می خواهید بیت کوین خود را به آن بفروشید ، رضایت شما را جویا می شود. پس از پذیرش ، سپس Bitcoins خود را به نمایندگی لوکال بیتکوینزارسال خواهید کرد. این یک روش ایمن است زیرا خریدار Bitcoins شما را تا زمانی که به شما پول نپردازد دریافت نمی کند و شما تأیید می کنید که این کار را انجام داده اند. اکنون خریدار با شما تماس می گیرد تا به شما اطلاع دهد که وجوه ارسال شده است. می توانید حساب پی پال خود را بررسی کنید تا بدانید وجوه به پی پال شما منتقل شده است. برای کلیک بر روی “پرداخت دریافت شده” بروید و کارتان تمام شد. بنابراین این روش برای گرفتن پول بیت کوین با استفاده از صرافی P2P است.

نتیجه گیری

امیدوارم که این مراحل راهنمای دقیق برای درک روند پردازش بیت کوین به تومان برای شما مفید باشد! همچنین اگر سوال بیشتری دارید می توانید از طریق لینک ارتباط با ما در سایت سوالات خود را در مورد تبدیل بیت کوین به تومان و روش های دریافت بیت کوین از ما بپرسید.